Deixeu caure aquest fil
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Deixeu Caure Aquest Fil
[quote user="Siono1000" post="173385"]Aquest fil m'interessa molt ja que és parla del que tothom sap sense ni despentinar-se. Tot està xupat si ho saps o tens temps i ganes de documentar-te.
Basicament no cal evaluar els coneixaments sinó esbrinar les capacitats.
Va una endevinalla fàcil:
- Quin número de 16 xifres multiplicat per un altre de 2 xifres dona un número de 18 xifres en que totes son 1 ??
???????????????? X ?? = 111111111111111111
No crec que el falleu el número que busquem.
Salut.[/quote]
8547008547008547x13 =111111111111111111 :mrgreen:
Basicament no cal evaluar els coneixaments sinó esbrinar les capacitats.
Va una endevinalla fàcil:
- Quin número de 16 xifres multiplicat per un altre de 2 xifres dona un número de 18 xifres en que totes son 1 ??
???????????????? X ?? = 111111111111111111
No crec que el falleu el número que busquem.
Salut.[/quote]
8547008547008547x13 =111111111111111111 :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Deixeu caure aquest fil
El què s'aprèn en aquest fil! :eyes
P.d: ja vaig prenent apunts de tot. :D
P.d: ja vaig prenent apunts de tot. :D

- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
i 5847953216374269X19=111111111111111111 :mrgreen:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Veig que el tema va prenent interès alhora que es va complicant........ Jo no hagués estat capaç de resoldre la questió de'n SIONO (presència del qual ja comencem a enyorar a les sortides)
Ara et toca a tu, Ramon.
Jordi "Prony"
Ara et toca a tu, Ramon.
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 30, 2011 12:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
5291005291005291X21=111111111111111111 :eyes vols dir que no hi hà més respostes que 2?
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
M'interesaría saber com ho has resolt ??
Jo vaig fer servir el sistema "machacón" ja que el meu nivell és força baix. Com ho has fet tu ???
Jo vaig fer servir el sistema "machacón" ja que el meu nivell és força baix. Com ho has fet tu ???
Salut i kilómetres
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jo no sé quin sistema ha utilitzat però imagino que molt similar al que fan servir els alts càrrecs de les entitats financeres:
el què no quadra, s'arrodoneix. I ja està.
el què no quadra, s'arrodoneix. I ja està.
- Prony
- Presentats
Mare de Deu del cel.......i jo que tan sols pretenia obtenir algun "Ostres!!! Que curiós!!!!
Creieu que l'esfera celeste que veiem cada vespre es realment així, amb les seves galàxies, estels, constel·lacions i nebuloses?
Jordi "Prony"
Per cert, una web en temps real bastant xula:
http://www.die.net/earth/
Creieu que l'esfera celeste que veiem cada vespre es realment així, amb les seves galàxies, estels, constel·lacions i nebuloses?
Jordi "Prony"
http://www.die.net/earth/
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 30, 2011 12:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Siono1000
- Presentats
[quote user="Prony" post="173417"]Veig que el tema va prenent interès alhora que es va complicant........ Jo no hagués estat capaç de resoldre la questió de'n SIONO (presència del qual ja comencem a enyorar a les sortides)
Ara et toca a tu, Ramon.
Jordi "Prony"[/quote]
Prony, he vingut a desmuntar-te les explicacions. :D
Aquella de que pesa més si la fusta o el ferro he vist que estas al dia de les últimes noticies, ja que fa poc que va sortir l'hipótesis aquesta, com ja sabràs, només és una resposta teòrica per confirmar. ja que per confir-mar-ho s'hauria de poder pesar en el buit però després no hi hauria el pes de l'aire, encara que sempre poden asignar-li un pes de forma teòrica.
Ja que heu resolt l'endevinalla, us proposo anar més enllà, com ja he dit fa dies que en balla un "tema" per el cap i és el següent:
- Semblava que quedava molt clar que estavem destruin el planeta i una de les grans certeses era el "forat" de la capa d'ozó, però ara resulta que s'està tancant i ningú sap perqué. Teniu alguna hipótesis sobre el tema o alguna resposta sobre els científics que varen descobrir la causa i la varen "vendre" com totalment demostrada ???
Cada cop tinc més clar que no sabem res de res de tot plegat.
Salut.
Ara et toca a tu, Ramon.
Jordi "Prony"[/quote]
Prony, he vingut a desmuntar-te les explicacions. :D
Aquella de que pesa més si la fusta o el ferro he vist que estas al dia de les últimes noticies, ja que fa poc que va sortir l'hipótesis aquesta, com ja sabràs, només és una resposta teòrica per confirmar. ja que per confir-mar-ho s'hauria de poder pesar en el buit però després no hi hauria el pes de l'aire, encara que sempre poden asignar-li un pes de forma teòrica.
Ja que heu resolt l'endevinalla, us proposo anar més enllà, com ja he dit fa dies que en balla un "tema" per el cap i és el següent:
- Semblava que quedava molt clar que estavem destruin el planeta i una de les grans certeses era el "forat" de la capa d'ozó, però ara resulta que s'està tancant i ningú sap perqué. Teniu alguna hipótesis sobre el tema o alguna resposta sobre els científics que varen descobrir la causa i la varen "vendre" com totalment demostrada ???
Cada cop tinc més clar que no sabem res de res de tot plegat.
Salut.
Salut i kilómetres
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
calculadora i provar de dividir 111111111111111111 per numeros de 2 xifres i que no dongui decimals i el resultat sigui de 16 xifres.
ja se sap que el coneixement, es substitueix, a vegades, per intents.
Ei! que no he arrodonit res... tots els 1 tenen punta... ;)
Ei! que no he arrodonit res... tots els 1 tenen punta... ;)
- Siono1000
- Presentats
[quote user="Prony" post="173424"]Mare de Deu del cel.......i jo que tan sols pretenia obtenir algun "Ostres!!! Que curiós!!!!
Jordi "Prony"
http://www.die.net/earth/[/quote]
El que està clar és que veiem una pel·lícula antiga del cel, potser de fa milers de milions d'anys...o més. Potser ara mateix ja no hi ha quasi res del que veiem...o molt més.
A mi m'agrada pensar que tot el que coneixem és a dins d'una molécula de saliva sortida d'un estornut d'una persona gegant i que estem caient i caient...aquest podría ser el nostre espai-temps.
Salut.
salut.
Jordi "Prony"
http://www.die.net/earth/[/quote]
El que està clar és que veiem una pel·lícula antiga del cel, potser de fa milers de milions d'anys...o més. Potser ara mateix ja no hi ha quasi res del que veiem...o molt més.
A mi m'agrada pensar que tot el que coneixem és a dins d'una molécula de saliva sortida d'un estornut d'una persona gegant i que estem caient i caient...aquest podría ser el nostre espai-temps.
Salut.
salut.
Salut i kilómetres
- Xavier
- Presentats
Siono, no et preocupis lo més mínim. Si tens algun dubte em truques. D'aquests temes de l'univers, no hi ha res que no ho arregli una Estrella, o dues, o tres...
Si és Mahou, són directament 5 estrelles.
La percepció que es té del forat de la capa d'ozó pot canviar molt en funció de les estrelles que hi hagi entremig, t'ho puc assegurar. I quantes més estrelles, menys preocupació.
Cambrer! una altra ronda!
La percepció que es té del forat de la capa d'ozó pot canviar molt en funció de les estrelles que hi hagi entremig, t'ho puc assegurar. I quantes més estrelles, menys preocupació.
Cambrer! una altra ronda!
- Siono1000
- Presentats
[quote user="650X" post="173426"]calculadora i provar de dividir 111111111111111111 per numeros de 2 xifres i que no dongui decimals i el resultat sigui de 16 xifres.
Ei! que no he arrodonit res... tots els 1 tenen punta... ;)[/quote]
El mateix sistema que vaig fer servir jo, l'única discriminació va ser que el número tenía d'acabar en 1-7-9 els únics que donen el 1 final.
Tenía curiositat per saber si de forma matemática és podien trobar i quina era aquesta fórmula.
Salut.
Ei! que no he arrodonit res... tots els 1 tenen punta... ;)[/quote]
El mateix sistema que vaig fer servir jo, l'única discriminació va ser que el número tenía d'acabar en 1-7-9 els únics que donen el 1 final.
Tenía curiositat per saber si de forma matemática és podien trobar i quina era aquesta fórmula.
Salut.
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
[quote user="Xavier" post="173428"]Siono, no et preocupis lo més mínim. Si tens algun dubte em truques. D'aquests temes de l'univers, no hi ha res que no ho arregli una Estrella, o dues, o tres...
Cambrer! una altra ronda![/quote]
No creguis que en preocupa masa, però m'agrada trencar-me el cap amb "tonteries", ja fa temps que sé que no puc contribuir en res que pugui cambiar el mon i que la meva vida miserable (o no) és tot el que tinc.
La propera ronda la pago jo. ;)
Cambrer! una altra ronda![/quote]
No creguis que en preocupa masa, però m'agrada trencar-me el cap amb "tonteries", ja fa temps que sé que no puc contribuir en res que pugui cambiar el mon i que la meva vida miserable (o no) és tot el que tinc.
La propera ronda la pago jo. ;)
Salut i kilómetres
- Xavier
- Presentats
:cerv
Accepto. I la següent torna anar meva però la de després que la pagui el Randy que amb aquest fil mira la que ha liat !
Accepto. I la següent torna anar meva però la de després que la pagui el Randy que amb aquest fil mira la que ha liat !
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Xavier" post="173431"]:cerv
Accepto. I la següent torna anar meva però la de després que la pagui el Randy que amb aquest fil mira la que ha liat ![/quote]
Però si jo estic calladet! :lol:
Accepto. I la següent torna anar meva però la de després que la pagui el Randy que amb aquest fil mira la que ha liat ![/quote]
Però si jo estic calladet! :lol:

- Xavier
- Presentats
Que siguin dues rondes, per xerrar !
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo mès que preocupat que pel forat de la capa d'ozò si s'obre o es tanca..
Cosa que podria explicar perfectament, ja que soc bastant entès en tot, fins que algù no hi digui el contrari. Us ho explicaria amb tot detall però hi faria falta temps.
Doncs m hi preocupa mès el sentit contradictori, és un tema a reflexionar. Per exemple per què es diu de deixar caure el fil, i en canvi no cau?
Espero que no hi mediteu gens ni mica.
Cosa que podria explicar perfectament, ja que soc bastant entès en tot, fins que algù no hi digui el contrari. Us ho explicaria amb tot detall però hi faria falta temps.
Doncs m hi preocupa mès el sentit contradictori, és un tema a reflexionar. Per exemple per què es diu de deixar caure el fil, i en canvi no cau?
Espero que no hi mediteu gens ni mica.
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dl. maig 30, 2011 2:11 pm
- Ubicació: Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls
hola
forero Siono1000, es muy sencillo, la capa de ozono, en esta epoca del año, siempre se reduce. ojo no se cierra, ya que no es agujero sino una disminucion subjetiva acorde con la masa de aire caliente que proviene del sol, despues de un viaje de unos 3 millones de años luz, lo cual equivaldria a una reverberancia que se igualaria con el peso atomico de la tierra, ya que la masa ingente de polvo solar que nos llega, hace que dicho peso atomico multiplicado subjetivamente por un numero igual al diametro de dicho agujero nos daria el conjunto de unidades de particulas que provienen del sol y su diametro.
Siono1000, no se si te habra quedado claro, pero en el caso de que no fuera asi, me envias un privado y lo comentamos.
adew
forero Siono1000, es muy sencillo, la capa de ozono, en esta epoca del año, siempre se reduce. ojo no se cierra, ya que no es agujero sino una disminucion subjetiva acorde con la masa de aire caliente que proviene del sol, despues de un viaje de unos 3 millones de años luz, lo cual equivaldria a una reverberancia que se igualaria con el peso atomico de la tierra, ya que la masa ingente de polvo solar que nos llega, hace que dicho peso atomico multiplicado subjetivamente por un numero igual al diametro de dicho agujero nos daria el conjunto de unidades de particulas que provienen del sol y su diametro.
Siono1000, no se si te habra quedado claro, pero en el caso de que no fuera asi, me envias un privado y lo comentamos.
adew
- Prony
- Presentats
[quote user="cvazquez" post="173465"]hola
forero Siono1000, es muy sencillo, la capa de ozono, en esta época del año, siempre se reduce. ojo no se cierra, ya que no es agujero sino una disminución subjetiva acorde con la masa de aire caliente que proviene del sol, después de un viaje de unos 3 millones de años luz, lo cual equivaldría a una reverberación que se igualaría con el peso atómico de la tierra, ya que la masa ingente de polvo solar que nos llega, hace que dicho peso atómico multiplicado subjetivamente por un numero igual al diámetro de dicho agujero nos daría el conjunto de unidades de partículas que provienen del sol y su diámetro.
Siono1000, no se si te habrá quedado claro, pero en el caso de que no fuera así, me envías un privado y lo comentamos.
adew[/quote]
¿¿¿Tan lejos está el sol??? Cullons!!! ¡¡¡Y con lo caliente que se queda el volante de mi coche cuando lo aparco a 3 millones de años luz del sol :b9 :b9 :b9 l!!! Yo hubiese afirmado que está a unos 8 minutos/luz.
Ahora acabo de llegar y estoy hecho polvo solar, pero cuando recupere mi peso atómico y mi dedo gordo entre en reverberación con mis cejas me pondré en serio.
Por cierto SIONO, has encertat la resposta a la qüestió de si era real l'aspecte visual que tenim del cel, era bastant senzilla.....
[quote user="Randy-650" post="173434"]
Però si jo estic calladet! :lol:[/quote]
I calladet et quedaràs, els teus walkie talkies ja son a la deixallería. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony"
forero Siono1000, es muy sencillo, la capa de ozono, en esta época del año, siempre se reduce. ojo no se cierra, ya que no es agujero sino una disminución subjetiva acorde con la masa de aire caliente que proviene del sol, después de un viaje de unos 3 millones de años luz, lo cual equivaldría a una reverberación que se igualaría con el peso atómico de la tierra, ya que la masa ingente de polvo solar que nos llega, hace que dicho peso atómico multiplicado subjetivamente por un numero igual al diámetro de dicho agujero nos daría el conjunto de unidades de partículas que provienen del sol y su diámetro.
Siono1000, no se si te habrá quedado claro, pero en el caso de que no fuera así, me envías un privado y lo comentamos.
adew[/quote]
¿¿¿Tan lejos está el sol??? Cullons!!! ¡¡¡Y con lo caliente que se queda el volante de mi coche cuando lo aparco a 3 millones de años luz del sol :b9 :b9 :b9 l!!! Yo hubiese afirmado que está a unos 8 minutos/luz.
Ahora acabo de llegar y estoy hecho polvo solar, pero cuando recupere mi peso atómico y mi dedo gordo entre en reverberación con mis cejas me pondré en serio.
Por cierto SIONO, has encertat la resposta a la qüestió de si era real l'aspecte visual que tenim del cel, era bastant senzilla.....
[quote user="Randy-650" post="173434"]
Però si jo estic calladet! :lol:[/quote]
I calladet et quedaràs, els teus walkie talkies ja son a la deixallería. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 30, 2011 5:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.