Primera espanyola que intentarà fer la volta al món

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Primera espanyola que intentarà fer la volta al món

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 29, 2011 7:28 pm

Nunca antes una española se había atrevidoa tanto, Alicia Sornosa (Madrid, 1973),
pretende realizar una vuelta al mundo con su BMW F 650 GS, una de las motos más
“pequeñas” para poder realizar este gran viaje.
La idea surge tras asistir a las Jornadas de Grandes Viajeros, que se celebraron en
Navacerrada (Madrid) hace unas semanas, cuando de las pocas mujeres que fueron a
hablar de su periplo, ninguna era de nacionalidad española.
Alentada por otros grandes viajeros de BMW como Gustavo Cuervo, o Miquel
Silvestre, esta periodista especializada en motor , ha imaginado cómo sería esta
aventura y se ha puesto “manos a la obra”.Esta mujer sabe lo que es el espíritu
aventurero y sufridor, ya que desde 1997 lleva metida en el mundo de la
competición, siendo una de las primeras pilotos españolas, a los mandos de vehículos
como un VW Polo, Hyundai Accent o Mazda MX5, participando en diversas
Copas y Trofeos, así como carreras de resistencia.

.................

EL RECORRIDO:
1. ESPAÑA: MADRID-FORMIGAL (BMW RIDERS) (A-B)
2. EGIPTO- SUDÁN – ETIOPÍA- DJIBUTI (D,E,F)
3. INDIA-NEPAL-CHINA-VIETNAM (G,H,I,J)
4. FILIPINAS (K)
5. AUSTRALIA (L)
6. EEUU (M)
7. MADRID

La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Primera Espanyola Que Intentarà Fer La Volta Al Món

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 29, 2011 7:54 pm

[quote user="Randy-650" post="173340"]Nunca antes una española se había atrevidoa tanto, Alicia Sornosa (Madrid, 1973),
La idea surge tras asistir a las Jornadas de Grandes Viajeros, que se celebraron en
Navacerrada (Madrid) hace unas semanas, cuando de las pocas mujeres que fueron a
hablar de su periplo, ninguna era de nacionalidad española
.
Silvestre, esta periodista especializada en motor , ha imaginado cómo sería esta
competición, siendo una de las primeras pilotos españolas, a los mandos de vehículos

.................

EL RECORRIDO:
4. FILIPINAS (K)
5. AUSTRALIA (L)
6. EEUU (M)
7. MADRID

[/quote]

Aixó si que no ho entenc :eyes :eyes Anna Possberg ,alemana, la Conchi i la Chelo,"polacas" no son :mrgreen: , aixis que ....... blanco y en botella= Milch
ImatgeImatgeImatge

Gerard76
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: dt. juny 21, 2011 4:10 pm
Ubicació: la Garriga

Volta Al Mon

Entrada Autor: Gerard76 » dc. juny 29, 2011 7:55 pm

La veritat es que alguns tenen sort i nassos per escollir aquet tipus de vida.

Una aventura d'aquestes caracteristiques no te cap tipus de reu, deu ser increïble... Tan debò els surti bé.
Un artícle molt interesant, gracies

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. juny 29, 2011 9:58 pm

la experiència d'aquesta noia es limita a haver portat cotxes de carreres? :shock: :shock: :shock:

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. juny 29, 2011 10:07 pm

Perdó, acabo d'entrar àra al seu lloc web. Ja veig la seva experiència. Si ella creu que és suficient... ja s'ho fará.
De fet -si no vaig errat-, l'Scotto no havía anat mai en moto i deu ni do...
De totes maneres, quina enveja!

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 29, 2011 10:44 pm

L´acompanyara en Miquel Silvestre i despres fará un altre llibre, que tots comprarem :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 29, 2011 10:53 pm

[quote user="STELVIO 00" post="173346"][quote user="Randy-650" post="173340"]Nunca antes una española se había atrevidoa tanto, Alicia Sornosa (Madrid, 1973),
hablar de su periplo, ninguna era de nacionalidad española
.

.................

EL RECORRIDO:
4. FILIPINAS (K)
5. AUSTRALIA (L)
6. EEUU (M)
7. MADRID

[/quote]

Aixó si que no ho entenc :eyes :eyes Anna Possberg ,alemana, la Conchi i la Chelo,"polacas" no son :mrgreen: , aixis que ....... blanco y en botella= Milch[/quote]

Stelvio00, plica, plica, tu que saps de que va :eyes

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 29, 2011 10:58 pm

Hi van parlar tres donas ( Aqui podria precisar molt,pero tampoc caldria)
La Chelo , dona de Gustavo Cuervo
La Conchi, dona de Jaime Leonú
i Anna Possberg , al meu entendre la unica que no era "nativa",per aixó no entenc el comentari :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 29, 2011 11:02 pm

[quote user="STELVIO 00" post="173394"]Hi van parlar tres donas ( Aqui podria precisar molt,pero tampoc caldria)
La Chelo , dona de Gustavo Cuervo
La Conchi, dona de Jaime Leonú
i Anna Possberg , al meu entendre la unica que no era "nativa",per aixó no entenc el comentari :mrgreen:[/quote]

Ah, vale, vol dir que alguna «región autonómica» s'ha independitzat ?
Bé, bé, ja anem bé ;)

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dj. juny 30, 2011 12:55 am

Com m´agradaria poder fer una cosa aixi.
Per cert penso que en aquestes ocasions tant important o mes es saber moures pel mon que saber portar moto, amb els kilometres que hi pasara sobre ja tindra temps de agafar-li l´aire, que aixo es un dir perque ja m´agradaria veure com i va

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. juny 30, 2011 1:06 am

Si en Miquel Silvestre em volgués d'escuder jo també voldria donar la volta al mon.

Encara que amb padrí o sense el repte es considerable.

salut

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. juny 30, 2011 7:48 am

Bravo per ella i PER TOTES AQUELLES PERSONES , siguin homes i dones que s´enfrenten a cualsevol repte, encara que sigui fer una sortida en diumenge. :bow :bow :bow

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dj. juny 30, 2011 8:52 am

Com diu la Eva, tothom que vulgui sortir de casa amb la moto a fer kilómetres. Endavant i sort!! (i molta enveja sana)

Ara bé, dit això, el que sembla és que es tracta de fer alguns trams en alguns paisos concrets (12), dels que en Miquel ha planejat ara fer per ajuntar-los amb altres que ja havia fet i explicat fa temps, i tot plegat per escriure després un llibre dels Exploradors Espanyols oblidats.

Una bona idea publicitària i comercial, de manera que afegint aquest actractiu femení i dient-li al tema "volta al mon" (en la meva opinió impròpiament), potser ha pogut lligar millor el tema del sponsoritzatge, tant el Bmw, com l'econòmic que es busca. Jo, posats en aquest altre món dels viatges "professionals", trobo molt lògic que vulgui aprofitar el "tirón" mediàtic i treure´n rendiment econòmic.

No obstant, no sé si serà la primera dona espanyola pas en donar la volta al món en moto. Perquè la pregunta és: Que vol dir donar la volta al món en moto? En la meva opinió aquest concepte no existeix, per això no m´ha seduït mai. Es pot donar la volta al planeta en vaixell (sobretot), amb o sense escales, amb avió (amb escales), o en un mòdul orbital si vols, però en moto només, no. Has de fer-ho en moto + ferry + vaixells + avions normalment. El ferry encara, però quan parlem de transportar la moto la cosa ja és diferent. Perquè, si la hem de transportar, llavors qué donem per bo? Saltar-se el mar pel lloc més proper entre els dos continents? I en quan de temps? I si ho fem en etapes i a mitja volta parem per tornar a casa uns dies? I si ho fem amb motos diferents? I en èpoques diferents? I si en comptes de saltar el mar, ens hem saltat la meitat del continent com es sol fer? Cal haver visitat un determinat tant per cert de països per continent? O com a mínim els països més importants? O es pot donar per exemple una volta al món sense haver xafat el país més gran del món (Rússia), com he vist algún cas? S´ha de fer per l'Equador, o si donem la volta per una latitud més petita també val? Pots "donar la volta al món" sense haver xafat de debó Europa (París, Roma, Londres, Praga, Moscú,...), Centreamérica o Sudamérica com és aquest cas que ens ocupa ara? Es que visitar 12 països d'uns 200 aproximadament que hi ha, i dir-ne "volta al món" ho trobo exagerat, diga´m tiquismiquis... :D
Està clar doncs que el concepte es fa servir massa sovint en el sentit de món com a planeta terra, però jo ho concebeixo en un sentit més universal, és a dir del conjunt de tot allò que existeix, de tota la humanitat. Sinó, tindria el mateix mérit de dir-se volta al món agafar una moto, pujarla a l'avió a Barcelona, baixar a Los Angeles, n'agafem un altre fins a Beijin i després tornada per l'altra banda (o ja sense parar enlloc si es pogués). No concebeixo haver donat una "volta al món", i no haver vist la gran majoria de les meravelles naturals i artificials del món, i les diverses cultures, per exemple.
El més proper al que jo entendria a donar la volta al món AMB UNA MOTO, no EN MOTO (que ja he dit que és impossible), seria fer-ho en el sentit del Scotto, és a dir visitant tots i cadascún dels països que hi ha pel camí (molts d'ells illes), que és la autèntica dificultat. Però com que això és gairebé impossible, és lògic (ja ho entenc) que la gent visiti uns quans països de cada continent (tants com es pugui), i amb el transport de la moto inevitable, el que faci és que amb el seu viatge final hagi donat efectivament una volta A LA TERRA (no al món, perquè tant món és la illa de Kiribati com una estació internacional a Groenlandia), a menys que fent la suma final hagi vist, com a mínim, la meitat d'allò que val la pena de veure al món sencer...

Això sí, tota aquesta tonteria dita des de la profunda enveja i admiració dels que han pogut fer o faran un viatge tan engrescador, que a mi ja m'agradaria, eh!!! (se li digui com punyetes se li digui...) :D
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 30, 2011 2:50 pm, en total s’ha editat 14 vegades.

Piris
Presentats
Entrades: 34
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 6:34 pm
Ubicació: Figueres

Entrada Autor: Piris » dj. juny 30, 2011 9:54 am

Esperem que algun dia hi hagi algunas mototuristas catalanas que dongui la volta al món mes o menys i amb menys propaganda. :razz: :lol:
Piris l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 01, 2011 7:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. juny 30, 2011 6:23 pm

Quant em varen propossar fer Patagonia, em varen venir moltes i moltes pors , dubtes , desconeixaments ... i simplement aquesta cançó resumeix el que em va fer llançar-me a tal aventura

[youtube]g7z_vFfaSaY[/youtube]

I el més import d´una aventura ... no es l´aventura per sí, sino TOTA LA PREPARACIÓ .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 30, 2011 6:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 30, 2011 6:32 pm

[quote user="Piris" post="173449"]Esperem que algun dia hi hagi alguna mototurista catalana que dongui la volta al món mes o menys i amb menys propaganda. :razz: :lol:[/quote]

La Mareta s'animarà. ;)

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. jul. 01, 2011 8:48 am

[quote user="Alucinamaripili" post="173476"][quote user="Piris" post="173449"]Esperem que algun dia hi hagi alguna mototurista catalana que dongui la volta al món mes o menys i amb menys propaganda. :razz: :lol:[/quote]

La Mareta s'animarà. ;)[/quote]

Aixó no es pregunta,oi? ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 01, 2011 8:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 01, 2011 6:45 pm

[quote user="STELVIO 00" post="173496"][quote user="Alucinamaripili" post="173476"][quote user="Piris" post="173449"]Esperem que algun dia hi hagi alguna mototurista catalana que dongui la volta al món mes o menys i amb menys propaganda. :razz: :lol:[/quote]

Aixó no es pregunta,oi? ;)[/quote]

:enfadat :enfadat Voleu unaltre tsunami ????, unaltre terratrèmol ????? :enfadat :enfadat
Si estic a punt d´ingresar a Casal Rock.... com voleu que m´animi ?????
Si quant no em fa mal una cosa, m´en fa unaltre .... aviat només em quedarà algún viatge amb l´Inserso i ja taaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen: :mrgreen:

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. jul. 02, 2011 9:54 am

:oops: [quote user="Mareta" post="173520"][quote user="STELVIO 00" post="173496"][quote user="Alucinamaripili" post="173476"][quote user="Piris" post="173449"]Esperem que algun dia hi hagi alguna mototurista catalana que dongui la volta al món mes o menys i amb menys propaganda. :razz: :lol:[/quote]

Aixó no es pregunta,oi? ;)[/quote]

:enfadat :enfadat Voleu unaltre tsunami ????, unaltre terratrèmol ????? :enfadat :enfadat
Si estic a punt d´ingresar a Casal Rock.... com voleu que m´animi ?????
Si quant no em fa mal una cosa, m´en fa unaltre .... aviat només em quedarà algún viatge amb l´Inserso i ja taaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ja em perdonaràs, però amb aquest comentari no tens gaire credibilitat (amb tot el carinyu) :roll:
Tu sense fer kilometres i més kilometres en moto, juas!
Ep, i si arribat al moment és així, la "volta al món amb el Imserso" també conta, no?? :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “General”