Tornem a Goust (a la segona a la vençuda)
Moderador: Airald
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Re: Tornem A Goust (a La Segona A La Vençuda)
.
Bones... aquest cop no us podré acompanyar :oops:
Aquests dies estic liada amb altres interessos... aviat en sabreu alguna cosa ;)
Espero que us ho passeu de conya... fins la propera :lol:
Aquests dies estic liada amb altres interessos... aviat en sabreu alguna cosa ;)
Espero que us ho passeu de conya... fins la propera :lol:
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 01, 2011 3:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Cristina_tgn" post="173511"].
Espero que us ho passeu de conya... fins la propera :lol:[/quote]
:eyes :eyes :eyes La curiositat em pot... quina serà :roll: :roll: :roll:
:eyes :eyes :eyes La curiositat em pot... quina serà :roll: :roll: :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Jaume
- Presentats
- Entrades: 13
- Membre des de: dg. abr. 17, 2011 11:15 am
- Ubicació: Terrassa
Bé, serà la primera sortida que faig amb vosaltres i si la llista no està tancada aniria un més. Sento no dir-ho amb anterioritat, però per altres raons no podia confirmar.
Salut,
Jaume
Salut,
Jaume
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Jaume" post="173517"]Bé, serà la primera sortida que faig amb vosaltres i si la llista no està tancada aniria un més. Sento no dir-ho amb anterioritat, però per altres raons no podia confirmar.
Salut,
Jaume[/quote]
Com diria el sr Randy (ja el coneixeras),encara que no sigui una sortida mensual amb molta gent,aniria bé que
donessis un cop d´ull als consells que hi ha al forum per les sortides de mototurisme
Salut,
Jaume[/quote]
Com diria el sr Randy (ja el coneixeras),encara que no sigui una sortida mensual amb molta gent,aniria bé que
donessis un cop d´ull als consells que hi ha al forum per les sortides de mototurisme
Que gran aquest de Bilbao

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cristina_tgn" post="173511"].
Ostres, és una llàstima, si ja tinguéssis la moto nova amb aquesta sortida ja li hauries acabat el rodatge :mrgreen:
Ostres, és una llàstima, si ja tinguéssis la moto nova amb aquesta sortida ja li hauries acabat el rodatge :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="173460"]Ens veiem a Argelaguer a les 6[/quote]
Pasqual, si vas a les 6 a Argelaguer em sembla que ja no hi trobaràs ningú :mrgreen:
Pasqual, si vas a les 6 a Argelaguer em sembla que ja no hi trobaràs ningú :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Oscar" post="173519"][quote user="Jaume" post="173517"]Bé, serà la primera sortida que faig amb vosaltres i si la llista no està tancada aniria un més. Sento no dir-ho amb anterioritat, però per altres raons no podia confirmar.
Salut,
Jaume[/quote]
donessis un cop d´ull als consells que hi ha al forum per les sortides de mototurisme[/quote]
I potser caldria llegir tot aquest post,parlem d´una sortida llarga,molt llarga per alguns, i cal saber molt bé de que es tracta.
No vull espantar a ningú,pero que tothom sigui conscient de on es fica. Jo mateix segur que tornaré a casa amb més de 1.000 Qm
Salut,
Jaume[/quote]
donessis un cop d´ull als consells que hi ha al forum per les sortides de mototurisme[/quote]
I potser caldria llegir tot aquest post,parlem d´una sortida llarga,molt llarga per alguns, i cal saber molt bé de que es tracta.
No vull espantar a ningú,pero que tothom sigui conscient de on es fica. Jo mateix segur que tornaré a casa amb més de 1.000 Qm
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="173527"][quote user="Oscar" post="173519"][quote user="Jaume" post="173517"]Bé, serà la primera sortida que faig amb vosaltres i si la llista no està tancada aniria un més. Sento no dir-ho amb anterioritat, però per altres raons no podia confirmar.
Salut,
Jaume[/quote]
No vull espantar a ningú,pero que tothom sigui conscient de on es fica. Jo mateix segur que tornaré a casa amb més de 1.000 Qm[/quote]
Esperem que no sigui la primera ...... i la última :mrgreen:
L'Stelvio00 té raó, la de demà serà una sortida dura, molts quilòmetres i la majoria amb revolts i ports :jump
Salut,
Jaume[/quote]
No vull espantar a ningú,pero que tothom sigui conscient de on es fica. Jo mateix segur que tornaré a casa amb més de 1.000 Qm[/quote]
Esperem que no sigui la primera ...... i la última :mrgreen:
L'Stelvio00 té raó, la de demà serà una sortida dura, molts quilòmetres i la majoria amb revolts i ports :jump
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Amb el permis d'en Pasqual , en Gearbox,i en Panotxa actualitzo la llista...
Actualitzada 01-07-2011 20,57 h
LLista definitus:
1. Pasqual (1)
2. JesusGS (1)
3. Gerard76 (2)
4. Ramon (1)
5. JordiVFR (1)
6. Guixmo (1)
7. Pastisets de..uix Gearbox i Sra (2)
8. Trencaferro (1)
9. Panotxa (1)
10. Stelvio00 (1)
11. Bichusten (1)
12. Jaume (1)
13. PereGS (1)
14. Ramon -amic Gearbox- (2)
15. Oscar... sols mitja ruta (1)
16. Cuco (1)
17. NuriaVs (1)
18. Siono1000 (1)
19. Sacot (1)
20. Mininos (2)
21. 650X (1)
22. Danielot
Llista provissionals:
1. Molinenc
2. Periodista
Llocs de trobada:
Argelaguer - 5:30
Gasolinera de Gurb - 6:20
Castellolí - 7:00
Torrefarrera - 8:00
Sortida de Torrefarrera a les 9.00
Actualitzada 01-07-2011 20,57 h
LLista definitus:
1. Pasqual (1)
2. JesusGS (1)
3. Gerard76 (2)
4. Ramon (1)
5. JordiVFR (1)
6. Guixmo (1)
7. Pastisets de..uix Gearbox i Sra (2)
8. Trencaferro (1)
9. Panotxa (1)
10. Stelvio00 (1)
11. Bichusten (1)
12. Jaume (1)
13. PereGS (1)
14. Ramon -amic Gearbox- (2)
15. Oscar... sols mitja ruta (1)
16. Cuco (1)
17. NuriaVs (1)
18. Siono1000 (1)
19. Sacot (1)
20. Mininos (2)
21. 650X (1)
22. Danielot
Llista provissionals:
1. Molinenc
2. Periodista
Llocs de trobada:
Argelaguer - 5:30
Gasolinera de Gurb - 6:20
Castellolí - 7:00
Torrefarrera - 8:00
Sortida de Torrefarrera a les 9.00
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 01, 2011 8:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="173531"]
L'Stelvio00 té raó, la de demà serà una sortida dura, molts quilòmetres i la majoria amb revolts i ports :jump[/quote]
Doncs aixis d´entrada tens, Portalet , Aubisque, Soulor , Gavarnie, Tourmalet, Hourquette d´Ancizan,Piau Engaly.........................i alguna mal i feta més que vos proposaré :mrgreen: :mrgreen:
L´Aubisque i el Tourmalet com diriam en ciclisme son Hors Categorie :mrgreen:
L'Stelvio00 té raó, la de demà serà una sortida dura, molts quilòmetres i la majoria amb revolts i ports :jump[/quote]
Doncs aixis d´entrada tens, Portalet , Aubisque, Soulor , Gavarnie, Tourmalet, Hourquette d´Ancizan,Piau Engaly.........................i alguna mal i feta més que vos proposaré :mrgreen: :mrgreen:
L´Aubisque i el Tourmalet com diriam en ciclisme son Hors Categorie :mrgreen:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ara he possat la ruta al TonTo hi diu que 1.205 km, que si marxo ara mateix arribaré altre cop a casa demà a les 6 de la tarda. :D
Porteu el trajo de bany per si de cas al lloc del pic-nic hi ha alguna rierota i el dia ens demana refrescar-nos de veritat. Fora dels entrepans ja ho tinc tot a punt.
Fins demà.
Salut.
Porteu el trajo de bany per si de cas al lloc del pic-nic hi ha alguna rierota i el dia ens demana refrescar-nos de veritat. Fora dels entrepans ja ho tinc tot a punt.
Fins demà.
Salut.
Salut i kilómetres
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Tornem a Goust (a la segona a la vençuda)
Disfruteu molt, i no puliu gaire els pneumàtics.
P.D: Nuria Vs, quan arribis a casa mira els Pure.....
P.D: Nuria Vs, quan arribis a casa mira els Pure.....

- Pere GS
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dl. des. 20, 2010 5:13 pm
- Ubicació: Vilamalla
Bé companys...diposit ple y presio de neumatics a punt ;)
no se si anar a dormir o anar tiran cap a Goust...je..je,jeeee.....de totes maneras,ens veiem dema a las 5,30 :eyes a Argelaguer :D :D
V,sssssssssssssss
no se si anar a dormir o anar tiran cap a Goust...je..je,jeeee.....de totes maneras,ens veiem dema a las 5,30 :eyes a Argelaguer :D :D
V,sssssssssssssss
FABER EST SUAE QUISQUE FORTUNAE
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="173537"]Disfruteu molt, i no puliu gaire els pneumàtics.[/quote]
Disfrutar segur que si :mrgreen:
Pulir pneumàtics, una miqueta i prou ... però espero no tornar com divendres passat que vaig arribar a casa així:

La setmana vinent ja explicaré com és que es van gastar tant :roll:
Randy, et juro que MAI habia anat tant apurat.
Disfrutar segur que si :mrgreen:
Pulir pneumàtics, una miqueta i prou ... però espero no tornar com divendres passat que vaig arribar a casa així:

La setmana vinent ja explicaré com és que es van gastar tant :roll:
Randy, et juro que MAI habia anat tant apurat.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ramon" post="173540"]
Pulir pneumàtics, una miqueta i prou ... però espero no tornar com divendres passat que vaig arribar a casa així.....[/quote]
Els Pilot Road 2CT no fan per tu ni per la Pan!!!! :roll:
Pulir pneumàtics, una miqueta i prou ... però espero no tornar com divendres passat que vaig arribar a casa així.....[/quote]
Els Pilot Road 2CT no fan per tu ni per la Pan!!!! :roll:

- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="173541"][quote user="Ramon" post="173540"]
Els Pilot Road 2CT no fan per tu ni per la Pan!!!! :roll:[/quote]
Potser no, els costats son moooolt tous de vores, però ja saps que a mi m'agrada molt tombar i aquests s'enganxen de c*llons em donen molta seguretat.
Quins m'aconselles ? :roll:
Els Pilot Road 2CT no fan per tu ni per la Pan!!!! :roll:[/quote]
Potser no, els costats son moooolt tous de vores, però ja saps que a mi m'agrada molt tombar i aquests s'enganxen de c*llons em donen molta seguretat.
Quins m'aconselles ? :roll:
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:ban :ban Que por més gran, bé passem a l'acció en unes poques hores (ara no val això de dir marieta l'últim) encara sort que serà la Minina, preparats llestos
(anem que ens anem)
:ban Bueno vamos que nos vamos que los tengo de oferta :ban :ban
(anem que ens anem)
:ban Bueno vamos que nos vamos que los tengo de oferta :ban :ban
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Doncs jo...com sempre... la moto a mitg carregar, el diposti vuit, uf!! la roba ...ja veurem...ja,ja,ja
sort que no tinc que matinar gaire...demà continuo...
Au!! bona nit .. fins demà a les 8h AM a Torrefarrera.
sort que no tinc que matinar gaire...demà continuo...
Au!! bona nit .. fins demà a les 8h AM a Torrefarrera.
Rodar en moto es lo meu
- Josopa1
- Presentats
- Entrades: 4
- Membre des de: dt. juny 28, 2011 11:28 pm
- Ubicació: Igualada
Demà a les 07.00h em teniu a Castellolí, disposat a fer una bona volta. Fins demà a les 07.00.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Carai, tants dies sense conectar-me i resulta que al final serem una bona colla!!
Jo al final i després de passar unes bones angines, al final he pogut sortir de "Mordor" i arribar a la Catalunya amb sol... :mrgreen:
I perquè no em passi com el Sr. Ramon, el darrera ja el portava nou del dia del suquet i avui he posat el 2ct a davant, de moment la moto tomba sola, a veure demà que tal!!
Res, vaig a preparar les coses i a dormir una estona, que d'aqui poc ja hi som!!!! :D :D
Jo al final i després de passar unes bones angines, al final he pogut sortir de "Mordor" i arribar a la Catalunya amb sol... :mrgreen:
I perquè no em passi com el Sr. Ramon, el darrera ja el portava nou del dia del suquet i avui he posat el 2ct a davant, de moment la moto tomba sola, a veure demà que tal!!
Res, vaig a preparar les coses i a dormir una estona, que d'aqui poc ja hi som!!!! :D :D
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.