METZELER TOURANCE
Moderador: Airald
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: METZELER TOURANCE
[quote user="Prony" post="171752"][quote user="PEREBI" post="170067"]....................El taller era ple de motos noves de trinca (?).......................................
Total, 125+40, penso que ha estat una molt bona operació.
Perdoneu pel totxo, però penso que es informació de servei.
Salut.[/quote]
Gràcies per la info, sempre es d'agrair. Si els pneumàtics et convencen, bona feina. M'imagino que el fet de que el taller fos ple de motos noves de trinca es perquè deuen oferir el servei de "desembalatge" d'alguns concessionaris que no disposen de prou personal ni temps ni lloc per fer-ho. En canvi allà deuen tenir un parell de nanos que s'hi dediquen, espai generós i facilitat de càrrega i descàrrega.
Jordi "Prony"[/quote]
No es que tinguin molt d'espai, la veritat. Però potser tens raó i els Serves Oficials prefereixen "externalitzar" aquesta feina. O sigui "Outsourcing", concepte aquest que vaig sentir per primera vegada farà 20 anys.
En quant a les gomes, son noves. En sec tenen un comportament perfecte, en mullat, raonable, això si: quan veuen de lluny les putes (perdó) ratlles del terra en un dia de pluja, tant ben pintadetes, que hi han llocs que fan esglaó i tot, comencen a patinar. Les ratlles en sec, el comportament es sorprenentment bo. Pel preu que vaig pagar no em queixo en absolut. Les properes seran Tourance ;-)
Off-Topic: l'altre dia vaig constatar que algú del districte de Sant Andreu Barcelona) ha estat molt professional i un pas de zebra te les ratlles pintades amb sorra o un material similar abrasiu, que les fa molt mes segures per a tothom, vianants, ciclistes i motoristes.
Total, 125+40, penso que ha estat una molt bona operació.
Perdoneu pel totxo, però penso que es informació de servei.
Salut.[/quote]
Gràcies per la info, sempre es d'agrair. Si els pneumàtics et convencen, bona feina. M'imagino que el fet de que el taller fos ple de motos noves de trinca es perquè deuen oferir el servei de "desembalatge" d'alguns concessionaris que no disposen de prou personal ni temps ni lloc per fer-ho. En canvi allà deuen tenir un parell de nanos que s'hi dediquen, espai generós i facilitat de càrrega i descàrrega.
Jordi "Prony"[/quote]
No es que tinguin molt d'espai, la veritat. Però potser tens raó i els Serves Oficials prefereixen "externalitzar" aquesta feina. O sigui "Outsourcing", concepte aquest que vaig sentir per primera vegada farà 20 anys.
En quant a les gomes, son noves. En sec tenen un comportament perfecte, en mullat, raonable, això si: quan veuen de lluny les putes (perdó) ratlles del terra en un dia de pluja, tant ben pintadetes, que hi han llocs que fan esglaó i tot, comencen a patinar. Les ratlles en sec, el comportament es sorprenentment bo. Pel preu que vaig pagar no em queixo en absolut. Les properes seran Tourance ;-)
Off-Topic: l'altre dia vaig constatar que algú del districte de Sant Andreu Barcelona) ha estat molt professional i un pas de zebra te les ratlles pintades amb sorra o un material similar abrasiu, que les fa molt mes segures per a tothom, vianants, ciclistes i motoristes.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 10, 2011 9:41 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
[quote user="Fjodor" post="170069"]Els Tourance per fer asfalt en trail son del millor que hi ha...
Els que fem enduro amb motos de 250 o 450 si podem portem mousse, aixi si punxes continuem corrent... més preu, però.
He vist gent que porta els Tourance, cada cop n'hi ha mes. Es una bona goma. la veritat es que amb la katé no se quan dura, no l'he provat mai amb la 990...
Salú[/quote]
Jo a la V-Strom 1.000 en vaig gastar uns quants jocs i sempre molt content, però no n'hi ha per les mides de la 990 Adv :enfadat
Els que fem enduro amb motos de 250 o 450 si podem portem mousse, aixi si punxes continuem corrent... més preu, però.
He vist gent que porta els Tourance, cada cop n'hi ha mes. Es una bona goma. la veritat es que amb la katé no se quan dura, no l'he provat mai amb la 990...
Salú[/quote]
Jo a la V-Strom 1.000 en vaig gastar uns quants jocs i sempre molt content, però no n'hi ha per les mides de la 990 Adv :enfadat
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
[quote user="PEREBI" post="171756"][quote user="Prony" post="171752"][quote user="PEREBI" post="170067
Off-Topic: l'altre dia vaig constatar que algú del districte de Sant Andreu Barcelona) ha estat molt professional i un pas de zebra te les ratlles pintades amb sorra o un material similar abrasiu, que les fa molt mes segures per a tothom, vianants, ciclistes i motoristes.[/quote]
Jo treballo al Barri de Sant Andreu de Barcelona i allà tots el passos de vianants estan pintats amb pitura d'aquesta :D . Però hi ha bastants llocs que als han fet elevats, una mica massa elevats i amb la VFR toques amb el cavallet a terra :enfadat
Perdó per desviar el tema ampliant l'Off-Topic.
Off-Topic: l'altre dia vaig constatar que algú del districte de Sant Andreu Barcelona) ha estat molt professional i un pas de zebra te les ratlles pintades amb sorra o un material similar abrasiu, que les fa molt mes segures per a tothom, vianants, ciclistes i motoristes.[/quote]
Jo treballo al Barri de Sant Andreu de Barcelona i allà tots el passos de vianants estan pintats amb pitura d'aquesta :D . Però hi ha bastants llocs que als han fet elevats, una mica massa elevats i amb la VFR toques amb el cavallet a terra :enfadat
Perdó per desviar el tema ampliant l'Off-Topic.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Com em sembla que ja he posat mes amunt en aquest mateix post.
A al V STROM porto les Metzeler Tourance normals, tant al davant com al darrera.
Per mi el millor compromís en lo que entendriem rodes per a tot.
Tan se val que plogui, com que estigui sec.... i per les pistes son unes rodes acordes amb les pretensions de la moto.
A al V STROM porto les Metzeler Tourance normals, tant al davant com al darrera.
Per mi el millor compromís en lo que entendriem rodes per a tot.
Tan se val que plogui, com que estigui sec.... i per les pistes son unes rodes acordes amb les pretensions de la moto.
Rodar en moto es lo meu
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Jo n'he posat 3 jocs i molt satisfet. Ahir vaig voler provar els tr91 i les primeres sensacions son molt bones.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Els Metzeler Tourance EXP que vaig canviar ahir:
roda del devant ( la vaig canviar però encara no calia) 23.200 km
roda del darrera 10.200 km
Ja veieu que he aprés a aixecar roda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A mi aquests neumàtics em van molt i molt bé i.... malgrat s´hagin encarit..... he repetit ( rodoliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)
Preu total 2 rodes Iva inclós 320,50 €
Ja veieu que he aprés a aixecar roda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A mi aquests neumàtics em van molt i molt bé i.... malgrat s´hagin encarit..... he repetit ( rodoliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)
Preu total 2 rodes Iva inclós 320,50 €
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 02, 2011 3:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="173567"]Els Metzeler Tourance EXP que vaig canviar ahir:
[/quote]
...........................................
[/quote]
...........................................

- Perebi
- Presentats
[quote user="Mareta" post="173567"]Els Metzeler Tourance EXP que vaig canviar ahir:
Preu total 2 rodes Iva inclós 320,50 €[/quote]
Carillo, no?
Carillo, no?
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="PEREBI" post="173576"][quote user="Mareta" post="173567"]Els Metzeler Tourance EXP que vaig canviar ahir:
Carillo, no?[/quote]
si ?????
Ostres i jo pensava que tenia un bon preu :enfadat :enfadat
Carillo, no?[/quote]
si ?????
Ostres i jo pensava que tenia un bon preu :enfadat :enfadat
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
- Perebi
- Presentats
[quote user="Jordivfr" post="171775"][quote user="PEREBI" post="171756"]Però hi ha bastants llocs que als han fet elevats, una mica massa elevats i amb la VFR toques amb el cavallet a terra :enfadat [/quote]
Jo no toco :twisted:
Jo no toco :twisted:
- Perebi
- Presentats
[quote user="Mareta" post="173582"][quote user="PEREBI" post="173576"][quote user="Mareta" post="173567"]Els Metzeler Tourance EXP que vaig canviar ahir:
Carillo, no?[/quote]
si ?????
Ostres i jo pensava que tenia un bon preu :enfadat :enfadat[/quote]
Ja ho vaig dir algun post mes enrere: A BMW Scratch 250 euros pel joc de Tourance normals. Això si, es a Terrassa.
Carillo, no?[/quote]
si ?????
Ja ho vaig dir algun post mes enrere: A BMW Scratch 250 euros pel joc de Tourance normals. Això si, es a Terrassa.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="PEREBI" post="173617"][quote user="Mareta" post="173582"][quote user="PEREBI" post="173576"][quote user="Mareta" post="173567"]Els Metzeler Tourance EXP que vaig canviar ahir:
Carillo, no?[/quote]
si ?????
Ja ho vaig dir algun post mes enrere: A BMW Scratch 250 euros pel joc de Tourance normals. Això si, es a Terrassa.[/quote]
Sense sortir de Girona uns 55 o 60 € t'els pots estalviar ràpidament. Em sembla una mica exagerat el preu que t'han fet :shock:
Carillo, no?[/quote]
si ?????
Ja ho vaig dir algun post mes enrere: A BMW Scratch 250 euros pel joc de Tourance normals. Això si, es a Terrassa.[/quote]
Sense sortir de Girona uns 55 o 60 € t'els pots estalviar ràpidament. Em sembla una mica exagerat el preu que t'han fet :shock:
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
En vistes a les "vacances" ;) i que les últimes sortides per camins han deixat el pneumàtic de darrera absolutament trinxat de talls i goma arrencada tot i tenir encara dibuix he anat a canviar els pneumàtics. METZELER TOURANCE (normals) El davanter uns 22.500kms i el de darrera cap a 8.500kms (han durat exactament la meitat que els anteriors de la mateixa marca i model). Preveient també que de cara a la tardor vull tornar a muntar tacs m'he decidit per els TOURANCE EXP, més asfàltics i que suposo duraran molt menys.
La broma ha sigut 280€, la factura es inacabable: fins a 12 conceptes, però resumint hi ha els pneumàtics 96,8€+136,8€, el muntatge i equilibrat 20€ per roda i les vàlvules 2€ per roda (el proper cop em sentiràn, ja que al portar RDC dubto que hagin canviat cap vàlvula), més els conceptes de reciclatge.
Son uns grans pneumàtics, però son pur xiclet per les vedelles de Munich...
Salut
La broma ha sigut 280€, la factura es inacabable: fins a 12 conceptes, però resumint hi ha els pneumàtics 96,8€+136,8€, el muntatge i equilibrat 20€ per roda i les vàlvules 2€ per roda (el proper cop em sentiràn, ja que al portar RDC dubto que hagin canviat cap vàlvula), més els conceptes de reciclatge.
Son uns grans pneumàtics, però son pur xiclet per les vedelles de Munich...
Salut
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="650X" post="176205"]El davanter uns 22.500kms .....[/quote]

- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="176208"][quote user="650X" post="176205"]El davanter uns 22.500kms .....[/quote]
[/quote]
No passa res Randy, que també fan mides per la "Bandy", per convertir-la en una BandyGS... :mrgreen:

No passa res Randy, que també fan mides per la "Bandy", per convertir-la en una BandyGS... :mrgreen:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
ara toca canvi de pneumatic de darrera... un altre Metzeler Tourance normal ( no exp )
ja es el tercer que monto a darrera en 17497 Qms..... :roll:
ja es el tercer que monto a darrera en 17497 Qms..... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 06, 2011 8:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Randy-650
- Presentats
[quote user="LLAGASTA" post="176290"]
ja es el tercer que monto a darrera en 17497 Qms..... :roll:[/quote]
És que sempre vas enroscant a tope! :twisted:
P.D: Et duren menys que a mi, tot i que jo vaig super-parat. :eyes
ja es el tercer que monto a darrera en 17497 Qms..... :roll:[/quote]
És que sempre vas enroscant a tope! :twisted:
P.D: Et duren menys que a mi, tot i que jo vaig super-parat. :eyes

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Per si la meva opinió pot ajudar, jo feia servir l'EXP amb bons resultats i sensacions (dins el que suposa un ritme moderat com el meu). Aquest últim cop he canviat a Tourance sense EXP perquè desprès de cercar opinions d'usuaris, he arribat a la conclusió de que el EXP es un xic mes "racing" a costa de la durabilitat, es a dir, a qui li agradi plegar de veritat li anirà be però, a mi, que sempre em queda un dit verge a cada costat del pneumàtic, el "NO EXP" sembla ser es un bon compromís.
Jo sempre canvio els dos pneumàtic alhora. Si be es cert que al de davant sempre queda dibuix, la sensació de seguretat i diversió que dona anar amb els dos perfils de rodadura nous crec que ben be s'ho val.
Una salutació.
Jordi "Prony"
Jo sempre canvio els dos pneumàtic alhora. Si be es cert que al de davant sempre queda dibuix, la sensació de seguretat i diversió que dona anar amb els dos perfils de rodadura nous crec que ben be s'ho val.
Una salutació.
Jordi "Prony"
- Birel
- Presentats
- Entrades: 75
- Membre des de: dl. oct. 19, 2009 10:56 pm
- Ubicació: Entre Cerdanyola y Barberá CAT. Enrique
[quote user="Prony" post="176305"]Per si la meva opinió pot ajudar, jo feia servir l'EXP amb bons resultats i sensacions (dins el que suposa un ritme moderat com el meu). Aquest últim cop he canviat a Tourance sense EXP perquè desprès de cercar opinions d'usuaris, he arribat a la conclusió de que el EXP es un xic mes "racing" a costa de la durabilitat, es a dir, a qui li agradi plegar de veritat li anirà be però, a mi, que sempre em queda un dit verge a cada costat del pneumàtic, el "NO EXP" sembla ser es un bon compromís.
Una salutació.
Jordi "Prony"[/quote]
Que bien parla el jodío !!
Una salutació.
Jordi "Prony"[/quote]
Que bien parla el jodío !!