Els Simoncelli's thailandesos
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Els Simoncelli's thailandesos
[youtube]Nm8L778DhR4[/youtube]

- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Els Simoncelli's Thailandesos
El del casc verd ha de ser molt bó per fer-li puntades a l'altre en plena corba tot plegat.
Es una variant del Moto GP que a Tailàndia es diu Kickboxingmoto, he, he, quins fenòmens.
Es una variant del Moto GP que a Tailàndia es diu Kickboxingmoto, he, he, quins fenòmens.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Aquestes carreres de ben segur els hi agraden als que defensen, que per guanyar s'ha de fer el que calgui, i que les motos no son per nenetes... en fi jo ho trobo patetic....
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Jo el que trobo patètic és comparar aquesta basura amb en Marco Simoncelli, un dels millors pilots del mundial actualment, i campió del món de 250 cc.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
:martell :martell :martell
-
- Presentats
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

-
- Presentats
Per cert, i deixant de banda això... el video aquest es la ostia! has vist quina manera de córrer?.. i.. el circuit... brutal... quin nivell nano... fins i tot les "amotus"... vaja tela tot plegat... no m'imagino com deu ser el campionat de SBk del Nepal... (és un dir)
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 04, 2011 2:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Fjodor" post="173675"]Jo el que trobo patètic és comparar aquesta basura amb en Marco Simoncelli, un dels millors pilots del mundial actualment, i campió del món de 250 cc.[/quote]
Si, molt bó. Ahir ho va demostrar, quedant davant del Va Lentino, del Barberà i del Dani. :razz:
Aviammmm.....tant costa recordar les 'trompades' que ha provocat a altres pilots del mundial? Quan corria a 250 feia igual! :evil:
Que ser molt llançat i explosiu és una manera de guanyar les curses, clar, però que deixi en pau als altres pilots, no creus? En Marc Márquez és també molt explosiu quan corre i no toca mai a ningú, per exemple. ;)
Si té aquesta fama és perquè ell se l'ha buscat, i no ho dic jo sols, ho diuen una gran majoria de la gent d'arreu del món que ens estimem el motorisme de competició. Altre cosa ben diferent seria que corrés per muntanya, on com bé saps com a practicant que ets, que per passar algú has de 'tocar-lo', si no és pràcticament impossible fer-ho

Si, molt bó. Ahir ho va demostrar, quedant davant del Va Lentino, del Barberà i del Dani. :razz:
Aviammmm.....tant costa recordar les 'trompades' que ha provocat a altres pilots del mundial? Quan corria a 250 feia igual! :evil:
Que ser molt llançat i explosiu és una manera de guanyar les curses, clar, però que deixi en pau als altres pilots, no creus? En Marc Márquez és també molt explosiu quan corre i no toca mai a ningú, per exemple. ;)
Si té aquesta fama és perquè ell se l'ha buscat, i no ho dic jo sols, ho diuen una gran majoria de la gent d'arreu del món que ens estimem el motorisme de competició. Altre cosa ben diferent seria que corrés per muntanya, on com bé saps com a practicant que ets, que per passar algú has de 'tocar-lo', si no és pràcticament impossible fer-ho