Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Proposta: Lleida - Girona TRAIL
Ostres :eyes com es nota que preparar rutes i viatges es la teva feina... d'això se'n diu fer els deures.
Sobre el mapa, la ruta es pot sub-dividir en 4 etapes de mig dia cada una:
Lleida - Cervera
Cervera - Manresa
Manresa - Vic
Vic - Girona
Si vols (i no es molèstia) el tram Cervera - Manresa, es tot teu. I si vols pinches per fer exploratòries només has de dir-ho.
D'altre banda he vist al calendari de MTC que la KDD es el cap de setmana del 14, 15 i 16 d'Octubre. Per tant obviament en quedem en només 4 caps de setmana per triar.
Opció 1: 1 i 2 d'octubre
Opció 2: 8 i 9 d'octubre
Opció 3: 22 i 23 d'octubre
Opció 4: 29 i 30 d'octubre
Ja sabeu que jo prefereixo les dues últimes, però si es decideix amb temps puc demanar festa els altres caps de setmana.
Quina opció preferiu?
Jo trio la opció 2, perquè la 3 es el meu aniversari i la 4 sé que hi ha gent que no pot.
També hi ha el tema de dormir. Al tractar-se d'una ruta de dos dies, inclou una nit, siguent off-road i una sola nit procuraria no tenir massa feina i buscar un Hotel, Hostal, que poguem sopar dormir i esmorzar comodament, per dates i localització tenim opcions de sobra.
Seguiré donant la tabarra tot l'estiu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sobre el mapa, la ruta es pot sub-dividir en 4 etapes de mig dia cada una:
Lleida - Cervera
Cervera - Manresa
Manresa - Vic
Vic - Girona
Si vols (i no es molèstia) el tram Cervera - Manresa, es tot teu. I si vols pinches per fer exploratòries només has de dir-ho.
D'altre banda he vist al calendari de MTC que la KDD es el cap de setmana del 14, 15 i 16 d'Octubre. Per tant obviament en quedem en només 4 caps de setmana per triar.
Opció 1: 1 i 2 d'octubre
Opció 2: 8 i 9 d'octubre
Opció 3: 22 i 23 d'octubre
Opció 4: 29 i 30 d'octubre
Ja sabeu que jo prefereixo les dues últimes, però si es decideix amb temps puc demanar festa els altres caps de setmana.
Quina opció preferiu?
Jo trio la opció 2, perquè la 3 es el meu aniversari i la 4 sé que hi ha gent que no pot.
També hi ha el tema de dormir. Al tractar-se d'una ruta de dos dies, inclou una nit, siguent off-road i una sola nit procuraria no tenir massa feina i buscar un Hotel, Hostal, que poguem sopar dormir i esmorzar comodament, per dates i localització tenim opcions de sobra.
Seguiré donant la tabarra tot l'estiu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Els del INSERSO-TRAIL votem a favor del 1er o 2on cap de setmana. Recordeu que el 12 és festa i potser hi haurà gent que farà pont (aquaducte).
Si cal fer exploratòries, jo també m'hi apunto. Del tema del dormir i menjar, voto per la proposta de l'Enric
Si cal fer exploratòries, jo també m'hi apunto. Del tema del dormir i menjar, voto per la proposta de l'Enric
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Pasqual" post="173928"]Si cal fer exploratòries, jo també m'hi apunto. Del tema del dormir i menjar, voto per la proposta de l'Enric[/quote]
Bones!!!
Seguiré el post que és prou temptadora la proposta... a veure al final per on es passa!!
Amb tantes exploratòries potser acabeu fent la ruta abans de la data prevista... :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!
Bones!!!
Seguiré el post que és prou temptadora la proposta... a veure al final per on es passa!!
Amb tantes exploratòries potser acabeu fent la ruta abans de la data prevista... :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
jo segueixo amb moooolt d'interès el fil aquest, però no dic res de dates perquè darrerament la meva planificació arriba a 3 dies, i això a llarg termini, per tant fora absurd condicionar la resta quan la incertesa és el que més plana sobre la meva agenda.
En tot cas, aprofito per donar-vos a coneixer (que potser ja ho coneixeu) una aplicació collonuda per planificar esdeveniments i coordinar tothom d'un colectiu de manera òptima, com és el cas, es diu doodle, explicat ràpid i matusserament, dones a triar unes dates a tots els implicats que poden votar (impossible anar, em va bé, em va millor) i llavors es pot veure estadísticament quina data és la més òptima, i de pas evitar suspicàcies i possibles malentesos que de vegades se susciten en casos d'aquests.
doodle
En tot cas, aprofito per donar-vos a coneixer (que potser ja ho coneixeu) una aplicació collonuda per planificar esdeveniments i coordinar tothom d'un colectiu de manera òptima, com és el cas, es diu doodle, explicat ràpid i matusserament, dones a triar unes dates a tots els implicats que poden votar (impossible anar, em va bé, em va millor) i llavors es pot veure estadísticament quina data és la més òptima, i de pas evitar suspicàcies i possibles malentesos que de vegades se susciten en casos d'aquests.
doodle
-----------
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="ARBE" post="173938"]jo segueixo amb moooolt d'interès el fil aquest, però no dic res de dates perquè darrerament la meva planificació arriba a 3 dies, i això a llarg termini, per tant fora absurd condicionar la resta quan la incertesa és el que més plana sobre la meva agenda.
doodle[/quote]
Bona idea, no coneixia aquesta aplicació. A veure si ens en sortim.
Enllaç enquesta
¡Hagan juego, señores!....
doodle[/quote]
Bona idea, no coneixia aquesta aplicació. A veure si ens en sortim.
Enllaç enquesta
¡Hagan juego, señores!....
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Hola nois!!
Jo ja he votat!!
En principi no tinc res per l'octubre i puc venir qualsevol dia.
Avia miraré de proposar una exploratoria per fer pel Moianes, Montseny i Guilleries (Moia-Sant Hilari aprox)
Ens mantenim en contacte
Jo ja he votat!!
En principi no tinc res per l'octubre i puc venir qualsevol dia.
Avia miraré de proposar una exploratoria per fer pel Moianes, Montseny i Guilleries (Moia-Sant Hilari aprox)
Ens mantenim en contacte
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
Ok, et treballaré una proposta Cervera-Manresa, i una Manresa-Moià.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Doncs així només ens faltaria Lleida - Cervera. Sant Hilari - Girona ja m'en ocupo jo.
Merci! :lol:
Merci! :lol:
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Bé com que tenia festa i el temps aquest de Juliol acompanya per anar amb moto... he anat a fer una exploratòria. Del tram Girona - Sant Hilari i una mica més.
La ruta que he fet ha sigut aquesta
Sortint de Girona ja s'agafen camins fins a Bonmatí (per la vora del Ter), fins a Amer per camins també, després he trobat el camí que va de Amer a St Marti Sacalm :mrgreen: (no es una autopista però jo amb pneumàtics mixtes gastats he passat), baixar fins al pantà de susqueda per camí. A susqueda fer el tall d'alfalt per anar a l'altre cantó i enfilar cap a la Mare de Déu del Coll per mig formigó mig camí. Baixar a Osor per asfalt. Desde Osor a St Hilari per camí. Fins aquí, aquest era el meu objectiu d'avui, i l'he aconseguit, després he volgut fer un bonus track i he anat cap al Plà de les Arenes per camí i he arribat casi a Sant Sadurní d'Osomort, però amb una iluminació de sentit comú he girat cua, ja que el camí s'havia convertit en una trialera d'enduro, i jo sol i sense tacs... :tremolant
Tornant he fet un beure a Coll de Ravell, he tornat a St Hilari per fer la crta. d'Osor i a Bonmatí per fer la crta. de les Serres i cap a casa.
Es tan sols una aproximació... falta concretar i posar-nos d'acord. Quan vulgueu hi anem a fer una ullada per veure si tot segueix al seu lloc.
Però més o menys si sigués aquesta ruta de St Sadurní d'Osomort a Girona hi ha 130km i unes 4h sense parades. A ritme de gorda sense tacs, es a dir xino-xano.
salut!!
Sortint de Girona ja s'agafen camins fins a Bonmatí (per la vora del Ter), fins a Amer per camins també, després he trobat el camí que va de Amer a St Marti Sacalm :mrgreen: (no es una autopista però jo amb pneumàtics mixtes gastats he passat), baixar fins al pantà de susqueda per camí. A susqueda fer el tall d'alfalt per anar a l'altre cantó i enfilar cap a la Mare de Déu del Coll per mig formigó mig camí. Baixar a Osor per asfalt. Desde Osor a St Hilari per camí. Fins aquí, aquest era el meu objectiu d'avui, i l'he aconseguit, després he volgut fer un bonus track i he anat cap al Plà de les Arenes per camí i he arribat casi a Sant Sadurní d'Osomort, però amb una iluminació de sentit comú he girat cua, ja que el camí s'havia convertit en una trialera d'enduro, i jo sol i sense tacs... :tremolant
Tornant he fet un beure a Coll de Ravell, he tornat a St Hilari per fer la crta. d'Osor i a Bonmatí per fer la crta. de les Serres i cap a casa.
Es tan sols una aproximació... falta concretar i posar-nos d'acord. Quan vulgueu hi anem a fer una ullada per veure si tot segueix al seu lloc.
Però més o menys si sigués aquesta ruta de St Sadurní d'Osomort a Girona hi ha 130km i unes 4h sense parades. A ritme de gorda sense tacs, es a dir xino-xano.
salut!!
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Una altre cosa: Per votació s'ha escollit el dia d'inici de la ruta com a 8 d'Octubre. Ara ja podem ajustar agendes.
Travessa Lleida - Girona dies 8 i 9 d'Octubre 2011
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Està bé la ruta des de Susqueda fins a Sant Hilari, però un dia vaig pujar amb cotxe fins a la Mare de Dèu del Coll i fins a dalt de tot, on hi ha el repetidor i semblava com si la pista continues direcció Sant Hilari, es podria anar a investigar algun dia!
Per cert la pujada cap a Sant Marti Sacalm és de bon fer, no la tinc gents present i diria que alguna vegada que l'he mirat per google maps és un recorregut de bici. Com està?
Ens veiem
Carles
[quote user="650X" post="175509"]Bé com que tenia festa i el temps aquest de Juliol acompanya per anar amb moto... he anat a fer una exploratòria. Del tram Girona - Sant Hilari i una mica més.
salut!![/quote]
Està bé la ruta des de Susqueda fins a Sant Hilari, però un dia vaig pujar amb cotxe fins a la Mare de Dèu del Coll i fins a dalt de tot, on hi ha el repetidor i semblava com si la pista continues direcció Sant Hilari, es podria anar a investigar algun dia!
Per cert la pujada cap a Sant Marti Sacalm és de bon fer, no la tinc gents present i diria que alguna vegada que l'he mirat per google maps és un recorregut de bici. Com està?
Ens veiem
Carles
[quote user="650X" post="175509"]Bé com que tenia festa i el temps aquest de Juliol acompanya per anar amb moto... he anat a fer una exploratòria. Del tram Girona - Sant Hilari i una mica més.
salut!![/quote]
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
La Pujada cap a Sant Martí Sacalm, s'agafa desde el mateix lloc on surt la carretera, primer es pista bona que porta a unes masies i després es torna camí més o menys pedregós però sempre transitable.
Quan vulguis anem a mirar-ho lo de Sant Hilari.
Salut!
Quan vulguis anem a mirar-ho lo de Sant Hilari.
Salut!
- Cuco
- Presentats
Ei.
Jo la meva part de feina la tinc força avançada. Ja tinc pràcticament els dos trams fets (Cervera-Manresa i Manresa-Moià) i he fet ja 3 exploratories.
Vaig pulint però el track per fer-lo el més ràpid i menys enduro possible. No obstant hi ha trams que voldria saber com queden quan comencin les pluges.
Si no em dieu el contrari jo estic donant preeminència a pistes legals, amples, fàcils i el més paral·leles possible a la ruta, sense asfaltar (es difícil perquè les més operatives amb els anys s´han asfaltat) i per fer amb vaca sense patir excessivament.
Calculo que Cervera-Manresa sortiran uns 80 kms i unes 2 hores (contra 55 kms d'Eix i 40 minuts)), Manresa-Moià és més entretingut, potser uns 40 kms i una hora i mitja (contra 27 kms i 25 minuts de carretera).
Jo la meva part de feina la tinc força avançada. Ja tinc pràcticament els dos trams fets (Cervera-Manresa i Manresa-Moià) i he fet ja 3 exploratories.
Vaig pulint però el track per fer-lo el més ràpid i menys enduro possible. No obstant hi ha trams que voldria saber com queden quan comencin les pluges.
Si no em dieu el contrari jo estic donant preeminència a pistes legals, amples, fàcils i el més paral·leles possible a la ruta, sense asfaltar (es difícil perquè les més operatives amb els anys s´han asfaltat) i per fer amb vaca sense patir excessivament.
Calculo que Cervera-Manresa sortiran uns 80 kms i unes 2 hores (contra 55 kms d'Eix i 40 minuts)), Manresa-Moià és més entretingut, potser uns 40 kms i una hora i mitja (contra 27 kms i 25 minuts de carretera).
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Renoi! si que heu fet feina!
La part Moia-St-Hilari encara està una mica verda, ja tinc pensada un parell d'opcions però encara em falta fer un parell d'exploratories, no patiu, encara tinc tot l'agost i el setembre...jeje
La part Moia-St-Hilari encara està una mica verda, ja tinc pensada un parell d'opcions però encara em falta fer un parell d'exploratories, no patiu, encara tinc tot l'agost i el setembre...jeje
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Osti tú!! molt bé, molt bé!! ja va prenent forma. Jo també soc de l'opinió que s'han de prioritzar les pistes "legals" però es molt difícil ja que les que eren legals fa uns anys ara son asfaltades o emporlanades, tot i respectar l'accesibilitat per a les vaques al tram de Girona - St. Hilari hi ha algun camí fàcil "no legal". Concretament entre Constantins i Sant Climent d'Amer.
Salut!
Salut!
- Cuco
- Presentats
Si, si, jo em trobo el mateix, gran part de la feina és evitar pistes de tota la vida que han estat asfaltades els darrers 5 anys.
Pel que fa a l'amplada, jo em refereixo a que al menys hi passi un cotxe si és possible. Els 4 metres ja els oblido pq és impossible del tot.
Pel que fa a l'amplada, jo em refereixo a que al menys hi passi un cotxe si és possible. Els 4 metres ja els oblido pq és impossible del tot.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ui, ui, que això sembla xulo :eyes
Si les pistes no son més dolentes que aquestes ...

... jo també m'apunto, suposo que ja m'esperareu :mrgreen:

... jo també m'apunto, suposo que ja m'esperareu :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
No conec gaire camins de pagès però si dieu els punts per on arribeu a Osona puc mirar a veure què trobo :roll:
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="175605"]Ui, ui, que això sembla xulo :eyes

... jo també m'apunto, suposo que ja m'esperareu :mrgreen:[/quote]
Per la meva part Ramon no n'hi ha cap així. Tots son millors, n'hi ha alguns que amb delicadessa t'apropes als 100km/h de lo bons que son. (m'ho han dit, jo no ho he provat :mrgreen: )
T'esperem!! i potser ens hauràs d'esperar tu :???:
salut

... jo també m'apunto, suposo que ja m'esperareu :mrgreen:[/quote]
Per la meva part Ramon no n'hi ha cap així. Tots son millors, n'hi ha alguns que amb delicadessa t'apropes als 100km/h de lo bons que son. (m'ho han dit, jo no ho he provat :mrgreen: )
T'esperem!! i potser ens hauràs d'esperar tu :???:
salut
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
M'atreveixo a dir que per aquest cap de setmana que es proposa no plourà gens! Ho està fent tot aquest Juliol! :razz: :razz: :razz: