El problema que vaig tenir a l'amortidor al tornar de l'últim viatge, en descarregar completament la pre-càrrega del amortidor per comptar els "cliks" aquest va quedar enrocat a la posició més tova, després de consultar amb el Servei Motorrad de Girona, avui m'han canviat l'amortidor en garantia (cost 0) val a dir que estic contentíssim del Taller i Recanvis per que fins ara sempre s'han portat molt bé. Tenia una mica de por amb això perquè aquest amortidor es veu que en fan pagar 2100€ :tremolant
Total que estic molt content... :mrgreen:
PD: La moto ha estat 2h al taller que he aprofitat per anar a esmorzar i veure botigues, i a sobre l'han netejat ;)
salut!
Pom De La Pre-càrrega Del Amortidor No Funciona. (SOLUCIONAT
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Re: Pom De La Pre-càrrega Del Amortidor No Funciona. (SOLUCI
[quote user="650X" post="173942"]El problema que vaig tenir a l'amortidor al tornar de l'últim viatge, en descarregar completament la pre-càrrega del amortidor per comptar els "cliks" aquest va quedar enrocat a la posició més tova, després de consultar amb el Servei Motorrad de Girona, avui m'han canviat l'amortidor en garantia (cost 0) val a dir que estic contentíssim del Taller i Recanvis per que fins ara sempre s'han portat molt bé. Tenia una mica de por amb això perquè aquest amortidor es veu que en fan pagar 2100€ :tremolant
PD: La moto ha estat 2h al taller que he aprofitat per anar a esmorzar i veure botigues, i a sobre l'han netejat ;)
salut![/quote]
La veritat és que jo també he hagut de fer ús d'aquests dos departaments, i l'experiència, no pot ser més positiva, actuant amb celeritat, i professionalitat. salutacions
salut![/quote]
La veritat és que jo també he hagut de fer ús d'aquests dos departaments, i l'experiència, no pot ser més positiva, actuant amb celeritat, i professionalitat. salutacions
Antonio l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 07, 2011 3:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
expliqueu: suposo que voleu dir els de Martín i Conesa, n´est pas ????? :roll:

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="LLAGASTA" post="173956"]expliqueu: suposo que voleu dir els de Martín i Conesa, n´est pas ????? :roll:[/quote]
oui, le même
oui, le même