Dissabte 12 maig sortideta a Carcassone
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Dissabte 12 maig sortideta a Carcassone
Ja em sap greu fer competencia a en miquelperiques, a veure si s'apunta amb nos i algù mès.
És que no havia vist la seva proposta i jo ja la tinc decidida, ruta costanera i prop de l'aigua amb algun banyet inclos!!
De girona cap a cadaquès, portbou, la part de frança per costa, encara he d'acabar de detallar.
Seria sortir de girona a les 10h
És que no havia vist la seva proposta i jo ja la tinc decidida, ruta costanera i prop de l'aigua amb algun banyet inclos!!
De girona cap a cadaquès, portbou, la part de frança per costa, encara he d'acabar de detallar.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 14, 2007 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Dissabte 12 maig 2
Tota una llàstima haver-les organitzat en paral·lel, doncs la teva també té molt bona pinta! :D Que tinguis bona ruta! :)Vendetta ha escrit:Ja em sap greu fer competencia a en miquelperiques, a veure si s'apunta amb nos i algù mès.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- Vendetta
- Presentats
Bè acabem d'acabar la ruta, i és que no podem anar sols. El que habia de ser una ruta llarga s'ha convertit en un mini-viatge en total 820 km!!
Entrar a frança per la costa, tot costa fins a Narbona, llavors carcasone, entrar a españa per el andorra, fent nit abans en un poblet en mig dels prineus.
Ara, ha valgut la pena. Ja posarè alguna foto.
Entrar a frança per la costa, tot costa fins a Narbona, llavors carcasone, entrar a españa per el andorra, fent nit abans en un poblet en mig dels prineus.
Ara, ha valgut la pena. Ja posarè alguna foto.
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Més et val! Si no hi ha fotos, no hi ha ruta! ;)Vendetta ha escrit:Ja posarè alguna foto.
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Veig (veig??) que vau fer una bona ruta, posa fotos ......... :lol: :lol:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Burruktala
- Presentats
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
I a http://maps.google.es ?Vendetta ha escrit:Vaya curro, volia possar la ruta, però no hi han prous etapes ni en el viamichelin ni en altres.
Estic fent la tria, ara que es van acabar les piles en tornant, en zona dels pirineus i pas de la casa :(
Album de fotos
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
Gracies, ja hi donarè un cop d'ull sembla interessant això que em dius, però per ara aqui va la ruta com he pogut.
[img=http://img261.imageshack.us/img261/2083/mapacu6.th.jpg]
[img=http://img261.imageshack.us/img261/2083/mapacu6.th.jpg]
- Vendetta
- Presentats
Gracies Miquel, ja hi donarè un cop d'ull sembla interessant això que em dius, però per ara aqui va la ruta com he pogut.

Bè, començem per la zona de cap de creus

Per aquesta zona hi ha un restaurant que el tema calitat preu esta molt bè, i ningú el coneix.

:lol: :lol: :lol:
Breu paradeta a cadaqués

Enfilant cap a França per port-bou

Ja es respiren altres aires (millors, pitjors, nu se)

A mig cami de la ruta dels vins just entrar França.

Curioses cabañetes, no em pregunteu que hi feien ni què eren, per la zona de St Cyprien, a banda i banda hi havia mar.

Les motos a vegades costen mes d'adalantar que un cotxe, i si te tres rodes ja no diem :lol: :lol:

Mar a banda i banda de la carretera, ja venien ganas de convertir la moto en acuàtica.

Despres del dinar a port-bou, paradeta a Capstang amb talladet, bonic el poble i la placeta.

Direcciò carcassone .

I txaann traspassem la barrera del temps. Carcassone i la seva vila.

Tot i aixi s'adapten molt bè als nous temps.

Bè hem de marxar que el temps apreta eren cap a les 17 i jo ilus de mi encara tenia fè de dormir a casa :lol:

Pero encara una altra parada,entre limoux i carcassone ja no recordo on. :oops:

i encara una altra parada a limoux.

I ja eren prop de les 8 i apa encara amb ganes per atrevessar els pirineus per ports.

Anavem justos de betzina durant la travesia del port de muntanya,
eren les 22:00 i estavem a Formigueres (la moto nomès donava per uns 20 km) , o sigui que a buscar llit i menjar , i demà tindriem mes possibilitats de betzinera, mes descansats i disfrutar de mès ruta.
Allotjament curios, molt atents, i barat 15 euros la nit per cap amb possibilitat de 10 si vols bany a fora. Ens posem a sopar, la maria ja no podia mès, la proba és que el local no tenia 5 estrelles i li va encantar.

Ens llevem i esmorzem, erems els unics clients d'aquella nit, l'atenciò i simpatia immillorable.

Marxem a veure si tenim sort, ja que és diumenge i trobem betzina.

de Formigueres a Font-Romeu confiant a trobar betzinera oberta, i gaudint a l'hora.

Res, seguim amb betzineres tancades, me cago en laaa.

però la meva super conducció de modo de ahorro.. encara dóna per mès i decidim arribar a puigcerda, i encara ens ha anat millor no hem tingut que posar betzina a frança en tot el viatget.
I bè de puigcerdà tornar a entrar a frança per anar a Andorra pel pas de la casa a comprar tabac que tampoc en teniem :lol: :lol:
Però a partir d'aquì ja no hi havien piles a la camara i no hi han fotos, i encara bò, que si no encara estariem una horeta mes penjant fotos.
Bè això és tot amics, ens veiem la setmana que bè!!! ja estarem recuperats i amb ganes!!!!

Bè, començem per la zona de cap de creus

Per aquesta zona hi ha un restaurant que el tema calitat preu esta molt bè, i ningú el coneix.

:lol: :lol: :lol:
Breu paradeta a cadaqués

Enfilant cap a França per port-bou

Ja es respiren altres aires (millors, pitjors, nu se)

A mig cami de la ruta dels vins just entrar França.

Curioses cabañetes, no em pregunteu que hi feien ni què eren, per la zona de St Cyprien, a banda i banda hi havia mar.

Les motos a vegades costen mes d'adalantar que un cotxe, i si te tres rodes ja no diem :lol: :lol:

Mar a banda i banda de la carretera, ja venien ganas de convertir la moto en acuàtica.

Despres del dinar a port-bou, paradeta a Capstang amb talladet, bonic el poble i la placeta.

Direcciò carcassone .

I txaann traspassem la barrera del temps. Carcassone i la seva vila.

Tot i aixi s'adapten molt bè als nous temps.

Bè hem de marxar que el temps apreta eren cap a les 17 i jo ilus de mi encara tenia fè de dormir a casa :lol:

Pero encara una altra parada,entre limoux i carcassone ja no recordo on. :oops:

i encara una altra parada a limoux.

I ja eren prop de les 8 i apa encara amb ganes per atrevessar els pirineus per ports.

Anavem justos de betzina durant la travesia del port de muntanya,
eren les 22:00 i estavem a Formigueres (la moto nomès donava per uns 20 km) , o sigui que a buscar llit i menjar , i demà tindriem mes possibilitats de betzinera, mes descansats i disfrutar de mès ruta.
Allotjament curios, molt atents, i barat 15 euros la nit per cap amb possibilitat de 10 si vols bany a fora. Ens posem a sopar, la maria ja no podia mès, la proba és que el local no tenia 5 estrelles i li va encantar.

Ens llevem i esmorzem, erems els unics clients d'aquella nit, l'atenciò i simpatia immillorable.

Marxem a veure si tenim sort, ja que és diumenge i trobem betzina.

de Formigueres a Font-Romeu confiant a trobar betzinera oberta, i gaudint a l'hora.

Res, seguim amb betzineres tancades, me cago en laaa.

però la meva super conducció de modo de ahorro.. encara dóna per mès i decidim arribar a puigcerda, i encara ens ha anat millor no hem tingut que posar betzina a frança en tot el viatget.
I bè de puigcerdà tornar a entrar a frança per anar a Andorra pel pas de la casa a comprar tabac que tampoc en teniem :lol: :lol:
Però a partir d'aquì ja no hi havien piles a la camara i no hi han fotos, i encara bò, que si no encara estariem una horeta mes penjant fotos.
Bè això és tot amics, ens veiem la setmana que bè!!! ja estarem recuperats i amb ganes!!!!
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Un reportatge de nassos!!!
Tothom té problemes a les benzineres de França. Aquests gavatxhos, son folls, com el romans (Obelix, dixit)
Tothom té problemes a les benzineres de França. Aquests gavatxhos, son folls, com el romans (Obelix, dixit)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Burruktala
- Presentats
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Guapa guapa guapa! :D Felicitats!!!!!
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Quina PEDAZZZZZZOOOOOOOO RUTAAAAAAAAA !!!!!!! :bow :bow :bow :bow
Parella que be que os ho munteu, un cap de setmana de lo més intens...

:!: i Vvvvssss
Parella que be que os ho munteu, un cap de setmana de lo més intens...

:!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
El problema no és quants, sinó quan. Si no vaig mal fixat, hi ha cua d'un any (si, si, un any) per reservar taula. Vaja, que s'ha de ser molt freaky per anar a dinar allà. Com si no hi hagués restaurants bons!!!!QSC ha escrit:I no vas preguntar si accepten reserves per 50 o 60 ????? :b9 :b9 :b9 :b9
Album de fotos
Album de fotos
- Eli
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
- Ubicació: Calella - Catalunya