[quote user="Mamut" post="174187"]Si l'aigua s'escola pel forat girant com les agulles del rellotge, seràs a l'hemisferi nord.
Si ho fa al revés, al hemisferi sud.
Això, es clar, si la ressaca et permet fixar-t'hi.
Per rebaixar el nivell tan alt de les vostres qüestions, jo em permeto publicar-ne una que m'ha turmentat des de fa anys i que no he gosat mai preguntar.
Compto amb la vostra benevolència.
Es poden considerar les mosques com animals domèstics? Es a dir, com unes mascotes?
[/quote]
Molt ben respòs Jaume "Mamut". Un andorrà al qual tinc l'honor d'introduir-lo al mon de Mototurisme ja que, amb la seva agradable muller ens acompanyarà per primer cop a la mensual de diumenge. Es un molt bon paio, ja ho veureu.
[quote user="STELVIO 00" post="174210"]
Home,si encara esta a la banyera,potser aprofito ;) [/quote] A tu no t'arreglarem ni amb un ciri a la Moreneta!!!!:sado :sado Sempre pensant en el mateix. Ai uix!!!!!!
Si les mosques es poguessin domesticar, suposo que haurien de començar per la mosca collonera i fer-la servir com a arma "ecològicament sostenible" per atacar l'enemic. I si l'enemic es mes cabró, domesticarà la mosca "Tse-Tse. Sigui com sigui, anem llestos.
I ara, una endevinalla que ja us dic que es molt especial. Me la va passar la Marta, xicota d'Enric-13.
Seguiu la seqüència, quina xifra aniria desprès??? Penseu com un infant, no com els adults.
1
11
21
1211
111221
312211