Em Presento Si Em Voleu Amb Vosaltres
Moderador: Airald
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
Re: Em Presento Si Em Voleu Amb Vosaltres
Ondia! Si els Mininos també volten per aqui. Hola Andrés, hola Nuri.
Lini, amb la M. Mercè segur que t'hi entendràs. Espero que amb mi també.
Lini, amb la M. Mercè segur que t'hi entendràs. Espero que amb mi també.
-
- Presentats
- Entrades: 18
- Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:37 pm
- Ubicació: Sant Pere de Torelló
jaume que tal ?
ens veiem dijous ;)
sigues ben vingut :razz:
:cerv :cerv
ens veiem dijous ;)
sigues ben vingut :razz:
:cerv :cerv
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Mamut, em sembla que en aquest fòrum ets més conegut que jo! :lol:

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Randy-650" post="174223"]Mamut, em sembla que en aquest fòrum ets més conegut que jo! :lol:[/quote]
Randy ??... qui és el Randy ?? :mrgreen: :mrgreen: ;)
Randy ??... qui és el Randy ?? :mrgreen: :mrgreen: ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aquest. :mrgreen:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvinguts desde Manresa i que gaudiu molt de Mototurisme
a veure si ens coneixem aquest diumenge i vigila amb lo de convidar a Andorra que encara faran una compra conjunta a Andorra i s'et omple la casa i no t'en adones,jajajajajja
a veure si ens coneixem aquest diumenge i vigila amb lo de convidar a Andorra que encara faran una compra conjunta a Andorra i s'et omple la casa i no t'en adones,jajajajajja
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 11, 2011 10:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mamut
- Presentats
[quote user="paco-v1000" post="174217"]sigues ben vingut [/quote] Gràcies gran home.
Fins dijous
[quote user="Kpeps" post="174238"]benvinguts desde Manresa i que gaudiu molt de Mototurisme.
a veure si ens coneixem aquest diumenge i vigila amb lo de convidar a Andorra que encara faran una compra conjunta a Andorra i s'et omple la casa i no t'en adones,jajajajajja[/quote]No pateixis que a casa no tinc gaire lloc. Haurien de dormir al balcó i és cara nord.
Fins diumenge
[quote user="Randy-650" post="174223"]Mamut, em sembla que en aquest fòrum ets més conegut que jo! :lol:[/quote]Qué va!
Tu, "ni caso". Ara no em surtis un paio gelós, eh!
Son quatre els que em coneixen del Foro VStrom i que no han parat (sobretot un de Terrassa) fins a convencer-me de registrar-me aqui. Tots bona gent, no patiu.
Fins dijous
[quote user="Kpeps" post="174238"]benvinguts desde Manresa i que gaudiu molt de Mototurisme.
a veure si ens coneixem aquest diumenge i vigila amb lo de convidar a Andorra que encara faran una compra conjunta a Andorra i s'et omple la casa i no t'en adones,jajajajajja[/quote]No pateixis que a casa no tinc gaire lloc. Haurien de dormir al balcó i és cara nord.
Fins diumenge
[quote user="Randy-650" post="174223"]Mamut, em sembla que en aquest fòrum ets més conegut que jo! :lol:[/quote]Qué va!
Tu, "ni caso". Ara no em surtis un paio gelós, eh!
Son quatre els que em coneixen del Foro VStrom i que no han parat (sobretot un de Terrassa) fins a convencer-me de registrar-me aqui. Tots bona gent, no patiu.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 1:08 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jaume, si aquest club fos un condomini, tindries l'aprovació de tots els components per formar-ne part, no pateixis. Si jo recomano a una cosa o una persona (sigui mosca collonera o no) es perquè n'estic segur. Ara be......si et compres una GS (com acaba fent quasi be tothom), deixo de donar-te el bon dia.
Benvingut al "CLUP" i ves al tanto amb en Randy, sobretot si vas amb els pneumàtics gastats. :sado :sado Et farà "pampam" al culet.
Jordi "Prony"
Benvingut al "CLUP" i ves al tanto amb en Randy, sobretot si vas amb els pneumàtics gastats. :sado :sado Et farà "pampam" al culet.
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 11:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Gearbox" post="174224"][quote user="Randy-650" post="174223"]Mamut, em sembla que en aquest fòrum ets més conegut que jo! :lol:[/quote]
Randy ??... qui és el Randy ?? :mrgreen: :mrgreen: ;)[/quote]

Es el de l'esquerra
Randy ??... qui és el Randy ?? :mrgreen: :mrgreen: ;)[/quote]

Es el de l'esquerra
- Kion
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 12:39 pm
- Ubicació: Berga
Benvingut des de Berga
- Mamut
- Presentats
[quote user="Kion" post="174287"]Benvingut des de Berga[/quote]Moltes gràcies.
Tu sembles més seriós que alguns que han intervingut una mica abans....
Per cert, les carreteres de la teva zona son fantàstiques. Jo hi disfruto molt.
Cap a Sant Llorenç, cap a Solsona, per Vilada cap a Les Lloses o cap a Les Masies de Voltregà, etc
Salutacions.
Cap a Sant Llorenç, cap a Solsona, per Vilada cap a Les Lloses o cap a Les Masies de Voltregà, etc
Salutacions.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 1:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mamut
- Presentats
[quote user="Prony" post="174280"]...ves al tanto amb en Randy, sobretot si vas amb els pneumàtics gastats. Et farà "pampam" al culet.[/quote]No hi cap perill.
De fet, els acabo de canviar i els estrenaré dijous.
Diumenge estaràn a punt.
De fet, els acabo de canviar i els estrenaré dijous.
Diumenge estaràn a punt.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 1:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Benvingut desde Torroella de Montgri
- Mamut
- Presentats
[quote user="Albert_KTM" post="174304"]Jo ja sé perquè a en Jaume (Mamut) l'hi agrada tant parar-se a St. Llorenç de Morunys [/quote] MENTIDA !!!
Mentida podrida !!!
El cert es que n'heu parlat molt d'aquesta rossa i jo encara no l'he vist mai. Ho juro.
Em sembla que deu ser una llegenda urbana ...
O potser es que per St. Llorenç, sempre que hi passo, no m'hi aturo mai.
[quote user="Mareta" post="174314"]Benvingut desde Torroella de Montgri[/quote] Gràcies Mareta.
Quin nick més suggestiu...
En veurem diumenge per segona vegada i espero que amb més calma que la primera. Que estaves molt enfeinada fent una gimkama de cons i mitges pilotes de tennis. (Per cert, ho feies molt i molt bé)
Mentida podrida !!!
El cert es que n'heu parlat molt d'aquesta rossa i jo encara no l'he vist mai. Ho juro.
Em sembla que deu ser una llegenda urbana ...
O potser es que per St. Llorenç, sempre que hi passo, no m'hi aturo mai.
[quote user="Mareta" post="174314"]Benvingut desde Torroella de Montgri[/quote] Gràcies Mareta.
Quin nick més suggestiu...
En veurem diumenge per segona vegada i espero que amb més calma que la primera. Que estaves molt enfeinada fent una gimkama de cons i mitges pilotes de tennis. (Per cert, ho feies molt i molt bé)
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 5:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Benvinguts des de Torelló!
- Kion
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 12:39 pm
- Ubicació: Berga
[quote user="Mamut" post="174296"][quote user="Kion" post="174287"]Benvingut des de Berga[/quote]Moltes gràcies.
Salutacions.[/quote]
Aquestes carreteres son de molt bon fer aquesta epoca perquè s'hi esta fresquet i son divertides :)
Salutacions
PD
Quan torni a Sant Llorenç ja em pararé a verificar la llegenda urbana de la rossa :p
Salutacions.[/quote]
Aquestes carreteres son de molt bon fer aquesta epoca perquè s'hi esta fresquet i son divertides :)
Salutacions
PD
Quan torni a Sant Llorenç ja em pararé a verificar la llegenda urbana de la rossa :p
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, sembla que dec ser l'únic que no et coneix.
Espero poder-ho resoldre algún dia d'aquests, tot i que reconec que soc poc "social", tinc el costum de rodar gairebé sempre sol o amb la parella. Tot i així, tinc coneguts a Andorra i hi passo de tant en tant, així que la propera vegada ho tindré present ;)
PD: Per cert, la rossa existeix i ja fa bastant de temps que treballa a la benzinera de St. Llorenç. Nosaltres hi parem sovint quan estem per aquelles contrades. Però millor que ho verifiqueu per vosaltres mateixos :mrgreen:
Benvingut des de la catalunya central.
Espero poder-ho resoldre algún dia d'aquests, tot i que reconec que soc poc "social", tinc el costum de rodar gairebé sempre sol o amb la parella. Tot i així, tinc coneguts a Andorra i hi passo de tant en tant, així que la propera vegada ho tindré present ;)
PD: Per cert, la rossa existeix i ja fa bastant de temps que treballa a la benzinera de St. Llorenç. Nosaltres hi parem sovint quan estem per aquelles contrades. Però millor que ho verifiqueu per vosaltres mateixos :mrgreen:
Benvingut des de la catalunya central.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Mamut
- Presentats
[quote user="Monxu" post="174360"]Benvinguts des de Torelló![/quote]Sembla que els de la plana de Vic sou majoria per aqui...
Gràcies per la rebuda.
[quote user="Kion" post="174394"]Salutacions[/quote]Gràcies.
No sé d'on ets però veig que coneixes les carreteres de que parlavem.
[quote user="GRUM" post="174396"]Carai, sembla que dec ser l'únic que no et coneix. [/quote] Doncs haurem de posar-hi remei un dia d'aquests
Gràcies per la rebuda.
[quote user="Kion" post="174394"]Salutacions[/quote]Gràcies.
No sé d'on ets però veig que coneixes les carreteres de que parlavem.
[quote user="GRUM" post="174396"]Carai, sembla que dec ser l'únic que no et coneix. [/quote] Doncs haurem de posar-hi remei un dia d'aquests
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Benvingut des de Reus a Mototurisme Catalunya
V's
V's
Ex ...moltes coses