Santa Paciencia La Del Mosso...
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Santa Paciencia La Del Mosso...
Estem envoltats de cretins...
[youtube]f6-Sehfw8AI&feature[/youtube]
Em sembla que sort en va tenir de només sortir amb una multa :b9
[youtube]f6-Sehfw8AI&feature[/youtube]
Em sembla que sort en va tenir de només sortir amb una multa :b9
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Re: Santa Paciencia La Del Mosso...
Evidentment, no serà sempre, però de tant en tant hauran d'aguantar a una sèrie de personatges, que du ni do .........
salutacions
salutacions
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
Mare de Déu!
Quin "nivell"...
Quin "nivell"...
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Em reservo la meva opinió sobre aquest individu....I no em refereixo al mosso.
Rodar en moto es lo meu
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7660
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Si jo fos el mosso, aquest paio dorm a comissaria.....per mongui.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Al minut 4 he decidit que no vull perdre mes el temps. Aquest pobre gamarús es mereix aquesta multa i una puntada al cul, per ruc.
No te ni idea del que es un abús d'autoritat.
No te ni idea del que es un abús d'autoritat.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs jo penso que aquest vídeo es un muntatge del S.C. de Trànsit per tal d'intentar donar la imatge de que els Mossos adscrits al S.C.Trànsit (i nomes ells) son persones humanes, quan jo ho poso en dubte. :mrgreen: :mrgreen:
Vull fer esmena que el nivell oral de català del Mosso adscrit al S.C.Trànsit es lamentable, la qual cosa contradiu les exigències mínimes de català requerides per formar part del Cos de Funcionaris de la Generalitat. Es improbable que aquest Mosso hagi assolit el nivell "B" de català pels seus propis mèrits. :Disparant :Disparant
Sento respecte i consideració vers el Cos de Mossos d'Esquadra, a excepció dels membres adscrits al S.C.Trànsit.
I pel que fa la "victima", es un capsigrany que no sap ni el que es diu, ja li està bé.
Jordi "Prony"
Vull fer esmena que el nivell oral de català del Mosso adscrit al S.C.Trànsit es lamentable, la qual cosa contradiu les exigències mínimes de català requerides per formar part del Cos de Funcionaris de la Generalitat. Es improbable que aquest Mosso hagi assolit el nivell "B" de català pels seus propis mèrits. :Disparant :Disparant
Sento respecte i consideració vers el Cos de Mossos d'Esquadra, a excepció dels membres adscrits al S.C.Trànsit.
I pel que fa la "victima", es un capsigrany que no sap ni el que es diu, ja li està bé.
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs a mí em sembla que tot es un montatge, per part del paio,no del mosso.
Aquest paio insisteix massa em donar conversa al mosso,i despres a Youtube diu que la multa la va pagar al dia seguent.
I va preparat amb camara de video.
I parla molt tranquil,com si no fos ell qui paga la multa.
I li diu massas cops "vosté guanya 1.800€".
No sé ,no sé, potser ha sortit o sortirá a la TV
Aquest paio insisteix massa em donar conversa al mosso,i despres a Youtube diu que la multa la va pagar al dia seguent.
I va preparat amb camara de video.
I parla molt tranquil,com si no fos ell qui paga la multa.
I li diu massas cops "vosté guanya 1.800€".
No sé ,no sé, potser ha sortit o sortirá a la TV
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Prony" post="174343"]
[/quote]
Com en tots els cossos de l'Estat ,hi ha de tot, i et dic més, aquí
al Fòrum en tenim i són unes excel.lents persones, dins i fora del cos.
També opino com en STELVIO, no em quadren certes coses.... :roll:
[/quote]
Com en tots els cossos de l'Estat ,hi ha de tot, i et dic més, aquí
al Fòrum en tenim i són unes excel.lents persones, dins i fora del cos.
També opino com en STELVIO, no em quadren certes coses.... :roll:

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!
un muntatge????? no m'ho crec
de gilipolles, esta el mon ple i aquet tiu, si va a un concurs de gilipolles, estic segur, queda segon per gilipolles
salut i no pare-ho a pixar que surt car
de gilipolles, esta el mon ple i aquet tiu, si va a un concurs de gilipolles, estic segur, queda segon per gilipolles
salut i no pare-ho a pixar que surt car
SOCI A.M.M. 16284
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Us deixo una de les respostes escrites sobre aquest video en un blog policial. Em sembla que expresa prou clar i entenedor el què són i com realment són les coses i no com moltes vegades les volem veure. Per lo tant em ratifico al 100% sobre aquesta opinió:
"Trànsit: imposa multes o salva vides
Avui, només obrir el correu em trobo que un bon amic m’escriu: “Aquí veureu només un exemple de la classe d'estupidesa a la qual s'enfronten els homes i dones del Cos de Mossos d'Esquadra cada dia. I no! No l'ha gravat un policia aquest vídeo. Se l'ha gravat el mateix sòmines que s'escolta a la veu en off. Ai senyor! ”. Al text s’hi acompanya l’enllaç al vídeo que afegeixo al final de l’article.
Evidentment, no puc estar-ne més d’acord. Cert que molts pensen que els Mossos d’Esquadra o les Policies Municipals dedicats exclusivament al trànsit serveixen per poc més que imposar multes. Difícilment la lectura és a la inversa, o sigui, que estan a les vies i carreteres catalanes per salvar vides. Sóc conductor, per tant, no diré que no molesta que a un el multin, penso que entre dins dels paràmetres de la normalitat humana, ara bé, que el sentiment s’aboqui a qui no toca hi veig un pas enorme.
Realment penseu que el problema originari de la denúncia es situa en què els policies estant en un mal lloc si jo hi he de passar cometent una infracció? No és desitjable que els policies destinats al trànsit arribin en un temps rècord al lloc d’un accident, i les ambulàncies, els bombers, ...? doncs, perquè incomoda tant trobar-nos mossos a les vies interurbanes o policies locals a les urbanes? Si portem els papers en regla, i estem complint les normes de circulació perquè ens ha d’espantar? En tot cas, crec que ens hauria d’amoïnar més saber que tindrem un accident i no tenim l’auxili dels serveis d’emergència a temps per salvar-nos o assistir-nos, que no pas rebutjar la realitat de tenir-los aprop. Si poso un exemple potser es veurà més clar: si topa un vehicle amb nosaltres i aquest no disposa d’assegurança obligatòria, tard o d’hora no criticarem a la policia perquè no ha dut a terme eficaçment la feina que té encomanada? O si encara anem més enllà? Si aquesta persona mata algun familiar nostre i, a banda de la manca d’assegurança, anava begut o drogat, o anava en excés de velocitat, o no tenia permís de conduir o... qui se suposa que ha de vetllar perquè això no passi?
Em fa gràcia quan el conductor sancionat coneix, a través del mosso, l’import de la denúncia (200 euros), exclama: “estem sonats”!! aquest ciutadà deu pensar que l’import de les infraccions el posa el policia de peu... Bé, tot plegat resulta força irònic per què el ciutadà sols veu la denúncia, és incapaç de fer un pas més i analitzar que potser el policia l’ha salvat de sortir disparat del vehicle en un possible impacte. És clar, el problema és de la policia d’estar on estava i multar davant d'una infracció, això és un autèntic abús d'autoritat! en cap cas saltar-se la norma, tot i saber que s’ha incomplert."
Sobre el tema de si són persones humanes.... jo també ho poso en dubte cada dia, quan es juguen la vida passant enmig de un cotxe i un camió perquè ningú es para i s'aparta quan veu un vehicle amb prioritaris, per arrivar en un temps récord a un accident que ha tingut un "individuo" que fins aquell moment insultava, desmereixia i despotricava sobre ells. La veritat és que no deuen ser gaire normals per fer tot això oi Prony???
Per cert, ja que veig cert desprèci sobre la seva parla (recordo que hi ha mossos de valència, Aragó, etc...) aprofito per corretgir un petit error potser degut a la "ignorància" i dir que a diferència de la GC que els de trànsit si estan adscrits a la DGT, els mossos de trànsit no pertanyen ni estan adscrits al SCT.
P..D. Evidentment és la meva opinió, entenc de que hi hagi respostes, però ja adelanto que el què penso està escrit i reflectit aqui, per lo tant, no contestaré a ningú ja que això és un foro d'opinions i no de discussions.
Salutacions!!!
Avui, només obrir el correu em trobo que un bon amic m’escriu: “Aquí veureu només un exemple de la classe d'estupidesa a la qual s'enfronten els homes i dones del Cos de Mossos d'Esquadra cada dia. I no! No l'ha gravat un policia aquest vídeo. Se l'ha gravat el mateix sòmines que s'escolta a la veu en off. Ai senyor! ”. Al text s’hi acompanya l’enllaç al vídeo que afegeixo al final de l’article.
Evidentment, no puc estar-ne més d’acord. Cert que molts pensen que els Mossos d’Esquadra o les Policies Municipals dedicats exclusivament al trànsit serveixen per poc més que imposar multes. Difícilment la lectura és a la inversa, o sigui, que estan a les vies i carreteres catalanes per salvar vides. Sóc conductor, per tant, no diré que no molesta que a un el multin, penso que entre dins dels paràmetres de la normalitat humana, ara bé, que el sentiment s’aboqui a qui no toca hi veig un pas enorme.
Realment penseu que el problema originari de la denúncia es situa en què els policies estant en un mal lloc si jo hi he de passar cometent una infracció? No és desitjable que els policies destinats al trànsit arribin en un temps rècord al lloc d’un accident, i les ambulàncies, els bombers, ...? doncs, perquè incomoda tant trobar-nos mossos a les vies interurbanes o policies locals a les urbanes? Si portem els papers en regla, i estem complint les normes de circulació perquè ens ha d’espantar? En tot cas, crec que ens hauria d’amoïnar més saber que tindrem un accident i no tenim l’auxili dels serveis d’emergència a temps per salvar-nos o assistir-nos, que no pas rebutjar la realitat de tenir-los aprop. Si poso un exemple potser es veurà més clar: si topa un vehicle amb nosaltres i aquest no disposa d’assegurança obligatòria, tard o d’hora no criticarem a la policia perquè no ha dut a terme eficaçment la feina que té encomanada? O si encara anem més enllà? Si aquesta persona mata algun familiar nostre i, a banda de la manca d’assegurança, anava begut o drogat, o anava en excés de velocitat, o no tenia permís de conduir o... qui se suposa que ha de vetllar perquè això no passi?
Em fa gràcia quan el conductor sancionat coneix, a través del mosso, l’import de la denúncia (200 euros), exclama: “estem sonats”!! aquest ciutadà deu pensar que l’import de les infraccions el posa el policia de peu... Bé, tot plegat resulta força irònic per què el ciutadà sols veu la denúncia, és incapaç de fer un pas més i analitzar que potser el policia l’ha salvat de sortir disparat del vehicle en un possible impacte. És clar, el problema és de la policia d’estar on estava i multar davant d'una infracció, això és un autèntic abús d'autoritat! en cap cas saltar-se la norma, tot i saber que s’ha incomplert."
Sobre el tema de si són persones humanes.... jo també ho poso en dubte cada dia, quan es juguen la vida passant enmig de un cotxe i un camió perquè ningú es para i s'aparta quan veu un vehicle amb prioritaris, per arrivar en un temps récord a un accident que ha tingut un "individuo" que fins aquell moment insultava, desmereixia i despotricava sobre ells. La veritat és que no deuen ser gaire normals per fer tot això oi Prony???
Per cert, ja que veig cert desprèci sobre la seva parla (recordo que hi ha mossos de valència, Aragó, etc...) aprofito per corretgir un petit error potser degut a la "ignorància" i dir que a diferència de la GC que els de trànsit si estan adscrits a la DGT, els mossos de trànsit no pertanyen ni estan adscrits al SCT.
P..D. Evidentment és la meva opinió, entenc de que hi hagi respostes, però ja adelanto que el què penso està escrit i reflectit aqui, per lo tant, no contestaré a ningú ja que això és un foro d'opinions i no de discussions.
Salutacions!!!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 11:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Pacs47" post="174368"]bones!!!!!!
salut i no pare-ho a pixar que surt car[/quote]
Ho converteix en un muntatge en el moment que espera que elm mosso torni amb la denuncia. Penso que abans no en tenia ni idea.
salut i no pare-ho a pixar que surt car[/quote]
Ho converteix en un muntatge en el moment que espera que elm mosso torni amb la denuncia. Penso que abans no en tenia ni idea.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bé, crec que ja està tot dit, per la qual cosa pregaria ara que
no féssim un gra massa. :cerv
no féssim un gra massa. :cerv

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Randy, et dono la raó i aprofito per disculpar-me per la meva exposició anterior, la qual no aportava res de positiu i molt de negatiu. Feia una estona que havia tingut un disgust amb els d'atenció telefònica de DIGITAL + i, ves per on, ho van pagar els Mossos.
A tot arreu hi ha gent de tota mena però els pitjors son els que fan mes soroll.
Jordi "Prony"
A tot arreu hi ha gent de tota mena però els pitjors son els que fan mes soroll.
Jordi "Prony"
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
ffff.... en dos paraules: Hòstia Santa !!!!
no podria fer de mosso, ho sento, no podria aguantar un tio així (menys tenint una porra a ma.... :lol: )
no podria fer de mosso, ho sento, no podria aguantar un tio així (menys tenint una porra a ma.... :lol: )
-----------
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="Trencaferro" post="174370"]Us deixo una de les respostes escrites sobre aquest video en un blog policial. Em sembla que expresa prou clar i entenedor el què són i com realment són les coses i no com moltes vegades les volem veure. Per lo tant em ratifico al 100% sobre aquesta opinió:
Salutacions!!![/quote]
Mes clar l'aigua...
Salutacions!!![/quote]
Mes clar l'aigua...
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
[quote user="ARBE" post="174428"]ffff.... en dos paraules: Hòstia Santa !!!!
no podria fer de mosso, ho sento, no podria aguantar un tio així (menys tenint una porra a ma.... :lol: )[/quote]
AMEN!!
no podria fer de mosso, ho sento, no podria aguantar un tio així (menys tenint una porra a ma.... :lol: )[/quote]
AMEN!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Si, el que graba el video, és un "gilipolles".
El temà està mal plantejat, però el motiu del video tè la seva raò.
Hi ha una normativa que es suggereix i imposa dur el cinturò, per el nostre bè.
L'incompliment d 'aquesta no suposa cap perill per a la resta.
Per lo tant, i si l'han enganxat en un mal moment, que acabava de sortir, o el que fòs és totalment injust, d'una forma humana que li apliquin aquesta.
A vegades amb una simple aturada o suggeriment hi ha prou. Sobretot amb aquestes que no impliquen perill a la resta.
Una mica mès d'humanitat i de persona, i no tanta normativa, que la normativa és per el bè comù, i no pas la normativa per si sol és el bè comu.
El temà està mal plantejat, però el motiu del video tè la seva raò.
Hi ha una normativa que es suggereix i imposa dur el cinturò, per el nostre bè.
L'incompliment d 'aquesta no suposa cap perill per a la resta.
Per lo tant, i si l'han enganxat en un mal moment, que acabava de sortir, o el que fòs és totalment injust, d'una forma humana que li apliquin aquesta.
A vegades amb una simple aturada o suggeriment hi ha prou. Sobretot amb aquestes que no impliquen perill a la resta.
Una mica mès d'humanitat i de persona, i no tanta normativa, que la normativa és per el bè comù, i no pas la normativa per si sol és el bè comu.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
He vist el vídeo, m'he llegit tot el fil i a l'hora de fer la meva aportació no se si trobaré les paraules adeqüades al que vull dir:
Aquest vídeo vol ridiculitzar el cos de Mossos d'Esquadra i l'únic que aconsegueix és ridiculitzar encara més l'infractor. Jo, si sóc del Mosso, segur que no tinc tanta paciència.
Ben cert és que si ho portem tot correcte no ens ha de fer cap por trobar els Mossos i us puc dir, amb coneixement de causa, que es juguen el físic moltes més vegades de les que ens pensem.
Ara bé, dit això, segurament que molts de vosaltres coincidireu amb mí que davant d'una infracció, tot ho arreglen els diners.
Si em descuido el cinturó i em veuen, pagant la multa ho tinc llest.
Si aixafo la contínua i em veuen, pagant la multa ho tinc llest.
Si m'enxampa el radar, pagant la multa ho tinc llest.
Si, si... ja se que si la infracció és prou greu pots anar a la gàbia, però normalment s'acaba pagant i llestos.
I aquí és on hi ha la meva crítica. Pels que guanyen un bon sou, segurament que pagar la multa no és un problema. Pels mileuristes, sí.
Heus aquí la discriminació. Uns es poden permetre de fer infraccions i d'altres no, depenent només de si tenen més o menys diners al banc.
No creieu que les sancions haurien de ser d'una altra manera ? Per exemple: qui vagi sense cinturó que el tinguin mitja hora inmobilitzat (farà tard a la feina, perdrà l'avió o li tancaran el súper), i això tant molesta a un mileurista com a un adinerat. Seguramet que aquesta persona mai més es deixarà el cinturó.
Que en penseu ?? (Randy, no cal que facis una enquesta , eh ! ;) )
Aquest vídeo vol ridiculitzar el cos de Mossos d'Esquadra i l'únic que aconsegueix és ridiculitzar encara més l'infractor. Jo, si sóc del Mosso, segur que no tinc tanta paciència.
Ben cert és que si ho portem tot correcte no ens ha de fer cap por trobar els Mossos i us puc dir, amb coneixement de causa, que es juguen el físic moltes més vegades de les que ens pensem.
Ara bé, dit això, segurament que molts de vosaltres coincidireu amb mí que davant d'una infracció, tot ho arreglen els diners.
Si em descuido el cinturó i em veuen, pagant la multa ho tinc llest.
Si aixafo la contínua i em veuen, pagant la multa ho tinc llest.
Si m'enxampa el radar, pagant la multa ho tinc llest.
Si, si... ja se que si la infracció és prou greu pots anar a la gàbia, però normalment s'acaba pagant i llestos.
I aquí és on hi ha la meva crítica. Pels que guanyen un bon sou, segurament que pagar la multa no és un problema. Pels mileuristes, sí.
Heus aquí la discriminació. Uns es poden permetre de fer infraccions i d'altres no, depenent només de si tenen més o menys diners al banc.
No creieu que les sancions haurien de ser d'una altra manera ? Per exemple: qui vagi sense cinturó que el tinguin mitja hora inmobilitzat (farà tard a la feina, perdrà l'avió o li tancaran el súper), i això tant molesta a un mileurista com a un adinerat. Seguramet que aquesta persona mai més es deixarà el cinturó.
Que en penseu ?? (Randy, no cal que facis una enquesta , eh ! ;) )
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
realment jo no podria ser Mosso,aquest s'en aniria en ambulancia amb un tret a la cama,em duraria poc la feina :roll: :roll: i ademes de ruc,porc, perque parar a pixar en una rotonda :halfcry :halfcry