Santa Paciencia La Del Mosso...

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Santa Paciencia La Del Mosso...

Entrada Autor: Ra-mon » dc. jul. 13, 2011 10:48 pm

[quote user="Gearbox" post="174465"]He vist el vídeo, m'he llegit tot el fil i a l'hora de fer la meva aportació no se si trobaré les paraules adeqüades al que vull dir:

Aquest vídeo vol ridiculitzar el cos de Mossos d'Esquadra i l'únic que aconsegueix és ridiculitzar encara més l'infractor. Jo, si sóc del Mosso, segur que no tinc tanta paciència.
Ben cert és que si ho portem tot correcte no ens ha de fer cap por trobar els Mossos i us puc dir, amb coneixement de causa, que es juguen el físic moltes més vegades de les que ens pensem.

Ara bé, dit això, segurament que molts de vosaltres coincidireu amb mí que davant d'una infracció, tot ho arreglen els diners.
Si em descuido el cinturó i em veuen, pagant la multa ho tinc llest.
Si aixafo la contínua i em veuen, pagant la multa ho tinc llest.
Si m'enxampa el radar, pagant la multa ho tinc llest.

Si, si... ja se que si la infracció és prou greu pots anar a la gàbia, però normalment s'acaba pagant i llestos.

I aquí és on hi ha la meva crítica. Pels que guanyen un bon sou, segurament que pagar la multa no és un problema. Pels mileuristes, sí.

Heus aquí la discriminació. Uns es poden permetre de fer infraccions i d'altres no, depenent només de si tenen més o menys diners al banc.

No creieu que les sancions haurien de ser d'una altra manera ? Per exemple: qui vagi sense cinturó que el tinguin mitja hora inmobilitzat (farà tard a la feina, perdrà l'avió o li tancaran el súper), i això tant molesta a un mileurista com a un adinerat. Seguramet que aquesta persona mai més es deixarà el cinturó.

Que en penseu ?? (Randy, no cal que facis una enquesta , eh ! ;) )[/quote]

Genial Gearbox, penso exactament el mateix !

Les multes dineràries penalitzen als que tenen menys, als rics se'ls en fot !
Com ja has dit, al primer mon el que més es troba a faltar és el temps.
A Àfrica, els africans diuen del «mzungu»: vosaltres teniu els rellotges però nosaltres tenim el temps

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dv. jul. 15, 2011 2:25 pm

bones!!!!!!

Ramon, si us plau en catala

que cony es un mzungu???

salut
SOCI A.M.M. 16284

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. jul. 15, 2011 5:23 pm

[quote user="ARBE" post="174428"]ffff.... en dos paraules: Hòstia Santa !!!!

no podria fer de mosso, ho sento, no podria aguantar un tio així (menys tenint una porra a ma.... :lol: )[/quote]

+1, a aquest paio li falta xarop de bastó per dropo.

Respon

Torna a “Cerveseta”