No Toco De Peus A Terra....
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
No Toco De Peus A Terra....
Doncs això que veieu al titol, ahir fent el xafarder en una botiga de motos, em vaig enfilar en una adventurer per començar a posar-me les dents llargues i..... SORPRESA, NO HI ARRIBO!!!!
Algun expert d'aquest foro, m'ha dit que la possible sol.lució podria ser posar el seient d'una Gs normal, algú en sap més o és la única que hi ha??? :enfaduu
Al final avui al mati m'he anat a enfilar a una VFR 1200 a veure si així em feia pujar els ànims :mrgreen: :mrgreen:
Us puc ben assegurar que amb la decepció que em vaig emportar, vaig sortir amb el cavallet entre les cames..... :???:
Algun expert d'aquest foro, m'ha dit que la possible sol.lució podria ser posar el seient d'una Gs normal, algú en sap més o és la única que hi ha??? :enfaduu
Al final avui al mati m'he anat a enfilar a una VFR 1200 a veure si així em feia pujar els ànims :mrgreen: :mrgreen:
Us puc ben assegurar que amb la decepció que em vaig emportar, vaig sortir amb el cavallet entre les cames..... :???:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: No Toco De Peus A Terra....
La solució:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No sé, com no baixis les suspensions o les posis més toves...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No sé, com no baixis les suspensions o les posis més toves...
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Opcions:
- Fer-te rebaixar el seient per un tapisser: Preu aproximat entre 80-100 €
- Comprar el seient baix de la GS normal: Et quedes sense seient bicolor
- Comprar un seient nou (i ja que hi ets, que sigui de gel...) Touratech, Top Sellerie, Wunderlich..(mínim 300€)
- No comprar l'ESA (aconsellable) i fer-te rebaixar el tarat dels amortidors originals
- Ara també es pot fer amb l'ESA. preu aproximat 200€: canvia una mica la geometria de la moto
- Posar-te un ohlins (o similar) amb menys recorregut: no baixa de 1200 €
- Posarte unes soles extragrans a les botes. Crec que és l'opció d'una persona del fòrum. Segurament l'opció més barata
- Comprarte una VFR. Segur que arribes al terra sense problemes :razz: :razz:
- Fer-te rebaixar el seient per un tapisser: Preu aproximat entre 80-100 €
- Comprar el seient baix de la GS normal: Et quedes sense seient bicolor
- Comprar un seient nou (i ja que hi ets, que sigui de gel...) Touratech, Top Sellerie, Wunderlich..(mínim 300€)
- No comprar l'ESA (aconsellable) i fer-te rebaixar el tarat dels amortidors originals
- Ara també es pot fer amb l'ESA. preu aproximat 200€: canvia una mica la geometria de la moto
- Posar-te un ohlins (o similar) amb menys recorregut: no baixa de 1200 €
- Posarte unes soles extragrans a les botes. Crec que és l'opció d'una persona del fòrum. Segurament l'opció més barata
- Comprarte una VFR. Segur que arribes al terra sense problemes :razz: :razz:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
No et pensis, per curiositat he mirat el preu de les botes aquestes i era de 189 pavos... deunidó!
Crec, ara de debó, que les millors opcions són rebaixar o canviar el seient i baixar i posar més toves les suspensions... sabent que això últim pot modificar un pèl el comportament de la moto.
Crec, ara de debó, que les millors opcions són rebaixar o canviar el seient i baixar i posar més toves les suspensions... sabent que això últim pot modificar un pèl el comportament de la moto.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Crec que el concessionari et pot demanar l'ADV amb xassís i suspensions modificades de fàbrica. No en sé el preu.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ja sé que no serveix de consol, però jo hi ha mooltes motos que m'agraden que ja les descarto d'entrada per l'alçada del seient.
De fet, un dels parametres que miro sempre de les motos, és justament aquest, l'alçada del seient. No és només qüestió de tocar a terra, sinó de poder fer-ho amb la suficient seguretat per mantenir la moto dreta en tota mena de condicions, ja que no sempre pots parar en un lloc pla i ben asfaltat :roll:
De fet, un dels parametres que miro sempre de les motos, és justament aquest, l'alçada del seient. No és només qüestió de tocar a terra, sinó de poder fer-ho amb la suficient seguretat per mantenir la moto dreta en tota mena de condicions, ja que no sempre pots parar en un lloc pla i ben asfaltat :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="SisoRT" post="174654"]Crec que el concessionari et pot demanar l'ADV amb xassís i suspensions modificades de fàbrica. No en sé el preu.[/quote]
aixo en la Adventure tinc entes que no es possible,en la R,GS i RT si que ho es,amb el seient baix de la GS en tindras prou,el que per viatges llargs millor el normal i l'altre per mouret per ciutat i recadets ;) ;) he vist gent molt mes baixa que tu amb aquesta moto i tot es questio de practica.
aixo en la Adventure tinc entes que no es possible,en la R,GS i RT si que ho es,amb el seient baix de la GS en tindras prou,el que per viatges llargs millor el normal i l'altre per mouret per ciutat i recadets ;) ;) he vist gent molt mes baixa que tu amb aquesta moto i tot es questio de practica.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Trencaferro, vols mirar-te una ADV?? :shock: pensa que el motor és
com un DCi de 110 CV, que no té ni 'xixa ni limonà'. Prova la
K-1300S i compara-les.
I pel tema alçada no et preocupis, BMW sempre té una solució
o altre,però la més practica és demanar-la amb el seient de la GS.
com un DCi de 110 CV, que no té ni 'xixa ni limonà'. Prova la
K-1300S i compara-les.
I pel tema alçada no et preocupis, BMW sempre té una solució
o altre,però la més practica és demanar-la amb el seient de la GS.

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
et diria que jo medeixo 1,65 i amb la adv amb el seient baix de la gs normal toco a terra justet pero sense problema..
- Trencaferro
- Presentats
Moltes gracies a tots per les respostes.
La veritat es que m'ha sortit alguna "xicota" per la meva moto, i vaig començar a tantejar el terreny.
La meva va molt bé i n'estic molt content, però hi tinc dos problemes importants que fan que no em sigui del tot pràctica.
El primer es que no m'agrada posar'hi maletes, les de bmw no hi queden del tot malament, però son petites, i per marxar fora no m'hi cap res.
I el segon i més important, és que degut alguna patacada d'esquí tinc les cervicals fotudes (i els genolls, i no tinc lligaments i,... ;) ) lo que m'ha fet replantejar que a l'hora del cambi, necessito una moto amb una bona pantalla i que la posició sigui el més recte possible, eus aqui el motiu del perquè em mirava aquesta.
Realment, la que em va millor, es la RT 1200, però reconec que soc una mica capritxos i m'agrada estrenar, i tenen uns preus.....
Salutacions!!!
La veritat es que m'ha sortit alguna "xicota" per la meva moto, i vaig començar a tantejar el terreny.
La meva va molt bé i n'estic molt content, però hi tinc dos problemes importants que fan que no em sigui del tot pràctica.
El primer es que no m'agrada posar'hi maletes, les de bmw no hi queden del tot malament, però son petites, i per marxar fora no m'hi cap res.
I el segon i més important, és que degut alguna patacada d'esquí tinc les cervicals fotudes (i els genolls, i no tinc lligaments i,... ;) ) lo que m'ha fet replantejar que a l'hora del cambi, necessito una moto amb una bona pantalla i que la posició sigui el més recte possible, eus aqui el motiu del perquè em mirava aquesta.
Realment, la que em va millor, es la RT 1200, però reconec que soc una mica capritxos i m'agrada estrenar, i tenen uns preus.....
Salutacions!!!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Trencaferro" post="174692"]Moltes gracies a tots per les respostes.
Salutacions!!![/quote]
Per portar una 1200RT t'ha de venir de gust pilotar aquest tipus de moto. No és una moto per gent que li agrada fer conducció "sport", més aviat és per fer rutes llargues amb càrrega i dues places...
Valora aquest tema abans de pendre la decissió !! ;)
Salutacions!!![/quote]
Per portar una 1200RT t'ha de venir de gust pilotar aquest tipus de moto. No és una moto per gent que li agrada fer conducció "sport", més aviat és per fer rutes llargues amb càrrega i dues places...
Valora aquest tema abans de pendre la decissió !! ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Gearbox" post="174751"]Per portar una 1200RT t'ha de venir de gust pilotar aquest tipus de moto. No és una moto per gent que li agrada fer conducció "sport", més aviat és per fer rutes llargues amb càrrega i dues places...
Valora aquest tema abans de pendre la decissió !! ;)[/quote]
Suposo que deu ser força semblant a una Pan.
Penso que es força ambivalent, va bé i és còmoda per llargues distàncies i alhora també té certes virtuts "esportives": SportTouring ;)
Trencaferro, si penses en conducció esportiva per damunt de tot (això ho dedueixo pel cotxe que tens) potser hauries de buscar una altra màquina :mrgreen:
Penso que es força ambivalent, va bé i és còmoda per llargues distàncies i alhora també té certes virtuts "esportives": SportTouring ;)
Trencaferro, si penses en conducció esportiva per damunt de tot (això ho dedueixo pel cotxe que tens) potser hauries de buscar una altra màquina :mrgreen:
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="174751"][quote user="Trencaferro" post="174692"]Moltes gracies a tots per les respostes.
Salutacions!!![/quote]
[quote user="Ramon" post="174761"][quote user="Gearbox" post="174751"]Per portar una 1200RT t'ha de venir de gust pilotar aquest tipus de moto. No és una moto per gent que li agrada fer conducció "sport", més aviat és per fer rutes llargues amb càrrega i dues places...
Trencaferro, si penses en conducció esportiva per damunt de tot (això ho dedueixo pel cotxe que tens) potser hauries de buscar una altra màquina :mrgreen:[/quote]
Si, teniu raó, no és una màquina esportiva, però tampoc l'he volguda mai. Si busco una màquina com aquesta és perquè pels motius que he exposat a dalt no puc triar garie, que tingui maletes, que estèticament m'agradi, i que la posició de conducció sigui molt recte i amb una gran pantalla per no patir tant de les cervicals.
Tot i que quan dic la RT, us ho dic amb ple coneixement, ja que la conec molt i molt bé, i bé, si que és una màquina molt suau de motor i suspensions, però que voleu que us digui, és super estable, i sincerament, el pas de corba i en tots els aspectes en general, jo crec que hi vaig més ràpid amb la RT que amb la 800R :eyes :eyes
Salutacions!!![/quote]
[quote user="Ramon" post="174761"][quote user="Gearbox" post="174751"]Per portar una 1200RT t'ha de venir de gust pilotar aquest tipus de moto. No és una moto per gent que li agrada fer conducció "sport", més aviat és per fer rutes llargues amb càrrega i dues places...
Trencaferro, si penses en conducció esportiva per damunt de tot (això ho dedueixo pel cotxe que tens) potser hauries de buscar una altra màquina :mrgreen:[/quote]
Si, teniu raó, no és una màquina esportiva, però tampoc l'he volguda mai. Si busco una màquina com aquesta és perquè pels motius que he exposat a dalt no puc triar garie, que tingui maletes, que estèticament m'agradi, i que la posició de conducció sigui molt recte i amb una gran pantalla per no patir tant de les cervicals.
Tot i que quan dic la RT, us ho dic amb ple coneixement, ja que la conec molt i molt bé, i bé, si que és una màquina molt suau de motor i suspensions, però que voleu que us digui, és super estable, i sincerament, el pas de corba i en tots els aspectes en general, jo crec que hi vaig més ràpid amb la RT que amb la 800R :eyes :eyes
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Trencaferro" post="174766"] ...Tot i que quan dic la RT, us ho dic amb ple coneixement, ja que la conec molt i molt bé, i bé, si que és una màquina molt suau de motor i suspensions, però que voleu que us digui, és super estable, i sincerament, el pas de corba i en tots els aspectes en general, jo crec que hi vaig més ràpid amb la RT que amb la 800R :eyes :eyes[/quote]
Ups !! :shock: Es veritat, Trencaferro. Oblidava per un moment que el coneixes prou bé aquest model, segurament molt més bé que jo :oops:
No he dit res !! ;)
Ups !! :shock: Es veritat, Trencaferro. Oblidava per un moment que el coneixes prou bé aquest model, segurament molt més bé que jo :oops:
No he dit res !! ;)
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="174769"]
No he dit res !! ;)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :cerv
No he dit res !! ;)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :cerv
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
També et pots passar a l'obscur món custom...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: