COM PORTEU L'OLI?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: COM PORTEU L'OLI?

Entrada Autor: Joanstrom » dg. jul. 17, 2011 10:37 am

[quote user="Pacs47" post="174645"]bones!!!!!

senyors, senyors, per parts

Ramon, tens rao es ben just un llitre per setmana, pero si paran el motor a les baixadas els hi arribara
Joanstrom, tu ves seguint el rastre de las relliscadas dels cotxes
Danielot, jo en lloc de greix per la cadena, port-ho un pernil i vaig tallant
Gearbox, molt bona idea, ja tenil l'oli, jo el pernil i solsament fa falta algu que porti el pa i els tomaquets
Jordir80r, que dius?? que tens un pitorro per on te surt la maionesa????
Coes, ha dit que s'en va una setmana no un dia, amb un llitre no te prou
Josep973, dels 75000, tens que resta els que a enat a sobre d'un camio grua
les fotos molt maques, pero si un dia us donar per fer una sortideta una mica llarga, jo aconsello, que parle-ho amb transportes Campillo, que te servei de cubas
espero que la meva opinio, serveixi d'algo, encara que solsament sigui per donar-vos comte de la moto que teni-ho
espero els vostres privats i represalias

salut[/quote]

Au, que necessitem respostes que ens ajudin, no que ens toquin els c+ll+ns :mrgreen: :mrgreen:

Joanstrom
Presentats

Entrada Autor: Joanstrom » dg. jul. 17, 2011 10:41 am

[quote user="Kpeps" post="174694"]jo el porto a nivell,l'oli :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hi han uns embolcalls de la mateixa casa del oli que a la part de radera porten un velcro per si el vols posar-l'ho d'alguna manera a sobre del top case,ademes tambe porten uns papers per si et quedes sense benzina o per posar el mateix oli que fan d'embut,si en vols un em truques i t'el dono que en tinc un i no el faig servir,jo com tinc una 4 cilindres..........jajajajajajja ;) ;) ;)[/quote]

2 pàgines per trobar un xicot assenyat ;)
Ja et vindré a veure que em pot interessar, gràcies per endavant.

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dg. jul. 17, 2011 10:50 am

holaaa

actualment no porto mai oli, la kle no en gasta, que nomes te 80.000 km... es el que tenen les motos senzilletes :cerv

aixo si, antigament anava en una cagiva freccia c12 RRRRR de 2 temps, amb un consum d'oli similar al que les males llengues diuen que tenen les gs :twisted: i portava 2-3 litres d'oli dins les alforges, en el seu envas habitual i ben tapades, sense necesitat de cinta americana

si voleu estar una mica mes tranquils, poseu les ampolles dins una bossa de congelacio, d'aquestes amb tanca zipp i "andandu"

http://www.e-bossesporta.com/index.php? ... 64_172_179

podeu fer ne compra conjunta, si n'agafeu mes de 10.000 fan rebaixa :lol:

v'sss

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. jul. 17, 2011 11:11 am

bones!!!!!

la revisio a un servei oficila, costa uns 180 €, si me la faig jo uns 60 €

no es la 650 es la 1250, pero el preu es el mateix

pero el veritable problema, es que cada 6000 kms. es oli, pneumatics i la cerveçeta mentras esperas

salut
SOCI A.M.M. 16284

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. jul. 17, 2011 6:10 pm

[quote user="Pacs47" post="174806"]bones!!!!!
pero el veritable problema, es que cada 6000 kms. es oli, pneumatics i la cerveçeta mentras esperas
salut[/quote]

a veure, comparo amb la meva que es un 4 cilindres,per lo de les 4 bujias i demes.....jo en 30000 km i vaig 3 cops a revisio i el cost contant la dels 30000 que hi ha valvulas i bujias :tremolant :tremolant es mes economica fer la meva K en comparacio.....ja veig que a tot arreu ''cuecen habas'',que i farem ;) ;)
Imatge

Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Jordi r80r » dg. jul. 17, 2011 7:10 pm

Ep, acabo de reomplir el carter de la meva moto, de la marca aquesta que gasten oli... amb 250 cm3 amb el "envas de maionesa amb pitorro higt tecnology" per mes senyes es de la marca Ybarra i i us he de dir que el invent funciona i que el envàs es de 1/2 litre i que el porto a la guantera.

Ah i aixó de que les boxer gasten oli es un "cuento" la boxer amb 17 anys i 137 mil km no gasta gens d'oli i la 1100 RT que no te 30000 km i ara es beu quasi 200 cm cada mil km, i que ?

salut i oli , catxondos :D
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 17, 2011 8:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. jul. 17, 2011 9:49 pm

[quote user="Kpeps" post="174814"][quote user="Pacs47" post="174806"]bones!!!!!
salut[/quote]

a veure, comparo amb la meva que es un 4 cilindres,per lo de les 4 bujias i demes.....jo en 30000 km i vaig 3 cops a revisio i el cost contant la dels 30000 que hi ha valvulas i bujias :tremolant :tremolant es mes economica fer la meva K en comparacio.....ja veig que a tot arreu ''cuecen habas'',que i farem ;) ;)[/quote]

bones!!!!!

company, la meva, tambe te quatre bujias, una per cada cilindre
jo faig a casa la revisio cinc vegades i no em tinc que preocupar per l'oli entre revisions

salut
SOCI A.M.M. 16284

Trescua
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: ds. maig 14, 2011 11:23 pm
Ubicació: l'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Trescua » dj. jul. 21, 2011 3:07 pm

Vaig tenir una Yamaha Thunder Ace, i allooò si que ere veure oli. Estes si quegastaben oli, algun conegut els deia " the Yam engin salad ". Amb sortides de cap de setmana em vaig conseguir una ampolla del servei estacio ambolicada amb dues boses de congelacio gran i sota seient . Amb mes dies reomplies l'ampolla. Els que sabien deien que mentre no gastes mes d'un litre per mil km tranquil :???: :???: "ja,ja". Lo pitllor ere que per reomplir amb embut fet de paper provisional per no taquar res. :tremolant :tremolant :tremolant
Be he repetit de Yamaha :wall :wall de moment va bè, ès de segona mà. Ya m'agradarie una RT pero " el de la caixa sirie capaç de capam" :sado :sado
Ara quines gasten mes oli les Yamaha, Kawa, BMW, Suzuki, etc, etc, ?????

:pcenfado :form :form :jump :Saltant :eyes

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. jul. 26, 2011 10:12 pm

Jo, quan vaig comprar la moto fa quatre anys ho vaig vaig preguntar i em van dir que l'oli del motor, l'aire dels pneumàtics i l'anticongelant ja venien de sèrie i per tant ja no he hagut de posar res, excepte la benzina. :mrgreen: :mrgreen:

Jordi "Prony"

Joanstrom
Presentats

Entrada Autor: Joanstrom » dv. jul. 29, 2011 8:43 am

Gracies nois (dedicat especialment al Prony :mrgreen: )
Al final sembla que la mateixa garrafa de 1 l de Castrol no vessa i la he posada aqui BOSSA EXTERNAper si de cas.

Ja ús explicaré que tal!

Salut i kms

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dj. oct. 13, 2011 6:49 pm

jo sempre en porto un litre a les maletes, doncs la meva fins que no va arribar als 30000 que gastava més oli que benzina... ara per sorpresa meva... jo no en gasta gens!
de totes maneres si vas de viatge mig litre me l'emportaria, ja sigui dintre la maleta o segur que el pots posar a qualsevol lloc de la moto.

salut i bon viatge
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dj. oct. 13, 2011 7:49 pm

Gandalfgs, en un boxoer a los 30.000 es cuando un boxer termina el rodaje

Por aqui ultimamente hay mucho TIQUISMIKIS

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. oct. 14, 2011 10:56 am

Tot i que com diu en Javihospitalet a partir dels 30.000 km el consum d'oli s'ha reduit moltissim ( en el meu cas a partir dels 50.000 pràcticament no me'n consumeix) seguixo portant oli a sobre sempre. La "bústia metàlica" m'ho ha solucionat. Mira't això:

http://www.mototurisme.cat/viewtopic.php?f=3&t=11904&start=0

Imatge

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dv. oct. 21, 2011 9:35 am

Si surts amb l'oli correcte no et farà falta res de res.
Has calculat el que et gasta normalment?

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dj. oct. 27, 2011 8:09 pm

<Gandalfgs>

Ja ho he comprovart Javi, pero quan vaig comprar la moto no m'ho varen pas dir això! encare recordo desdprés d'haver passar la revisio dels 1000, que em vaig quedar tirat anant a sort a comprar loto amb vosaltres per falta d'oli!

Un apren com funciona una BMW a mesura que la va degustant, i t'asseguro que no sóc d'aquells que mengen plats de disseny! Vine un dia a can tura (sant aniol de finestres) i en podrem parlar amb calma :-) si no és que rebentem avans!

Salutacions
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. oct. 29, 2011 1:59 am

Vigilo aquest fil que la meva ara en comença a gastar una mica i potser necessitaré dels vostres consells. Deu anar al revés de les BMW's.

Fins ara no en gastava ni en deixava tirat... :cool: :D

L'armariet aquest de'n Pascual quin nom te??? el rebost ??? a dins te ganxos també per unes quantes tomates de penjar ??' :mrgreen: :D

Salut.
Salut i kilómetres

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » ds. oct. 29, 2011 8:36 pm

[quote user="Siono1000" post="183162"]Vigilo aquest fil que la meva ara en comença a gastar una mica i potser necessitaré dels vostres consells. Deu anar al revés de les BMW's.
Fins ara no en gastava ni en deixava tirat... :cool: :D
L'armariet aquest de'n Pascual quin nom te??? el rebost ??? a dins te ganxos també per unes quantes tomates de penjar ??' :mrgreen: :D
Salut.[/quote]
Els ganxos també poden servir per enganxar i canviar de lloc algun radar mal situat!!!! :mrgreen:
Estas segur que la Vstrom porta oli??? Em creia que era mes moderna!!! Per on es mira si n'hi ha?? :eyes :eyes
Salut,
Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”