Stella Alpina 2011

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Stella Alpina 2011

Entrada Autor: CMB » dg. jul. 17, 2011 10:55 am

Hola

Quin viatge 'llampec' que us heu fet, eh? ;) No us heu deixat casi cap port per fer...

Les fotos panoràmiques son brutals.

Jo el dissabte també vaig estar per la zona i vam fer La Bonette, casi que coincidim, el tenia pendent de pujar d'altres viatges!

Això si era amb cotxe i la familia.

La vista des de dalt era espectacular! Volia arribar-me a la zona de Bardonechia per veure l'ambient, però tenia el temps just, havia d'anar fins al centre de Suissa... Així tinc l'excusa per una propera vegada.

El que no m'ha quedat clar si la Fazer va arribar a pujar a dalt del port o no?

Una cosa, despres de Briançon vau fer el port de Montgenevre. Hi ha una alternativa per fer per arribar a Bardonecchia, que es just abans del coll a l'esquerra, el 'Plan di colle', més directe i divertit.

Salut i felicitats!

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. jul. 17, 2011 9:52 pm

[quote user="CMB" post="174805"]Hola

Quin viatge 'llampec' que us heu fet, eh? ;) No us heu deixat casi cap port per fer...

Les fotos panoràmiques son brutals.

Jo el dissabte també vaig estar per la zona i vam fer La Bonette, casi que coincidim, el tenia pendent de pujar d'altres viatges!

Això si era amb cotxe i la familia.

La vista des de dalt era espectacular! Volia arribar-me a la zona de Bardonechia per veure l'ambient, però tenia el temps just, havia d'anar fins al centre de Suissa... Així tinc l'excusa per una propera vegada.

El que no m'ha quedat clar si la Fazer va arribar a pujar a dalt del port o no?

Una cosa, despres de Briançon vau fer el port de Montgenevre. Hi ha una alternativa per fer per arribar a Bardonecchia, que es just abans del coll a l'esquerra, el 'Plan di colle', més directe i divertit.

Salut i felicitats![/quote]

La Fazer? A quin port et refereixes? Al Sommellier a buscar l'Stella?... Haurem d'esperar al final de la crònica.

El coll del "Plan di colle" es el Col de l'Echelle (1766). Espectacular baixada a Bardonnechia, venint de Briançon. Ràpida i entretinguda pujada desde la part francesa. El varem fer 3 cops...

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dg. jul. 17, 2011 11:41 pm

Tinc una connexió a internet de mer.... Per fí he aconseguit pujar les meves fotos. Estan aquí:

Stella-Alpina_Pasqual

i per els despistats que no hagin vist que la continuació de la crònica d'en CarlesGS es fa a un altre fil, aquest és l'enllaç: Crònica

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. jul. 18, 2011 9:00 am

Carles i Pasqual,

perdoneu, no ho havia vist bé!

Es que en una primera ruta de google maps, no estava marcat el Col de l'Echelle.

Espero la continuació de la crònica... ;)

Salut

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”