MULTES a Monegros

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

MULTES a Monegros

Entrada Autor: Josey Wales » dl. maig 14, 2007 2:45 pm

Hola!

A tots aquells a qui agrada córrer pels Monegros, mireu això:
ACCAMN ha escrit:Adjuntem article de premsa (propaganda per acollonir) de l'Aragó .......

No els hi agrada que els catalans anem a "disfrutar" dels Monegros...
Solament comentar que ells en diuen "carrera" a tota "excursió" no autoritzada ......

De fet ja fa dies que "avisàvem" del canvis legislatius a l'Aragó, veurem com acaba? ...............

Sap molt de greu, doncs coneixem bé aquest "event" i no és ni de bon troç cap cursa.

ACCAMN.COM
Imatge
ImatgeUnforgiven

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. maig 14, 2007 5:29 pm

!!!!QUE CABR****NS¡¡¡¡¡¡
NOMES ENS FALTAVA AIXO.

Que facis una sortida i et detinguin com si fosis un delincuent. :cry:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. maig 14, 2007 11:26 pm

Fixeu-vos: 10 persones, cinc patrulles i 2 helicòpters, per empaitar a uns perillosos criminals armats amb unes potents màquines de ........ :evil:

Si dediquéssin tots aquests mitjans a empaitar els lladres de debó aniriem millor.

I fixeu-vos que els van control·lar per la web corresponent, i és que el Gran Germà ho veu tot!!! :twisted:
ImatgeUnforgiven

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. maig 14, 2007 11:51 pm

A les Gavarres sols es pot circular el Novembre i Desembre ep il-legalment però aquest dos mesos no et diuen res, Gener Febrer i Març casadors, la resta es zona protegida, això cansa fins el punt de que fa deu anys de Palamós cada diumenge sortíem uns 20 trialeros ara ja no es venen motos de trial no surt ningu.

Albert GS
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 11:34 pm
Ubicació: Granollers
Contacta:

Entrada Autor: Albert GS » dt. maig 15, 2007 12:51 am

Recordeu-ho, els que anem amb moto per montanya acabarem a la preso o deixan de fer el que mes ens agrada. Aixo si ecologistes de pacotilla amb el seu 4x4 i totes les seves deixalles tindran via lliure. Deixo d´escriure perque si dic el que penso ens tanquen el foro. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. maig 15, 2007 9:52 pm

De fet es fins a un cert punt llògic aixó dels Monegros. :?
s´havia de veure com va anar el tema, però en principi sembla il.legal(segons l´anunciat del reportatge al diari ).45 motos i 10 cotxes.. :? a tota òs**ta. i en !"fuga" persecució..... vaja un cannondale a la aragonesa.....mmm.mmm.

Es a dir la legislació diu que per fer una "excursió" de mes de x vehicles s´ha de demanar permis a l´autoritat pertinent, doncs un grup nombrós es considerat com una "carrera" i es necessita permisos de propietaris, ajuntaments i comunitat autonoma, Seprona(guardia Civil) etc,vaja per aburrir.

Es el que l´hi passa al senyor Isern a les travesses que organitza des del 1985 i que practicament a deixat de fer , degut a les traves que l´hi possava tothom a més a més de unes fiançes mil.lionaries i exhorbitants.

Una altre cosa es un grupet d´amics a poc a poc i sense gaire soroll i a vegades i segons a ón ni així.

Es el mateix que passava al pirineu quan "entravan" els francessos per la Cerdanya amb els seus 4x4 super-preparats ja que a França no els deixavan, i aqui a casa nostra a...Trinxar-ho tot i camp a través..... :cry:
doncs s´ha acabat

en el cas dels Monegros, nosaltres amb les nostres Trails a l´any 1990
ja vàrem haver de girar cua, doncs la Guardia Civil-Seprona d´Aragó ja
ens van amenaçar que si voliem circular per allà....permis....i fiança !!! :evil:

I d´aixo fa 20 anys !!!, al final amb la sensibilitat "ecologista" que hi ha per tot arreu, més aviat o mes tard.....adeu OFF Road, o a desfogar-se
a pedreres abandonades o camps militars abandonats tal com passa a Alemanya o Austria :(
Imatge

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dc. maig 16, 2007 9:34 am

Fa uns tres anys, els forestals em varen parar a l'alçada de Calonge, on hi ha la cruilla per anar a Vall-llobrega (en plenes gavarres). Em varen informar que malmenava els camins amb la moto de muntanya i... estavem devant d'una zona on les máquines havien començat a menjar-se el bosc per fer-hi una urbanització!!!!. No es gros aixó???. Poden urbanitzar una muntanya, però no hi pot passar una moto. Ja es tenir c***ons la cosa, no???
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 16, 2007 4:12 pm

Albert GS ha escrit:Recordeu-ho, els que anem amb moto per montanya acabarem a la preso o deixan de fer el que mes ens agrada.
Jo vaig tenir de deixar-ho. La meva passió ha sigut i sempre serà l'enduro i el trail 100%. I ja veus com he acabat....

gs12 red ha escrit:........ al final amb la sensibilitat "ecologista" que hi ha per tot arreu, més aviat o mes tard.....adeu OFF Road, o a desfogar-se
a pedreres abandonades o camps militars abandonats tal com passa a Alemanya o Austria :(
I sap greu als que durant molts anys han anat per la muntanya, ¿a que si? I a vegades penso que la MAJORIA dels campions mundials de les especialitats off-road son catalans.....

JEPPY ha escrit: Poden urbanitzar una muntanya, però no hi pot passar una moto. Ja es tenir c***ons la cosa, no???
Si. Si que te cullons la cosa. Interessos econòmics s'en diuen. Per desgracia.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. maig 16, 2007 9:24 pm

Hola companys,

Holaaaa,

Allà per l’any 1.974 o 1975, ja no ho recordo amb certesa, vaig començar a anar en moto, lògicament per muntanya. Jo sortia de casa dels meus pares amb la moto i encara no havia fet 25 metres ja podia circular per dintre el bosc.
Sovint ho feia amb un amic, i tots dos ens coneixíem pam a pam els boscos i muntanyetes dels voltants. Mai vàrem fer cap destrossa ni vam tenir cap problema amb la poca pagesia que hi havia pels voltants, però anàvem amb cura de no entrar en els camps de conreu. I no érem els únics, doncs hi havia força trialerus per aquells temps.

Amb el pas del temps tot va canviar. Cada vegada hi havia mes motos, no diré que hi haguessin embussos, però si que cada vegada hi havia més gent que no respectava res, ni els conreus ni els boscos, doncs cada vegada hi apareixien més zones per fer trial ens els racons mes inesperats.

D’alguna manera es el mateix que passa a les carreteres: a tot arreu paguen justos per pecadors. A la muntanya empaiten a tothom per conservar-la en bon estat, i a les carreteres també segons diuen per que no ens matem els uns als altres!!!

Ja que no tots som capaços de comportar-nos com a persones, algú ha de posar unes normes i aquí es on ens toca el rebre a tots, els que saben mantenir la natura i els que no.

Ara farà tres anys que vaig canviar la Tranalp per la Pan, i un dels motius per deixar les trails va ser precisament la normativa. No estic d’acord en cap tipus de persecució, en la que converteixen a persones normals en presumptes criminals, però de la mateixa manera que no estic d’acord amb les curses il·legals per les nostres carreteres al damunt de les potents R’s, tampoc puc estar-ho si aquestes curses son per la muntanya, si es que realment era una cursa, es clar, que potser esta per veure, no?

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. maig 17, 2007 10:38 am

Després d'haver estat pioner en el meu grup trail (MTB) de fer la primera transpirenaica, fer els Monegros, las Bárdenas reales, etc.etce.etc..., un accident em va deixar fora de joc una temporadeta. Al anar a posar de nou les gomes de "tacos", la Rosa Mª. em va fer una proposta : "si deixes la muntanya i compres una moto on jo hi vagi cómoda, et seguiré"- va dir. I així ha estat. De totes maneres, quan veig una pisteta o un camí de muntanya, el cor s'em en hi va!!!!.
D'altre banda, al entrenarme per les gavarres, vaig esser un gran coneixedor dels seus camins. Quan m'enterava que una persona havia desaparescut, inmediatament em posava al servei de l'organitzaciò de la recerca, i, si podía, avisava als companys per que també vinguessin. Aquí, mai ningú ens deia que no... sempre erem benvinguts i ningú no es queixava de que malmenessim el bosc. Fins i tot, els mossos i els forestals ens permitien de passar per camins estrets...(reconec que era per una causa humanitaria). Aquestes recerques, no només eren per les gavarres, sino que eren extensives a molts altres llocs: L'albera, L'Escala, etc. i moltes vegades "El Punt" s'en va fer ressó de que havien estat motoristes qui havien participat en la recerca. (De fet, erem nosaltres qui enviavem les fotos)
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. maig 19, 2007 11:07 pm

llegiu el que ha escrit un company de gstrail

http://www.gstrail.es/foro/showthread.php?t=5888

quins collons
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dg. maig 20, 2007 12:37 am

Hola nois/es:

Que complicat es tot!, mentre més llegeixo d'aquest tema més em sembla una història rocambolesca d'aquelles en les que no saps al final si riure o plorar... el que està clar es que a algú li han molestat les nostres movilitzacions contra els guardarrails i que el colectiu moter encara a de rebre molts disgustos com aquest i d'altres,

Collons! amb el que va costar tot aquest desplegament podrien haver tret uns quans Qms. de guardarrails...

V'ssssssssss

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. maig 21, 2007 12:29 pm

JEPPY ha escrit:Fa uns tres anys, els forestals em varen parar a l'alçada de Calonge, on hi ha la cruilla per anar a Vall-llobrega......... estavem devant d'una zona on les máquines havien començat a menjar-se el bosc per fer-hi una urbanització!!!!.
Deus voler dir la part de dalt de tot de la Ganga per entrar de ple a les Gavarres, al camí a Vall-llobrega esta a la zona de Fitor, no he vist cap urbanització però en tot cas si es fa n’hi ha per prendre cartes, ¿no serà al camp de tir de Calonge?.
Nosaltres agafem una línea (alta tensió) que va de Palafrugell fins a Romanya es una passada i normalment els mossos i forestals no et molesten, desprès la línea segueix fins els Àngels.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. maig 21, 2007 9:20 pm

Hola de nou,
Albert ha escrit:si es que realment era una cursa, es clar, que potser esta per veure, no?

Moltes gràcies per el Link atramuntanat. La noticia del diari era per pensar qualsevol cosa, però està vist que la premsa no es de fiar gens ni mica!!!

Sort,

Respon

Torna a “General”