Peatge Autopistes
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Peatge Autopistes
Vosaltres que ho sabeu TOT, TOT i TOT......em podrieu dir quines autopistes fan diferencia a l´hora de pagar peatge entre motos i cotxes .
Moltes gracies per endevant :bow :bow
Preguntar en aquest fórum es com consultar el libro gordo de Petete :mrgreen: :mrgreen:
Sous una joia :mrgreen: :mrgreen:
Bueno... uns més que d´altres :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moltes gracies per endevant :bow :bow
Preguntar en aquest fórum es com consultar el libro gordo de Petete :mrgreen: :mrgreen:
Sous una joia :mrgreen: :mrgreen:
Bueno... uns més que d´altres :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 19, 2011 5:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
Re: Peatge Autopistes
El TUNEL DEL CADÍ.
Motos: NOU euros i pico (passant per la cabina del cobrament manual, no per l'automàtic)
Cotxes: ONZE euros i pico
i encara que no sigui exactamernt el que preguntes em sembla que a l'autopasta de la Generalitat de Manresa a Barcelona, tenen tarifes diferents segons si es tracta de un dia laborable o un cap de setmana.
potser et donaràn més informació a:
abertis autopistas España, S.A.U - Avinguda del Parc Logístic, 12-20 - 08040 Barcelona - Tel. 93 230 50 00 - Fax 93 230 50 01
i pots mirar aquest enllaç:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d%2 ... _Catalunya
Motos: NOU euros i pico (passant per la cabina del cobrament manual, no per l'automàtic)
Cotxes: ONZE euros i pico
i encara que no sigui exactamernt el que preguntes em sembla que a l'autopasta de la Generalitat de Manresa a Barcelona, tenen tarifes diferents segons si es tracta de un dia laborable o un cap de setmana.
potser et donaràn més informació a:
abertis autopistas España, S.A.U - Avinguda del Parc Logístic, 12-20 - 08040 Barcelona - Tel. 93 230 50 00 - Fax 93 230 50 01
i pots mirar aquest enllaç:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d%2 ... _Catalunya
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 19, 2011 6:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Autema: autopista Terrassa-Manresa és més barat per les motos,
barrera Manresa: 1.90 laborables, 3.46 festius [motos] 3.81/6.92 cotxes
barrera St. Vicenç Castellet: 0.96 laborables, 1.74 festius [motos] 1.91/3.47 cotxes
barrera Ls Fonts : 0.62 laborables, 1.13 festius [motos] 1.25/2.26 cotxes
x cert.... qui no té un passat.... jo he treballat de cobrador de peatge, però no ho diguis a ningu, eh ? ;)
barrera Manresa: 1.90 laborables, 3.46 festius [motos] 3.81/6.92 cotxes
barrera St. Vicenç Castellet: 0.96 laborables, 1.74 festius [motos] 1.91/3.47 cotxes
barrera Ls Fonts : 0.62 laborables, 1.13 festius [motos] 1.25/2.26 cotxes
x cert.... qui no té un passat.... jo he treballat de cobrador de peatge, però no ho diguis a ningu, eh ? ;)
-----------
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
A França és més barat en moto que en cotxe. Fa anys aquí també.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
La C 32 al GARRAF ,las motos pagan el 50%, surt crec recordar per 2,70€ o 2,80€ aprox.
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Em sorpren que les asociasion moteres no fagin mes sorroll amb aquest tema..
és molt trist tenir que aguantar com a l'AP2 i AP7 ens prenen el pel i no ens fan descompte...
és molt trist tenir que aguantar com a l'AP2 i AP7 ens prenen el pel i no ens fan descompte...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Crec que totes les autopistes a catalunya que son Cxx ho són.
La C16,la C32,.....
La C16,la C32,.....
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Per cert, estic interessat en saber la ubicació exacta dels peatges en diverses autopastes, he estat buscant una estona i no trobo res, algú em pot ajudar ? :roll:
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[quote user="Tramunt" post="175029"]Em sorpren que les asociasion moteres no fagin mes sorroll amb aquest tema..
és molt trist tenir que aguantar com a l'AP2 i AP7 ens prenen el pel i no ens fan descompte...[/quote]
Això es resol amb protesta activa, jo quan vaig en moto de tant en tant em "fumo" algun peatge, surts enganxadet a algun cotxe a l'automàtica i quan sona la campana de violació de via dóna pessigolles a la panxa, i satisfacció... que es fotin !
és molt trist tenir que aguantar com a l'AP2 i AP7 ens prenen el pel i no ens fan descompte...[/quote]
Això es resol amb protesta activa, jo quan vaig en moto de tant en tant em "fumo" algun peatge, surts enganxadet a algun cotxe a l'automàtica i quan sona la campana de violació de via dóna pessigolles a la panxa, i satisfacció... que es fotin !
-----------
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
[quote user="Ramon" post="175148"]Per cert, estic interessat en saber la ubicació exacta dels peatges en diverses autopastes, he estat buscant una estona i no trobo res, algú em pot ajudar ? :roll:[/quote]
fent ruta amb el viamichelin.es et desglosa els imports dels peatges.
És força inteligent, si li dius moto, aplica el preu moto.
Però, no és perfecte...., per exemple no sap que els dissabtes i festius rubí-manresa val el doble!, o l'hora-vall dels tunels del cadí.
---
per cert, jo aprofito fer soroll allà on puc, avui:
http://www.lavanguardia.com/participaci ... pista.html
Però, no és perfecte...., per exemple no sap que els dissabtes i festius rubí-manresa val el doble!, o l'hora-vall dels tunels del cadí.
---
http://www.lavanguardia.com/participaci ... pista.html
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 1:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Tramunt" post="175176"][quote user="Ramon" post="175148"]Per cert, estic interessat en saber la ubicació exacta dels peatges en diverses autopastes, he estat buscant una estona i no trobo res, algú em pot ajudar ? :roll:[/quote]
---
http://www.lavanguardia.com/participaci ... pista.html[/quote]
per fer el calcul exacte s'hauria d'especificar dia i hora de pas ;)
---
http://www.lavanguardia.com/participaci ... pista.html[/quote]
per fer el calcul exacte s'hauria d'especificar dia i hora de pas ;)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Borra'l Randy, m'he equivocat.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 3:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jo quan veig algun motorista passant per l'automàtic o el teletac m'enrabio. Sense saber-ho està pagant el doble que si anés pel manual (En els peatges que tenen tarifa "reduïda" :b9 :b9 per motocicletes).
En canvi, si el motorista va en una BMW i porta ESA, esbosso un petit somriure :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony" :ban :ban
En canvi, si el motorista va en una BMW i porta ESA, esbosso un petit somriure :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 3:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Prony" post="175182"]Jo quan veig algun motorista passant per l'automàtic o el teletac m'enrabio. Sense saber-ho està pagant el doble que si anés pel manual (En els peatges que tenen tarifa "reduïda" :b9 :b9 per motocicletes).
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Doncs per automatic o teletac a darerra un cotxe no pagues ;)
Doncs per automatic o teletac a darerra un cotxe no pagues ;)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Sagal" post="175201"][quote user="Prony" post="175182"]Jo quan veig algun motorista passant per l'automàtic o el teletac m'enrabio. Sense saber-ho està pagant el doble que si anés pel manual (En els peatges que tenen tarifa "reduïda" :b9 :b9 per motocicletes).
Doncs per automatic o teletac a darerra un cotxe no pagues ;)[/quote]
Ei... que nosaltres ja ens coneixem i sabem perfectament que cap de nosaltres ho fa.
Penseu que hi ha molta gent que ens llegeix i no poden entendre les nostres ironies e igual es pensan que realment ens saltem els peatges.....
Aqui TOTS , fins i tot el més "descerebrat " som gent molt i molt civilitzada :mrgreen: :mrgreen: i dalt la moto.... tonteries les justes.
Moltes gracies :mrgreen:
Doncs per automatic o teletac a darerra un cotxe no pagues ;)[/quote]
Ei... que nosaltres ja ens coneixem i sabem perfectament que cap de nosaltres ho fa.
Penseu que hi ha molta gent que ens llegeix i no poden entendre les nostres ironies e igual es pensan que realment ens saltem els peatges.....
Aqui TOTS , fins i tot el més "descerebrat " som gent molt i molt civilitzada :mrgreen: :mrgreen: i dalt la moto.... tonteries les justes.
Moltes gracies :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 6:34 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="ARBE" post="175171"][quote user="Tramunt" post="175029"]Em sorpren que les asociasion moteres no fagin mes sorroll amb aquest tema..
Això es resol amb protesta activa, jo quan vaig en moto de tant en tant em "fumo" algun peatge, surts enganxadet a algun cotxe a l'automàtica i quan sona la campana de violació de via dóna pessigolles a la panxa, i satisfacció... que es fotin ![/quote]
Tu erres muy malo :twisted:
Això es resol amb protesta activa, jo quan vaig en moto de tant en tant em "fumo" algun peatge, surts enganxadet a algun cotxe a l'automàtica i quan sona la campana de violació de via dóna pessigolles a la panxa, i satisfacció... que es fotin ![/quote]
Tu erres muy malo :twisted:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs al peatge dels tunels de Vallvidrera també pagues menys si vas en moto...al menys per la nit, que algún cop l'he agafat, però sempre que causes forçades, el 99% agafo l'Arrabassada.
Apa, una altre al llistat ;)
Apa, una altre al llistat ;)