Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.
Moderador: Airald
-
Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Entrada
Autor: Kpeps » dj. jul. 14, 2011 2:43 pm
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 20, 2011 5:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Entrada
Autor: Joan XT » dj. jul. 14, 2011 4:52 pm
Es la mateixa que vaig tindre i la que vaig descubrir el mon de les XT, el preu solament puc dir una cosa, ES REGALADA. No crec que duri gaire.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
-
Contacta:
Entrada
Autor: Steelman » dc. jul. 20, 2011 12:20 pm
moooooolt temptador.
ara no em va be pero es justament el que busco fa temps :(
GRRRRRRRR
Ex ...moltes coses
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. jul. 20, 2011 5:40 pm
[quote user="Steelman" post="175066"]moooooolt temptador.
ara no em va be pero es justament el que busco fa temps :(
GRRRRRRRR[/quote]
si es per aixo tranquil que em sembla que me la quedare jo,un altre que no es fara servir,jajajajaja,aixi podre dir que te l'estic guardant i no em fotran un test al cap ;) ;) ;) .
ara mirant els papers veig que li ha caducat l'ITV i la tindre que anar a pasar,veus ja tinc moto per anar a fer caminets GRUM.
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dc. jul. 20, 2011 5:55 pm
enhorabona, i ja pots estar buscant un escapament en condicions, no hi ha cap ENDY que passi la ITV. :shock:
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Fjodor
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Entrada
Autor: Fjodor » dc. jul. 20, 2011 6:13 pm
Congratuleixons!
Primer de tot, posa les suspensions al dia i un pel dures. Aquestes XT eren de mantega.
Pero grimparà per tot arreu...
Poketapoketapoketapoketa.......
-
Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Entrada
Autor: Josep973 » dc. jul. 20, 2011 6:32 pm
doncs a disfrutar-la
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. jul. 20, 2011 7:12 pm
[quote user="Randy-650" post="175106"]enhorabona, i ja pots estar buscant un escapament en condicions, no hi ha cap ENDY que passi la ITV. :shock:[/quote]
aquest si,te un certificat de bona conducta per pasarla ;) ;)
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. jul. 20, 2011 7:14 pm
[quote user="Fjodor" post="175108"]Congratuleixons!
Primer de tot, posa les suspensions al dia i un pel dures. Aquestes XT eren de mantega.
Pero grimparà per tot arreu...
Poketapoketapoketapoketa.......[/quote]
gracies per l'advertencia pero no et preocupis Fjodor,si las supensions son de mantega la meva esquena per desgracia es blandiblup :enfadat tindre que anar en conte si mai m'aventuro a fer camins,correra per Manresa i alrededors i avall ;) ;)
-
Fjodor
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Entrada
Autor: Fjodor » dc. jul. 20, 2011 7:32 pm
Ja ho veurem... a la que tastis la pols... no en voldràs sortir.
Home! pots fer tota la serra de Castelltallat i seguir la riera...
Gassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
-
Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Entrada
Autor: Pasqual » dc. jul. 20, 2011 8:01 pm
FELICITATS! QUAN ANEM A ESTRENAR-LA? A la Garrotxa hi han molts camins per fer...
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. jul. 20, 2011 8:10 pm
[quote user="Pasqual" post="175118"]FELICITATS! QUAN ANEM A ESTRENAR-LA? A la Garrotxa hi han molts camins per fer...[/quote]
gracies home, es velleta pobreta pero fa un petar molt maco,la veritat es que no li va res malament,he desmontat la roda i li arreglare la punxada,com son de las que ja no es fan durara molt i els plastics lletjos no se si reposar-los o enduritzar-la una miqueta,merçi per la convidada i si vinc em tindreu que esperar que per pistas soc mes patos que per carretera,jajajajaja.
-
Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
Entrada
Autor: Mamut » dc. jul. 20, 2011 9:07 pm
[quote user="Kpeps" post="175119"]gracies home, es velleta pobreta pero fa un petar molt maco,la veritat es que no li va res malament,he desmontat la roda i li arreglare la punxada,com son de las que ja no es fan durara molt i els plastics lletjos no se si reposar-los o enduritzar-la una miqueta,merçi per la convidada i si vinc em tindreu que esperar que per pistas soc mes patos que per carretera,jajajajaja.[/quote]Jo en tinc una matriculada l'any 1993 i només fa que donar-me satisfaccions per aquests camins d'aqui dalt.
Si t'animes a pujar...
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 20, 2011 9:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
Estem en guerra
-
Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Entrada
Autor: Joanstrom » dc. jul. 20, 2011 10:23 pm
Felicitats,jo hi havia disfrutat molt amb una com aquesta. Les travesses des de Fonollosa a Port del Compte en son un bon record :|
-
Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Entrada
Autor: Ra-mon » dc. jul. 20, 2011 11:10 pm
[quote user="Kpeps" post="175119"][quote user="Pasqual" post="175118"]FELICITATS! QUAN ANEM A ESTRENAR-LA? A la Garrotxa hi han molts camins per fer...[/quote]
gracies home, es velleta pobreta pero fa un petar molt maco,la veritat es que no li va res malament,he desmontat la roda i li arreglare la punxada,com son de las que ja no es fan durara molt i els plastics lletjos no se si reposar-los o enduritzar-la una miqueta,merçi per la convidada i si vinc em tindreu que esperar que per pistas soc mes patos que per carretera,jajajajaja.[/quote]
Si prepares alguna pisteta assequible encara sóc capaç d'acompanyar-te amb la meva K ;)
Fa dies que no la trec a passejar, ha estat 8 mesos sense engegar-la i l'altra dia la vaig engegar amb el primer com de demarrer :D
Pobreta, encara no sap que aquest dissabte li espera una bona desvetllada :mrgreen:
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. jul. 20, 2011 11:18 pm
[quote user="Ramon" post="175141"]Si prepares alguna pisteta assequible encara sóc capaç d'acompanyar-te amb la meva K ;)
Fa dies que no la trec a passejar, ha estat 8 mesos sense engegar-la i l'altra dia la vaig engegar amb el primer com de demarrer :D
Pobreta, encara no sap que aquest dissabte li espera una bona desvetllada :mrgreen:[/quote]
home es masa a la vora aquest dissabte,tindre la punxada arreglada pero la ITV no,encara que hi ha un fil per l'octubre de Lleida a Girona que ve valdra un bon entrenament ;) ;)
[quote user="Mamut" post="175128"]Jo en tinc una matriculada l'any 1993 i només fa que donar-me satisfaccions per aquests camins d'aqui dalt.
Si t'animes a pujar...[/quote]
no et dic que no,estem en contacte,pero de tranquilets eh que no en tinc ni faba de lo ''marro''
-
Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Entrada
Autor: Jesus » dc. jul. 20, 2011 11:31 pm
Apa!!! :eyes Ara ja tens un bon estri per anar a fer camins .... que la gaudeixis company !!!
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 20, 2011 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
-
Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Entrada
Autor: Ra-mon » dc. jul. 20, 2011 11:33 pm
[quote user="Kpeps" post="175144"][quote user="Ramon" post="175141"]Si prepares alguna pisteta assequible encara sóc capaç d'acompanyar-te amb la meva K ;)
Pobreta, encara no sap que aquest dissabte li espera una bona desvetllada :mrgreen:[/quote]
home es masa a la vora aquest dissabte,tindre la punxada arreglada pero la ITV no,encara que hi ha un fil per l'octubre de Lleida a Girona que ve valdra un bon entrenament ;) ;)
[/quote]
No m'he explicat prou bé ... aquest dissabte la K ja té un altre compromís amb altres amigues seves :mrgreen:
Ja quedarem per més endavant.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 20, 2011 11:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Entrada
Autor: Gearbox » dj. jul. 21, 2011 9:04 am
[quote user="Ramon" post="175141"] ...Fa dies que no la trec a passejar, ha estat 8 mesos sense engegar-la i l'altra dia la vaig engegar amb el primer com de demarrer [/quote]
És massa com van de fines aquestes K75. La meva també s'engega sempre només tocar-la !!! :razz:
BMW K75 RT (
en venda)
BMW R1200 RT
Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...
-
GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Entrada
Autor: GRUM » dj. jul. 21, 2011 10:01 am
Co..ns, Pep, ara si que haurem de tremolar de valent!!1 :tremolant
La veritat és que quan vaig veure l'anunci vaig estar mooooolt temptat de trucar-te, però ara mateix, haig de pensar en el maleït banc i les seves "necessitats" mensuals que no perdonen :enfadat
No saps la envaja que em fas, ahir tornant de Solsona, no conduia jo la llauna i només feia que mirar camins de les muntanyetes dels voltants de la carretera i pensar "on deuen anar a parar" i com m'ho passaria de bé :halfcry :crys
En fi, que la disfrutis molt i ja ens explicaràs què tal.
Espero veure alguna foto ben arrebossadets de pols :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.