Cremalleres

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Cremalleres

Entrada Autor: ARBE » dj. jul. 21, 2011 11:00 am

Jo tinc una SeattleII de BMW i també els pantalons d'hivern nosequins BMW ambdós comprats en el 'equípate ya' .

Home... de la jaqueta què vols que et digui, pel preu que em va sortir, uns 200 eur... força bé, ara bé, si arribo a pagar el que fan pagar de tarifa (580 €), que no és ni de bon troç el que val, m'hagués decebut molt, però molt.

Dels pantalons si que n'estic molt content, però molt, 18.000 peles (fa temps...) i van molt bé, l'única pega és que el folre tèrmic no és desmuntable.

Lògicament que bmw no confecciona un ou, simplement una empresa que deu fabricar per n marques li fa la roba que algun dissenyador fashion li modela per bmw, i està clar que es deixen pel camí algun control de qualitat. Conclusió: bon material segur, però ni de bon troç el millor, ni molt menys pel preu que fan pagar, es guanyen massa bé la vida.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 11:01 am, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. jul. 22, 2011 6:03 pm

Deixa't de botons, "velcros" i similars, has de fer servir això.
Imatge
Ara en serio, la cera es el millor remei (i sempre en portem dins l'oïda) Si hi poses grafit d'un llapis ho acabaràs embrutant tot. No crec que les cremalleres siguin de mala qualitat, revisa a fons el mecanisme (amb una bona lupa) no fos cas que alguna cosa del cursor estès un xic doblada i fos el que genera aquesta anomalia.

Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 22, 2011 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dv. jul. 29, 2011 8:25 pm

[quote user="Pasqual" post="174779"]Abans d'escoltar les crítiques, deixeu-me que m'autoflageli una mica Imatge
i declari la meva ferma convicció de no caure mai més en el mateix error.

Tot comença fa 3 anys, al comprar la moto nova quan el venedor em fa una oferta per un equip BMW Streetguard II. Com estava a punt de sortir el nou model (el III) m'ho van deixar molt bé de preu i vaig pensar que després de 10 any amb el meu AXO (que ja havia perdut la impermeabilitat feia dies) tocava canviar. Dit i fet. Al cap d'uns mesos (quan va arribar el bon temps) el color negre va anar variant cap un color avinagrat molt "curiós".

Vaig reclamar a BMW i després de trucades a Madris i 7 mesos d'espera, en van canviar la jaqueta per el nou Streeguard III.

Imatge

De moment tot bé. Just fa 1 mes la cremallera, que ja feia dies que anava una mica dura, és va quedar clavada a la meitat. NI amunt ni avall. M'ho vaig tenir que treure per el cap. BMW m'ha dit que "na-nay" que no és un problema d'ells, així que el vaig portar a un parell de sabaters. El primer em va dir que es tenia que canviar tota la cremallera, però que d'aquell tipus ell no en tenia. El segon em va dir el mateix, però va aconseguir alliberar la cremallera. Em va aconsellar que la lubrifiqués i la tractés amb molt de "carinyo". Tornava a funcionar igual de dura i de tant en tant es quedava clavada. tant que no l'utilitzava per la por a no poder treure-me-la mai més.

Ara la pregunta, algú sap i ha provat algun remei perquè vagi més suau i no és quedi clavada?

Ull! ho he solucionat, però ja explicaré com més endavant[/quote]

Hola Pascual,

Lamento anunciar-te que la duresa de la cremallera és el preludi de que s'acabi fent malbé. Jo també vinc d'una Streetguard-2 que per descoloriment me van canviar (d'immediat i sense problemes) per la 3, el mes que ve farà dos anys. Va començar a anar dura vaig posar-hi una crema per la pell i va semblar millorar, però aquesta setmana ha dit prou i el concessionari m'està negociant la substitució. El concessionari m'ha reconegut que són coneixedors d'altres casos. Diuen que en les noves series hi ha modificacions al respecte. Queda clar que la qualitat no és l'adient, esperem que la garantia si que ho sigui.

Salut!

Per cert, en el supòsit de que la garantia no funcionés, algú és sabedor d’algun lloc on me la pogueren canviar?
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 29, 2011 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 29, 2011 10:23 pm

Mira que ets ruc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Només critiques bmw i acabes sempre allà mateix... :mrgreen: :mrgreen:

Jo crec que el problema radica en les teves mans..... has d´ésser més suau i tot anirà millor :mrgreen: :mrgreen:

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » ds. jul. 30, 2011 12:08 am

SisoRT,

trucal's, en Santi és molt atent.

http://www.samaequip.com/empresa.html

SisoRT
Presentats

Entrada Autor: SisoRT » ds. jul. 30, 2011 12:20 am

[quote user="Joavel" post="175869"]SisoRT,

trucal's, en Santi és molt atent.

http://www.samaequip.com/empresa.html[/quote]

Joavel, moltíssimes gràcies. Si no m'estan en la garantia així ho faré.

SisoRT
Presentats

Entrada Autor: SisoRT » ds. jul. 30, 2011 12:21 am

[quote user="Mareta" post="175858"]Mira que ets ruc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jo crec que el problema radica en les teves mans..... has d´ésser més suau i tot anirà millor :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Mareta, a qui anomenes ruc ? A n'en Pascual, a mi o a tots dos ? :lol:

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. jul. 30, 2011 1:10 pm

SISO, sap allò dels castellans de que "mal de muchos......" doncs és el que sento ara. Esperaré a veure com acaba el tema de la teva garantia. A mi em van dir que no hi entrava. En tot cas, esperaré a que acabi de petar i aprofitaré l'enllaç d'en JOAVEL (gràcies). Ara per ara tornar a funcionar de primera... :roll:

[quote user="SisoRT" post="175871"][quote user="Mareta" post="175858"]Mira que ets ruc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jo crec que el problema radica en les teves mans..... has d´ésser més suau i tot anirà millor :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Mareta, a qui anomenes ruc ? A n'en Pascual, a mi o a tots dos ? :lol:[/quote]

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :enfadat :enfadat

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 01, 2011 9:56 am

[quote user="SisoRT" post="175871"][quote user="Mareta" post="175858"]Mira que ets ruc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mareta, a qui anomenes ruc ? A n'en Pascual, a mi o a tots dos ? :lol:[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: en Pasqual i prou, però amb tot el carinyo... ell ja ho sap ....

De fet.... a favor seu diré que es un manetes.

A la Patagonia , abans de creuar l´estret de Magallanes i ja dins el vaixell que ens havia de portar a la Terra del Foc, em va arreclar el retrovisor amb uns medis poc ortodoxes :mrgreen: :mrgreen:
Es així com una Mac Giver .... peculiar :mrgreen: :mrgreen:

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 01, 2011 5:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”