Entrada
Autor: Ricmel » dv. jul. 22, 2011 12:12 pm
[quote user="Mareta" post="175206"]M´agradaria afegir una cosa:
L´equip d´hivern meu és de bmw.. no sé com es diu...... però em vaig queixar molt a l´hora de comprar-lo , creia que era un preu molt i molt elevat, però després de veure el que m´ha durat , dura i continua durant...... de veritat que per anar en moto, ja que no canviem d´equip cada 2*3 sinó seria una ruiina, val la pena comprar algu bó ( sobretot quant caus i risques a fer-te molt de mal i veus que l´equip et manté intacte malgrat els 40 metres que has arrossegat per terre entre pedres i sorra).[/quote]
Estoc d'acord. Tanmateix, tinc bones referències de la jaqueta, és de gamma alta i comparteix el teixit amb la Comfort Shell de BMW.
He mirat les jaquetes BMW a MiC i crec que aquesta Richa és millor que la Tourance II (no la fan en negre :enfadat ), similar a la Comfor Shell però més ben acabada i amb més complements i que la Streetguard és molt cara i amb un disseny peculiar que no m'acaba d'agradar. I de preu, la Richa és molt més competitiva.
Sóc bemeuvista (no talibà, eh!) però crec sempre els pagues una bona prima per la marca. :( Ep, el casc, la jaqueta de pell i els pantalons d'estiu que tinc són BMW. :D :D
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 22, 2011 12:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT