Repúbliques Bàlticas - Lapònia - Fiords Noruecs
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Repúbliques Bàlticas - Lapònia - Fiords Noruecs
[quote user="Albert G" post="175426"]Que tingueu molt bon viatge!!!!!! jo el proper dia 5 aniré a fer un tomb per Dinamarca, Alemanya, República Checa ......., a veure si ens creuem!!!!! :cerv[/quote]
Dificil, Albert, el 5 arribarem a Nordkapp, que també et vagi molt bé.
Dificil, Albert, el 5 arribarem a Nordkapp, que també et vagi molt bé.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Que tingueu molt bon viatge !!!
...i molta sort amb la climatología. :form :form :form
...i molta sort amb la climatología. :form :form :form
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="SisoRT" post="175428"]Bon viatge i que els Déus, tots Ells però especialment el que porta el negociat de la Climatología, us hi acompanyin.
Salut ![/quote]
De moment estic pregant a Zeus perqué tingui pietat de nosaltres.
Si aqui está fent aquest "estiu" no vull pensar com será per alla dalt :tremolant :tremolant
Salut ![/quote]
De moment estic pregant a Zeus perqué tingui pietat de nosaltres.
Si aqui está fent aquest "estiu" no vull pensar com será per alla dalt :tremolant :tremolant
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
[quote user="Mareta" post="175425"]Ostres.... :eyes :eyes :eyes :eyes
Que tingueu molt bon viatge i.... que os divertiu molt i molt.
Ei... que si voleu una expedició de mototuristes a fer el café a la Laponia, només teniu que trucar i en un plis plas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja som allà... de veritat que per demanar no quedeu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
EVA!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
PROU GRAN ES L'ENVEJA QUE EM FAN NOMÉS FALTA QUE EM TEMPTIS PER ANAR A FER UN CAFÉ A LAPÒNIA!!!
QUE TINGUEU UN MOLT BON VIATGE!! I COM DIUEN PER AQUÍ DALT QUE CAB...NSSS!!!
Ei... que si voleu una expedició de mototuristes a fer el café a la Laponia, només teniu que trucar i en un plis plas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja som allà... de veritat que per demanar no quedeu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
PROU GRAN ES L'ENVEJA QUE EM FAN NOMÉS FALTA QUE EM TEMPTIS PER ANAR A FER UN CAFÉ A LAPÒNIA!!!
QUE TINGUEU UN MOLT BON VIATGE!! I COM DIUEN PER AQUÍ DALT QUE CAB...NSSS!!!
Guixmo l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 8:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Mareta... anem a veure sortir el sol a la Lapònoa ? :mrgreen: :mrgreen:
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="Guixmo" post="175443"][quote user="Mareta" post="175425"]Ostres.... :eyes :eyes :eyes :eyes
QUE TINGUEU UN MOLT BON VIATGE!! I COM DIUEN PER AQUÍ DALT QUE CAB...NSSS!!![/quote]
Vaja, si quedeu per fer un cafè tan a prop, jo m'apunto, però dir-me ..... carrer Lapònia, per on queda? Jejeje.
Ara ja seriosament, jo també m'apunto a tota aquesta colla d'envejosos, (com diu Pacs) no sans, i us desitjo als cinc, que el temps us acompanyi, i gaudiu tot el que aquest fantàstic viatge us ofereix.
A la tornada només ens cabra bavejar davant la pantalla gaudint de la vostra crònica.
Salutacions ia per la carretera.
QUE TINGUEU UN MOLT BON VIATGE!! I COM DIUEN PER AQUÍ DALT QUE CAB...NSSS!!![/quote]
Vaja, si quedeu per fer un cafè tan a prop, jo m'apunto, però dir-me ..... carrer Lapònia, per on queda? Jejeje.
Ara ja seriosament, jo també m'apunto a tota aquesta colla d'envejosos, (com diu Pacs) no sans, i us desitjo als cinc, que el temps us acompanyi, i gaudiu tot el que aquest fantàstic viatge us ofereix.
A la tornada només ens cabra bavejar davant la pantalla gaudint de la vostra crònica.
Salutacions ia per la carretera.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="175445"]Mareta... anem a veure sortir el sol a la Lapònoa ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
El problema allá es que "no surt" hi es quasi sempre :mrgreen: :mrgreen:
El problema allá es que "no surt" hi es quasi sempre :mrgreen: :mrgreen:
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="175414"]Ei, no seguiu la ruta d'en Shackleton que us portarà cap a una altra banda, es clar que si seguiu i seguiu a la llarga si que arribareu a Nordkapp :mrgreen:
Que us vagi tot molt bé i ja ens ho explicareu a la tornada amb pels i senyals.
Mengeu molt smörgasbord, arengades, ren, salmó, ... i recordeu que els dijous a Finlàndia en ves d'arròs mengen sopa de pèsol ;)[/quote]
jo el dijous, menjo paella, peti qui peti (sera Finladesa o Noruega o del paisos Baltics) :roll:
Que us vagi tot molt bé i ja ens ho explicareu a la tornada amb pels i senyals.
Mengeu molt smörgasbord, arengades, ren, salmó, ... i recordeu que els dijous a Finlàndia en ves d'arròs mengen sopa de pèsol ;)[/quote]
jo el dijous, menjo paella, peti qui peti (sera Finladesa o Noruega o del paisos Baltics) :roll:
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Que tingueu un molt bon viatge i que gaudiu tant que el recordeu com el viatge de la vostra vida...!!! ;) :kiss :kiss :kiss

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
STELVIO, editeu el fil del principi i poseu-hi el mapa del recorregut,
així la gent agafarà millor la idea. :D
així la gent agafarà millor la idea. :D

- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Shackleton..........primer que passi per presentacions!! aquest és nou val val
[quote user="STELVIO 00" post="175447"][quote user="Gearbox" post="175445"]Mareta... anem a veure sortir el sol a la Lapònoa ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
El problema allá es que "no surt" hi es quasi sempre :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:D Que llarga es fa esperar un cafè un mes o dos fins que surti el sol .......... si després de tot trobareu a faltar la nit,,,,,,, :D Dinio la noche me confunde :mrgreen:
passar-ho bé,,,, viguilar al cuillero que no perdi al grup,,,,,,,,, aquells jovenets són molt perillosos
[quote user="STELVIO 00" post="175447"][quote user="Gearbox" post="175445"]Mareta... anem a veure sortir el sol a la Lapònoa ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
El problema allá es que "no surt" hi es quasi sempre :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:D Que llarga es fa esperar un cafè un mes o dos fins que surti el sol .......... si després de tot trobareu a faltar la nit,,,,,,, :D Dinio la noche me confunde :mrgreen:
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
no cal que m'afegeixi als bons desitjos. Porteu d'aqui per els vicis personals que allà la beguda i el tabac és molt car...i sobretot... l'oli! Stelvio, portaràs una maleta només per l'oli, no? :lol: :lol:
"....i com m’agradaria d’allunyar-me’n,
nord enllà,
on diuen que la gent és neta
i noble, culta, rica, lliure,
desvetllada i feliç!...."
BON VIATGE!
"....i com m’agradaria d’allunyar-me’n,
nord enllà,
on diuen que la gent és neta
i noble, culta, rica, lliure,
desvetllada i feliç!...."
BON VIATGE!
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Enveja.... molta enveja....
Que tingueu un molt bon viatge i no us oblideu de passar-nos de tant en tant un parte del viatge.
Que tingueu un molt bon viatge i no us oblideu de passar-nos de tant en tant un parte del viatge.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Pasqual" post="175463"]...i sobretot... l'oli! Stelvio, portaràs una maleta només per l'oli, no? :lol: :lol:
BON VIATGE![/quote]
No pateixis Pasqual, porta un petate de 60L específic per garrafes d'oli i altres vicis ;)
BON VIATGE![/quote]
No pateixis Pasqual, porta un petate de 60L específic per garrafes d'oli i altres vicis ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Ultims preparatius i..... a Cap Nord i falta gent !!!
Nois, que tingueu un molt bon viatge i que el gaudiu moltissimm !!!
Estarem a l'expectativa de les vostres news..!!!!
BON VIATGE !!!!
Nois, que tingueu un molt bon viatge i que el gaudiu moltissimm !!!
Estarem a l'expectativa de les vostres news..!!!!
BON VIATGE !!!!
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="Coes" post="175412"]
jo crec que 15 dies llargs els tens :lol:[/quote]
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ests molt dolent :patada
jo crec que 15 dies llargs els tens :lol:[/quote]
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ests molt dolent :patada
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Minino" post="175457"]:D Shackleton..........primer que passi per presentacions!! aquest és nou val val
[/quote]
Aquest tal Shakelton no era de Reus, està lesionat i us havia de portar a Ghoust??? :roll:
Nontiendona!! :mrgreen:
[/quote]
Aquest tal Shakelton no era de Reus, està lesionat i us havia de portar a Ghoust??? :roll:
Nontiendona!! :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="GRUM" post="175483"][quote user="Minino" post="175457"]:D Shackleton..........primer que passi per presentacions!! aquest és nou val val
[/quote]
Nontiendona!! :mrgreen:[/quote]
:b9 :b9 :b9
[/quote]
Nontiendona!! :mrgreen:[/quote]
:b9 :b9 :b9
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Us desitjo tingueu un molt bon viatge i que us ho passeu molt i molt bé, que faci el temps que faci ben segur que ho fareu.
Una forta abraçada i molts :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss a tots cinc.
Esperarem les vostres noticies i crònica per fer-nos dentetes. :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss
Una forta abraçada i molts :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss a tots cinc.
Esperarem les vostres noticies i crònica per fer-nos dentetes. :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss