Repúbliques Bàlticas - Lapònia - Fiords Noruecs

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Repúbliques Bàlticas - Lapònia - Fiords Noruecs

Entrada Autor: Xavier » dl. jul. 25, 2011 8:04 pm

[quote user="Coes" post="175377"]STELVIO 00 Road Leader
Sagal Moto escombra
demano fer de cruiller :ban :mrgreen:[/quote]

Que no m'enteri de què no esperes a l'últim que em sentiràs !!!

QUE US VAGI MOLT BÉ I DISFRUTEU MÉS !!!

BON VIATGE !!!

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. jul. 25, 2011 8:11 pm

Sorpresa, admiració, i sobretot alegria...

Quan he obert el post i he vist la ruta, m'he sorprès.

Quan he vist qui hi aneu, me n'he alegrat i molt.

I tant que anirà bé, i tant que el completareu, i tant que si !!! estem amb tots vosaltres, seguint-vos i dessitjant-vos el millor, tanta energia positiva pot amb qualsevol entrebanc. En univers d'en coelho diria que sou dignes guerreres de la llum recorrent la vostra llegenda personal, Felicitats !!!
-----------

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 26, 2011 11:00 am

[quote user="Pasqual" post="175463"]no cal que m'afegeixi als bons desitjos. Porteu d'aqui per els vicis personals que allà la beguda i el tabac és molt car...i sobretot... l'oli! Stelvio, portaràs una maleta només per l'oli, no? :lol: :lol:

"....i com m’agradaria d’allunyar-me’n,
nord enllà,
on diuen que la gent és neta
i noble, culta, rica, lliure,
desvetllada i feliç!...."

BON VIATGE![/quote]

Ja he fet un pacte amb Shell Oil ,per tal de no tenir problemas................................................. perqué l´ESA aguantará, oi? :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 26, 2011 11:19 am

que tingueu molt bon viatge i que ens expliqueu moltes coses a la tornada

si poguessim fer una petita descripció de les tres republiques:

Lituania: la pobre ( no us extranyeu si a les " autopistes" us trobeu passos zebra !!!
Letònia: La guapa i Riga " el Paris del Nord " ( encara amb gratacels sovietics)
Estónia: Vilnius : la moderna i la més monumental i finlandesa alhora.

BONA RUTA A TOTS !!!!
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 26, 2011 11:21 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 26, 2011 11:24 am

[quote user="LLAGASTA" post="175540"]que tingueu molt bon viatge i que ens expliqueu moltes coses a la tornada

Lituania: la pobre ( no us extranyeu si a les " autopistes" us trobeu passos zebra !!!
Letònia: La guapa i Riga " el Paris del Nord " ( encara amb gratacels sovietics)

BONA RUTA A TOTS !!!![/quote]

Moltes gracies Llagasta!!
Segur que ón dius Vilnius, vols dir Tallin ,oi?
ImatgeImatgeImatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 26, 2011 1:07 pm

[quote user="STELVIO 00" post="175541"][quote user="LLAGASTA" post="175540"]que tingueu molt bon viatge i que ens expliqueu moltes coses a la tornada

BONA RUTA A TOTS !!!![/quote]

Moltes gracies Llagasta!!
Segur que ón dius Vilnius, vols dir Tallin ,oi?[/quote]

ai, si vilnius , vull dir Tallin

en un viatge que vaig fer per allà, els carabiners de Lituania amb la duana amb Polonia, nomès et miraven si entraves alcool....miraven quans graus tenia l´ampolla......quan més graus...més aprehensions..... :-o el cognac espanyol tipus Veterano o 103 feia estralls i obria totes les portes .....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 26, 2011 1:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. jul. 26, 2011 1:23 pm

Lituania, vaig tenir la gran sort d'haver estat en un viatge mooolt alternatiu, dormint en residències d'estudiants, l'any 93 quan feia poc de la revolta que els va permetra alliberar-se de la URRSS, era comú trobar rams de flors i espelmetes als llocs singulars on hi havia hagut "mogudes".
vaig conéixer moscou, lithuania, letonia, estonia, st. petersburg "a peu de carrer" ... va ser un Viatge-Viatge...fer copes amb un mafiós rus que mercadejava amb cafè, el guia de st. petersburg que havia fet la mili a Afganistan -cos d'èlit-, el germà del guia lituà va estar lluitant a l'antena de la televisió de Vilnius fent resistència als tancs soviètics ffff..... gallina de piel encara ara de recordar-ho !!!

La meva impressió (que no té perquè tenir res a veure amb la realitat i a més fa molts anys):

Lituania, res a veure amb els rusos ni amb els típics països del bloc de l'est, un país jove, fresc, amable, dinàmic, amb tot per fer, acollidor, entranyable, pasos zebra a les autopistes i les benzinerres podia ser una camió cuba aparcat a l'arcen que et venia la gasolina, com aquí et trobes una parada de melons,... vaig sentir que podia agermanar-se amb Catalunya. La moneda la Lita. vam estar només 3-4 dies, però vaig prendrem la molèstia d'aprendre a dir 4 coses bàsiques en lituà ( Bon dia, gràcies, etc...)

Letonia, un país d'extrems i contrastos, sembla que és on la màfia rusa hi tenia certa preferència per assentar-s'hi i rics molt rics amb pobres pàries de l'era soviètica, no em va caure bé.

Estonia, finlàndia directament...poc més a dir.

x cert el lloc del planeta on e vist més i més i més i més dones guapes amb diferència.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 26, 2011 1:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 26, 2011 1:32 pm

[quote user="ARBE" post="175554"]

x cert el lloc del planeta on e vist més i més i més i més dones guapes amb diferència.[/quote]

Ara ho dius!!! :enfaduu :enfaduu

Anar hi només 4, ara quedaria lleig,oi? :crys :crys :crys

PD. Si algú que jo em sé ,llegeix aixó................ :sado :sado :box :box :patada :patada :hot :hot

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 26, 2011 1:35 pm

[quote user="LLAGASTA" post="175550"]

el cognac espanyol tipus Veterano o 103 feia estralls i obria totes les portes .....[/quote]

Aixó també pasa amb Whiskey JB o Ballantines ???

I amb ví de Rioja ??????

A veure si tindré que desfer la maleta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. jul. 26, 2011 2:21 pm

Jo recordo que el vehicle que ens traslladava, podriem dirli autobus... duia al parabrises una enganxina advertint que era perillós beure's l'anticongelant, que duia metanol que tenia consecuències greus com la ceguessa o la mort... perquè el tema beguda allà té tota una altra dimensió. el guia rus ens deia que bebiem com les dones, a xarrups (xupitos de vodka a pal sec), ells se'l foten d'un tiron, normalment ampolla per cap... brutal !!!

Estelvio, per aquests casos l'estratègia és : " Carinyo, tinc criterir per distingir i reconeixer la bellesa, per això estic amb tu...entendràs doncs que pugui admirar una dona guapa, oi? "

caldria recuperar els postulats dels psicopatòleg conjugal aquell que sortia amb el mikimoto
-----------

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 26, 2011 2:26 pm

[quote user="ARBE" post="175562"]Jo recordo que el vehicle que ens traslladava, podriem dirli autobus... duia al parabrises una enganxina advertint que era perillós beure's l'anticongelant, que duia metanol que tenia consecuències greus com la ceguessa o la mort... perquè el tema beguda allà té tota una altra dimensió. el guia rus ens deia que bebiem com les dones, a xarrups (xupitos de vodka a pal sec), ells se'l foten d'un tiron, normalment ampolla per cap... brutal !!!

Estelvio, per aquests casos l'estratègia és : " Carinyo, tinc criterir per distingir i reconeixer la bellesa, per això estic amb tu...entendràs doncs que pugui admirar una dona guapa, oi? "

caldria recuperar els postulats dels psicopatòleg conjugal aquell que sortia amb el mikimoto[/quote]

Gracies Albert !!!!

Em sembla que ho tindre que fer servir :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 26, 2011 4:12 pm

[quote user="STELVIO 00" post="175557"][quote user="ARBE" post="175554"]

x cert el lloc del planeta on e vist més i més i més i més dones guapes amb diferència.[/quote]

Ara ho dius!!! :enfaduu :enfaduu

Anar hi només 4, ara quedaria lleig,oi? :crys :crys :crys

PD. Si algú que jo em sé ,llegeix aixó................ :sado :sado :box :box :patada :patada :hot :hot

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

guapissimes !!!! però no es depilen les aixelles......
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 26, 2011 4:30 pm

[quote user="ARBE" post="175562"]Jo recordo que el vehicle que ens traslladava, podriem dirli autobus... duia al parabrises una enganxina advertint que era perillós beure's l'anticongelant, que duia metanol que tenia consecuències greus com la ceguessa o la mort... perquè el tema beguda allà té tota una altra dimensió. el guia rus ens deia que bebiem com les dones, a xarrups (xupitos de vodka a pal sec), ells se'l foten d'un tiron, normalment ampolla per cap... brutal !!!

caldria recuperar els postulats dels psicopatòleg conjugal aquell que sortia amb el mikimoto[/quote]

Cada dia tinc més clar que ets un puta ;) :lol: :lol:
ImatgeImatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 26, 2011 4:30 pm

[quote user="ARBE" post="175554"]

Letonia, un país d'extrems i contrastos, sembla que és on la màfia rusa hi tenia certa preferència per assentar-s'hi i rics molt rics amb pobres pàries de l'era soviètica, no em va caure bé.

x cert el lloc del planeta on he vist més i més i més i més dones guapes amb diferència.[/quote]

Aixó que dius, completament d´acord....

Em comentava un fulano de no més de 25 anys , amb cara de mafiós i tres móbils ( de l´any 2002 ) amb guardaespatlles
a la porta , haver demanat un prestec a un parent seu que vivia als EEUU uns quants milers de Dolars ( pocs ) per comprar fábriques senceres de varis milers de metres quadrats de l´època sovietica i que van quedar abandonades tot just després de la seva independència...... nou rics mil.lionaris en quatre dies i com aquests molts !!!

No us estranyi a Riga ( per cert una ciutat maquisima ) veure més Bentley, Ferrari , Lamborghini i Porsche Cayenne per metre quadrat, rieu-vos de Beverly Hills.....

no serieu els primers que tornen a casa amb una bellesa a darrera o al seient del costat de l´avió......

:roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 26, 2011 4:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. jul. 28, 2011 2:33 pm

Stelvio00, Coes i Sagal, m'ha dit un ocellet que hi ha un altre grup d'expedicionaris de mototurisme.cat que segurament també estaran pels estats bàltics els mateixos dies que vosaltres, doneu-los records si els veieu ;)

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. jul. 28, 2011 2:42 pm

[quote user="Ramon" post="175758"]Stelvio00, Coes i Sagal, m'ha dit un ocellet que hi ha un altre grup d'expedicionaris de mototurisme.cat que segurament també estaran pels estats bàltics els mateixos dies que vosaltres, doneu-los records si els veieu ;)[/quote]

:shock: :shock: Cony Ramon.... no seras tu?
ImatgeImatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. jul. 28, 2011 6:40 pm

[quote user="Sagal" post="175760"][quote user="Ramon" post="175758"]Stelvio00, Coes i Sagal, m'ha dit un ocellet que hi ha un altre grup d'expedicionaris de mototurisme.cat que segurament també estaran pels estats bàltics els mateixos dies que vosaltres, doneu-los records si els veieu ;)[/quote]

:shock: :shock: Cony Ramon.... no seras tu?[/quote]

em sembla que si.....però jo no m´ho crec :roll: :roll:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 28, 2011 7:54 pm

Vinga, que ja hi sou a sobre les motos! :ban

Demà a primera hora del matí en Coes i en Sagal i la Dolors ja enfilen cap a França. En STELVIO i la seva companya una mica més tard.

QUE TINGUEU UN MOLT BON VIATGE, i davant qualsevol problema/incidència ja sabeu on trobar-nos. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dj. jul. 28, 2011 7:57 pm

Bon viatge i millor experiència a tot el grup. ;)
Jo, com de costum, esperaré des de la feina que feu la crònica :???:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. jul. 28, 2011 8:10 pm

[quote user="LLAGASTA" post="175767"][quote user="Sagal" post="175760"][quote user="Ramon" post="175758"]Stelvio00, Coes i Sagal, m'ha dit un ocellet que hi ha un altre grup d'expedicionaris de mototurisme.cat que segurament també estaran pels estats bàltics els mateixos dies que vosaltres, doneu-los records si els veieu ;)[/quote]

:shock: :shock: Cony Ramon.... no seras tu?[/quote]

em sembla que si.....però jo no m´ho crec :roll: :roll:[/quote]

No però ja m'agradaria, ja :D

Vaig anar a les Repúbliques Bàltiques el 2003 o 2004, pujant per l'est i baixant per la costa fins a Klaipeda on vam agafar un ferri per anar a Alemanya i estalviar-nos les horroroses carreteres amb roderes de Polònia.

L'est és fantàstic, no hi ha res, només boscos i boscos i el llac Peipsi a Estònia.
Un dia en un càmping a tocar del llac feia un fred horrorós i vam demanar si a les dutxes hi havia aigua calenta i ens van dir ... és que no hi ha dutxes, us podeu banyar al llac. :shock:
L'oest és més turístic, platges, ciutats-balnearis de l'època russa, ...

Me n'hi aniria ara mateix :roll:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”