Mireu Que Diu El Pare De Jorge Lorenzo
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Mireu Que Diu El Pare De Jorge Lorenzo
Sense ànim de crear polémica ,mireu que diu el pare d´en Jorge Lorenzo:
http://www.ara.cat/esports/Jorge-Lorenz ... 47824.html
:shock:
http://www.ara.cat/esports/Jorge-Lorenz ... 47824.html
:shock:

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: Mireu Que Diu El Pare De Jorge Lorenzo
Abans ja no hem ceia malament el fill, ara també el pare, ja diuen que el gens son molt potents.....
En fi, que pensi el que vulgui...., jo ja tinc clar que aixó del paisos catalans es una utopia. Catalunya i prou.
Vsssss
P.d. jo tampoc vull crear polemica, es el que penso
En fi, que pensi el que vulgui...., jo ja tinc clar que aixó del paisos catalans es una utopia. Catalunya i prou.
Vsssss
P.d. jo tampoc vull crear polemica, es el que penso
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
A mi em sembla bé això que diu. Oi que molts (alguns?) de nosaltres no ens volem sentir d'un país que no és el nostre? Doncs perquè volem forçar a d'altres a ser del nostre país si no volen ser-ho?
Què qüestionem, que si el mallorquí i el català són lo mateix? Potser si o potser no, però si no se senten catalans, no els forcem a ser-ho, com ens forcen a nosaltres ser espanyols...
Què qüestionem, que si el mallorquí i el català són lo mateix? Potser si o potser no, però si no se senten catalans, no els forcem a ser-ho, com ens forcen a nosaltres ser espanyols...

Les motos no perden oli, marquen territori...
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Completament d'acord, xepe71.
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Totalment d'acord Xepe71.
Jo trobo que és un incoherent aquest paio, perquè titlla de feixisme un pensament que defensa els mateixos principis que suposadament ell també defensa.
"cultura, identitat i llengua"
Jo trobo que és un incoherent aquest paio, perquè titlla de feixisme un pensament que defensa els mateixos principis que suposadament ell també defensa.
"cultura, identitat i llengua"
Caganer l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 26, 2011 3:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A veure.................... una cosa es el que diu, que a mí també em sembla bé, i un altre molt diferent es com ho diu, aqui es ón em sembla que "pixa fora de test"
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Em sap molt de greu haver llegit aquestes declaracions. Son pròpies d'una persona amb una manca de cultura impressionant i que pensa que si no s'ès ep.panyol, no s'és rés. Conec el taranná Balear i sé que no tothom pensa com ell ADG.
En podríem parlar durant moltes hores d'aixó, però no crec que valgui la pena. Estic molt d'acord amb el que ha dit l'Stelvio: es pot defensar una postura, però de la manera que la defensa aquest paio denota que es un feixista de collons. Aixó no es bó ni per a ells ni per a nosaltres.
He de confesar que per aquesta raó mai he estat fan d'en "Jorge", abans al contrari. Per la seva postura xulesca he preferit adherirme al pensament d'en Pedrosa...
En podríem parlar durant moltes hores d'aixó, però no crec que valgui la pena. Estic molt d'acord amb el que ha dit l'Stelvio: es pot defensar una postura, però de la manera que la defensa aquest paio denota que es un feixista de collons. Aixó no es bó ni per a ells ni per a nosaltres.
He de confesar que per aquesta raó mai he estat fan d'en "Jorge", abans al contrari. Per la seva postura xulesca he preferit adherirme al pensament d'en Pedrosa...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Si, segons ell, la solució passa per potenciar el nacionalisme balear, se l'hi ha girat feina. Pot començat per "barealitzar" el seu nom i el deu seu fill. La del fill és fàcil, la d'ell té més feina: Txitxu ? :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Als feixistes se'ls coneix per les seves paraules...
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
no ofèn qui vol,
sino qui pot,
i jo un senyor amb nom de gos ni me l'escolto.
sino qui pot,
i jo un senyor amb nom de gos ni me l'escolto.
-----------
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="SisoRT" post="175581"]Si, segons ell, la solució passa per potenciar el nacionalisme balear, se l'hi ha girat feina. Pot començat per "barealitzar" el seu nom i el deu seu fill. La del fill és fàcil, la d'ell té més feina: Txitxu ? :mrgreen:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Si senyor, tens tota la raó :mrgreen:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Si senyor, tens tota la raó :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="SisoRT" post="175581"]Si, segons ell, la solució passa per potenciar el nacionalisme balear, se l'hi ha girat feina. Pot començat per "barealitzar" el seu nom i el deu seu fill. La del fill és fàcil, la d'ell té més feina: Txitxu ? :mrgreen:[/quote]
Siso, l´has clavat !!! ;)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Siso, l´has clavat !!! ;)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
jo el conec, i no m'extranya gens, està dins de la seva linea .....
es un POBRE home !!!!!!!
es un POBRE home !!!!!!!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Jo no hi veig res al seu mur... però bé, amb persones i comentaris així és un reflex de com va espa.a!
Hi ha molta gent que no veu la palla que té al seu propi ull!
Salut
Jo no hi veig res al seu mur... però bé, amb persones i comentaris així és un reflex de com va espa.a!
Salut
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="CMB" post="175723"]Hola
Salut[/quote]
L´hi han tancat el seu perfil al Facebook
Salut[/quote]
L´hi han tancat el seu perfil al Facebook
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Quedo perplex per aquesta gent que diu defensar la cultura balear i valenciana, i que de cap manera accepten que la seva llengua sigui una variant de l'idioma comú conegut per català, però que ho fan sempre en castellà.
El mateix estatut de les Illes Balears diu que la seva llengua és el català i, com diu Jeppy, hi ha molts mallorquins, menorquins, eivissencs, etc que són plenament conscients que parlem variants de la mateixa llengua i que tenim una cultura comuna.
Ara, a un poble no se'l pot obligar a formar part d'una comunitat cultural que rebutja, per més arrels històriques que hi hagi. Si a les Illes Balears i al País Valencià quan voten surt el que surt, és que, majoritàriament, no volen formar part de la nostra comunitat cultural.
I en Siso posa el dit a la llaga: nacionalisme balear? no, nacionalisme espanyol.
El mateix estatut de les Illes Balears diu que la seva llengua és el català i, com diu Jeppy, hi ha molts mallorquins, menorquins, eivissencs, etc que són plenament conscients que parlem variants de la mateixa llengua i que tenim una cultura comuna.
Ara, a un poble no se'l pot obligar a formar part d'una comunitat cultural que rebutja, per més arrels històriques que hi hagi. Si a les Illes Balears i al País Valencià quan voten surt el que surt, és que, majoritàriament, no volen formar part de la nostra comunitat cultural.
I en Siso posa el dit a la llaga: nacionalisme balear? no, nacionalisme espanyol.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 28, 2011 8:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Ricmel" post="175739"]Quedo perplex per aquesta gent que diu defensar la cultura balear i valenciana, i que de cap manera accepten que la seva llengua sigui una variant de l'idioma comú conegut per català, però que ho fan sempre en castellà.
I en Siso posa el dit a la llaga: nacionalisme balear? no, nacionalisme espanyol.[/quote]
si senyor, molt ben dit ( i aqui hi podriem afegir els andorrans..... es que la meva jove es pubilla andorrana....) :kiss
I en Siso posa el dit a la llaga: nacionalisme balear? no, nacionalisme espanyol.[/quote]
si senyor, molt ben dit ( i aqui hi podriem afegir els andorrans..... es que la meva jove es pubilla andorrana....) :kiss
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 28, 2011 10:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="ARBE" post="175589"]no ofèn qui vol,
sino qui pot,
i jo un senyor amb nom de gos ni me l'escolto.[/quote]
Estic amb tu Arbe. Aquest pobre senyor a qui el fill dona de cantó per impresentable, hauria de canviar de camell.
Es de estudi sociològic el que pot dir un "senyor" que a sobre es veneçolà. O sigui, de mallorquí, res de res.
sino qui pot,
i jo un senyor amb nom de gos ni me l'escolto.[/quote]
Estic amb tu Arbe. Aquest pobre senyor a qui el fill dona de cantó per impresentable, hauria de canviar de camell.
Es de estudi sociològic el que pot dir un "senyor" que a sobre es veneçolà. O sigui, de mallorquí, res de res.
- Trescua
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: ds. maig 14, 2011 11:23 pm
- Ubicació: l'Hospitalet de Llobregat
Sap força malament llegir això. El nazionalisme espanyol li fa por una llengua comuna a varies "comunidades autònomas" diferentes, som mes de 9 millions parlan Catala. " Divide y venceras " a Europa su van creient i no sirà llengua oficial .
Ke hi farem !!!!
:???: :???: :???: :( :(
Ke hi farem !!!!
:???: :???: :???: :( :(
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
doncs tens tota la rao! el gran estratagema de las castillas és : divide y venceras! sempre funciona. L'altre és si dius com va passar una cosa a la teva manera mil vegades... acabarà essent veritat!
Jo porto anys dient-ho, el president del nostre pais, hauria de sortir al balco de la plaça de sant jaume i simplement dir: declaro catalunya una pais lliure, independent d'espanya. No se si al cap d'una hora seria fusellat pero si mes no durant una hora seriem lliures!
Els mallorquins... ells sabran!
Jo porto anys dient-ho, el president del nostre pais, hauria de sortir al balco de la plaça de sant jaume i simplement dir: declaro catalunya una pais lliure, independent d'espanya. No se si al cap d'una hora seria fusellat pero si mes no durant una hora seriem lliures!
Els mallorquins... ells sabran!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!