Instal·lant Nou Marit
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Instal·lant Nou Marit
INSTAL·LANT UN MARIT...
(Correu electrònic per a Suport Tècnic):
Benvolgut Suport Tècnic:
Lany passat vaig actualitzar la meva versió NÒVIO 5.0 per MARIT 1.0 i em vaig adonar que shavia ralentitzat considerablement el funcionament del sistema, particularment les aplicacions FLORS i JOIES, que operaven meravellosament en la versió NÒVIO 5.0.
A més a més, MARIT 1.0 em va desinstal·lar programes valuosos del sistema, com FESTEIG 9.5 i ATENCIÓ PERSONAL 6.5, i va instal·lar programes indesitjables com CHAMPIONS LEAGE 5.0, COPA DEL REI 3.0, FÓRMULA U 3.4 i LLIGA 4.1.
CONVERSES 8.0 no mha arrencat mai més i NETEJA DE LA LLAR 2.6 simplement fa que el sistema es col·lapsi. He intentat solucionar la situació amb els programes DISCUSSIÓ 2.6 i RECLAMS 1.8, però no estan disponibles.
Què puc fer?
Atentament,
Desesperada
.............................................................
Resposta del Suport Tècnic:
Benvolguda Desesperada:
El primer que cal que pensis és que NÒVIO 5.0 és un paquet dentreteniment, mentre que MARIT 1.0 és un sistema operatiu.
Si us plau, introdueix el comandament EM PENSAVA QUE MESTIMAVES .EXE> i intenta descarregar LLÀGRIMES 6.2 i no oblidis instal·lar lactualització de NO SÓC TA MARE 3.0. Si laplicació funciona com cal, MARIT 1.0 hauria dexecutar automàticament les aplicacions de JOIES 2.0 i FLORS 3.5.
Però recorda que un ús excessiu de les aplicacions abans esmentades pot causar que MARIT 1.0 executi per defecte RONDINAIRE 2.5, HAPPY HOUR 7.0, CERVESA 6.1, CUBATES 9.8... CERVESA 6.1 és un programa molt dolent que derivarà en la descàrrega de RONCS BETA. Facis el que facis, sota cap concepte, cap, cap concepte, instal·lis SOGRA 1.0, ja que executa un troià que eventualment prendrà el control de tots els recursos del sistema.
A més, no intentis reinstal·lar el programa NÒVIO 5.0 ni utilitzis BANYES 3.4, ja que són aplicacions que no suporta el sistema i col·lapsaran la versió MARIT 1.0 .
En resum, MARIT 1.0 és un programa genial, però té una memòria limitada i no pot aprendre noves aplicacions ràpidament. Hauries de considerar comprar software addicional per millorar-ne el funcionament i la memòria. Et recomanem ÀPATS 3.0 i PICARDIES 7.7.
Bona sort.
(Correu electrònic per a Suport Tècnic):
Benvolgut Suport Tècnic:
Lany passat vaig actualitzar la meva versió NÒVIO 5.0 per MARIT 1.0 i em vaig adonar que shavia ralentitzat considerablement el funcionament del sistema, particularment les aplicacions FLORS i JOIES, que operaven meravellosament en la versió NÒVIO 5.0.
A més a més, MARIT 1.0 em va desinstal·lar programes valuosos del sistema, com FESTEIG 9.5 i ATENCIÓ PERSONAL 6.5, i va instal·lar programes indesitjables com CHAMPIONS LEAGE 5.0, COPA DEL REI 3.0, FÓRMULA U 3.4 i LLIGA 4.1.
CONVERSES 8.0 no mha arrencat mai més i NETEJA DE LA LLAR 2.6 simplement fa que el sistema es col·lapsi. He intentat solucionar la situació amb els programes DISCUSSIÓ 2.6 i RECLAMS 1.8, però no estan disponibles.
Què puc fer?
Atentament,
Desesperada
.............................................................
Resposta del Suport Tècnic:
Benvolguda Desesperada:
El primer que cal que pensis és que NÒVIO 5.0 és un paquet dentreteniment, mentre que MARIT 1.0 és un sistema operatiu.
Si us plau, introdueix el comandament EM PENSAVA QUE MESTIMAVES .EXE> i intenta descarregar LLÀGRIMES 6.2 i no oblidis instal·lar lactualització de NO SÓC TA MARE 3.0. Si laplicació funciona com cal, MARIT 1.0 hauria dexecutar automàticament les aplicacions de JOIES 2.0 i FLORS 3.5.
Però recorda que un ús excessiu de les aplicacions abans esmentades pot causar que MARIT 1.0 executi per defecte RONDINAIRE 2.5, HAPPY HOUR 7.0, CERVESA 6.1, CUBATES 9.8... CERVESA 6.1 és un programa molt dolent que derivarà en la descàrrega de RONCS BETA. Facis el que facis, sota cap concepte, cap, cap concepte, instal·lis SOGRA 1.0, ja que executa un troià que eventualment prendrà el control de tots els recursos del sistema.
A més, no intentis reinstal·lar el programa NÒVIO 5.0 ni utilitzis BANYES 3.4, ja que són aplicacions que no suporta el sistema i col·lapsaran la versió MARIT 1.0 .
En resum, MARIT 1.0 és un programa genial, però té una memòria limitada i no pot aprendre noves aplicacions ràpidament. Hauries de considerar comprar software addicional per millorar-ne el funcionament i la memòria. Et recomanem ÀPATS 3.0 i PICARDIES 7.7.
Bona sort.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Instal·lant Nou Marit
Has provat de sortir de casa i tornar a entrar ?? :mrgreen:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
:bow
Prova d'instal·lar el "marxo amb la moto 1.0" a mi em funciona...
Prova d'instal·lar el "marxo amb la moto 1.0" a mi em funciona...
- Laiona
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="175777"]Has provat de sortir de casa i tornar a entrar ?? :mrgreen:[/quote]
Bona opció, seria un ctrl+alt+supr jajajaja
Bona opció, seria un ctrl+alt+supr jajajaja
- Laiona
- Presentats
[quote user="650X" post="175779"]:bow
Prova d'instal·lar el "marxo amb la moto 1.0" a mi em funciona...[/quote]
I tant que funciona això, el vent neteja el virus MALROLLO 2.0
Prova d'instal·lar el "marxo amb la moto 1.0" a mi em funciona...[/quote]
I tant que funciona això, el vent neteja el virus MALROLLO 2.0
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
El que funciona millor i en general ajuda molt es el COMUNICACIÓ 4.5.
També es recomana el RESPECTE I ATENCIÓ 3.5, que es un recuperador de sistema, pero tot depen del PC que tinguis.
Tambe va amb APPLE.
SAluT
També es recomana el RESPECTE I ATENCIÓ 3.5, que es un recuperador de sistema, pero tot depen del PC que tinguis.
Tambe va amb APPLE.
SAluT
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Laiona aixo no te solucio,tots els sistemes operatius acaven penjats,es cosa de conexions :mrgreen: :mrgreen: ,amb una bona patada al disc dur ni ha prou (abans que estigui dur es clar) ;) ;)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Un SO és un programari que optimitza els recursos del sistema... per tant quan s'observa que el recurs no s'executa correctament, hi ha dues opcions: bé canviar el maquinari per un de nou o bé instal·lar actualitzacions parcials al SO fins que aquest operi optimament.
El que passa és que sovint hi ha incompatibilitats entre maquinaris, i maquinari i programari. Pot ser l'elecció del SO ha sigut errònia i caldria instal·lar de nou un SO. Algunes vegades n'hi ha prou de reiniciar el SO per eliminar els valors de configuració actius a la memòria, però si aquests valors han quedat fixats a la memòria fixe, ja no es poden reconfigurar facilment.
També es poden instal·lar màquines virtuals que permeten executar un SO a sobre d'un altre SO amagant-lo completament i obtenint una resposta del sistema millor.
Pel que fa al programari les proves alfa i beta serveixen per testejar el programari abans del seu funcionament real. En aquest punt s'han de detectar totes les possibles errades i solventarles, sobretot les beta, que son en entorn real.
Salut
;) ;) ;)
Un SO és un programari que optimitza els recursos del sistema... per tant quan s'observa que el recurs no s'executa correctament, hi ha dues opcions: bé canviar el maquinari per un de nou o bé instal·lar actualitzacions parcials al SO fins que aquest operi optimament.
El que passa és que sovint hi ha incompatibilitats entre maquinaris, i maquinari i programari. Pot ser l'elecció del SO ha sigut errònia i caldria instal·lar de nou un SO. Algunes vegades n'hi ha prou de reiniciar el SO per eliminar els valors de configuració actius a la memòria, però si aquests valors han quedat fixats a la memòria fixe, ja no es poden reconfigurar facilment.
També es poden instal·lar màquines virtuals que permeten executar un SO a sobre d'un altre SO amagant-lo completament i obtenint una resposta del sistema millor.
Pel que fa al programari les proves alfa i beta serveixen per testejar el programari abans del seu funcionament real. En aquest punt s'han de detectar totes les possibles errades i solventarles, sobretot les beta, que son en entorn real.
Salut
;) ;) ;)
- Laiona
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="175837"]Laiona aixo no te solucio,tots els sistemes operatius acaven penjats,es cosa de conexions :mrgreen: :mrgreen: ,amb una bona patada al disc dur ni ha prou (abans que estigui dur es clar) ;) ;)[/quote]
D'això se'n diu SOL·LUCIÓ DRÀSTICA 1.0 jajajaja
D'això se'n diu SOL·LUCIÓ DRÀSTICA 1.0 jajajaja
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7660
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ja fa uns quants anys que em dedico a la informàtica i estic en disposició d'assegurar-te, que si al cap d'un sol any ja estàs així..........només tens dues opcions:
1_Canviar d'ordinador (sempre sense pressa i afinant mooooolt l'olfacte)
2_Usar perifèrics diversos conservant la unitat central (cosa que no et farà dormir tranquila ni anar pel carrer amb el cap ben alt)
Però ets tú la que has de posar en una balança la història.
La informàtica, contrariament al que tothom pensa, no és una ciència exacte. ;)
1_Canviar d'ordinador (sempre sense pressa i afinant mooooolt l'olfacte)
2_Usar perifèrics diversos conservant la unitat central (cosa que no et farà dormir tranquila ni anar pel carrer amb el cap ben alt)
Però ets tú la que has de posar en una balança la història.
La informàtica, contrariament al que tothom pensa, no és una ciència exacte. ;)
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 30, 2011 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordi MR
- Presentats
- Entrades: 49
- Membre des de: dg. jul. 12, 2009 6:23 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Es que no saps que tots els programes marit 5.0 tenen tota l'informació enmagatzemada al PEN? :mrgreen:
- CMB
- Presentats
[quote user="Quercus" post="175863"]Es que no saps que tots els programes marit 5.0 tenen tota l'informació enmagatzemada al PEN? :mrgreen:[/quote]
Ei, que tot just està a la versió MARIT 1.0! Era NOVIO 5.0
Salut
Ei, que tot just està a la versió MARIT 1.0! Era NOVIO 5.0
Salut
- Jordi MR
- Presentats
- Entrades: 49
- Membre des de: dg. jul. 12, 2009 6:23 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Bé, tant ès marit 1.0 com novio 5.0, tot el que tingui bits te el mateix problema.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
:eyes :eyes quants informàtics que veig per aquí... :mrgreen: :mrgreen:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7660
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="650X" post="175887"]:eyes :eyes quants informàtics que veig per aquí... :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
I la Elena Francis és la team manager. :mrgreen:
I la Elena Francis és la team manager. :mrgreen:
- CMB
- Presentats
[quote user="Quercus" post="175866"]Bé, tant ès marit 1.0 com novio 5.0, tot el que tingui bits te el mateix problema.[/quote]
He deu saber que tots els càlculs realitzats amb bits porten un error associat. Com més enllà s'avança amb el temps més gran és aquest error.
Conclusió, quan abans s'hi posa remei, menor serà el desastre final!
Recordeu una sonda que viatjava a Mart, es va estrellar per un errada en els càlculs!
Salut
He deu saber que tots els càlculs realitzats amb bits porten un error associat. Com més enllà s'avança amb el temps més gran és aquest error.
Conclusió, quan abans s'hi posa remei, menor serà el desastre final!
Recordeu una sonda que viatjava a Mart, es va estrellar per un errada en els càlculs!
Salut