Encare Hi Ha Bona Gent!
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Encare Hi Ha Bona Gent!
Bon dia!
i puc ven dir Molt bon dia!!!
Avui al migdia quan faltava una estona per anar a treballar he anat a comprar al caprabo de l'espai girones. Cosa fàcil: aparcar la moto, anar directament al super i comprar cuatre coses comptades.
El problema ha estat al tornar a la moto. No trovaba les claus per enlloc. Nerviòs, he tornat a fer el cami fins al super a veure si les veia, he anat al super he mirat i remirat les seccions on he anat i res.
He deixat dit al caprabo i al servei de seguretat que havia perdut les claus i que em truquessin si les recuperaven ells.
Amb aquestes ja eren 3/4 de dues i jo ja havia d'esser a la feina, total taxi i a treballar.
Això si, amb els collons per corbata, pensant, si mes les han robades, només hi ha una moto bmw al parking, és fàcil relacionar-la o si no em poden robar les maletes o el que hi portava a dins!
He pogut trocar a ma mare i ella ha comprat un candau i l'ha posat a la moto (pobre, l'he feta voltar força avui!) perquè no me la robessin.
L'intenció era després trucar al racc i que em duguessin la moto a casa... la decepció que he tingut quan no m'he l'han volguda portar, alegant que jo no em trobava davant la moto. tot i que els he dit que la meva mare tenia plens poders sobre la meva moto, res! (ja passarem comptes racc, ja...)
al final, quan he plegat al vespre, he anat a casa, he agafat el duplicat de claus i miracle!!!
La moto encare era allà i algu m'havia posat les meves claus a sobre el manillar de la moto.
admeto que el dia d'avui ha estat un calvari, pero al final, he quedat marevellat de que encare hi hagi bona gent, doncs a la moto hi és tot!
Des d'aqui, al meu àngel, GRACIES :-)
Jaume Banti Agusti.
i puc ven dir Molt bon dia!!!
Avui al migdia quan faltava una estona per anar a treballar he anat a comprar al caprabo de l'espai girones. Cosa fàcil: aparcar la moto, anar directament al super i comprar cuatre coses comptades.
El problema ha estat al tornar a la moto. No trovaba les claus per enlloc. Nerviòs, he tornat a fer el cami fins al super a veure si les veia, he anat al super he mirat i remirat les seccions on he anat i res.
He deixat dit al caprabo i al servei de seguretat que havia perdut les claus i que em truquessin si les recuperaven ells.
Amb aquestes ja eren 3/4 de dues i jo ja havia d'esser a la feina, total taxi i a treballar.
Això si, amb els collons per corbata, pensant, si mes les han robades, només hi ha una moto bmw al parking, és fàcil relacionar-la o si no em poden robar les maletes o el que hi portava a dins!
He pogut trocar a ma mare i ella ha comprat un candau i l'ha posat a la moto (pobre, l'he feta voltar força avui!) perquè no me la robessin.
L'intenció era després trucar al racc i que em duguessin la moto a casa... la decepció que he tingut quan no m'he l'han volguda portar, alegant que jo no em trobava davant la moto. tot i que els he dit que la meva mare tenia plens poders sobre la meva moto, res! (ja passarem comptes racc, ja...)
al final, quan he plegat al vespre, he anat a casa, he agafat el duplicat de claus i miracle!!!
La moto encare era allà i algu m'havia posat les meves claus a sobre el manillar de la moto.
admeto que el dia d'avui ha estat un calvari, pero al final, he quedat marevellat de que encare hi hagi bona gent, doncs a la moto hi és tot!
Des d'aqui, al meu àngel, GRACIES :-)
Jaume Banti Agusti.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Encare Hi Ha Bona Gent!
M'alegro del final feliç!!!!!!!!!!!!!
Quin mal viure!!!!!!!!!!!
Quin mal viure!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Caram, quin mal moment aquest!
Sort que ha acabat bé!
Jo crec que 'Bona Gent' com dius n'hi ha molta, en tens una prova, el que passa és que els que no són bons, pocs proporcionalment, criden molt l'atenció!
Salut
Sort que ha acabat bé!
Jo crec que 'Bona Gent' com dius n'hi ha molta, en tens una prova, el que passa és que els que no són bons, pocs proporcionalment, criden molt l'atenció!
Salut
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
QUIN CÀS!!!! sort en tens que hi ha bona gent i de la teva mare.
Has de tornar al mateix lloc i deixar en comptes de les claus al pany una caixeta de bombons... segur que "la bona gent" ho entendrà :D
Per cert digues hora que deixaràs la caixeta de bombons... ;)
Salut!!
PD: JAJAJAJAJAJAJA :b9
Has de tornar al mateix lloc i deixar en comptes de les claus al pany una caixeta de bombons... segur que "la bona gent" ho entendrà :D
Per cert digues hora que deixaràs la caixeta de bombons... ;)
Salut!!
PD: JAJAJAJAJAJAJA :b9
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="CMB" post="176162"]Caram, quin mal moment aquest!
Sort que ha acabat bé!
Salut[/quote]
Absolutament d'acord, de malparits no n'hi han tants...pero fan molt soroll i molt mal. Sortosament que tot ha acabat bé, llegint el que escrius de la teva mare, he pensat amb la meva...som 5 germans i "aventures" com aquesta teva l'hi en fem passar cada dos per tres...CUIDALA MOLT !!! a la mare.
Sort que ha acabat bé!
Salut[/quote]
Absolutament d'acord, de malparits no n'hi han tants...pero fan molt soroll i molt mal. Sortosament que tot ha acabat bé, llegint el que escrius de la teva mare, he pensat amb la meva...som 5 germans i "aventures" com aquesta teva l'hi en fem passar cada dos per tres...CUIDALA MOLT !!! a la mare.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Dius que t'havia posat les claus al manillar de la moto? :eyes
Noi, has estat de sort! En aquests casos és millor deixar
una nota amb el tlf, creu-me...
una nota amb el tlf, creu-me...

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
A mi em va passar això mateix un dia a Vic. Em devien caure les claus a terra, anem a fer un tomb i dinar, i a l'hora de tornar a treure el piton (era no sé quin any)... no trobo la clau... i algú les havia deixat sobre de l'estribera dreta!!!
Salut
Salut
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Randy-650" post="176169"]Dius que t'havia posat les claus al manillar de la moto? :eyes
una nota amb el tlf, creu-me...[/quote]
He pensat el mateix !!!!!! molt bona persona, peró el que venia al darrera potser no ho era tant...
en tot cas felicitats
una nota amb el tlf, creu-me...[/quote]
He pensat el mateix !!!!!! molt bona persona, peró el que venia al darrera potser no ho era tant...
en tot cas felicitats
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
no costa res portar a les claus un clauer d'aquells tipics on pots escriure el teu telf, aixi si algu les troba et podrà trucar.
tot i aixi , has mirat que els km son els mateixos que quant la vas aparcar??, perque jo primer em donaria una volteta , per treure't la carbonilla clar
tot i aixi , has mirat que els km son els mateixos que quant la vas aparcar??, perque jo primer em donaria una volteta , per treure't la carbonilla clar
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre