El Racó del IPHONE
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: El Racó Del IPHONE
NOM PROGRAMA: Seguridad Vial RACE
FUNCIONS: Moltissimes; des de informar-te dels radars a nivell de provincia i carretera, et dona els límits de velocitat dels diferents típus de vies de qualsevol país d'europa, així com les diferents taxes d'alcoholemia permeses de cada un. Si observem un tram, senyal, etc, de carretera en mal estat, et permet de tirar foto, i enviar-la automàticament per tal de tramitar la denuncia del mateix. Et deixa calcular rutes, un cop calculades et diu els radars que hi ha, també ens dona la informació meteorològica així com les vies que tenen retencions en aquell moment i el motiu, sigui per accident o per obres, catalogant-les en funció de la retenció per colors. Una altre funció que té es la de les betzineres, et busca les més properes, et deixa triar el tipus de combustible que hi vols posar i te les ordena per preu, des de la més barata a la més cara. També hi ha un espai pels telèfons d'emergències, hi enllaços amb noticies relacionades amb el trànsit, cursos de seguretat vial, videos per millorar la conducció, etc... La veritat és que val molt la pena.
INCONVENIENTS: De moment els radars de tram com el del túnel de Vielha no els indica, i que és únicament en castellà.
VALORACIO (1-5): 4
PREU: GRATUITA.
NOTES: La veritat és que m'esperava una altre cosa i m'ha sorprès molt gratament. 100% recomenable.
FUNCIONS: Moltissimes; des de informar-te dels radars a nivell de provincia i carretera, et dona els límits de velocitat dels diferents típus de vies de qualsevol país d'europa, així com les diferents taxes d'alcoholemia permeses de cada un. Si observem un tram, senyal, etc, de carretera en mal estat, et permet de tirar foto, i enviar-la automàticament per tal de tramitar la denuncia del mateix. Et deixa calcular rutes, un cop calculades et diu els radars que hi ha, també ens dona la informació meteorològica així com les vies que tenen retencions en aquell moment i el motiu, sigui per accident o per obres, catalogant-les en funció de la retenció per colors. Una altre funció que té es la de les betzineres, et busca les més properes, et deixa triar el tipus de combustible que hi vols posar i te les ordena per preu, des de la més barata a la més cara. També hi ha un espai pels telèfons d'emergències, hi enllaços amb noticies relacionades amb el trànsit, cursos de seguretat vial, videos per millorar la conducció, etc... La veritat és que val molt la pena.
INCONVENIENTS: De moment els radars de tram com el del túnel de Vielha no els indica, i que és únicament en castellà.
NOTES: La veritat és que m'esperava una altre cosa i m'ha sorprès molt gratament. 100% recomenable.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 16, 2011 11:15 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Eps col.legues, m'he comprat un IPad, be es un regal ;)
Ara caldrà seguir asurar fil també
Hi ha corrector de catala pel Safari¿¿
Hi ha corrector de catala pel Safari¿¿
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Kel" post="172432"]Eps col.legues, m'he comprat un IPad, be es un regal ;)
Hi ha corrector de catala pel Safari¿¿[/quote]
Jo no faig servir el Safari com a navegador.
Utilitzo :
Maven
Mercury
Knowtilus Pro
ICabMobile (que si te traductor automàtic)
Atomic Web
Vssssssss
007
Hi ha corrector de catala pel Safari¿¿[/quote]
Jo no faig servir el Safari com a navegador.
Utilitzo :
Maven
Mercury
Knowtilus Pro
ICabMobile (que si te traductor automàtic)
Atomic Web
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Trencaferro" post="169466"]NOM PROGRAMA: Seguridad Vial RACE[/quote]
Aquest no el coneixia, gràcies !!
Vsssss
007
Aquest no el coneixia, gràcies !!
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
NOM PROGRAMA: Photosynth
FUNCIONS: Et permet fer diferents captures d'un lloc, i te les va ajuntant per acabar formant una foto panoràmica o de fins a 360*.
INCONVENIENTS: si en una de les captures hi surt un peu per exemple i quan fas la resta de fotos la persona ha marxat o s'ha mogut, quan realitza la foto, surt un objecte anti-natural allà al mig.
NOTES: Es una nova manera de veure fotos com si estiguessis a dins del paissatge. Pot arrivar a ser molt recomanable per fotografiar molts dels llocs que son visitats per mototuristes de forma mes amplia i diferent.
Pels experts del I-phone, si decidiu descarregar-lo us agraïria si podeu fer algun comentari o explicar algun truc de funcionament, ja que jo amb l'anglès rien du rien. ;)
FUNCIONS: Et permet fer diferents captures d'un lloc, i te les va ajuntant per acabar formant una foto panoràmica o de fins a 360*.
INCONVENIENTS: si en una de les captures hi surt un peu per exemple i quan fas la resta de fotos la persona ha marxat o s'ha mogut, quan realitza la foto, surt un objecte anti-natural allà al mig.
NOTES: Es una nova manera de veure fotos com si estiguessis a dins del paissatge. Pot arrivar a ser molt recomanable per fotografiar molts dels llocs que son visitats per mototuristes de forma mes amplia i diferent.
Pels experts del I-phone, si decidiu descarregar-lo us agraïria si podeu fer algun comentari o explicar algun truc de funcionament, ja que jo amb l'anglès rien du rien. ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
NOU PROGRAMA: : JoSocAqui
Permet Ubicar a tots els catalans apuntats a qualsevol lloc del món. Si et desplaces i obres l'aplicació, et localitza a la nova ubicació, per tant si ets a Anglaterra, madrit o Quatar i hi ha algun catala a prop, sempre el podrás contactar mitjançant mail. Com que a més et dona la localització, pots saber en quin carrer es troba i potser el tens just al teu costat.
He pensat que (amb permís dels administradors de mototurisme i amb permís dels desenvolupadors de la aplicació), podríem apuntar-nos en bloc amb la capçalera, per exemple:
Mototurisme Jeppy ó Mototurisme Frank
I que ens deixessin posar la nostra "xapa" (per aixó el permís dels desenvolupadors de l'aplicació).
En aquests moments hi han 676 apuntats. Ho podeu probar.
També farán l'aplicacio pels androids.
Ja em direu que us sembla, administradors.
Permet Ubicar a tots els catalans apuntats a qualsevol lloc del món. Si et desplaces i obres l'aplicació, et localitza a la nova ubicació, per tant si ets a Anglaterra, madrit o Quatar i hi ha algun catala a prop, sempre el podrás contactar mitjançant mail. Com que a més et dona la localització, pots saber en quin carrer es troba i potser el tens just al teu costat.
He pensat que (amb permís dels administradors de mototurisme i amb permís dels desenvolupadors de la aplicació), podríem apuntar-nos en bloc amb la capçalera, per exemple:
Mototurisme Jeppy ó Mototurisme Frank
I que ens deixessin posar la nostra "xapa" (per aixó el permís dels desenvolupadors de l'aplicació).
En aquests moments hi han 676 apuntats. Ho podeu probar.
També farán l'aplicacio pels androids.
Ja em direu que us sembla, administradors.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
Hola,
L'altre dia en va caure l'iphone a terra i es va trecar la pantalla de vidre, voldria saber si algú sap i te idea d'algun lloc per poder canviar la pantalla del iphone4, si pot ser per Tarragona.
Moltes gracies.
Eduard
L'altre dia en va caure l'iphone a terra i es va trecar la pantalla de vidre, voldria saber si algú sap i te idea d'algun lloc per poder canviar la pantalla del iphone4, si pot ser per Tarragona.
Moltes gracies.
Eduard

Nº soci AMM 12736
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: El Racó del IPHONE
Mira si t´entra en garantia de la casa ...
Si no..no se on el poden canviar. Se que per e-Bay es poden comprar, pero qui les pot canviar ni idea :(
Si no..no se on el poden canviar. Se que per e-Bay es poden comprar, pero qui les pot canviar ni idea :(
Ex ...moltes coses
- Ptt36
- Presentats
- Contacta:
Gracies, ja he trovat un lloc a Tarragona PHONESAT, en un hora et cambien la pantalla.
V'sssss
V'sssss

Nº soci AMM 12736
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
NOM PROGRAMA: DIABLO SUPERBIKER
FUNCIONS: Fer un seguiment de la ruta o de les tandes
INCONVENIENTS:
NOTES: Ens dona el grau d'inclinació als revolts

FUNCIONS: Fer un seguiment de la ruta o de les tandes
INCONVENIENTS:
NOTES: Ens dona el grau d'inclinació als revolts

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Randy-650" post="176292"]
NOTES: Ens dona el grau d'inclinació als revolts[/quote]
I si rasques al terra surten xispes ? :roll:
NOTES: Ens dona el grau d'inclinació als revolts[/quote]
I si rasques al terra surten xispes ? :roll:
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Molt bó, Randy... ara mateix me'l poso!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Suposo, no? :roll:

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="ptt36" post="176216"]Gracies, ja he trovat un lloc a Tarragona PHONESAT, en un hora et cambien la pantalla.
V'sssss[/quote]
i el preu?
V'sssss[/quote]
i el preu?
Ex ...moltes coses
- Ptt36
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="176318"][quote user="ptt36" post="176216"]Gracies, ja he trovat un lloc a Tarragona PHONESAT, en un hora et cambien la pantalla.
V'sssss[/quote]
i el preu?[/quote]
130€ la pantalla del devant, es car, però l'iphone ja ho es tambe.
V'sssss[/quote]
i el preu?[/quote]
130€ la pantalla del devant, es car, però l'iphone ja ho es tambe.

Nº soci AMM 12736
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Gracies per aquest fil. Es molt interesant. Encara que jo utilitzo Android, moltes de aquestes APPS tambe existeixen per Android. Es cosa de buscar.
Siii, ja se que es un intrusisme,
pero es el que hi ha...
Siii, ja se que es un intrusisme,
- Randy-650
- Presentats
Justin.tv
Canals que algú de qualsevol part del món grava i ho 'emeteix' ell.
Va bé per veure partits de futbol i pel mundial de SBK.
El preu, doncs no ho sé. :oops:
Edito: val 4,99$.
Canals que algú de qualsevol part del món grava i ho 'emeteix' ell.
Va bé per veure partits de futbol i pel mundial de SBK.
El preu, doncs no ho sé. :oops:
Edito: val 4,99$.

- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
ara que he vist aquet programa, algu saps si algun programa de iphone o.. altre cacharro que pugui contar el nombre de revols que fem a una sortida ??
gracies per l´ajuda d´aquets "racó"
gracies per l´ajuda d´aquets "racó"
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 26, 2011 11:15 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Avui no es una APP el que poso en aquest fil
Avui ens ha deixat un dels GRANS de la historia....

[youtube]6zlHAiddNUY[/youtube]
Avui ens ha deixat un dels GRANS de la historia....

[youtube]6zlHAiddNUY[/youtube]
Ex ...moltes coses
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Aquest, ha fet història !
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)