Cap De Creus .- Anem A Veure Sortir El Sol ????
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Cap De Creus .- Anem A Veure Sortir El Sol ????
[quote user="Mareta" post="175433"]Sempre he pensat que prefereixo llevar-me d´hora que anar a dormir tart...[/quote]
Sí, jo també, però avui no ha estat questió de llevar-se d'hora, sinó de no anar a dormir. :razz:
Aquesta nit a Castellolí teniem "Sopar a la Fresca" i després "Disco Mòbil" i a les tres de la matinada, veient que la música de la disco ja no feia gaire per la nostra edat :???: agafem la moto i cap al Cap de Creus manca gent.
I segur que ha valgut més la pena la ruta i l'espectacle al Cap de Creus que la disco !! :mrgreen:
Després de fer un mos a Cadaqués, de tornada per Besalú, Bracons, Collsuspina i Can Massana, per fer-nos passar la son :b9
Merci per proposar-nos aquestes sortides tant "indecents", Eva... que fariem sense tú ? ;)
Sí, jo també, però avui no ha estat questió de llevar-se d'hora, sinó de no anar a dormir. :razz:
Aquesta nit a Castellolí teniem "Sopar a la Fresca" i després "Disco Mòbil" i a les tres de la matinada, veient que la música de la disco ja no feia gaire per la nostra edat :???: agafem la moto i cap al Cap de Creus manca gent.
I segur que ha valgut més la pena la ruta i l'espectacle al Cap de Creus que la disco !! :mrgreen:
Després de fer un mos a Cadaqués, de tornada per Besalú, Bracons, Collsuspina i Can Massana, per fer-nos passar la son :b9
Merci per proposar-nos aquestes sortides tant "indecents", Eva... que fariem sense tú ? ;)
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 10:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Per més que ho intento no puc,,,,,,, on compreu aquesta energia que teniu .......... TERRIBLESSSSS ;)
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Caram, quines motos més guapes :eyes
Ha valgut la pena l'espera :twisted: :mrgreen:
Quina enveja que em feu...
...tot i que no em puc queixar del tot, ahir, finalment, sortideta matinal a la fira de Prats de Lluçanès i varem acabar dinant a l'Hostal St. Cristòfol (tota una troballa) i després de dinar cap a casa.
Pocs kms, però tal com acostumen a ser els meus estius motorístics, no està malament. :???:
Algún dia... algún dia... :roll:
Ha valgut la pena l'espera :twisted: :mrgreen:
Quina enveja que em feu...
...tot i que no em puc queixar del tot, ahir, finalment, sortideta matinal a la fira de Prats de Lluçanès i varem acabar dinant a l'Hostal St. Cristòfol (tota una troballa) i després de dinar cap a casa.
Pocs kms, però tal com acostumen a ser els meus estius motorístics, no està malament. :???:
Algún dia... algún dia... :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 29
- Membre des de: dl. nov. 15, 2010 7:53 am
- Ubicació: Esparreguera
Ostres que xulo.....com sempre vaig tard......
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="La motos" post="175879"]Ostres que xulo.....com sempre vaig tard......[/quote]
No pateixis gens. La Mareta és l'inspectora oficial que controla les sortides del sol a Cap de creus. En no res en torna a proposar, ja veuràs.
No pateixis gens. La Mareta és l'inspectora oficial que controla les sortides del sol a Cap de creus. En no res en torna a proposar, ja veuràs.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Xavier" post="176030"][quote user="La motos" post="175879"]Ostres que xulo.....com sempre vaig tard......[/quote]
No pateixis gens. La Mareta és l'inspectora oficial que controla les sortides del sol a Cap de creus. En no res en torna a proposar, ja veuràs.[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.... com ho saps, Xavier ?????!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No pateixis gens. La Mareta és l'inspectora oficial que controla les sortides del sol a Cap de creus. En no res en torna a proposar, ja veuràs.[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.... com ho saps, Xavier ?????!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 29
- Membre des de: dl. nov. 15, 2010 7:53 am
- Ubicació: Esparreguera
[quote user="Xavier" post="176030"][quote user="La motos" post="175879"]Ostres que xulo.....com sempre vaig tard......[/quote]
siiii, espero enterar-me avans....he de acostumar-me a obrir mes la página......ja m'ho van dir....
siiii, espero enterar-me avans....he de acostumar-me a obrir mes la página......ja m'ho van dir....