Equipament I Calor

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Equipament I Calor

Entrada Autor: GRUM » dt. ago. 09, 2011 10:16 am

Aquest estiu, tot i que hem tingut la gran sort (per anar en moto) que no ha fet massa calor, m'he fixat que hi ha mooolta gent que va en moto sense l'equipació corresponent.
No són només gent que va a buscar el pa dintre població, no!
Motos grosses per l'eix infernal i altres vies ,més o menys ràpides, amb texans i màniga curta, aquest estiu n'he vist un munt :eyes :eyes
Jo no surto de casa sinó vaig equipat, és més, fins i tot per anar a comprar al migdia a dintre població mateix, em poso com a mínim pantaló llarg i la jaqueta de moto d'estiu i sempre guants (obvio el tema casc). D'acord que paso calor, però la meva pell no té preu.
Tinc la percepció que cada vegada veig més gent mal equipada anant en moto :roll:
El tema "custom" com bé comenta en Randy en un altre post, mereix un capitol apart. Gairebé ningú porta jaqueta!!!
Tots amb màniga curta i/o armilla. I moltes de les acompanyants, vestides sense cap mena de protecció i amb sabates de talons interminables o sandalies :tremolant
Evidentment que cadascú pot vestir com vulgui, només faltaria, però en moto SEMPRE PROTEGITS!!!!
Jo cada cop que ho veig, em ve mal de tot :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Equipament I Calor

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 09, 2011 2:48 pm

L'estiu passat vaig recollir una noia que anava amb una escúter 125 que havia patit una petita caiguda al poble. Anava en màniga curta. No explico com li va quedar l'ós del colze, però si et dic que va quedar igual que quan talles pel mig una patata... :tremolant

El que també em fa molta gràcia és que si estàs parat en un semàfor, ben equipat, i es para un cotxe al teu costat, el del cotxe es posa a riure. :evil:

Però si ho pensem bé tothom pot anar com li surti d'allonses (tot i que jo NO sortiré mai amb gent així). I crec que amb els anys serà obligatori anar equipat, al menys amb jaqueta protectora i guants, i si no les companyies d'assegurançes no es faran càrrec, doncs les despeses hospitalàries acostumen a ser molt altes.

Al món de les Harley, ja que ho dius, hi ha de tot. En Tommy va sempre super-ben equipat. I ell mateix em va explicar un cas que li va passar l'any passat a un company que anava amb ell, que en un revolt va caure a poca velocitat. Però tampoc explico què li va passar.... :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dj. ago. 11, 2011 10:13 pm

Jo, sempre em poso, com a mínim, la jaqueta.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 11, 2011 10:26 pm

Hola

Jo quan veig alguna persona que va amb moto, i sobretot scooter, amb xancletes s'em posa la pell de gallina!

Com a mínim, crec que s'ha d'anar vestit de d'alt a baix i ha ser possible amb equipament motorista per si hi ha caigudes. Llavors tot son lamentacions!

Salut

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. ago. 11, 2011 10:33 pm

[quote user="CMB" post="176662"]Com a mínim, crec que s'ha d'anar vestit de d'alt a baix i ha ser possible amb equipament motorista per si hi ha caigudes. Llavors tot son lamentacions![/quote]

Si, jo alguna vegada vaig amb texans per tirades curtes i la veritat és que no vaig gaire segur :cry:

Ptt36
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
Ubicació: Mont-roig del Camp
Contacta:

Entrada Autor: Ptt36 » dj. ago. 11, 2011 10:56 pm

La veritat que ningu o poca gent li donen importancia en aquest cas a l'equipacio de la moto fins que no tenim un ensurt. Crec que a part de ser obligat lo primer e imprescindible es el cas i encara que no ho digui ningu jo diría que els guants també.
A primers de juny varem tenir la mala sort d'anar per terra en un revolt i sort que anavem equipats de dalt a baix sino avui encara estaríem recuperant-nos de les cremades de l'asfalt

Salutacions
Imatge Imatge
Nº soci AMM 12736

Respon

Torna a “General”