Sortida Per La Segona Setmana, Dimarts 9 D'agost
Moderador: Airald
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Re: Sortida Per La Segona Setmana, Dimarts 9 D'agost
.
Bones!! Llista actualitzada
Prony, cap problema. Si vols quan passem per la zona que dius tu t'afegeixes al grup, ja no pararem. Però com estaras molt aprop de l'area de Torrefarrera t'hi podries acostar i sortir plegats.. Tu tries, ja diras que fas.
Bones!! Llista actualitzada
Prony, cap problema. Si vols quan passem per la zona que dius tu t'afegeixes al grup, ja no pararem. Però com estaras molt aprop de l'area de Torrefarrera t'hi podries acostar i sortir plegats.. Tu tries, ja diras que fas.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Cristina_tgn" post="176385"]Prony, cap problema. Si vols quan passem per la zona que dius tu t'afegeixes al grup, ja no pararem. Però com estaràs molt aprop de l'àrea de Torrefarrera t'hi podries acostar i sortir plegats.. Tu tries, ja diràs que fas.[/quote]
No havia vist que havíeu quedat a l'àrea de Torrefarera, em pensava que anàveu d'una sola estacada fins a El Formigal. A tres quarts de vuit estarè estar allà per prendre'm un cafè amb llet.
Una pregunta molt tonta: Pugem a França per Vielha o per Biescas? Es que si segueixo l'ordre dels waypoints resulta que pugem per Biescas però si ens aturem a Torrefarrera, dona la sensació de que anem directament al nord des d'allà. Ho haig de saber per definir la meva ruta dins França.
Fins demà,
Jordi
No havia vist que havíeu quedat a l'àrea de Torrefarera, em pensava que anàveu d'una sola estacada fins a El Formigal. A tres quarts de vuit estarè estar allà per prendre'm un cafè amb llet.
Una pregunta molt tonta: Pugem a França per Vielha o per Biescas? Es que si segueixo l'ordre dels waypoints resulta que pugem per Biescas però si ens aturem a Torrefarrera, dona la sensació de que anem directament al nord des d'allà. Ho haig de saber per definir la meva ruta dins França.
Fins demà,
Jordi
- Cristina
- Presentats
[quote user="Prony" post="176395"][quote user="Cristina_tgn" post="176385"]Prony, cap problema. Si vols quan passem per la zona que dius tu t'afegeixes al grup, ja no pararem. Però com estaràs molt aprop de l'àrea de Torrefarrera t'hi podries acostar i sortir plegats.. Tu tries, ja diràs que fas.[/quote]
Fins demà,
Jordi[/quote]
Bones Jordi!
Dues coses:
1. Quin post havies llegit tu? :mrgreen:
2. Si segueixes l'enllaç que he posat del google maps veuras que pujem per Biescas, desprès de la A, la B, la C... que no vas veure Barrio Sesamo? :mrgreen:
I jo que em pensava que ho havia posat tot ben clar :oops:
Ens veiem demà
Fins demà,
Jordi[/quote]
Bones Jordi!
Dues coses:
1. Quin post havies llegit tu? :mrgreen:
2. Si segueixes l'enllaç que he posat del google maps veuras que pujem per Biescas, desprès de la A, la B, la C... que no vas veure Barrio Sesamo? :mrgreen:
I jo que em pensava que ho havia posat tot ben clar :oops:
Ens veiem demà
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 08, 2011 12:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Saps que passa Cristina?. qué el Jordi quant està al ordenata mirant el foro, sempre te la mixina donan-li voltes per sobre, i no pot llegir be els post. :b9 :b9 :b9
Jordiiiiii demà ens veiem a la rotonda de Torrefarrera al bar 24 hores que hi ha junt a la benzinera, podem esmorzar plegats.
Fins demà als demés.
:form :form :form
Jordiiiiii demà ens veiem a la rotonda de Torrefarrera al bar 24 hores que hi ha junt a la benzinera, podem esmorzar plegats.
Fins demà als demés.
:form :form :form
- Prony
- Presentats
Teniu raó però......com que he vist que Torrefarrera es un indret pel qual es passa a la tornada, he volgut estar-ne segur abans de fer-me la ruta.
Jo us diré adéu a Arreau i m'atansaré fins Saint Girons per fer via l'endemà cap a Millau i a partir de llavors ja serà voluntat de Nostro Senyor.
Vaig a cercar hotel i a comprar quelcom per fer el pic-nic.
Jordi "Prony"
Jo us diré adéu a Arreau i m'atansaré fins Saint Girons per fer via l'endemà cap a Millau i a partir de llavors ja serà voluntat de Nostro Senyor.
Vaig a cercar hotel i a comprar quelcom per fer el pic-nic.
Jordi "Prony"
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
A Saint Girons mateix en tens uns quants per triar...
La flame rouge
o alguna cosa amb més "glamour" i categoria
Eychenne
Sinó, a mi em va bé consultar aquí:
france-voyage
Bona ruta i, ja saps, fés algunes fotos i cinc cèntims de l'experiència a la tornada ;)
La flame rouge
o alguna cosa amb més "glamour" i categoria
Eychenne
Sinó, a mi em va bé consultar aquí:
france-voyage
Bona ruta i, ja saps, fés algunes fotos i cinc cèntims de l'experiència a la tornada ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Jo aquest cap de setmana he estat per la zona de Saint Girons (aviam si al vespre faig 4 ratlles). De fet vaig dormir al Parador de Vielha, i entrat a França em vaig desviar per Saint-Beat per fer el Col de Mente (el petit Stelvio, per les paelles...) i el Portet d'Aspet fins a Saint Girons. Despres fins a Foix a visitar el castell. La ruta molt atractiva, sol, montanya, bosc, ... i el Col de Mente perfecte per anar en moto...paelles, carretera ampla i neta,...la baixada molt recomonable.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="CarlesOsonaGS" post="176428"]Jo aquest cap de setmana he estat per la zona de Saint Girons (aviam si al vespre faig 4 ratlles). De fet vaig dormir al Parador de Vielha, i entrat a França em vaig desviar per Saint-Beat per fer el Col de Mente (el petit Stelvio, per les paelles...) i el Portet d'Aspet fins a Saint Girons. Despres fins a Foix a visitar el castell. La ruta molt atractiva, sol, montanya, bosc, ... i el Col de Mente perfecte per anar en moto...paelles, carretera ampla i neta,...la baixada molt recomonable.[/quote]
Ostres, el Col de Mente, jo el vaig fer per primer cop aquest març passat, però amb una mica de mal temps, però et dono la raó, és força espectacular i enganxar amb el portet d'Aspet, tot un luxe. Bé, de fet tota aquesta zona és prou espectacular :eyes
Ostres, el Col de Mente, jo el vaig fer per primer cop aquest març passat, però amb una mica de mal temps, però et dono la raó, és força espectacular i enganxar amb el portet d'Aspet, tot un luxe. Bé, de fet tota aquesta zona és prou espectacular :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Prony
- Presentats
Gràcies per les idees. Jo no estic acostumat a fre sortides llargues i tot em serà d'ajuda.
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Finalment no vindrem, que disfruteu !!!
Feu fotos !!!
:cerv
Feu fotos !!!
:cerv
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Que us vagi bé demà ;)
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="176450"]Que us vagi bé demà ;)[/quote]
Gràcies Ramon, vaig a dormir que toca matinar.
Gràcies Ramon, vaig a dormir que toca matinar.

Nº soci AMM 12736
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
Ja he arrivat a casa després de deixa al Javi, 850kms en bona companyia, a mes el bon temps ens acompanyat tot el dia encara que el mati era fresquet
Ha estat un plaer surtir en vosaltres, fins un altre.
Eduard
Ha estat un plaer surtir en vosaltres, fins un altre.
Eduard

Nº soci AMM 12736
- Prony
- Presentats
Jo acabo d'arribar. Quin pecat he fet?? Doncs que baixant del Col de Peyresourde per enllaçar amb Bagnères de Luchon he observat que el ritme s'anava alentint cada vegada mes fins que la passió m'ha encès i he avançat a en Steelman, RoadLider. He pensat que els esperaria abaix, al poble però resulta que hem agafat carrers diferents. Desprès de molta estona patint per si els havia passat quelcom, uns turistes m'han dit que feia deu minuts que havien passat. M'han comentat que en el grup hi havia una "belle femme avec une casque fosforitou". Sabent que era jo el que anava enrere he deixat un missatge al contestador del Jordi "Steelman" i he tornat per la Bonaigua. A la benzinera de Sort m'he trobat al Xavi "XaviTwin" que m'ha dit que els havia deixat a Vielha. M'ha dit que anava xino-xano, serà....... resulta que al Port del Cantó li ha fotut un bon tute. Si això es xino-xano....... :eyes :eyes
En total 889 quilòmetres + dos pisos d'ascensor. Avui nomes ens ha faltat fer el col de Brussel·les i el Col de l’Ampoule.
Sento haver avançat al Jordi, per voler córrer ens hem separat. Fins aquell moment tot anava ben rodó.
Jordi "Prony"
En total 889 quilòmetres + dos pisos d'ascensor. Avui nomes ens ha faltat fer el col de Brussel·les i el Col de l’Ampoule.
Sento haver avançat al Jordi, per voler córrer ens hem separat. Fins aquell moment tot anava ben rodó.
Jordi "Prony"
- Cristina
- Presentats
.
Bones!! Desprès d’unes quantes hores sobre la moto he arribat a casa a les 22:15 h, ha estat un dia genial, i el bon temps ens ha acompanyat: fresqueta de la bona i sol :lol: :lol:
Ens hem trobat tots a Lleida i d’allí hem enfilat per la via ràpida fins a Ainsa, direcció Broto i el primer port del dia: Cotefablo… a partir d’aquí ha estat un no parar de pujar i baixar muntanyes. Hem fet els següents ports: Portalet, Aubisque, Soulor, Tourmalet, Hourquette d’Ancizan, Val Louron-Azet, Peyresourde i Portillon (no sé si m’en he deixat algun ;) ;) .
A proposta del Steelman hem decidit canviar una part de la ruta prevista: hem evitat pujar fins a dalt de l’Aspin i a mitg coll aprox. hem enfilat cap a l’Hourquette.
Les parades han estat bastant breus: repostatge a Biescas, altre prop de Bossòst i les fotos de rigor a algun port. Hem dinat de picnic abans de pujar Hourquette d’Ancizan, tot seguit l’hem acompanyat d’un café i unes “merveilles” a Payollet.
Gràcies als que heu vingut per poder compartir aquesta ruta i el magnific dia.
Fins la propera!!
Aquí teniu algunes afotos:

Bones!! Desprès d’unes quantes hores sobre la moto he arribat a casa a les 22:15 h, ha estat un dia genial, i el bon temps ens ha acompanyat: fresqueta de la bona i sol :lol: :lol:
Ens hem trobat tots a Lleida i d’allí hem enfilat per la via ràpida fins a Ainsa, direcció Broto i el primer port del dia: Cotefablo… a partir d’aquí ha estat un no parar de pujar i baixar muntanyes. Hem fet els següents ports: Portalet, Aubisque, Soulor, Tourmalet, Hourquette d’Ancizan, Val Louron-Azet, Peyresourde i Portillon (no sé si m’en he deixat algun ;) ;) .
A proposta del Steelman hem decidit canviar una part de la ruta prevista: hem evitat pujar fins a dalt de l’Aspin i a mitg coll aprox. hem enfilat cap a l’Hourquette.
Les parades han estat bastant breus: repostatge a Biescas, altre prop de Bossòst i les fotos de rigor a algun port. Hem dinat de picnic abans de pujar Hourquette d’Ancizan, tot seguit l’hem acompanyat d’un café i unes “merveilles” a Payollet.
Gràcies als que heu vingut per poder compartir aquesta ruta i el magnific dia.
Fins la propera!!
Aquí teniu algunes afotos:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
jo al arribar no vaig posar res..
16h de moto i 800km!!!
Molt bon dia i molt bona ruta.. llastima del transit en alguns trams.
Prony no et preocupis, varem partir pero ja varem deduir que era aixo.
16h de moto i 800km!!!
Molt bon dia i molt bona ruta.. llastima del transit en alguns trams.
Prony no et preocupis, varem partir pero ja varem deduir que era aixo.
Ex ...moltes coses
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
No sabeu que fer aquestes coses en dies laborables, està prohibit....

- Prony
- Presentats
Be Jordi,
Al menys he experimentat perquè mai s'ha de fer la ximpleria d'avançar al RoadLeader encara que aquelles corbes m'estaven insinuant "Comeme toa enterita :eyes :eyes ". Ara ja he aprés la lliçó i, a menys que ho acordem prèviament, no em tornarà a passar.
Aquí van les fotos que vaig fer, si algú vol alguna en resolució original, ja m'ho dirà.
Jordi "Prony" :ban :ban
Al menys he experimentat perquè mai s'ha de fer la ximpleria d'avançar al RoadLeader encara que aquelles corbes m'estaven insinuant "Comeme toa enterita :eyes :eyes ". Ara ja he aprés la lliçó i, a menys que ho acordem prèviament, no em tornarà a passar.
Aquí van les fotos que vaig fer, si algú vol alguna en resolució original, ja m'ho dirà.
Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 10, 2011 10:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La veritat prony.... es que varem pensar que havies rebut una trucada de la Rita ;)
JJEjEJEJEJEJEJ
JJEjEJEJEJEJEJ
Ex ...moltes coses