Sortida Per La Segona Setmana, Dimarts 9 D'agost
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Sortida Per La Segona Setmana, Dimarts 9 D'agost
Ei, d'on ha sortit aquesta preciositat de Guzzi :eyes :eyes :eyes :eyes
Per cert, felicitats per la ruta i gràcies per les fotos ;)
Carai, Prony, no et creia capaç d'un acte d'indisciplina semblant, sort que els companys d'expedició són tolerants i comprensius :mrgreen:
Per cert, felicitats per la ruta i gràcies per les fotos ;)
Carai, Prony, no et creia capaç d'un acte d'indisciplina semblant, sort que els companys d'expedició són tolerants i comprensius :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
ep, també vaig arriba ai, però casi arribo avui jejejeje
surti a las 5:30 del dimarts dia 9 i arriba a casa a les 23:30 del mateix dia, 30' i la sortida seria de 2 dies, mes de 1000km que encara no m'ho crec segur que em fallant les contes
un plaer rodar amb tots vosaltres i per fir e passat pel Tourmalet, per lo que comenta-bau un munt de gent, i es que el paisatge so fa de mirar encara que el ritme no jeje
I es que xino-xano a Sort "amb obres al Port Bonaigua, que ens eixa tot pringat d'una mena de fang grisos" cuan ja marxava m'apareix en Prony, esbufant ;), tot preocupat.. però res li posa 10€ a la Suzu "quin mechero" i jo que estava orgullós dels 20ltr per 360km :( i es que em deixa parat que va be el recony de VStrom 650 o es el pilot :D
en resum, un dia perfecta amb uns RoadLeader de conya
...V...
surti a las 5:30 del dimarts dia 9 i arriba a casa a les 23:30 del mateix dia, 30' i la sortida seria de 2 dies, mes de 1000km que encara no m'ho crec segur que em fallant les contes
un plaer rodar amb tots vosaltres i per fir e passat pel Tourmalet, per lo que comenta-bau un munt de gent, i es que el paisatge so fa de mirar encara que el ritme no jeje
I es que xino-xano a Sort "amb obres al Port Bonaigua, que ens eixa tot pringat d'una mena de fang grisos" cuan ja marxava m'apareix en Prony, esbufant ;), tot preocupat.. però res li posa 10€ a la Suzu "quin mechero" i jo que estava orgullós dels 20ltr per 360km :( i es que em deixa parat que va be el recony de VStrom 650 o es el pilot :D
en resum, un dia perfecta amb uns RoadLeader de conya
...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 10, 2011 2:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Gracies per compartir ruta i fotos .
Així els que no podem venir, en certa manera també gaudim de la vostre sortida .
Així els que no podem venir, en certa manera també gaudim de la vostre sortida .
- GRUM
- Presentats
Per cert, Prony, no havies de fer servir la sortida d'excusa per quedar-te algún dia més pel pirineu???
I doncs, què va passar???
I doncs, què va passar???
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo també vaig arrivar ahir. No vaig fer tants kms, un 625, però està força bé. Feia dies que no gaudia tan de la moto.
Gràcies als companys de ruta. Bona gent, bé, menys un de l'Hospitalet :twisted:
Fins la propera.
Jordiiiiii te fotré :sado :sado :sado :sado :sado
Aquí us deixo les poques fotos que vaig fer. Soc un mandrós.

Gràcies als companys de ruta. Bona gent, bé, menys un de l'Hospitalet :twisted:
Fins la propera.
Jordiiiiii te fotré :sado :sado :sado :sado :sado
Aquí us deixo les poques fotos que vaig fer. Soc un mandrós.

-
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
- Ubicació: Reus
Bones companys/es,
Heu comtat molt be el que vam viure ahir, només agrair-vos la companyia per poder disfrutar de tantes curves i tant colls mítics del Pirineu.
L'àguila (Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa...) va arribar fresca com una rosa al seu niu de Reus, el que la guiava no pot dir el mateix... feia 30 anys que no conduia 800 km seguits en moto, l'última vegada al setembre de 1983 va ser amb una Guzzi Le Mans II, tornant del circuit d'Imola de veure a un tal Kenny Roberts, Fredy Spencer...
Fins la propera.
Salut i sort
Prudenci
Quan tingui un moment penjo les 4 fotos que vaig fer
Heu comtat molt be el que vam viure ahir, només agrair-vos la companyia per poder disfrutar de tantes curves i tant colls mítics del Pirineu.
L'àguila (Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa...) va arribar fresca com una rosa al seu niu de Reus, el que la guiava no pot dir el mateix... feia 30 anys que no conduia 800 km seguits en moto, l'última vegada al setembre de 1983 va ser amb una Guzzi Le Mans II, tornant del circuit d'Imola de veure a un tal Kenny Roberts, Fredy Spencer...
Fins la propera.
Salut i sort
Prudenci
Quan tingui un moment penjo les 4 fotos que vaig fer
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="GRUM" post="176593"]Carai, Prony, no et creia capaç d'un acte d'indisciplina semblant, sort que els companys d'expedició són tolerants i comprensius :mrgreen:[/quote] Tens tota la raó. I a sobre, com que he canviat de mòbil i no se importar contactes, no tenia el tel. d'en Steelman. Es que no se per quins set sous, ahir anàvem bastant poc a poc.
[quote user="XaviTwin" post="176594"]I es que xino-xano a Sort "amb obres al Port Bonaigua, que ens eixa tot pringat d'una mena de fang grisos" quan ja marxava m'apareix en Prony, esbufant ;), tot preocupat.. però res li posa 10€ a la Suzu "quin mechero" i jo que estava orgullós dels 20ltr per 360km :( i es que em deixa parat que va be el recony de VStrom 650 o es el pilot [/quote]Mare meva, quina empastifada de fang amb les obres de la Bonaigua!!!! Però es divertit netejar-la i ara ja la torno a tenir neta i lluent com quan la vaig estrenar. La meva Vstrom no passa dels cinc litres ni foten-li un forat al dipòsit amb un filaberquí. I pel que fa al ritme.......no et vas desenganxar de mi. Per cert, vaig parar a Solsona a trucar i no et vaig veure passar, vas sopar pel camí???
[quote user="GRUM" post="176615"]Per cert, Prony, no havies de fer servir la sortida d'excusa per quedar-te algun dia més pel Pirineu???
I doncs, què va passar???[/quote] Senzillament soc un "rajat". Cada estiu ho intento però quelcom m'impedeix fer-ho, em començo a menjar el "tarro" i acabo abandonant els meus plans. No hi ha manera d'aconseguir passar ni una sola nit fora de casa i de la feina.
Jordi "Prony" :ban :ban
[quote user="XaviTwin" post="176594"]I es que xino-xano a Sort "amb obres al Port Bonaigua, que ens eixa tot pringat d'una mena de fang grisos" quan ja marxava m'apareix en Prony, esbufant ;), tot preocupat.. però res li posa 10€ a la Suzu "quin mechero" i jo que estava orgullós dels 20ltr per 360km :( i es que em deixa parat que va be el recony de VStrom 650 o es el pilot [/quote]Mare meva, quina empastifada de fang amb les obres de la Bonaigua!!!! Però es divertit netejar-la i ara ja la torno a tenir neta i lluent com quan la vaig estrenar. La meva Vstrom no passa dels cinc litres ni foten-li un forat al dipòsit amb un filaberquí. I pel que fa al ritme.......no et vas desenganxar de mi. Per cert, vaig parar a Solsona a trucar i no et vaig veure passar, vas sopar pel camí???
[quote user="GRUM" post="176615"]Per cert, Prony, no havies de fer servir la sortida d'excusa per quedar-te algun dia més pel Pirineu???
I doncs, què va passar???[/quote] Senzillament soc un "rajat". Cada estiu ho intento però quelcom m'impedeix fer-ho, em començo a menjar el "tarro" i acabo abandonant els meus plans. No hi ha manera d'aconseguir passar ni una sola nit fora de casa i de la feina.
Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 10, 2011 7:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Hola Prony...
Al final vaig fe via per Ponts, directe sense para :roll:
...V...
Al final vaig fe via per Ponts, directe sense para :roll:
...V...
cor V-Twin
- GRUM
- Presentats
[quote user="Prudenci" post="176627"]Bones companys/es,
Fins la propera.
Salut i sort
Prudenci
Quan tingui un moment penjo les 4 fotos que vaig fer[/quote]
Bufa Prudenci, m'he quedat embadalit en veure la teva preciosa LeMans a les fotos.
No puc més que felicitar-te, és una autèntica joia :eyes :eyes
Fins la propera.
Salut i sort
Prudenci
Quan tingui un moment penjo les 4 fotos que vaig fer[/quote]
Bufa Prudenci, m'he quedat embadalit en veure la teva preciosa LeMans a les fotos.
No puc més que felicitar-te, és una autèntica joia :eyes :eyes
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carai, que bé us ho veu passar, no? :D
Prony, per mi que la Rita no et deixa marxar tranquil. :eyes
Vaig a buscar informació sobre la Lemans V11. M'encanta aquest model. Amb 18 anys vaig
estar a punt de comprar-ne una de segona mà, la 850.
Prony, per mi que la Rita no et deixa marxar tranquil. :eyes
Vaig a buscar informació sobre la Lemans V11. M'encanta aquest model. Amb 18 anys vaig
estar a punt de comprar-ne una de segona mà, la 850.

-
- Presentats
Bones,
Grun: Gràcies, la Le Mans és d'aquelles motos amb molta història i que fa uns mesos vaig decidir tornar a tenir¡¡¡
Randy-650: no vas comprar la Guzzi als 18 però ho pots fer ara... les motos clàssiques són una altra història¡¡¡
Salut i sort
Prudenci
Grun: Gràcies, la Le Mans és d'aquelles motos amb molta història i que fa uns mesos vaig decidir tornar a tenir¡¡¡
Randy-650: no vas comprar la Guzzi als 18 però ho pots fer ara... les motos clàssiques són una altra història¡¡¡
Salut i sort
Prudenci
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per peticío del Prudenci pujo les fotos que va fer ell. Son aquestes.

Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
Que guapa la foto de la teva Le mans i la Paul Smart :eyes :eyes :eyes :eyes
-
- Presentats
Ja només feia falta una Laverta Jota¡
La Ducati venia de Jaen, per conèixer els Pirineus.
La Ducati venia de Jaen, per conèixer els Pirineus.
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
Molt macas les fotos, bon record de la sotida.
Gràcies per compartirles.
V'ssssss
Gràcies per compartirles.
V'ssssss

Nº soci AMM 12736
- Trescua
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: ds. maig 14, 2011 11:23 pm
- Ubicació: l'Hospitalet de Llobregat
Mol "guapes" la Guzzi i la Ducati. :eyes :eyes :eyes :eyes
Recordó quedam com un babau cuan veia la 850 Le Mans i la SP III.
Ara també , que hi farem ! :form :form :form :form :form :form :form
Recordó quedam com un babau cuan veia la 850 Le Mans i la SP III.
Ara també , que hi farem ! :form :form :form :form :form :form :form