Platja D'Aro - Moscardón

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
DavidF800GS
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
Ubicació: Platja d'Aro

Platja D'Aro - Moscardón

Entrada Autor: DavidF800GS » dt. ago. 16, 2011 10:10 am

Aquest pont vaig aprofitar per anar a veure la família a Moscardón (Teruel).
El dissabte Platja d'Aro - Tarragona per AP7 sortida 38 cap a Vandellós. Deixo la resta de la ruta. Uns 570Km en 6h.
Imatge
Imatge
Imatge
Uploaded with ImageShack.us

El diumenge día de família, amb arrós inclós.
Imatge

Imatge

Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.us

Imatge

Imatge
Imatge

Dilluns 15: dia de tornada. A destacar la carretera Alcañiz - Mequinenza. 15 d'agost a les 15h amb 35 ºC. S'arriba a parar la moto allà i no ho explico.... més sec imposible!.. jejeje
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge

DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 16, 2011 10:34 am, en total s’ha editat 6 vegades.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Platja D'Aro - Moscardón

Entrada Autor: Ra-mon » dt. ago. 16, 2011 8:15 pm

Merci per explicar-ho i ensenyar-nos les fotos ;)

Uff, quina calor que traspua aquesta crònica, de fet aquestes terres son boniques però dures: a l'estiu molta calor i a l'hivern molt fred :???:

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. ago. 16, 2011 9:16 pm

Moltes gràcies per compartir-ho ... veig que encara confies en el mapes de paper de tota la vida !!! ;)

V'sss :cool:
GeSus
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 16, 2011 10:59 pm

Quina calor he passat llegint-te! :lol:

[quote user="Jesus GS" post="176888"] ... veig que encara confies en el mapes de paper de tota la vida !!! ;)

[/quote]

Hauràs de fer el mateix. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. ago. 16, 2011 11:01 pm

[quote user="Randy-650" post="176894"]Quina calor he passat llegint-te! :lol:

[quote user="Jesus GS" post="176888"] ... veig que encara confies en el mapes de paper de tota la vida !!! ;)

[/quote]

Hauràs de fer el mateix. :mrgreen:[/quote]

:eyes :eyes :eyes ... :enfaduu :enfaduu :enfaduu ... :sado :sado :sado ... :b9 :b9 :b9

V'sss ;)
GeSus

PD: alguna ànima caritativa que ens faci el GPX pel Moianés ??? :mrgreen: ... no me n'en surto !!! :wall :wall :wall
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 16, 2011 11:04 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Gas a la burra!!!

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. ago. 17, 2011 9:55 am

Ei, si que sembla que faci molt calor per aquestes terres, però l'excursió sembla interessant!!!

Records, també des de Platja d'Aro, també!

Salut

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. ago. 17, 2011 12:39 pm

Àrid, fred, calor.....però amb un encant terrible

Gràcies per la ruta i les fotos. No podries organitzar una ruta/trobada per el GP de motorland? Molts ens hi afegiriem

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. ago. 18, 2011 9:24 am

La ruta de baixada l'he fet uns quants cops (l'any passat la vaig fer per anar i tornar de Guadalajara unes quantes vegades i al mes de juny vaig anar i tornar a Madrid per aquí) i et recomanaria que un altre cop enlloc de sortir a Vandellòs ho fessis per Reus.

Merci per les fotos.
sergibuda

they called me an accident

DavidF800GS
Presentats

Entrada Autor: DavidF800GS » dj. ago. 18, 2011 9:41 am

Probaré de pasar per Reus - Falset- Mora d'Ebre. La zona del Montsant també l'he fet i m'agrada molt.

Hola CMB, no ens coneixem personalment. Treballo a Miquel Bassas - OPEL, a veure si ens veiem a alguna sortida.

Jesus GS, tinc ganes de tenir un GPS, pero no se quin. De moment el mapa sobre el dipósit et permet buscar carreteres alternatives i modificar la ruta al teu gust. També m'agrada l'excursionisme i el mapa i jo tenim una relació de temps... es dificil tallar així de cop... jeje
DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 18, 2011 9:46 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 18, 2011 3:00 pm

Gracies per compartir la ruta.
teruel per mi es territori prohobit de juny a setembre
Ex ...moltes coses

DavidF800GS
Presentats

Entrada Autor: DavidF800GS » dj. ago. 18, 2011 3:38 pm

Steelman, si et digués que l'altre dia estaba dormint amb manta i les finestres tencades, una cosa es els monegros i una altra cosa es la zona d'Albarracín cap endavant. Per el día fa sól però no fa calor amb xafogor com a la costa, no sues. I per les nits frefresca cap als 15ºC. Hi ha molta vegetació, fonts, rius i llocs macos on visitar. 1.000.000.000 de pistes forestals per anar en trail.

Et recomano que facis una ruta que desde on vius ho pots fer en un día. Ves per A-1512 fins Albarracín, després direcció A-1703 A-1704 Calomarde, un cop passat uns metres al costat del riu i el pont surt una pista a l'esquerra, en 5km de camins vas a Moscardón. Allà pots dinar al Restaurante El Horno (d'un señor que era de BCN i s'hi menja molt bé). Després vas direccióTE-V-9113 A-1703 T-64 Terriente -> A-2703 Toril després a la dreta cap a el ->Vallecillo. Després del poble hi ha una pista a l'esquerra que et porta al naixament del Tajo. D'allà tornes per altres pistes a Moscardón -> Royuela -> Albarracín. D'allà surt una carretera cap a VF-TE-05 després A-1513 Bezas -> El Campillo -> San Blas -> Teruel i cap a casa. Disfrutaràs!
DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 18, 2011 5:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 18, 2011 5:14 pm

[quote user="DavidF800GS" post="176996"]Probaré de pasar per Reus - Falset- Mora d'Ebre. La zona del Montsant també l'he fet i m'agrada molt.

Hola CMB, no ens coneixem personalment. Treballo a Miquel Bassas - OPEL, a veure si ens veiem a alguna sortida.

Jesus GS, tinc ganes de tenir un GPS, pero no se quin. De moment el mapa sobre el dipósit et permet buscar carreteres alternatives i modificar la ruta al teu gust. També m'agrada l'excursionisme i el mapa i jo tenim una relació de temps... es dificil tallar així de cop... jeje[/quote]

Hola,

quina casualitat, l'anterior F 650 GS mono, la vaig vendre a un treballador també de l'Opel de Girona. No recordo el nom, però si que era de Cassà. Potser encara la té!

Ens veiem...

Carles

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 19, 2011 10:53 am

David800GS moltes gracies per els consells.
la zona me la coneixo moooltissim , pero es que la calor i jo ..no ens parlem gaire :???:
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”