Dimarts 16 D'agost, Costa Daurada-Pirineu-Costa Daurada.
Moderador: Airald
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Dimarts 16 D'agost, Costa Daurada-Pirineu-Costa Daurada.
Hola.
Aquest proper dimarts, i ja que no varem poder anar a la sortida de la setmana pasada, en fem una altre de més light sortint des de Roda de Berà.
La ruta escollida és:Roda de Berà, Montblanc, Tàrrega, Artesa de Segre, Oliana, Montferrer, Port del Cantó, Sort, Port de la Bonaigua, Vielha i tornada per Tremp, pantano de Camarasa, Artesa de Segre i pel mateix lloc de l'anada.
Sortida a les 8 del matí, esmorçar a Artesa i dinar a Vielha.
Som dues GeSitas 650, una f800gs i una Ducati, ritme tranquisport, t'apuntes?
Salutacions.
Ximet Ric
Aquest proper dimarts, i ja que no varem poder anar a la sortida de la setmana pasada, en fem una altre de més light sortint des de Roda de Berà.
La ruta escollida és:Roda de Berà, Montblanc, Tàrrega, Artesa de Segre, Oliana, Montferrer, Port del Cantó, Sort, Port de la Bonaigua, Vielha i tornada per Tremp, pantano de Camarasa, Artesa de Segre i pel mateix lloc de l'anada.
Sortida a les 8 del matí, esmorçar a Artesa i dinar a Vielha.
Som dues GeSitas 650, una f800gs i una Ducati, ritme tranquisport, t'apuntes?
Salutacions.
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Re: Dimarts 16 D'agost, Costa Daurada-Pirineu-Costa Daurada.
m'apunto amb vosaltres al 99%, però com que jo ja soc quasi a mitg camí, m'enganxo a vosaltres a Tarrega, va bé ?
podem quedar a la gasolinera Repsol que hi ha a l'entrada de Tarrega venint de Montblanc, es la 1ª rotonda
Jo vaig amb un Silver Wing, i no us preocupeu, que parat no hi vaig, jajaja !!!
si us sembla bé, digueu-me l'hora que preveieu de passar per allí, i jo ja hi seré. :D
podem quedar a la gasolinera Repsol que hi ha a l'entrada de Tarrega venint de Montblanc, es la 1ª rotonda
Jo vaig amb un Silver Wing, i no us preocupeu, que parat no hi vaig, jajaja !!!
si us sembla bé, digueu-me l'hora que preveieu de passar per allí, i jo ja hi seré. :D
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 11, 2011 3:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:17 pm
- Ubicació: Granollers
Hola si em dius on esmorzeu d'Artesa i més o menys l'hora també ens hi apuntem ja que som a cinc minuts d'aquí,anem la meva xicota i jo amb una gs1200,va bé?
- Jordi Pons
- Presentats
Per esmortzar, no ho sé, peró si quedem amb mi a tarrega a les 9, compta que per fer 30 kms fins a Artesa de Segre, doncs serà a les 09:20-09:25 mes u menys :D
- Jordi Pons
- Presentats
arrivat a casa, tot perfecte, content de fer noves coneixençes, l'unic però ....... Kina calor, l'unic lloc güai era dins del tunel de Viella, 17ºC !!!!! :shock:
- Ximetric
- Presentats

Collonut, 550Km's recordant carreteres i descobrint-ne de noves, aquests d'Artesa estan en un lloc privilegiat per descobrir el Pirineu.
Gràcies a tots pel companyerisme i bon fer, m'ho he passat molt bé rodant darrera vostre !!!, je, je. Com ja diu el Jordi, llàstima de la calor, però és el que té l'estiu !!!
Salutacions i ens veiem a la propera.
Ximet Ric
P.D. El 12 de setembre segurament farem una transpirenaica a l'estil de la que vaig fer l'any passat amb l'amic 650X, amb mooolts de colls i entrades i sortides entre França, Catalunya, Espanya, Navarra i el Pais Basc. Si teniu 5 dies, tenda de campanya i us pot interessar, estigueu al tanto del foro.
- Jordi Pons
- Presentats
aquí una foto d'ahir dalt de La Bonaigua

- Ximetric
- Presentats
Gràcies Jordi.
A la teva foto s'hi pot veure un "pasarell" amb la jaqueta possada i passant calor al sol quant tots se l'havien tret... a veure qui deu ser... aahhh, però si sóc jo !!!
Escolta Jordi, hi havia un paio amb un scooter i matrícula extrangera que tota l'estona li anava ensenyan la roda al que anava davant... qui devia de ser... ahh, si eres tu !!!
Salut !!!
A la teva foto s'hi pot veure un "pasarell" amb la jaqueta possada i passant calor al sol quant tots se l'havien tret... a veure qui deu ser... aahhh, però si sóc jo !!!
Escolta Jordi, hi havia un paio amb un scooter i matrícula extrangera que tota l'estona li anava ensenyan la roda al que anava davant... qui devia de ser... ahh, si eres tu !!!
Salut !!!
-
- Presentats
Hola moc moc!! Ostres nosaltres vem acabar reventats pero ho varem passar molt bé,em quedo amb el bon companyerisme que es respirava i amb la bona gent que em conegut. Per cert algú sap perquè va marxar tant d' hora el Germà? L' aprilia es va portar quasi com una ducati i impressionant el Ramón amb la gs800,igual que aquell scooter del què no ens podiem desfer jajaja.
El dia genial tot i la calor, i per a tots crec que el millor motoclub de catalunya.
Ens veiem en altres sortides, diu la Belén a veure si porteu a les dones...
Bufff quin ensurt amb aquell trailer i el cotxe invisible :eyes
Salutacions per a tots!!!
El dia genial tot i la calor, i per a tots crec que el millor motoclub de catalunya.
Ens veiem en altres sortides, diu la Belén a veure si porteu a les dones...
Bufff quin ensurt amb aquell trailer i el cotxe invisible :eyes
Salutacions per a tots!!!
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Ximetric" post="176924"].................... hi havia un paio amb un scooter i matrícula extrangera que tota l'estona li anava ensenyan la roda al que anava davant... qui devia de ser... ahh, si eres tu !!!
Salut !!![/quote]
jajajaja, m'ho vaig passar teta treient tot el suc al "water amb rodes" jajaja
Salut !!![/quote]
jajajaja, m'ho vaig passar teta treient tot el suc al "water amb rodes" jajaja
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Oriol" post="176935"]Hola moc moc!! .............................. igual que aquell scooter del què no ens podiem desfer jajaja.[/quote]
jajaja, nomès hem deixave-ho quand s necessitava "xixa", el meu pobret "water amb rodes" no en té, però a Perbes, estava enganxat a vosaltres com una lapa, jajajaja...... :D
[quote user="Oriol" post="176935"]...................Bufff quin ensurt amb aquell trailer i el cotxe invisible :eyes
Salutacions per a tots!!![/quote]
cagarel.la tio, jo ho vaig veure en directe, cinemascope, filmax i sensorround....... jajajaja, ja està passat, una més per explicar-ne :D
jajaja, nomès hem deixave-ho quand s necessitava "xixa", el meu pobret "water amb rodes" no en té, però a Perbes, estava enganxat a vosaltres com una lapa, jajajaja...... :D
[quote user="Oriol" post="176935"]...................Bufff quin ensurt amb aquell trailer i el cotxe invisible :eyes
Salutacions per a tots!!![/quote]
cagarel.la tio, jo ho vaig veure en directe, cinemascope, filmax i sensorround....... jajajaja, ja està passat, una més per explicar-ne :D
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 17, 2011 2:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Nomes una foto???????????
Ex ...moltes coses
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Steelman" post="177015"]Nomes una foto???????????[/quote]
jo si, nomès en vaig fer 1, la veritat, quand paravem, estavem tant apurats de calor que nomès pensavem en refrescar-nos !!! :razz:
jo si, nomès en vaig fer 1, la veritat, quand paravem, estavem tant apurats de calor que nomès pensavem en refrescar-nos !!! :razz:
-
- Presentats
..jo em vaig quedar sense piles a la camara però sé que un amic del ximetric duia una de video enganxada a l' aranya del carenat de l' aprilia. gràcies pels detalls de mototurisme, adhesius je en tinc tres de la última sortida amb vosaltres però la samarreta no l' havia vist i trobo que esta molt lograda a la propera sortida n' agafaré un parell. Vinga k vagi moooolt bé!
- Ximetric
- Presentats
Fotos... només pensaven en fotre-li al mànec !!!
Avui el company de l'Aprilia m'ha passat el video al que fa referència l'Oriol, és tot el tram entre Sort i el cap de munt de La Bonaigua. No se si trobaré temps per retallar el troç del final, si així fos, el penjaria al youtube al meu canal i en possaria l'enllaç.
Salut !!!
P.D. Adhesius ???, samarretes ??? on ???
Avui el company de l'Aprilia m'ha passat el video al que fa referència l'Oriol, és tot el tram entre Sort i el cap de munt de La Bonaigua. No se si trobaré temps per retallar el troç del final, si així fos, el penjaria al youtube al meu canal i en possaria l'enllaç.
Salut !!!
P.D. Adhesius ???, samarretes ??? on ???
-
- Presentats
[quote user="Steelman" post="177015"]Nomes una foto???????????[/quote]
bon dia Steelman em pots dir sisplau com enviar un correu electronic a la pàg. principal de mototurisme... tema nou permís A de la DGT. MERCIIII
bon dia Steelman em pots dir sisplau com enviar un correu electronic a la pàg. principal de mototurisme... tema nou permís A de la DGT. MERCIIII