Què Me'n Podeu Dir D'aquesta Joguina?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Què Me'n Podeu Dir D'aquesta Joguina?

Entrada Autor: GRUM » dj. ago. 18, 2011 12:06 pm

Ja fa temps que sento certa curiositat per aquest model en concret, la BMW F 650 GS, la "nova" amb el motor bicilíndric.

[img align=left]http://img594.imageshack.us/img594/786/ ... review.jpg[/img]Haig de dir que d'entrada no em va agradar gaire l'estètica, però mica en mica em va semblant millor.
M'agradaria saber-ne opinions de primera ma dels qui, la teniu/heu provat/o coneixeu bé.
Què tal de comportament del motor, suspensions, etc...
Si us pregunteu si tinc interès en canviar de moto us diré que SI, però no puc :halfcry , o sigui que de moment i per temps indeterminat, seguiré amb la Bandit.
Tot i així, m'agradaria coneixer les vostres opinions.
Gràcies
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Què Me'n Podeu Dir D'aquesta Joguina?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 18, 2011 2:01 pm

Aquesta és la teva moto ideal, fixe! :lol:

Aquest model en concret no l'he tastat, sols sé que no té la
xixa de la 800, però per vosaltres segur que en teniu de sobres
amb els seus 70 CV.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 18, 2011 2:58 pm

Sense tastarla i saben que t´agradava la Mono...
Doncs suposo que aquesta es igual pero amb més potencia i menys vibracions
Ex ...moltes coses

XeviDL650K8
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm

Entrada Autor: XeviDL650K8 » dj. ago. 18, 2011 4:00 pm

Aiaiaiaiai, que el cuquet s'està posant nerviós!!!!!! jejejejejej

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. ago. 18, 2011 4:42 pm

Jo la vaig provar a Navacerrada i ... bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla......
resumint ..... molt bé.

Encara no l´has comprada ????? :mrgreen: :mrgreen: :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 18, 2011 4:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. ago. 18, 2011 5:41 pm

Ja m'agradaria, ja. Però els senyors del banc sembla que no hi estan massa d'acord :???:
La veritat és que ni tant sols he tingut la ocasió de pujar-hi a sobre. N'he vist alguna en parat i m'agrada, però de moment em conformaré en escoltar el motor d'alguna que passi pel carrer (que per cert, m'agrada com peta).
En primer lloc hauria d'aconseguir vendre la Bandit, cosa que de moment sembla "missió impossible" i després n'hauria de provar alguna i buscar-la de segona ma, doncs nova ni tant sols m'ho plantejo...
En fi, que de moment només volia conèixer les impressions d'algún propietari o algú que l'hagi provat :roll:
Tinc algún dubte sobre l'ergonomia un cop sobre la moto, sembla molt baixa de "morro", com molt plana.
Tampoc em convencen massa les llantes de pal, preferiria radis, però en fi, tot seria qüestió de provar-la.
Pel motor no crec que hi tingués cap queixa, pel meu estil de conducció crec que en tindria més que suficient si empeny bé des de baixos.
Seguirem somiant :oops:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 18, 2011 5:55 pm

[quote user="GRUM" post="177000"]Ja fa temps que sento certa curiositat per aquest model en concret, la BMW F 650 GS, la "nova" amb el motor bicilíndric.

[img align=left]http://img594.imageshack.us/img594/786/ ... review.jpg[/img]Haig de dir que d'entrada no em va agradar gaire l'estètica, però mica en mica em va semblant millor.
M'agradaria saber-ne opinions de primera ma dels qui, la teniu/heu provat/o coneixeu bé.
Què tal de comportament del motor, suspensions, etc...
Si us pregunteu si tinc interès en canviar de moto us diré que SI, però no puc :halfcry , o sigui que de moment i per temps indeterminat, seguiré amb la Bandit.
Tot i així, m'agradaria coneixer les vostres opinions.
Gràcies[/quote]

Hola

Ara tinc la F800GS i abans tenia una Honda CBF600SA que és similar a la que tu tens!

La F650GS bi és similar a la 800 però les diferencies que té la 'petita' respecte a la 'gran' poden ser favorables al possible ús que li donaras segurament, m'explico:
. El motor és el mateix, però l'electrònica de la 650 fa que no pugi tant fàcilment de voltes i té menor rendiment a altes voltes. Per experiencia, un amic meu la té, en el regim normal de funcionament la moto va molt igual i en una prova d'acceleració en ruta no hi havia massa diferencia a favor de la 800. Tampoc estem conduint sempre a un 80% del règim de revolucions, no?
. La posició de conducció és similar i una gran avantatge és l'alçada del seient la 650GS és més baixa i s'arriba millor a terra. AIxò dependrà de la teva alçada.
. La pantalla de protecció que porta és ridicula i millor canviar-la per una de més gran, original o no. El problema serà la pressió que hi haurà de l'aire sobre el cos. La posició de conducció és molt còmode, vas molt dret i l'esquena no pateix, però notaras molta pressió d'aire al cos a altes velocitats. Amb una pantalla més gran es soluciona fàcilment.
. Respecte al motor i sobretot a un 4 cil de 600cc, la millora és expectacular. Trobaras motor a totes les revolucions. Des de 1500rpm pots accelerar sense problemes amb marxes llargues, 4 o 5. És fàcil arrancar la ruta amb 4 velocitat, sense fer patir execessivament l'embragatge. Com a 'pega' trobaras que a 7000rpm ja no tindras motor, però no cal.
. El consum és bastant baix, es poden fer consums reals de 4-5 l/100km
. Per anar per carretera millor la 650 que no pas la 800, els recorreguts de l'amortidor són menors i la llanta de 19" del davant permet anar més àgil en curves. La relació de marxes és més llarga que la 800. Personalment trobo que la roda de 21" i les suspensions més toves de la 800, almenys com jo les porto regulades per off, penalitzen la marxa ràpida per asfalt.
. Si vols fer pistes off de dificultat mitjana la moto rendirà bé, s'ha de canviar a un neumàtic mixte de veritat amb més taco que no pas el que porta d'origen. Per asfalt rendirà bé també! De totes maneres s'ha de vigilar la llanta, ja que no és de radis i es pot trancar amb una pedra gran.
. Com a capacitat de càrrega, permet circular fàcilment amb un passatger al darrera. Es poden muntar maletes laterals originals o d'altres marques. Per exemple Givi té un joc molt gran.

Crec que és la moto més similar que hi ha a la VStorm i més la nova. Com a avantage de la Suzuki és que té molta més protecció al vent que no pas la BMW. El motor diria que han d'anar similar, un és bi en V i l'altre en paral·lel. No he provat la Sussi. Aqui si que es nota una gran millora respecte al mono anterior, el motor és molt més suau de funcionament i sobretot més elàstic. De totes maneres vibra molt més que no pas el 4 cil. Sovint el queden les mans i les parts adormides per les vibracions, si condueixes moltes hores!

Bé, si vols alguna cosa més m'ho comentes i miraré de respondre. No sé, potser algú més que la tingui, la 650GS, pot opinar...

Salut

Carles

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dj. ago. 18, 2011 5:56 pm

A mi me la van deixar un dia Control 94. I quan dic un dia vull dir que la vaig recollir tal dia com avui i la vaig tornar l'endemà a la tarda. Peaso de proba.
Va de conya. El motor va molt alegre. Home, te la xixa que té. La suspensió molt bona. La conducció fàcil de veritat. L'únic però es el seient, que es incomodìssim, però amb una sessió de Motosillin, tot arreglat
Jo no la vaig comprar peque se'm va creuar una R12R i després la R1200GS, però ja la tenia aparaulada.
Anar i provar es la meva recomanació en aquest i tots els casos.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 18, 2011 5:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. ago. 18, 2011 6:26 pm

Moltes gràcies als dos.
En especial al reportatge de CMB, això és justament el què necessitava.
Tinc clar que el seient l'hauria de modificar per fer-lo més comode (sóc de cul delicat), al igual que la pantalla més gran i ja posats a demanar, evidentment, les maletes i el caballet central.
Total, de moment tot és fum :oops:
El meu ritme de conducció acostuma a ser relaxat i aprofitant més els baixos que no pas la part més alta del comptarevolucions. Tinc tendència a perdre'm per carreteretes terciàries o "poc asfaltades". M'agrada gaudir de llocs pocs transitats i amb bonics paissatges, soc una mica "bosquimà" o "rústic". No soc pas amant de les grans kilometrades en carreteres nacionals. I parar mil cops a fer fotos.
El tema pistes, de moment el deixaria una mica més aparcat, apart d'algún caminet ample. Ja vaig fer el ruc més del què tocava amb la F650 monocilíndrica. :mrgreen:
En fi, que seguirem esperant un miracle :mrgreen: :mrgreen:
De moment, vaig "emmerdant" la Bandit més del que ella voldria :twisted:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 18, 2011 6:42 pm

[quote user="CMB" post="177032"]
. Respecte al motor i sobretot a un 4 cil de 600cc, la millora és expectacular. Trobaras motor a totes les revolucions. Des de 1500rpm pots accelerar sense problemes amb marxes llargues, 4 o 5. [/quote]

Imatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 18, 2011 7:37 pm

[quote user="Randy-650" post="177038"][quote user="CMB" post="177032"]
. Respecte al motor i sobretot a un 4 cil de 600cc, la millora és expectacular. Trobaras motor a totes les revolucions. Des de 1500rpm pots accelerar sense problemes amb marxes llargues, 4 o 5. [/quote]

Imatge[/quote]

???
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 18, 2011 7:38 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dj. ago. 18, 2011 7:56 pm

Home CMB, potser parlaves de la 800. La 600 (800 capadet) no es el mateix. Va e conya, però tanta banda d'us com la 800 pura, doncs no.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 18, 2011 8:38 pm

[quote user="CMB" post="177040"]

???[/quote]

Les noves Bandit 65O injectades (>2007) tenen un marge aprofitable
des de 1.500 rpm fins gairebé 13.000, on ja talla l'encès. I pots anar
en quarta o cinquena a 1.500 rpm, obrir gas i sortir com un fuet.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 18, 2011 9:59 pm

[quote user="Randy-650" post="177042"][quote user="CMB" post="177040"]

???[/quote]

Les noves Bandit 65O injectades (>2007) tenen un marge aprofitable
des de 1.500 rpm fins gairebé 13.000, on ja talla l'encès. I pots anar
en quarta o cinquena a 1.500 rpm, obrir gas i sortir com un fuet.[/quote]

La CBF que jo tenia abans no era d'injecció, però segur que no variaria massa. Certament no he provat la Bandit, però que surti com un fuet amb 4a o 5a a 1500 rpm, diria que no ho fa pas! Segurament la moto pot recuperar, però lentament. Fa uns dies vaig provar la nova Crosrunner, 800 4V, se suposa que es un dels motors de referencia al segment de mitja cilindrada, si més no pel que diu la gent, i t'asseguro que a menys de 3000 rpm el motor pateix, cosa que les bicilindriques 800 de BMW, no. El boxer 1200 tampoc treballa tant fi a baixes revolucions com el bi 800. Una altra cosa és a més voltes, llavors va molt fi i l'entrega de potència és força bona.

Bé, son les meves sensacions. No sé que dirà la resta de gent que han tingut els dos tipus de motor o ho han fet proves a fons...

Salut

Carles

Santa
Presentats
Entrades: 42
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 2:38 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Santa » dj. ago. 18, 2011 11:38 pm

Fa dos istius que m'en deixen una per les vacances a fora.
Jo ting una RT 1100 i aquesta F es una "joguina"! La pots portar com un vespino!, pero es molt agil i docil, peta com una boxer, es cómoda, (pel meu entendre trobo el manillar fins i tot massa ampla!)
El model que em deixen es el mes baix de fábrica, pero queda penalitzat al no poder portar caballet central.
El seient es força estret, pero cómodo.
Consumeix molt poc, te força autonomia encara que el dipòsit no es molt gran.
....
A menos de 3000 revolucions pateix i la sents com es queixa! No te baixos! Cal portarla sempre alegre!
Per sobre de las tres mil es una joia, li he arribat a marcar 180 km/h de marcador i tant tranquila
Va amb cadena, cal controlar molt sovint l'engrasatge!
La pantalla es clarament insuficient, pero la meva portaba un extra de touratech!
Si plou...ET MULLES
Frena mes que suficient encara que nomes porta un disc el devant (la 800 en porta dos)
Porto un baul de Givi, pero li pots posar les maletes laterals
I finalment...si et cau en parat LA POTS AIXECAR!!!
Salutacions
Santa
Dirty Old Men Need Love too

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 18, 2011 11:45 pm

CMB, la Crossrunner a menys de 3.000 rpm pateix? :shock: jo l'altre dia
en vaig provar una i a aquestes revolucions anava súper-fina.
Pateix quan va molt Alt de voltes. Potser no tenia el rodatge fet....
Si un dia ens veiem et deixo la Bandy i comproves el què et
dic. De fet dins el poble vaig a 2.000 rpm per no espantar les iaies. :razz:

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. ago. 19, 2011 12:03 am

[quote user="Randy-650" post="177048"]CMB, la Crossrunner a menys de 3.000 rpm pateix? :shock: jo l'altre dia
dic. De fet dins el poble vaig a 2.000 rpm per no espantar les iaies. :razz:[/quote]

D'acord! ;)

També podras probar el bi 800 de la GS.

Salut

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. ago. 19, 2011 12:07 am

[quote user="CMB" post="177050"][quote user="Randy-650" post="177048"]CMB, la Crossrunner a menys de 3.000 rpm pateix? :shock: jo l'altre dia
dic. De fet dins el poble vaig a 2.000 rpm per no espantar les iaies. :razz:[/quote]

D'acord! ;)

Val a dir que el tacte que dona un motor 4 cil en linia m'agrada molt i el soroll també. :D

També podras probar el bi 800 de la GS.

Salut[/quote]

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dv. ago. 19, 2011 2:40 am

[IMG=http://img696.imageshack.us/img696/5604/bigf650gssunyellow1.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
Et diria que jo tinc la 800 i estic encantat i que la mayor diferencia entre la 650 i la 800 es la suspensio la frenada i l´estetica perque la diferencia de potencia tot i que es nota no es determinant.
Per cert abans de decidir res informat perque es diu que de cara a l´any que be volen donarli un look 800 a la 650 o dit d´unaltre manera una 800 amb suspencio normal i un disc que soposo que sera una mica mes economica que la 800 standar.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 19, 2011 9:45 am

Gràcies a tots per les vostres aportacions.
Jo l'inconvenient que tinc amb la Bandit (la meva és una 600S del 2004) és que després de portar el 4cil, jo venia de la F650GS mono, he vist que no m'agrada. No està fet pel meu estil de conducció.
Aquests 4cil. necessiten anar alegrets de voltes, tot i que el pots portar més tranquil, de fet diria que jo no l'he fet passar mai de les 6000rpm, perquè us en feu una idea.
És per això que busco un BI, que es trobi més comode a mig règim, tampoc vull una moto amb reductora :mrgreen:
A part que no m'agrada gens ni mica el soroll de molinet del 4cil, em posa gairebé nerviós, en canvi, quan sento el Bi de la VTR 250 de la dona em cau la baba :oops:
Total, que crec que és una moto que es pot adaptar força bé al meu estil de "tortugo-turisme" rupestre.
A més a més, amb la f650gs mono, em trobava més comode per la forma de conducció, més amb joc de cadera o cop de cul, que no pas amb l'estil de la Bandit, que requereix més "despenjar-te" amb el cos.
Sigui com sigui, de moment a seguir estalviant i esperant :???:

Respon

Torna a “General”