Equipament DIFI A Motobuykers
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Equipament DIFI A Motobuykers
Xafardejant per la xarxa, he passat per Motobuykers, una mena de portal de compra relacionat amb el mon de la moto, on acostumen a fer ofertes tot sovint però t'has de registrar.
Bé, doncs ara s'han "desdoblat" en la part de Outlet i la de Botiga permanent.
L'outlet està tancat per vacances, però la botiga segueix oberta i és aquí on he vist que ténen roba de la marca DIFI.
No sé si algú la coneix, jo la vaig coneixer a traves d'un cataleg de roba de moto Alemany i fa temps que la busco, però no en trobava cap distribuidor per la peninsula. O sigui que per mi a sigut una agradable sorpresa, tot i que no ténen massa cosa, però si a algú li interessa pot fer-hi una ullada.
Evidentment, no hi tinc cap mena d'interès, senzillament m'ha cridat l'atenció i he cregut oportú fer-vos-en partíceps.
Si algú creu que aquest post és "no adient" cap problema en que sigui esborrat ;)
Bé, doncs ara s'han "desdoblat" en la part de Outlet i la de Botiga permanent.
L'outlet està tancat per vacances, però la botiga segueix oberta i és aquí on he vist que ténen roba de la marca DIFI.
No sé si algú la coneix, jo la vaig coneixer a traves d'un cataleg de roba de moto Alemany i fa temps que la busco, però no en trobava cap distribuidor per la peninsula. O sigui que per mi a sigut una agradable sorpresa, tot i que no ténen massa cosa, però si a algú li interessa pot fer-hi una ullada.
Evidentment, no hi tinc cap mena d'interès, senzillament m'ha cridat l'atenció i he cregut oportú fer-vos-en partíceps.
Si algú creu que aquest post és "no adient" cap problema en que sigui esborrat ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Equipament DIFI A Motobuykers
Merci Grum però a mi la jaqueta i els pantalons de pell espero que encara em durin molt de temps :mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- GRUM
- Presentats
Home Ramón, entenc el teu cas, doncs els tens acabats d'estrenar :mrgreen:
Steelman, em sembla que no puc, ja que és una d'aquestes pàgines en que si no et registres no pots veure el link, em sembla recordar que en Sergibuda o algú altre del forum ja ho havia intentat en alguna ocasió anterior, però si vols ho puc intentar igualment...
Així que tingui temps m'hi poso. ;)
Steelman, em sembla que no puc, ja que és una d'aquestes pàgines en que si no et registres no pots veure el link, em sembla recordar que en Sergibuda o algú altre del forum ja ho havia intentat en alguna ocasió anterior, però si vols ho puc intentar igualment...
Així que tingui temps m'hi poso. ;)
- Nasi
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dv. ago. 12, 2011 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona (Gràcia)
Suposo que deu ser aquesta l'adreça, no? http://www.motobuykers.com/tienda/http://www.motobuykers.com/tienda/
;)
;)
- GRUM
- Presentats
Ok, la mateixa, gràcies Nasi ;)