Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Proposta: Lleida - Girona TRAIL

Entrada Autor: CMB » dj. jul. 28, 2011 11:06 pm

Hola

Aquest diumenge tinc ganes i possibilitat d'anar en moto... Entre les possibilitats podriem quedar per fer la prèvia aquesta...

En parlem.

Carles

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. jul. 28, 2011 11:58 pm

[quote user="CMB" post="175794"]Hola

Aquest diumenge tinc ganes i possibilitat d'anar en moto... Entre les possibilitats podriem quedar per fer la prèvia aquesta...

En parlem.

Carles[/quote]

Jo tan dissabte com diumenge ho tinc limitat als matins, perquè treballo de 14 a 22 i el dissabte tinc un sopar amb perillositat manifesta. Però no em fa res fer bondat per sortit el diumenge ben d'hora.

:mrgreen: Potser s'apunta algú més? :mrgreen:

Salut!

PD: Ja he posat el nº de telefon al perfil, per quasevol cosa, ja sabeu.

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » ds. jul. 30, 2011 9:38 pm

Ja està definit el meu tema:

A) Cervera-Manresa: Per Carretera (Eix): Entre ciutats: 54 kms i 40min.
Per Pistes: Entre ciutats 70 kms (+30%) = 2,10h a ritme exploratòria 1 moto (56 kms de pista marró + 14 kms (25%) de pistes asfaltades, trossos de ciment i carretera o carrer).
Cal sumar-hi 5 kms dins de Cervera i Manresa fins les respectives benzineres previstes, per fer un track total d'uns 75 kms.

B) Manresa- Moià: Per Carretera: Entre ciutats: 24 kms i 22min.
Per Pistes: Entre ciutats 39 kms (+60%) = 1,10h a ritme exploratòria 1 moto (34 kms de pista marró + 5 kms (13%) de pistes asfaltades, trossos de ciment i carretera o carrer).
Cal sumar-hi 3 kms dins de Manresa i Moià fins les respectives benzineres previstes, per fer un track total d'uns 42 kms.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 30, 2011 9:49 pm, en total s’ha editat 7 vegades.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 30, 2011 10:35 pm

Jo vaig fer fa temps Vic - Collsuspina, a veure si recordo el camí i gravo el trac, segurament que no serà fins d'aquí 3 setmanes ja que tinc la K al mecànic (es va cascar el bombí del fre del darrera) i el mecànic dilluns comença vacances :(

De Moià a Collsuspina, coneixeu el camí ?
De Vic podem anar cap a Tavèrnoles, Sau, Susqueda, ... i enllà !

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. jul. 31, 2011 2:40 pm

Bé sembla que va prenent forma, ens falta però el tall de Lleida - Cervera... que orogràficament no sembla molt complicat, a veure si trobem algún track.

RAMON: a veure si en Tiramilles ha fet quelcom del tram de Vic, em sembla que ja tenia alguna idea del recorregut, però em sembla que la intenció era passar per Sant Hilari, vaja que no hi ha res decidit. El que estic pensant es que si venim de Moià i hem d'enllaçar a Sant Hilari, Vic ens queda molt al nord, un cop tinguem el total de quilometres ja veurem si ens en sobren o falten.

Salut a tots! ;)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre

Entrada Autor: Kpeps » dg. jul. 31, 2011 7:54 pm

veig que la cosa va en serio :tremolant :tremolant començo a entrenar per lo ''marro'' ja,aixo si al meu pas :oops: :oops: que be que us ho monteu....
Imatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dg. jul. 31, 2011 9:37 pm

Tot i ser de lleida, i per proximitat em tocaria a mi preparar la ruta.

Sentin-ho moltissim però no os podré ajudar en res.

La causa es, que torno a estar lesionat, aquest cop els lligamnets creuats anteriors del genoll esquerra.

I ara per ara tinc la moto "abandonada".

A veure com va la recuperació.

Ja em fa rabia ja, pero que hi farem.....aniré seguint el fil.
Danielot l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 31, 2011 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Rodar en moto es lo meu

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dl. ago. 01, 2011 12:16 am

m'hi apunto!
ara a demanar festa a la feina, glups!
tindré la moto a punt per l'ocasio, juntament amb algun ecxessori de gravació (si tot va bé).

salutacions, Gandalfgs
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Tiramilles » dt. ago. 23, 2011 1:13 pm

Hola!!

De moment ja tinc la proposta teòrica per fer el tram Moià - Sant Hilari.
La idea es travessar la plana de vic just pel sud de Vic, ja se que l'eix passa just pel nord de Vic, però com que Moià ja està força al sud, seria molta volta.

La idea es fer Moià, passar pel nord de Collsuspina i baixar cap a Tona (potser airia bé tenir el track que en Ramon va comentar), llavors travessar cap a Hostalets de Balenyà i anar fins a Seva. De Seva fins a Viladrau passant per Goitallops i la Roca. Un cop a Viladrau anar fins a Espinelves i després Espinelves Sant Hilari.

Molts trams d'aquests jo personalement no els he fet, he fet la ruta utilitzant directament mapes i una mica de Wikiloc, per tant un dia d'aquests toca exploratoria, si algú té informació i/o propostes que ho digui.

Si tinc la moto apunt, he de canviar rodes, pastilles, revisió... m'agradaria fer-la aquest cap de setmana o el vinent.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. ago. 23, 2011 2:46 pm

[quote user="Tiramilles" post="177381"]Hola!!

De moment ja tinc la proposta teòrica per fer el tram Moià - Sant Hilari.
La idea es travessar la plana de vic just pel sud de Vic, ja se que l'eix passa just pel nord de Vic, però com que Moià ja està força al sud, seria molta volta.

La idea es fer Moià, passar pel nord de Collsuspina i baixar cap a Tona (potser airia bé tenir el track que en Ramon va comentar), llavors travessar cap a Hostalets de Balenyà i anar fins a Seva. De Seva fins a Viladrau passant per Goitallops i la Roca. Un cop a Viladrau anar fins a Espinelves i després Espinelves Sant Hilari.

Molts trams d'aquests jo personalement no els he fet, he fet la ruta utilitzant directament mapes i una mica de Wikiloc, per tant un dia d'aquests toca exploratoria, si algú té informació i/o propostes que ho digui.

Si tinc la moto apunt, he de canviar rodes, pastilles, revisió... m'agradaria fer-la aquest cap de setmana o el vinent.[/quote]

Jo el que coneixo se'n va massa cap al nord: de Collsuspina cap a Muntanyola i la Guixa.

Proposa un dia per fer una prèvia i si puc miraré de venir.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. ago. 23, 2011 8:08 pm

Jo aquest cap de setmana per fer una prèvia si que vindria... (al loro que porto gomatics de carretera) suposo que arribaré dijous a casa, estaré al tanto de les propostes.

Nafarroako Osasun ;)
"Salut des de Navarra"

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dc. ago. 24, 2011 4:38 pm

Per problemes de logistica aquest cap de setmana serà impossible de fer l'exploratoria. :crys
Els neumàtics no m'arribenm fins la setmana vinent, i amb els que porto es impossible, ja començen a ensenyar algun filferro..jeje, a més de moment no tinc ni les pastilles del darrera ni el disco nou que també cal canviar.

Jo crec que si algú vol per el dissabte 3 o el diumenge 4 al matí, ho podriem provar. ;)

De totes maneres si aquest cap de setmana voleu anar a provar alguna cosa us puc passar la ruta que tenia pensat de fer.

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dc. ago. 24, 2011 10:04 pm

[quote user="650X" post="173280"]El meu calendari a l'octubre es aquest: com veieu només disposo dels dos últims caps de setmana.

Imatge´

amb temps, tot es possible, per tant si es decideix fer-ho un dels 3 primers sempre tinc dies guardats per demanar.

Alguna preferència?[/quote]

jo tinc vacances del 15 al 29 d'octubre, segurament aniré-he a la kdd els dies 14-15-16
però si fos aquesta sortida entre el 17 al 28, vindria
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. ago. 30, 2011 6:54 am

[quote user="Josep973" post="177445"][quote user="650X" post="173280"]El meu calendari a l'octubre es aquest: com veieu només disposo dels dos últims caps de setmana.

Imatge´

amb temps, tot es possible, per tant si es decideix fer-ho un dels 3 primers sempre tinc dies guardats per demanar.

Alguna preferència?[/quote]

jo tinc vacances del 15 al 29 d'octubre, segurament aniré-he a la kdd els dies 14-15-16
però si fos aquesta sortida entre el 17 al 28, vindria[/quote]

Hola Josep! si no hi ha cap canvi d'última hora, fa ja unes setmanes es va decidir fer la sortida el 8 i 9 d'Octubre. Em sap greu que no coincidim :(

salut!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. ago. 30, 2011 7:59 am

Això està molt parat!! Potser que comencem a fer alguna llista dels que volem fer la sortida i a tancar el tema dels tracks, menjar i dormir.

Propostes per Lleida: Potser començar a les 8h es una mica aviat per els que vindrém de la zona de Girona a no se que hi fem nit. Però evidentment no tothom voldrà afegir una nit. Per tant proposo començar a les 9h. Com ho veieu?

Ens segueix faltant el tram Lleida-Cervera, que si puc faré una ullada per el Wikiloc a veure si trobo quelcom que ens pugui servir a no ser que algú tingui una proposta.

La nit veient els quilometratges que ha posat en Cuco, potser seria més adient fer-la a Moià que seria potser el equador de la ruta. Algú de la zona coneix algun Hostal que ens facin un sopar decent i un petit esmorzar?

Quedem a l'espera de fer l'exploratòria d'en Tiramilles i començar a donar la forma definitiva al tema.

Llista:
1.650X (el burro delante)
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9.
10.
..... va que n'hi ha molts que encara no heu dit res i segur que voleu venir :mrgreen:

salut!

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dj. set. 01, 2011 9:16 am

Hola.

A veure, demà m'arriben els frenos i els neumàtics, jo penso que dissabte tindré la moto apunt i podria anar a fer l'exploratoria Moia-St Hilari.

A veure jo proposo quedar a les 8.30 o 9 a la gasolinera de Moià, a partir d'aquí ja veurem que passa.
Per esmorzar o podem parar a algún lloc que trobem o ens podem endur entrepants, a mi tot em va bé.

Com que es una exploratoria no se res d'horaris, jo crec que amb tot el matí es suficient, però... :shock:

Espero que demà no tingui cap problema i pugui tenir la moto apunt, ara fins demà no ho podrè assegurar 100% :(

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. set. 01, 2011 10:05 am

Dissabte treballo :crys :crys NO podria ser diumenge?. A més dissabte ploura a bots i barrals :twisted:

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dj. set. 01, 2011 12:22 pm

[quote user="Pasqual" post="178031"]Dissabte treballo :crys :crys NO podria ser diumenge?. A més dissabte ploura a bots i barrals :twisted:[/quote]

Ets un bandarra!! si plou no passa res, ens mullem i ja està :cool:

A mi el diumenge també em va bé, si per aclamació popular va millor ho podem canviar...manifesteu-vos!

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dj. set. 01, 2011 12:53 pm

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 02, 2011 7:08 am

No es por portar la contrària... però a mi em vindria més bé anar-hi demà dissabte... ja que ha de ploure, tan per tant aprofitem el dia, no?

Dels tracks, el primer fa molt bona pinta però només es Mollerussa-Cervera, el segon sembla una proposta... :tremolant i el tercer es el que millor veig si finalment es practicable.
Actualitzo Llista:
Llista:
1.650X (el burro delante)
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge