Us volia fer partíceps de l'altre mimat de casa, apart de les motos.
el varem anar a buscar prop de Marsella, és un Traction Avant Légére 11B de l'any 1953.
Ara l'hem de restaurar... poc a pooooooccc...
Carinyosament li diem François...
em sembla que a França popularment el coneixien com Citroen Paton,un tiet meu de Marsella precismanet en tenia un d'igual ,per cert el d radere es un colas ??
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 25, 2011 11:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[quote user="Fjodor" post="177465"]Si, es un 11B Légére. Molt bé, Randy.
Aqui el coneixien com PATO o STROMBERG... però a França crec que sempre era un TRACTION...[/quote]
si ten rao,li deiem aqui aixi ''Pato'',aquests dies pasats he estat a França i m'he quedat molt orprs de la quantitat de 2 cv i R4 que encara roden amunt i avall el que mes m'ha sorpres es que no sn fets servir per algu que els ha restaurat sino portats per gent gran que els debien estrenar.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 25, 2011 11:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Tens raó!. Com que sempre que podem ens escapem més amunt de la ratlla... també ho he observat.
I aquest dies que varem fer la tournée per Quercy i Aveyron també.
Fixa't que vaig veure un avi portant un Gordini...
No crec que quedés gaire bé en François pintat taronja... :lol: :lol: :lol: :lol:
El seu color original es l'anomenat Grey RAF (com es veu). Molta gent em diu que el pinti negre, però jo el vull original, original...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 25, 2011 12:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Recordo que el meu pare explicava que s'havia tret el carnet amb un citroen que semblava tret de les pelicules de gansters ... segur que era un com aquest !!! Ja ens tindràs informats sobre la restauració d'aquesta meravella.
[quote user="Caganer" post="177470"]Quina passada!!
Des de petit que tinc la fixació pels Meharis, de color taronja... mmm.... ktm powa!![/quote]
Jo vaig ser l'afortunat propietari d'un ii era taronja, he, he. Quina lleugeresa. La meva mare va estar emprenyada amb el meu pare fins que el varem vendre perquè li feia la sensació de que ens mataríem amb allò sense carrosseria. Quins temps.
Després va venir el Dyane 6 (taronja) i el 2CV (groc).