Preus Gold Wing 2012 (als USA)
Moderador: Airald
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Preus Gold Wing 2012 (als USA)
Un link amb els preus de la Gold Wing de 2012, als Estats units.
http://powersports.honda.com/2012/gold- ... mpare.aspx
Amb el dòlar a 1,44€, tens la GW "bàsica" (sense GPS, supermegafrenos, i airbag) per 16100€ al canvi. :shock:
A la pràctica tots sabem que seguirà costant lo que val ara, i que el canvi seguirà sent 1€ = 1$ :(
(per comparar, la Deauville la treuen a 11100$, i aquí val uns 10000€)
http://powersports.honda.com/2012/gold- ... mpare.aspx
Amb el dòlar a 1,44€, tens la GW "bàsica" (sense GPS, supermegafrenos, i airbag) per 16100€ al canvi. :shock:
A la pràctica tots sabem que seguirà costant lo que val ara, i que el canvi seguirà sent 1€ = 1$ :(
(per comparar, la Deauville la treuen a 11100$, i aquí val uns 10000€)

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Preus Gold Wing 2012 (als USA)
Tens tota la raó pero també fixat que la que dius no porta ABS,indispensable per a mi a una moto d' aquesta energadura. 
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El Sagal ja us ho dirà quan val nova.... :ban

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Geroni" post="177526"]Tens tota la raó pero també fixat que la que dius no porta ABS,indispensable per a mi a una moto d' aquesta energadura.
[/quote]
pero es que hi ha opcio de comprar aquesta maquina sense ABS ???? :eyes :eyes :eyes SEMBLA IMPOSSIBLE !!!!!! la produccio ara no es al Japo ??? creia que havien fet una planta nova expresament .
pero es que hi ha opcio de comprar aquesta maquina sense ABS ???? :eyes :eyes :eyes SEMBLA IMPOSSIBLE !!!!!! la produccio ara no es al Japo ??? creia que havien fet una planta nova expresament .
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Kpeps" post="177545"][quote user="Geroni" post="177526"]Tens tota la raó pero també fixat que la que dius no porta ABS,indispensable per a mi a una moto d' aquesta energadura.
[/quote]
pero es que hi ha opcio de comprar aquesta maquina sense ABS ???? :eyes :eyes :eyes SEMBLA IMPOSSIBLE !!!!!! la produccio ara no es al Japo ??? creia que havien fet una planta nova expresament .[/quote]
La europea,no,pero si la importes dels USA,si.Tot es cuestió de gustoss i de $ ;)
pero es que hi ha opcio de comprar aquesta maquina sense ABS ???? :eyes :eyes :eyes SEMBLA IMPOSSIBLE !!!!!! la produccio ara no es al Japo ??? creia que havien fet una planta nova expresament .[/quote]
La europea,no,pero si la importes dels USA,si.Tot es cuestió de gustoss i de $ ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
l'any passat quan vam esar als usa i vam llogar la Harley, als dos concecionaris que vam estar, la HD electra Glide, estava a 17000 dolars, noveta, el preu a aqui es bastant mes elevat. :shock:
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat