Hola nois.
Després de fer un Morocco a finals de gener/principis de febrer seguint la pista de Panotxa & Co, volia baixar-hi un altre cop aquest setembre amb la dona, però la veritat és que no la veig molt motivada, pel que vull tirar pel meu compte i ja faré una sortideta més curta amb ella després de la Diada.
Estic obert a qualsevol proposta que sigui en el perióde entre el 29 d'agost i el 10 de setembre, i que sigui sortint de la península.
Si algú té pensat algo i busca company de fatigues i aventures, o vol acordar de fer quelcom conjuntament, aquí estic.
Propostes interessants per mi, per exemple, serien:
Repetir el tour Morocco Tanger-Fez-Azrou-Merzouga-Dades/Todra-Ourzazate-Marrakech-Meknes(Volubilis)-Larache-Tanger.
Qualsevol altre variació de tour a Morocco: costa atlàntica fins Sidi Ifni o Tan Tan, Zagora, creuar l'Atles de Todra a Agoudal (al febrer no va poder ser per la neu)...
Constantinopla per McBauman o qualsevol altre de les variants.
Tour albano-iugoslau-búlgar (em falta visitar Macedonia i Kosovo)
Ukrania express (pujada per Polonia i baixada per Rumania-Mar Negre).
Alps (per les dates, poder en moto de neu, je, je, vaja, el que es pogués fer).
...
Si per desgràcia no trobo cap company, hauré de tirar sol, segurament cap a l'est (i no em fa gràcia)
El pla és anar de camping alternant amb hotel econòmic, no tinc gaire pressupost i m'agrada disfrutar dels paisos i les gents. Per la dieta... si cal puc passar sense menjar fins la nit, quant un sopar típic del lloc és imprescindible.
Bé, a veure si algú m'acull o s'apunta, només puc viatjar durant dues vegades a l'any, el calendari de la UOC mana !!!
Salutacions:
Ximet Ric
llorenm (garrofa) terra (punt) es
Proposta De Viatge Entre 29 D'agost I 10 De Setembre
Moderador: Airald
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Proposta De Viatge Entre 29 D'agost I 10 De Setembre
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Proposta De Viatge Entre 29 D'agost I 10 De Setembre
Jo d'aquí unes hores marxo cap a les Espanyes, el viatge de l'estiu ja el tindre fet... tens mooooltes males idees ;) a veure si més endavant podem coincidir ni que sigui per fer una de les propostes que has escrit. I si més no una cerveseta. Sort amb la recerca!!
Salut!
Salut!
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
No se pas d'on treus tantes vacances, punyeteru !! si jo pogués i em deixessin...
Escolta, si les PAC's, la dona i les obligacions "ministerials" m'ho permeten, m'apuntaré a la teva sortida d'octubre, però només el dissabte. Amb GeSita o GS i amb els Tourance, però a fer pista.
Força sort amb el viatget, que t'ho passis d'allò més bé.
SALUT !!!
Ximet Ric
Escolta, si les PAC's, la dona i les obligacions "ministerials" m'ho permeten, m'apuntaré a la teva sortida d'octubre, però només el dissabte. Amb GeSita o GS i amb els Tourance, però a fer pista.
Força sort amb el viatget, que t'ho passis d'allò més bé.
SALUT !!!
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Bon viatge!!! que gaudeixis molt per Grècia i les Termòpiles (sempre he pensat que era un electrodomèstic)
A veure si quan tornis ens veiem i fem una sortideta.
Salut!! ;)
A veure si quan tornis ens veiem i fem una sortideta.
Salut!! ;)