Moto/Muntanya Al Canigó
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Moto/Muntanya Al Canigó
Caram, serem una bona colla !
Haurem d'agafar més corda per fer la cordada ben llarga ;)
Haurem d'agafar més corda per fer la cordada ben llarga ;)
- Ra-mon
- Presentats
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 22, 2011 11:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I serem més
2-3 persones que jo se estan en provisional
2-3 persones que jo se estan en provisional
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dv. ago. 05, 2011 12:27 am
Que tingueu una feliç caminada! L'any passat vaig estar dues nits a Prada de Conflent. I no vaig poder resistir pujar amb moto fins on pugués. No vaig allargar massa, jaja. Quan va començar els camins de terra i a mirar el cel. Vaig decidir que ja havia fet prou amb la meva Varadero, carregat amb tres maletes.
Just posar peu a terra i mirar de recollir unes pedres dela muntanya catalana per excel·lència em vam sortir d'un camí un ramat d'ovelles i cabres que van confirmar que l'ascensió havia de ser a peu i que costaria lo seu.
Els valents que aneu. que ho gaudiu plenament. Així quan pugui fer-ho jo ja sabré el camí.
Salut
Jordi
Just posar peu a terra i mirar de recollir unes pedres dela muntanya catalana per excel·lència em vam sortir d'un camí un ramat d'ovelles i cabres que van confirmar que l'ascensió havia de ser a peu i que costaria lo seu.
Els valents que aneu. que ho gaudiu plenament. Així quan pugui fer-ho jo ja sabré el camí.
Salut
Jordi
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Steelman" post="177330"]I serem més
2-3 persones que jo se estan en provisional[/quote]
Eii! Que ja vaig... em manifesto, je, je..
Doncs de moment provisional... però us dic que fa pocs dies vaig estar rutejant pel Parc natural de Posets-Maladeta i ja vaig fer uns quants km. amb bastant desnivell.
Aquí en teniu la prova: Ibon de Escarpinosa, 710 m de desnivell ;) :

Doncs de moment provisional... però us dic que fa pocs dies vaig estar rutejant pel Parc natural de Posets-Maladeta i ja vaig fer uns quants km. amb bastant desnivell.
Aquí en teniu la prova: Ibon de Escarpinosa, 710 m de desnivell ;) :

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Siono1000" post="177259"]Nosaltres també hem entrenat una mica aquest cap de setmana, en sembla que ja estem preparats. :D

Ara només queda mirar com està la moto, la pobra és sent abandonada. :oops:
Salut.[/quote]
Que macussss.
Ara que entre tots amb tant entrenament ja m'esteu acollonint.
Ara només queda mirar com està la moto, la pobra és sent abandonada. :oops:
Salut.[/quote]
Que macussss.
Ara que entre tots amb tant entrenament ja m'esteu acollonint.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Cristina_tgn" post="177350"][quote user="Steelman" post="177330"]I serem més
Aquí en teniu la prova: Ibon de Escarpinosa, 710 m de desnivell ;) :[/quote]
Tu rai no has pas de patir amb aquests cims que fas ;)
Nosaltres no estem gens avesats a pujar cims, si és pla encara però això de pujar ..., en fi, ja ens esperareu ;)
També s'apunta la meva filla i com que som 3 també vindrem en cotxe.
Aquí en teniu la prova: Ibon de Escarpinosa, 710 m de desnivell ;) :[/quote]
Tu rai no has pas de patir amb aquests cims que fas ;)
Nosaltres no estem gens avesats a pujar cims, si és pla encara però això de pujar ..., en fi, ja ens esperareu ;)
També s'apunta la meva filla i com que som 3 també vindrem en cotxe.
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Ostres pudria ser que vinges encara que no estig entrenat per aquestas caminates
per siuncas apunteume com aprovisiunal i aquet cap de semane us ucunfirmo okkk...
;) ;) :castell
per siuncas apunteume com aprovisiunal i aquet cap de semane us ucunfirmo okkk...
;) ;) :castell
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Estem analitzant la situació... però de venir-hi també fariem cap al refugi!!
Fins aviat!
Estem analitzant la situació... però de venir-hi també fariem cap al refugi!!
Fins aviat!

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Doncs nosaltres, potser som 4, s'apuntan uns amics, que també dormiran al refugi.
ostres m'esteu fent por :tremolant , entre el Panotxe's, Siono's, Cristinatgn, esteu molt preparats, nosaltres, com sempre, ja arribarem :mrgreen:
:cerv
ostres m'esteu fent por :tremolant , entre el Panotxe's, Siono's, Cristinatgn, esteu molt preparats, nosaltres, com sempre, ja arribarem :mrgreen:
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
jo al final vindere sol
Tambe fare cap a la tarda el refugi.
A quina hoar pujareu? els que hi aneu a la tarda?
Tambe fare cap a la tarda el refugi.
A quina hoar pujareu? els que hi aneu a la tarda?
Ex ...moltes coses
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
al refugi arribarem al voltant de les 17-18, per cert has trucat?
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Bones aben fet totes gestions opurtunes semble que ja empudriau apuntar
com a definitiu axi dons fins Diumenge proper.... :tremolant :tremolant
:roll: :roll: :mrgreen:
com a definitiu axi dons fins Diumenge proper.... :tremolant :tremolant
:roll: :roll: :mrgreen:
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, molt bones!
Ja torno a estar operatiu després de les fatigoses vacances. :lol:
Gracies Ramon per actualitzar la llista, veig que al final serem colla. :eyes
Si et sembla be, per no embolicar la troca, continuarem amb la teva llista i esborro la meva. :roll:
Carai en Siono i la Irene, dalt del Carlit amb les Bullosses de fons, :eyes quin nivell...costa més pujar al Carlit que al Canigó per
la vesant de Cortalets.
Esperem que faci bon temps i puguem gaudir d'una bona jornada Moto/Muntanyera.
Salut! ;)
Ja torno a estar operatiu després de les fatigoses vacances. :lol:
Gracies Ramon per actualitzar la llista, veig que al final serem colla. :eyes
Si et sembla be, per no embolicar la troca, continuarem amb la teva llista i esborro la meva. :roll:
Carai en Siono i la Irene, dalt del Carlit amb les Bullosses de fons, :eyes quin nivell...costa més pujar al Carlit que al Canigó per
la vesant de Cortalets.
Esperem que faci bon temps i puguem gaudir d'una bona jornada Moto/Muntanyera.
Salut! ;)
- Ra-mon
- Presentats
Jacks, canviat de llista.
Panotxa, cap problema amb la llista, ja l'aniré posant al dia.
En quant a «fatigoses vacances», va, va, segur que estaveu ben espatarrats a les platges negres de la costa oest i prenent la frescxa sota els castanyers de la Castagniccia ;)
LLISTA ACTUALITZADA
Panotxa, cap problema amb la llista, ja l'aniré posant al dia.
En quant a «fatigoses vacances», va, va, segur que estaveu ben espatarrats a les platges negres de la costa oest i prenent la frescxa sota els castanyers de la Castagniccia ;)
LLISTA ACTUALITZADA
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Sergi3" post="177480"]Doncs nosaltres, potser som 4, s'apuntan uns amics, que també dormiran al refugi.
:cerv[/quote]
Ep!
ja fa dies que hi dono voltes , tinc ganes d'apuntar-me, però amb aquest nivell em fa mitja por :tremolant , la nostra experiència a l'alta muntanya es limita gairebé al castell del montgrí i només té 300 m.de desnivell-, suposo que podrem anar amb el grup xino, xano, ...dels que ja arribarem. :razz:
Ramon, apunta si us plau, 1 moto, 2 pax, Itaca i Glòria.
Fins diumenge!
Ep!
ja fa dies que hi dono voltes , tinc ganes d'apuntar-me, però amb aquest nivell em fa mitja por :tremolant , la nostra experiència a l'alta muntanya es limita gairebé al castell del montgrí i només té 300 m.de desnivell-, suposo que podrem anar amb el grup xino, xano, ...dels que ja arribarem. :razz:
Fins diumenge!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Itaca" post="177667"][quote user="Sergi3" post="177480"]Doncs nosaltres, potser som 4, s'apuntan uns amics, que també dormiran al refugi.
Ep!
Fins diumenge![/quote]
Je, je, ja es veu a venir que hi haurà un grupet al capdavant amb Panotxes, Sionos, Cristinatgn, Sergis. ... i un nombrós grup més endarrera que anirem fent el que podrem ;)
Apuntats !
Ep!
Fins diumenge![/quote]
Je, je, ja es veu a venir que hi haurà un grupet al capdavant amb Panotxes, Sionos, Cristinatgn, Sergis. ... i un nombrós grup més endarrera que anirem fent el que podrem ;)
Apuntats !
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Hola a tots...
Si hi ha qui ve de lluny, i vulgui per matinar menys venir a dormir al poble de Ventolà, a la collada de Tosses, cap problema.
Ventolà està a 100Kms de Prades (amb forces corbes, això sí), passant per Puigcerdà i Mont-Louis(des de la Jonquera fins a Prades hi ha uns 80Kms).
Allà hi tinc una casa. Ja he parlat amb en Panotxa, i quedaríem a Prades mateix tots plegats, per tal de fer la pista de pujada junts.
Per sopar dissabte nit allà cap problema, o mengem a casa, o anem al restaurant “ l’Anna de Ventolà”, al costat de casa i prou econòmic.
Qui vulgui contactar amb mí, el meu nº de telèfon està al perfil.
Fins diumenge...(o dissabte)
Si hi ha qui ve de lluny, i vulgui per matinar menys venir a dormir al poble de Ventolà, a la collada de Tosses, cap problema.
Ventolà està a 100Kms de Prades (amb forces corbes, això sí), passant per Puigcerdà i Mont-Louis(des de la Jonquera fins a Prades hi ha uns 80Kms).
Allà hi tinc una casa. Ja he parlat amb en Panotxa, i quedaríem a Prades mateix tots plegats, per tal de fer la pista de pujada junts.
Per sopar dissabte nit allà cap problema, o mengem a casa, o anem al restaurant “ l’Anna de Ventolà”, al costat de casa i prou econòmic.
Qui vulgui contactar amb mí, el meu nº de telèfon està al perfil.
Fins diumenge...(o dissabte)
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Avui el mati he reservat al Refugi de Cautalets per 8 persones .
Al final som 6, aixi que de moment hi ha dues places. Si algu vol venir a passar ja la nit alla que m´ho digui o dimecres trucare dient que som 6.
Els que pugem dissabte, quedarem als volts de la 5 a la població de Fillols per pujar amb cotxes i motos fins al refugi.
Al final som 6, aixi que de moment hi ha dues places. Si algu vol venir a passar ja la nit alla que m´ho digui o dimecres trucare dient que som 6.
Els que pugem dissabte, quedarem als volts de la 5 a la població de Fillols per pujar amb cotxes i motos fins al refugi.
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
JoanCG, em sembla que nosaltres farem Olot, Figueres, Perpinyà, Prades , ... em sembla que és el camí més ràpid.
... però merci per l'oferiment ;)
... però merci per l'oferiment ;)