Moto/Muntanya Al Canigó
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Moto/Muntanya Al Canigó
Hola
Nosaltres pujarem des de Girona. El dissabte al vespre tenim festa familiar, no crec que anem a dormir massa tard. Suposo que no hi haurà problema de ser a les 7h.
Seria bó que informéssiu de l'hora de trobada al pàrquing d'inici de la pista de Cortalets, pels que potser anem més tard. O bé voldríeu quedar directe al refugi?
A finals de setmana informaré si vinc sol o amb la dona. Ara mateix és dubte! En principi tenim ganes de venir els dos, però no tenim assegurat el cangur de les nenes, uns avis ens han fallat... JA informaré.
Per cert, de moment sembla que tindrem un temps mig mig amb nuvolades, a veure com avança la previsió.
Salut
Carles
Nosaltres pujarem des de Girona. El dissabte al vespre tenim festa familiar, no crec que anem a dormir massa tard. Suposo que no hi haurà problema de ser a les 7h.
Seria bó que informéssiu de l'hora de trobada al pàrquing d'inici de la pista de Cortalets, pels que potser anem més tard. O bé voldríeu quedar directe al refugi?
A finals de setmana informaré si vinc sol o amb la dona. Ara mateix és dubte! En principi tenim ganes de venir els dos, però no tenim assegurat el cangur de les nenes, uns avis ens han fallat... JA informaré.
Per cert, de moment sembla que tindrem un temps mig mig amb nuvolades, a veure com avança la previsió.
Salut
Carles
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
JoanCG nosaltres passarem per la rotonda de Prades a les +/- 8:15, podem quedar a l'inici de la carretera que va a Los Massos - Villerach
Clica la imatge

CMB t'esperem a La Junquera, si al final no hi arribes a temps, millor quedar directament al Refugi de Cortalets que és on esmorzarem.
Steelman, ens veiem a Cortalets....demanam una cerveseta per esmorzar.
Encara queden dies però de moment la previsió de Meteofrance és de pluja....MCGT :enfadat

Clica la imatge

CMB t'esperem a La Junquera, si al final no hi arribes a temps, millor quedar directament al Refugi de Cortalets que és on esmorzarem.
Steelman, ens veiem a Cortalets....demanam una cerveseta per esmorzar.
Encara queden dies però de moment la previsió de Meteofrance és de pluja....MCGT :enfadat

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Potser el temps canviarà, encara falten 6 dies :roll:
- CMB
- Presentats
[quote user="Ramon" post="177801"]Potser el temps canviarà, encara falten 6 dies :roll:[/quote]
El dilluns la meteo.fr marca més sol, potser tenim sort i s'avança a diumenge. El que si sembla clar és que estarà humida la pista per plujes dels últims dies.
Salut
El dilluns la meteo.fr marca més sol, potser tenim sort i s'avança a diumenge. El que si sembla clar és que estarà humida la pista per plujes dels últims dies.
Salut
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
A veure si hi fa bon temps..
Això del refugi? quin preu tè la nit? entenc que s'hi ha de portar sac de dormir.. (No he dormit mai en refugis :mrgreen: :oops: )
Vaja si encara hi ha lloc i es pot, i el temps acompanya.
Això del refugi? quin preu tè la nit? entenc que s'hi ha de portar sac de dormir.. (No he dormit mai en refugis :mrgreen: :oops: )
Vaja si encara hi ha lloc i es pot, i el temps acompanya.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
El refugi com vaig posar, vaig reservar per 8 i som 6, aixi que si vols...ja ho saps.
El preu es de 15,90€ i no hi ha sopar, aixi que t´has de portar a més del Sac, el dinar de diumenge i el sopar de dissabte
De totes maneres si vens, assegura-ho pq he de trucar el refugi confirmant que som 6-7 o 8.
I per esperar-te o no el dissabte a l´hora de pujar-hi ;)
Per el sopar de dissabte, jo em pujare el fugonet per si volem fer-nos un cafetonet o menjar algo calent ;)
El preu es de 15,90€ i no hi ha sopar, aixi que t´has de portar a més del Sac, el dinar de diumenge i el sopar de dissabte
De totes maneres si vens, assegura-ho pq he de trucar el refugi confirmant que som 6-7 o 8.
I per esperar-te o no el dissabte a l´hora de pujar-hi ;)
Per el sopar de dissabte, jo em pujare el fugonet per si volem fer-nos un cafetonet o menjar algo calent ;)
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Demà miraré si arrenca la moto que la tinc molt abandonada ultimament. :tremolant
Alguns van molt equivocats al posar-nos al grup capdavanter, nosaltres som dels xino-xano ja arribarem. :D
A veure si el temps acompanya.
Salut.
Alguns van molt equivocats al posar-nos al grup capdavanter, nosaltres som dels xino-xano ja arribarem. :D
A veure si el temps acompanya.
Salut.
Salut i kilómetres
- Vendetta
- Presentats
Carai, aquests del refugi.. posant preus en plan marketing.. 15,90 ja hi podrien fer 16 o bè 15.
Bè, tema aquest apart..
Doncs va, farè cap al refugi, aixi ja hi serem posats, i mès descansats per la passejada.. no fos cas que tinguès temtacions d'anar a dormir tard. :mrgreen:
Resumint doncs, que ja m hi pots apuntar, i si portes fugonet per a talladet del matì, ja no diguem. :mrgreen:
Bè, tema aquest apart..
Doncs va, farè cap al refugi, aixi ja hi serem posats, i mès descansats per la passejada.. no fos cas que tinguès temtacions d'anar a dormir tard. :mrgreen:
Resumint doncs, que ja m hi pots apuntar, i si portes fugonet per a talladet del matì, ja no diguem. :mrgreen:
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Steelman" post="177769"]Avui el mati he reservat al Refugi de Cautalets per 8 persones .
Al final som 6, aixi que de moment hi ha dues places. Si algu vol venir a passar ja la nit alla que m´ho digui o dimecres trucare dient que som 6.
Els que pugem dissabte, quedarem als volts de la 5 a la població de Fillols per pujar amb cotxes i motos fins al refugi.[/quote]
Bongiorno!!
Doncs jo diria que estic en el grup de 6, gràcies Steelman per les gestions.
Ara toca preparar la intendència.
CONFIRMO QUE SI QUE VINC!!!
Ho poso ben gran perqué a tothom li quedi clar, eh Vendetta!!! :mrgreen: :mrgreen:
Per cert Vendenta els accents a l “e” a vegades són tancats... :mrgreen: :mrgreen: algú ho havia de dir (que consti que a mi també em costa a vegades)
Ens veiem a Fillols dissabte tarda...
Vagi bé
Al final som 6, aixi que de moment hi ha dues places. Si algu vol venir a passar ja la nit alla que m´ho digui o dimecres trucare dient que som 6.
Els que pugem dissabte, quedarem als volts de la 5 a la població de Fillols per pujar amb cotxes i motos fins al refugi.[/quote]
Bongiorno!!
Doncs jo diria que estic en el grup de 6, gràcies Steelman per les gestions.
Ara toca preparar la intendència.
CONFIRMO QUE SI QUE VINC!!!
Ho poso ben gran perqué a tothom li quedi clar, eh Vendetta!!! :mrgreen: :mrgreen:
Per cert Vendenta els accents a l “e” a vegades són tancats... :mrgreen: :mrgreen: algú ho havia de dir (que consti que a mi també em costa a vegades)
Ens veiem a Fillols dissabte tarda...
Vagi bé
- Ra-mon
- Presentats
Fantàstic, serem una bona colla, ja hi cabrem tots al cim ? : :D
Stelvio00, ets l'únic a la llista de provisionals, encara estàs meditant ?
Se m'acut que com tu i en Randy teniu un tema pendent en anar amb bici no-sé-on ... podríeu decidir-vos i venir plegats en bici fins a Cortalets, ja us esperarem :roll:
Se m'acut que com tu i en Randy teniu un tema pendent en anar amb bici no-sé-on ... podríeu decidir-vos i venir plegats en bici fins a Cortalets, ja us esperarem :roll:
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Va que ja queda menys.
Esperem que la previsió s'avanci una mica... :eyes

Ramon seria bo que a la llista d'inscrits i posessis el punt de trobada de cada un, no fos que ens
deixéssim algú.
Salut!
PD: No us deixe-ho l'impermeable.
Esperem que la previsió s'avanci una mica... :eyes

Ramon seria bo que a la llista d'inscrits i posessis el punt de trobada de cada un, no fos que ens
deixéssim algú.
Salut!
PD: No us deixe-ho l'impermeable.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="177927"]Fantàstic, serem una bona colla, ja hi cabrem tots al cim ? : :D
Se m'acut que com tu i en Randy teniu un tema pendent en anar amb bici no-sé-on ... podríeu decidir-vos i venir plegats en bici fins a Cortalets, ja us esperarem :roll:[/quote]
No meditava........... i finalment nous problemas de salud de la mare faran que no pugui asistir hi :enfadat :enfadat i aquesta em feia especialment gracia, aixis que un altre cop será.
Ramon: Tal i com veig el tema quasi amb tota seguretat tampoc podré anar a la nocturna :crys
Se m'acut que com tu i en Randy teniu un tema pendent en anar amb bici no-sé-on ... podríeu decidir-vos i venir plegats en bici fins a Cortalets, ja us esperarem :roll:[/quote]
No meditava........... i finalment nous problemas de salud de la mare faran que no pugui asistir hi :enfadat :enfadat i aquesta em feia especialment gracia, aixis que un altre cop será.
Ramon: Tal i com veig el tema quasi amb tota seguretat tampoc podré anar a la nocturna :crys
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Xavier que no sigui res el tema de la mare. Ànims!
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Xavier jo també espero que lo de la teva mare no sigui res greu.
- Ra-mon
- Presentats
Sap greu Xavier, que la teva mare millori ben aviat.
Salut !
Salut !
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Xavier, que els problemes de salut de ta mare no siguin res greu i que es millori deseguida !
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Malauradament nosaltres no podrem venir... amb la il·lusió que ens feia, la veritat. Però no sempre es pot estar a tot arreu... que ho gaudiu força i feu moltes fotos!
Xavi, ànims i que es millori la teva mare... ;) ;)
Fins aviat!
Malauradament nosaltres no podrem venir... amb la il·lusió que ens feia, la veritat. Però no sempre es pot estar a tot arreu... que ho gaudiu força i feu moltes fotos!
Xavi, ànims i que es millori la teva mare... ;) ;)
Fins aviat!

- Ra-mon
- Presentats
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 31, 2011 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
[quote user="Ramon" post="178004"]Confirmeu si el punt de trobada on us hem posat és correcte (o no) ;)
LLISTA I PUNTS DE TROBADA[/quote]
Hola, si confirmo! :lol: :lol: :lol:
Al final sembla ser que vindré tot sol, sense la dona.
Fins diumenge a la Jonquera!!!
Quina previsió del temps més dolenta, no?
Salut
LLISTA I PUNTS DE TROBADA[/quote]
Hola, si confirmo! :lol: :lol: :lol:
Al final sembla ser que vindré tot sol, sense la dona.
Fins diumenge a la Jonquera!!!
Quina previsió del temps més dolenta, no?
Salut
- Vendetta
- Presentats
Tinc un APM.
Si plou teniu previst pujar-hi igualment? Al refugi hi haurà alguna nevera per poder mantenir alguna aigueta fresca, o millor congelada?
Cristina Si això dels accents no ets pas la primera que m'ho diu, i em sembla que no seràs pas la ultima. :mrgreen:
Si plou teniu previst pujar-hi igualment? Al refugi hi haurà alguna nevera per poder mantenir alguna aigueta fresca, o millor congelada?
Cristina Si això dels accents no ets pas la primera que m'ho diu, i em sembla que no seràs pas la ultima. :mrgreen: