Moto/Muntanya Al Canigó

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Moto/Muntanya Al Canigó

Entrada Autor: Ra-mon » dj. set. 01, 2011 1:59 pm

[quote user="Vendetta" post="178034"]Tinc un APM.

Si plou teniu previst pujar-hi igualment? Al refugi hi haurà alguna nevera per poder mantenir alguna aigueta fresca, o millor congelada? [/quote]

Si plou ens podem quedar al refugi a jugar a cartes, també podem fer una volteta fins l'avió estavellat a buscar un geocatxé, etc.

Jo confio que el diumenge tinguin la cervesa fresca, l'any passat ho era ;)
Imatge

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dj. set. 01, 2011 4:11 pm

[quote user="Vendetta" post="178034"]Tinc un APM.

Si plou teniu previst pujar-hi igualment? Al refugi hi haurà alguna nevera per poder mantenir alguna aigueta fresca, o millor congelada?

Cristina Si això dels accents no ets pas la primera que m'ho diu, i em sembla que no seràs pas la ultima. :mrgreen:[/quote][quote user="Ramon" post="178042"][quote user="Vendetta" post="178034"]Tinc un APM.

Si plou teniu previst pujar-hi igualment? Al refugi hi haurà alguna nevera per poder mantenir alguna aigueta fresca, o millor congelada? [/quote]

Si plou ens podem quedar al refugi a jugar a cartes, també podem fer una volteta fins l'avió estavellat a buscar un geocatxé, etc.

Imatge[/quote]

Bones!!

Vendetta molt observador amb això de l'aigua fresca, jo no conec les instal.lacions del refugi. A veure si algú et diu alguna cosa al respecte. I ja que treus el tema dels líquids tu que ets d'Olot ja podries portar una ampolla de Ratafia per amenitzar la vetllada els que ens quedem a dormir al refugi ;)

Pel que fa a les previsions del temps no les he mirat pas, si plou impermeable i cap amunt, que per això ho va posar el Panotxa a la llista d'estris necessaris...

Ramon que no anem amb moto quant plou? Ara resultarà que no podem caminar sota la pluja :mrgreen:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. set. 01, 2011 5:25 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="178049"][quote user="Vendetta" post="178034"]Tinc un APM.

Si plou teniu previst pujar-hi igualment? Al refugi hi haurà alguna nevera per poder mantenir alguna aigueta fresca, o millor congelada?

Cristina Si això dels accents no ets pas la primera que m'ho diu, i em sembla que no seràs pas la ultima. :mrgreen:[/quote][quote user="Ramon" post="178042"][quote user="Vendetta" post="178034"]Tinc un APM.

Imatge[/quote]

Bones!!

Vendetta molt observador amb això de l'aigua fresca, jo no conec les instal.lacions del refugi. A veure si algú et diu alguna cosa al respecte. I ja que treus el tema dels líquids tu que ets d'Olot ja podries portar una ampolla de Ratafia per amenitzar la vetllada els que ens quedem a dormir al refugi ;)

Pel que fa a les previsions del temps no les he mirat pas, si plou impermeable i cap amunt, que per això ho va posar el Panotxa a la llista d'estris necessaris...

Ramon que no anem amb moto quant plou? Ara resultarà que no podem caminar sota la pluja :mrgreen:[/quote]

Si plou, no pasa res, es pot anar amb moto, però Cristina, pregunto: Amb quina moto vols pujar i baixar la pista? O vindras amb cotxe?

Jo si plou, no sé si val la pena pujar al cim, no veurem res de res i pot ser una mica perillós, crec. Ho dic per lo relliscós de les pedres, oi!

De totes maneres la previsió per diumenge és millor que la de dissabte. En principi només han de caure algun ruixat pel matí i prou. Segons meteo.fr.

Salut

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dj. set. 01, 2011 7:14 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="178049"]Pel que fa a les previsions del temps no les he mirat pas, si plou impermeable i cap amunt, que per això ho va posar el Panotxa a la llista d'estris necessaris...

Ramon que no anem amb moto quant plou? Ara resultarà que no podem caminar sota la pluja :mrgreen:[/quote]

Pujar el Canigó amb pluja ? :eyes
Jo ja us esperaré al refugi a que baixeu :mrgreen:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 01, 2011 9:11 pm

Tot i que no vinc estava repassant la llista d'assistents i hi veig gent nova. :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dv. set. 02, 2011 10:11 am

Be doncs, sembla que ens mullarem. :enfadat

A muntanya ho normal és arribar fins al refugi i allà avaluar la situació de si és pot pujar o no.

A voltes s’obre una clariana que et permet fer el cim, o be deixar-ho per un altre dia.

Respecte al refugi, tenen servei de restauració i no crec que tingueu cap problema.

Fins diumenge....salut! ;)

METEOFRANCE

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 02, 2011 4:26 pm

El simbol que possen per diumenge mati i tarda es Imatge

Aixi que jo crec que ens mullarem a alguna estona pero que no tindrem un aiguat.

El que si veig es que la tarda nit de dema hi ha tempestes....
Els que ens quedem al refugi pot ser una nit espectacular ;)

I haureu d´anar en compte al diumenge pujar amb la moto per el cami.
Jo anava anar amb moto pero pista i pluja.....vaig en cotxe
Ex ...moltes coses

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. set. 02, 2011 6:25 pm

[quote user="Steelman" post="178129"]El simbol que possen per diumenge mati i tarda es Imatge

Aixi que jo crec que ens mullarem a alguna estona pero que no tindrem un aiguat.

El que si veig es que la tarda nit de dema hi ha tempestes....
Els que ens quedem al refugi pot ser una nit espectacular ;)

I haureu d´anar en compte al diumenge pujar amb la moto per el cami.
Jo anava anar amb moto pero pista i pluja.....vaig en cotxe[/quote]

L'han renovat: ;)

mati:
Imatge

tarda:
Imatge

És a dir, la cosa millora una mica...

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 02, 2011 6:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 02, 2011 9:26 pm

Al final farà un dia dia ben maco ;)

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dv. set. 02, 2011 10:29 pm

Finalment naltros no vindrem, i no es que l'Steelman, gracies, no hi hagi insistit. Resulta que he hagut de portar el cotxe al mecànic, i els companys amb els que haviem de venir, no ho veuen gaire clar de pujar amb el seu, més baixet que el nostre, pel tema de la pista i la pluja, aixir que hem decidit no anar-hi :crys :crys
que tingueu bona ruta, i aneu amb compte

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. set. 02, 2011 11:50 pm

Vaja Sergi i Esther.. tota una llàstima. Ara que.. si amb una V'storm no podeu fer la pista... :twisted:

Cujons.. jo he vist el temps.. i deu nido per anar-hi demà amb moto, i el sergi i l'esther ja m'hi estan fent entrar cangueli amb això del cotxe baix...

Jo esperarè a veure si trobo un espai en el temps per atrevessar la pluja...

Tot i no saber on és exactament el refugi.. Hi haurà covertura allà dalt per fer-vos hi un truc? :roll:

Bè a veure si demà quan ho hagi acabat de mirar et faig un truc steelman, i acabo d aclarir.

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » ds. set. 03, 2011 9:25 am

Ei, ei, gent, no us espanteu per la pluja ... almenys abans de veure-la :mrgreen:

Nosaltres encara que plogui pujarem fins al refugi i després, tal com diu en Panotxa, ja es veurà si podem o no fer el cim.

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » ds. set. 03, 2011 9:52 am

Ep Sergi, em sap molt de greu això del cotxe, ja es mala sort primer el cotxe i ara l'aigua.

Però sempre podem trobar una solució o altra.

Per exemple....mmmmm, deixa'm pensar! :roll:

Opció 01.-Podeu pujar demà en moto fins a Prades i pujar amb el cotxe del Ramon (això si que deu ser tota una experiència) :eyes

Opció 02.-Podeu pujar aquest vespre a Banyoles, us quedeu a dormir, prenem uns whiskys, gin-tònics, cerveses i tota cosa
al·lucinògena que ens faci veure que no plou...i demà el Ramon pot passar per Banyoles a recollir-vos. :razz:

Opció 03 (la bona).-Si pugeu a Banyoles li fareu un favor a la Montse...ella estarà encantada de portar-vos amb el seu cotxe i deixar-me
tot sol a la moto, inclús a Prades podria carregar algú més. ;)

Per cert algú portarà cartes per matar el temps al refugi? :lol: :lol: :lol:

Sergi, el Jordi te el meu mòbil, ens truquem i ho podem concretar...va que sempre hi ha una solució o altra.

Salut! ;)

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » ds. set. 03, 2011 11:26 am

Hola

Caram, quina mala sort amb el temps...

Segons meteo.fr demà farà:

Matin:
Imatge

Après-midi:
Imatge

Soirée:
Imatge

A mi no em fa por anar per pista amb pluja, ja tinc la moto preparada per això. A més porto roda nova de tacs!!! Però amb pluja no es disfruta tant la conducció amb les nostres motos grans, potser amb una enduro... :smile:

La pujada i baixada de la pista és molt maca amb bon temps. El mes de Juny vam fer la part final del trajecte amb boira i la veritat que no es veu res de res i no saps on ets. Erem a l'encreuament de dalt de tot i no es veia a 20 metres...

Imatge

Jo potser també aposto per:

Opció 04: Pujar amb cotxe des de casa fins a dalt del refugi i si llavors fa una mica de bon temps, intentar fer el cim!

Opció 05: Aplaçar-ho ¿?¿?¿?

...

De moment mantinc l'opció 00, que és pujar amb moto des de Girona fins a dalt del refugi!

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 03, 2011 11:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » ds. set. 03, 2011 12:55 pm

holaaa

ondia, se m'havia pasat la sortida, m'hagues agradat venir :crys

feu bondat, que el canigo te molt mal geni amb les tormentes, si nomes plou, amunt, pero si es tormenta, avall, que ja s'hi han quedat bastants alla dalt per culpa dels llamps

i tranquils, la muntanya no es mourà d'allà, podem tornar hi

v'sss

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. set. 03, 2011 3:51 pm

[quote user="Jb500" post="178184"]holaaa

ondia, se m'havia pasat la sortida, m'hagues agradat venir :crys

feu bondat, que el canigo te molt mal geni amb les tormentes, si nomes plou, amunt, pero si es tormenta, avall, que ja s'hi han quedat bastants alla dalt per culpa dels llamps

i tranquils, la muntanya no es mourà d'allà, podem tornar hi

v'sss[/quote]

Ja sé que en el grup hI han GRANS experts en montanya, però VIGILEU!

Punt Diari

successos

Un muntanyenc mort i set ferits per un llamp al Canigó

En el moment de la descàrrega les víctimes eren a tocar de la creu de ferro que hi ha dalt del cim
Tres equips de socors de muntanya de la gendarmeria francesa es van desplaçar al cim i als refugis
23/06/11 02:00 - prada del conflent - Aleix Renyéemail

Prada Un ciutadà britànic resident a Prada va morir al cim del Canigó dimarts, a les dues de la tarda, quan un llamp va caure de manera sobtada. Set persones més, totes originàries de la Catalunya del Nord, van resultar ferides lleument per la mateixa descàrrega elèctrica.

En el moment que el llamp va caure hi havia una vintena de persones al voltant de la creu de ferro del cim, a 2.784 metres d'altitud, on diumenge passat va tenir lloc la tradicional Trobada del Canigó.

Durant aquesta trobada centenars de persones pugen a dipositar-hi els feixos de llenya amb què s'encendrà el Foc del Canigó, que s'escampa arreu dels Països Catalans cada nit de Sant Joan.

Els excursionistes presents a primera hora de la tarda de la tarda havien arribat dalt del Canigó en grups separats, i havien fet l'ascensió amb temps assolellat. La tempesta es va formar d'una manera sobtada i el llamp “va tocar les persones més properes a la creu de ferro”, segons van explicat alguns excursionistes presents.

Els que no van ser afectats pel llamp van poder donar l'alerta amb els telèfons mòbils i van ajudar els ferits a baixar en dos grups, en direcció als refugis dels Cortalets i Aragó.

Tres equips de socors

“Un quart d'hora després que esclatés la tempesta, ja teníem telefonades de socors des del cim”, van explicar des de la caserna de bombers de Prada.

Van ser els gendarmes especialitzats en alta muntanya de Bolquera els que van constatar la mort de l'home, de 51 anys, quan van arribar al cim. Tres equips d'assistència medicalitzats van ser conduïts a la zona amb l'helicòpter Dragon 66 de la seguretat civil. Amb el mateix helicòpter es va recuperar els ferits, sis homes i una dona, per traslladar-los a la clínica de Prada, on “es va constatar que havien estat afectats lleument”, segons fonts de la gendarmeria. Alguns ferits van ser traslladats a Perpinyà, per falta de lloc a la clínica.

Xavicat
Presentats
Entrades: 14
Membre des de: dg. juny 05, 2011 12:21 am
Ubicació: L' Escala

Entrada Autor: Xavicat » dg. set. 04, 2011 12:58 am

Avui hem arribat de la Bretanya i Normandia llastima segur que sera una bona sortida moto-muntanya i al Canigo..... Que tingueu un bon dia

Mototurisme
Presentats
Entrades: 2175
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Mototurisme » dg. set. 04, 2011 8:25 am

Esta plovent considerablement.

A veure si s'aixeca el dia pq ara aparegut un estanyol davant refugi
Mototurisme Catalunya

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dg. set. 04, 2011 9:35 am

Abordem la operacio. Els que estem al refugi intentarem baixar.
Ens trobem a Prada

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. set. 04, 2011 11:08 am

Bones!!!

Ostres... al final no podeu pujar-hi?? Tant mal·lament està el temps?? Una llàstima si és així...

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”