Sortida A Bmw Riders De Formigal
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:17 pm
- Ubicació: Granollers
Sortida A Bmw Riders De Formigal
hola algu te previst anar a formigal el dies 9, 10 i 11 de setembre?gracies
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Sortida A Bmw Riders De Formigal
jo i anire dissabte i tornare el mes segur el mateix dia a veure si ens veiem per alla.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Kpeps" post="176696"]jo i anire dissabte i tornare el mes segur el mateix dia a veure si ens veiem per alla.[/quote]
Ja sabia que eres un paio ràpid...
Ja sabia que eres un paio ràpid...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Unaltre any que aquesta cita s´em resisteix :enfadat :enfadat :enfadat
Hauré de canviar de marca ????
Hauré de canviar de marca ????
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Mareta" post="176741"]Unaltre any que aquesta cita s´em resisteix :enfadat :enfadat :enfadat
Hauré de canviar de marca ????[/quote]
Si, a Honda!!!!! ;)
Si, a Honda!!!!! ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="CMB" post="176742"][quote user="Mareta" post="176741"]Unaltre any que aquesta cita s´em resisteix :enfadat :enfadat :enfadat
Si, a Honda!!!!! ;)[/quote]
Carlos,
La única moto de Honda que em faria dubtar , per el meu estil de conducció , seria la Crosstourer i la GW.
La primera tenia que sortir al mercat abans de finals d´any, amb els probleme nipons... fins a principis del 2012.... res de res, el problema principal serà el preu ... bastant prohibitiu .... a més un model nou..... :???: , necesita un parell d´anyets...... restyling, maquillatge, parfum... o sigui que fins el 2014 ... cap Honda...
La GW... avui en tinc una aparcada al garatge.... de tant en tant he de fer de babysitter d´una GW.
O sigui que .... de moment.... i a casa...... gs Namibia :mrgreen: :mrgreen:
Si, a Honda!!!!! ;)[/quote]
Carlos,
La única moto de Honda que em faria dubtar , per el meu estil de conducció , seria la Crosstourer i la GW.
La primera tenia que sortir al mercat abans de finals d´any, amb els probleme nipons... fins a principis del 2012.... res de res, el problema principal serà el preu ... bastant prohibitiu .... a més un model nou..... :???: , necesita un parell d´anyets...... restyling, maquillatge, parfum... o sigui que fins el 2014 ... cap Honda...
La GW... avui en tinc una aparcada al garatge.... de tant en tant he de fer de babysitter d´una GW.
O sigui que .... de moment.... i a casa...... gs Namibia :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Xavier" post="176698"][quote user="Kpeps" post="176696"]jo i anire dissabte i tornare el mes segur el mateix dia a veure si ens veiem per alla.[/quote]
Ja sabia que eres un paio ràpid...[/quote]
si es per no gastar home :mrgreen: :mrgreen: potser mi quedare una nit,pero de tornada al cami si faig algun '' col '' si retorno entran a França,no he fet mai una cosa aixi i tinc uns nervissss :lol: :lol: :lol:
Ja sabia que eres un paio ràpid...[/quote]
si es per no gastar home :mrgreen: :mrgreen: potser mi quedare una nit,pero de tornada al cami si faig algun '' col '' si retorno entran a França,no he fet mai una cosa aixi i tinc uns nervissss :lol: :lol: :lol:
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
A formigal hi sere, pujo amb uns amics que ens trovem cada any per aquet motiu
Compartir la carretera
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
El disabte dia 10 tenim previst anar la idea es anar i tornar el mateix disabte el plan es el següent:
Sortir desde Torello a les 5:30 per arribar alla sobre mig mati, veure una mica tot allo i dinar per alli i despres als vols de les 17-18 hores tornar.
Farem el recorregut mes recte i rapid posible es a dir Torello, Lleida,Huesca i Formigal o dic per si algu es vol afegir i no li va be sortir desde Torello.
De moment som tres que anirem si algu es vol afegir ens posem en contacte per concretar lloc i hora.
Sortir desde Torello a les 5:30 per arribar alla sobre mig mati, veure una mica tot allo i dinar per alli i despres als vols de les 17-18 hores tornar.
Farem el recorregut mes recte i rapid posible es a dir Torello, Lleida,Huesca i Formigal o dic per si algu es vol afegir i no li va be sortir desde Torello.
De moment som tres que anirem si algu es vol afegir ens posem en contacte per concretar lloc i hora.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="pere29" post="178046"]El disabte dia 10 tenim previst anar la idea es anar i tornar el mateix disabte el plan es el següent:
De moment som tres que anirem si algu es vol afegir ens posem en contacte per concretar lloc i hora.[/quote]
a les 5'30h ???? que us fan montar el campament o que ??? ;) ;) a veure si ens veiem per alla ..
De moment som tres que anirem si algu es vol afegir ens posem en contacte per concretar lloc i hora.[/quote]
a les 5'30h ???? que us fan montar el campament o que ??? ;) ;) a veure si ens veiem per alla ..
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Si contes unes 5h per arribar fins alla entre parar a esmorzar + la inscripcio crec que abans de les 11 no hi serem es per aixo que sortim d´hora pero la hora de sortir la podem canviar.
El que no vull es arribar i practicament tornar i que per no matinar una mica em falti temps per alla.
El que no vull es arribar i practicament tornar i que per no matinar una mica em falti temps per alla.
- Sllgt01
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dl. maig 17, 2010 1:36 am
- Ubicació: Castellvell del Camp
Jo sí que hi vaig, sortirem de Reus per allà a quarts de nou o de deu i anirem tirant cap amunt, tenim pensat d´estar-hi tot el cap de setmana i fer alguna ruteta per la vora Lourdes, Panticosa....no sé ja farem quelcom.
- Kpeps
- Presentats
a veure si ens podem veure per alla,jo no he estat mai a una concentracio de Riders i a veure que tal.
- Vallirana
- Presentats
- Entrades: 50
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 11:11 pm
- Ubicació: Vallirana
Jo també hi aniré!
Sortirem divendres i tornarem diumenge. Aqui teniu més informació:
http://www.gstrail.es/foro/3-kdd-mana-1 ... gal-31010/
A veure si ens veiem per allà...
Sortirem divendres i tornarem diumenge. Aqui teniu més informació:
http://www.gstrail.es/foro/3-kdd-mana-1 ... gal-31010/
A veure si ens veiem per allà...
-
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dv. des. 10, 2010 11:49 pm
- Ubicació: l'Espluga de Francolí
- Contacta:
ALLI ESTAREM
:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Vaig anar-hi l'any passat i, malgrat que no puc dir que em desagradés, vaig trobar que hi havia poques activitats i poques parades.
El millor va ser la xefla que vam fer amb la colla del Club Touring BMW de la mà de l'Ozepé.
Enguany sembla que BMW vol potenciar l'esdeveniment. Al menys li han fet molta publicitat.
Ja comentareu què us ha semblat aquesta edició als que hi aneu.
El millor va ser la xefla que vam fer amb la colla del Club Touring BMW de la mà de l'Ozepé.
Enguany sembla que BMW vol potenciar l'esdeveniment. Al menys li han fet molta publicitat.
Ja comentareu què us ha semblat aquesta edició als que hi aneu.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 07, 2011 4:32 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Ricmel" post="178478"]
Ja comentareu què us ha sembla aquesta edició els que hi aneu.[/quote]
posare algunas fotos quan torni,i explicare el que m'ha semblat,per mi anar fins alla ja es una EXCURSIONASSA ;) ;) .
posare algunas fotos quan torni,i explicare el que m'ha semblat,per mi anar fins alla ja es una EXCURSIONASSA ;) ;) .
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
[quote user="Kpeps" post="178578"][quote user="Ricmel" post="178478"]
posare algunas fotos quan torni,i explicare el que m'ha semblat,per mi anar fins alla ja es una EXCURSIONASSA ;) ;) .[/quote]
Auvà Pep, però si la K en un obrir i tancat d'ulls es planta on faci falta, una altra cosa seria si hi anessis amb la XT i per camins :mrgreen:
Conyes apart, passeu-ho bé i feu fotos pels que ens quedem i desconeixem aquest mon de les "riders" ;)
posare algunas fotos quan torni,i explicare el que m'ha semblat,per mi anar fins alla ja es una EXCURSIONASSA ;) ;) .[/quote]
Auvà Pep, però si la K en un obrir i tancat d'ulls es planta on faci falta, una altra cosa seria si hi anessis amb la XT i per camins :mrgreen:
Conyes apart, passeu-ho bé i feu fotos pels que ens quedem i desconeixem aquest mon de les "riders" ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.