Si Us Voleu Emprenyar, Mireu Això
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Si Us Voleu Emprenyar, Mireu Això
Estic completament amb què TOTS hauriem de fer exàmen de consciència, cosa que no és fàcil i no tothom/totdon fa.
També, com deia en Feisser, s'ha de tenir clar el deixar passar als vehicles més ràpids, siguin cotxes o motos. Hi ha gent que sembla tenir por o vergonya (o què se jo) que algú els avanci.
És cert que massa sovint observo conductes imprudents i gairebé suicides de molts conductors :tremolant moltes vegades, quan sortim amb la companya amb les dues motos i anem més tranquils, ens passen tant motos com cotxes, i no tots ho fan com caldria malgrat que sempre els donem pas, sempre hi ha qui té massa pressa per esperar :???:
Jo per la meva part, independentment del ritme que porti, procuro sempre anar pendent de la resta de la carretera i, si veig que entorpeixo el pas a algú, cap a la voreta i faig senyals per deixar passar, així tots més tranquils ;)
També, com deia en Feisser, s'ha de tenir clar el deixar passar als vehicles més ràpids, siguin cotxes o motos. Hi ha gent que sembla tenir por o vergonya (o què se jo) que algú els avanci.
És cert que massa sovint observo conductes imprudents i gairebé suicides de molts conductors :tremolant moltes vegades, quan sortim amb la companya amb les dues motos i anem més tranquils, ens passen tant motos com cotxes, i no tots ho fan com caldria malgrat que sempre els donem pas, sempre hi ha qui té massa pressa per esperar :???:
Jo per la meva part, independentment del ritme que porti, procuro sempre anar pendent de la resta de la carretera i, si veig que entorpeixo el pas a algú, cap a la voreta i faig senyals per deixar passar, així tots més tranquils ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="177868"]
Dia a dia, sortida a sortida , crec que a mototurisme demostrem que es pot sortir segur en moto i malgrat podem ésser molts, TOTS conduim d´una manera ssenyada i respectant l´integritat del grup .
Jo crec que donem molt bon exemple
Malgrat es faci obligat veure videos com aquests, crec que si donem exemple, tot aixó que guanyem :kiss[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow :bow
Dia a dia, sortida a sortida , crec que a mototurisme demostrem que es pot sortir segur en moto i malgrat podem ésser molts, TOTS conduim d´una manera ssenyada i respectant l´integritat del grup .
Jo crec que donem molt bon exemple
Malgrat es faci obligat veure videos com aquests, crec que si donem exemple, tot aixó que guanyem :kiss[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow :bow

-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
pensa que el millor motorista es el que arriba a mes vell, no el que més corre :roll:
LLAGASTA; que maca aquesta frase. !!! :bow
Lo del video és realment indignant.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Diumenge passat, a la C-13 pocs revolts abans d'arrivar a Esterri d'Àneu em vaig trobar amb el mateix, pujava jo sol, i sortint d'un revolt em trobo a un fill de la gran pu€a que venia pel meu carril en sentit contrari amb un mega Citroën C8i a més sense cap motiu aparent, ni adelantava, ni anava adormit...segurament estava de vacances i anava mirant les montanyes o als nens com ploraven.
Sort vaig tenir que em quedaven uns metres i vaig poder reaccionar i tirar-me al voral ja que sinó l'impacte hagués estat frontal, i sort va tenir ell, que jo ja portava 250kms sense parar i que quasibé no quedava sol i no volia fer la Bonaigua de fosc, perquè sino en aquests moments jo ja seria internat a Lledoners i ell a 1mt sota terra!!! :enfadat :enfaduu
Sort vaig tenir que em quedaven uns metres i vaig poder reaccionar i tirar-me al voral ja que sinó l'impacte hagués estat frontal, i sort va tenir ell, que jo ja portava 250kms sense parar i que quasibé no quedava sol i no volia fer la Bonaigua de fosc, perquè sino en aquests moments jo ja seria internat a Lledoners i ell a 1mt sota terra!!! :enfadat :enfaduu
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="GRUM" post="177872"] si veig que entorpeixo el pas a algú, cap a la voreta i faig senyals per deixar passar, així tots més tranquils ;)[/quote]
en aixo discrepo,la gent ha de saber esperar una miqueta,el fet d'avansar quan no toca quan trobes algu que va a poc a poc porta a situacions com aquesta,un que va en plan tortuga i un altre que avança al mateix pas en linea continua porta al CRASHHHHHH !!!!!! a un altre que ni li va ni li be,a mi encara que em donin pas no abanso mai.
en aixo discrepo,la gent ha de saber esperar una miqueta,el fet d'avansar quan no toca quan trobes algu que va a poc a poc porta a situacions com aquesta,un que va en plan tortuga i un altre que avança al mateix pas en linea continua porta al CRASHHHHHH !!!!!! a un altre que ni li va ni li be,a mi encara que em donin pas no abanso mai.
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
doncs si ... me emprenyat :enfadat