Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre

Entrada Autor: Tiramilles » dc. set. 07, 2011 8:19 am

[quote user="650X" post="178546"]

Llista:

1.Tiramilles DRBIG Repsol edition Haure de buscar uns adhesius!! :lol:
2.Pere29 F800GS
3.CMB F800GS
4.Pascual (amb xubasquero o amb boles)
5.Cuco Yamaha450?
6.Ramon -PROVISIONAL- K-GS
7.Rafel XR650R
8.Julià G650Xchallenge
9.Iñakibg V-Storm
10.Jo R1200GS

Es tancarà la llista el 30 de setembre.

Em sembla que no em deixo res :roll:

PD: Tiramilles, hem explorat satisfactoriament, fins més enllà d'Espinelves. Concretament el camí que hem fet ens deixa a la crta. d'Espinelves a Sant Sadurní a 5km de Sant Sadurní. Es suficient? podrem conectar els tracks? fins aquí hi ha +o- 100km.

Salut ;)[/quote]

Home, de St Sadurni a Espinelves hi han 6.6 Km. per tant entenc que el vostre track acaba a prop d'Espinelves. Com a molt haurem de fer 2 o 3 Km de carretera.

No se si voleu fer un sol track conjunt, però penso que estaria bé unir els tracks, com a minim un per cada dia.

Va que això ja va agafant forma!!

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. set. 07, 2011 8:46 am

[quote user="Tiramilles" post="178562"][quote user="650X" post="178546"]

Llista:

2.Pere29 F800GS
3.CMB F800GS
5.Cuco Yamaha450?
7.Rafel XR650R
8.Julià G650Xchallenge
9.Iñakibg V-Storm
10.Jo R1200GS

PD: Tiramilles, hem explorat satisfactoriament, fins més enllà d'Espinelves. Concretament el camí que hem fet ens deixa a la crta. d'Espinelves a Sant Sadurní a 5km de Sant Sadurní. Es suficient? podrem conectar els tracks? fins aquí hi ha +o- 100km.

Salut ;)[/quote]

Home, de St Sadurni a Espinelves hi han 6.6 Km. per tant entenc que el vostre track acaba a prop d'Espinelves. Com a molt haurem de fer 2 o 3 Km de carretera.

No se si voleu fer un sol track conjunt, però penso que estaria bé unir els tracks, com a minim un per cada dia.

Va que això ja va agafant forma!![/quote]

Hola

Justament vam acabar aqui

La pista que vam fer, crec que fa molta volta, però és molt divertida. Segurament hi ha un enllaç més directe i que potser cal explorar i tenir-lo anotat per si anem tard i s'ha d'anar fent via. He marcat al google maps els punts d'origen i destí, però ho marca per asfalt, s'ha d'imaginar la ruta directe per pista, que es veu clarament. Enllaç

Salut

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dc. set. 07, 2011 9:30 am

[quote user="CMB" post="178563"][quote user="Tiramilles" post="178562"][quote user="650X" post="178546"]

Llista:

2.Pere29 F800GS
3.CMB F800GS
5.Cuco Yamaha450?
7.Rafel XR650R
8.Julià G650Xchallenge
9.Iñakibg V-Storm
10.Jo R1200GS

Salut ;)[/quote]

Hola

Justament vam acabar aqui

La pista que vam fer, crec que fa molta volta, però és molt divertida. Segurament hi ha un enllaç més directe i que potser cal explorar i tenir-lo anotat per si anem tard i s'ha d'anar fent via. He marcat al google maps els punts d'origen i destí, però ho marca per asfalt, s'ha d'imaginar la ruta directe per pista, que es veu clarament. Enllaç

Salut[/quote]
Potser que pasesiu pel costat del restaurant la rovira? He mirat el track de l'Enric al wikiloc (es del 25 Juliol 11) i amb la foto de l'enllaç de CMB coincideix, si es aixi fins al track de'n Tiramilles no hi ha mes de 2km per asfalt.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 07, 2011 12:15 pm

no penseu que no segueixo el fil,estic atent a ell i el segueixo amb interes,pero sincerament no hem veig amb cor ,abans del plaç dire el que,pero la veritat es que hem sembla que sera que no,ni tinc equip de muntanya ni botas ni res i la meva experiencia de mourem per un terreny per mi del mes hostil es completament nula i no voldria pas molestar ;) ;) .
Imatge

Inakibg
Presentats
Entrades: 46
Membre des de: dc. març 19, 2008 10:35 am
Ubicació: Davant l'ordinador - Maresme
Contacta:

Entrada Autor: Inakibg » dc. set. 07, 2011 6:04 pm

De debò que m'hi voleu dur? Sóc força novato (en això de l'Off-Road), eh?
La veritat és que em falta molta il·lusió, sempre que puc ficar-m'he per pistes m'hi fico, però clar, sense córrer gaire riscos. Segur que anant acompanyat n'aprenc.
Viatgers sobre dues rodes
http://duesrodes.blogspot.com/

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. set. 07, 2011 7:34 pm

[quote user="Tiramilles" post="178562"][quote user="650X" post="178546"]

Aquí hi ha una versió molt aproximada de la definitiva. En aquest tram hi ha gasolina a: Sant Hilari, Amer i Sant Gregori. A veure si els conectes amb el trac de Moià i ja tenim el dia "2".

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. set. 07, 2011 7:36 pm

[quote user="jordivili" post="178567"]
Potser que pasesiu pel costat del restaurant la rovira? He mirat el track de l'Enric al wikiloc (es del 25 Juliol 11) i amb la foto de l'enllaç de CMB coincideix, si es aixi fins al track de'n Tiramilles no hi ha mes de 2km per asfalt.[/quote]

Si, vem passar just per el costat. Un enllaç de 2km crec que ens ho podem -permitir- :mrgreen:
Salut!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. set. 07, 2011 7:41 pm

[quote user="Kpeps" post="178581"]no penseu que no segueixo el fil,estic atent a ell i el segueixo amb interes,pero sincerament no hem veig amb cor ,abans del plaç dire el que,pero la veritat es que hem sembla que sera que no,ni tinc equip de muntanya ni botas ni res i la meva experiencia de mourem per un terreny per mi del mes hostil es completament nula i no voldria pas molestar ;) ;) .[/quote]
Ningú, absolutament ningú molestarà. Podem anar més rapid o més lents, però en cap càs fem competicions ni cronos. Es una sortida per pasar-nos ho bé i descobrir paratges de les nostres terres, o sigui que si en tens ganes, no dubtis en venir.

Salut... ;)

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. set. 07, 2011 7:47 pm

[quote user="inakibg" post="178597"]De debò que m'hi voleu dur? Sóc força novato (en això de l'Off-Road), eh?
La veritat és que em falta molta il·lusió, sempre que puc ficar-m'he per pistes m'hi fico, però clar, sense córrer gaire riscos. Segur que anant acompanyat n'aprenc.[/quote]

O potser nosaltres n'apendrem de tu... ara fa molt temps que no hi vaig però de Mataró cap a la Cornisa, i Dosrius, Canyamars, el Corredor, hi ha unes pistes i camins molt xulos per fer trail. Jo també soc novato...

Salut

Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm

Entrada Autor: Tiramilles » dj. set. 08, 2011 8:45 am

[quote user="650X" post="178606"][quote user="Kpeps" post="178581"]no penseu que no segueixo el fil,estic atent a ell i el segueixo amb interes,pero sincerament no hem veig amb cor ,abans del plaç dire el que,pero la veritat es que hem sembla que sera que no,ni tinc equip de muntanya ni botas ni res i la meva experiencia de mourem per un terreny per mi del mes hostil es completament nula i no voldria pas molestar ;) ;) .[/quote]
Ningú, absolutament ningú molestarà. Podem anar més rapid o més lents, però en cap càs fem competicions ni cronos. Es una sortida per pasar-nos ho bé i descobrir paratges de les nostres terres, o sigui que si en tens ganes, no dubtis en venir.

[quote user="650X" post="178607"][quote user="inakibg" post="178597"]De debò que m'hi voleu dur? Sóc força novato (en això de l'Off-Road), eh?
La veritat és que em falta molta il·lusió, sempre que puc ficar-m'he per pistes m'hi fico, però clar, sense córrer gaire riscos. Segur que anant acompanyat n'aprenc.[/quote]

O potser nosaltres n'apendrem de tu... ara fa molt temps que no hi vaig però de Mataró cap a la Cornisa, i Dosrius, Canyamars, el Corredor, hi ha unes pistes i camins molt xulos per fer trail. Jo també soc novato...

Salut[/quote]

M'afageixo a les respostes!! ;)

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm

Entrada Autor: Pere29 » dj. set. 08, 2011 11:58 am

[quote user="inakibg" post="178597"]De debò que m'hi voleu dur? Sóc força novato (en això de l'Off-Road), eh?
Fins el cap de semana del 8-9 tens 4 caps de semana per practicar, jo tinc els disabtes lliures si vos podem fer alguna sortida, aixi tambe agafaras una mica mes de confiança pero no tinguis por,tots anem amb el mateix tipo de moto "exepte en tiramilles que porta una susuki de competicio ":lol: :lol:
Normalment els que portan un ritme mes alt surten devant i els que anem mes lents sortim redera i cada certs km o si hi ha trencants en el que algu es pogui despistar ens reagrupem.

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dj. set. 08, 2011 4:07 pm

Fa dies que llegeixo aquest fil, podrieu posar com quedaria la ruta Cervera-Manresa i Manresa- Moià , per si mi podes afegir.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. set. 08, 2011 5:14 pm

[quote user="VMan" post="178673"]Fa dies que llegeixo aquest fil, podrieu posar com quedaria la ruta Cervera-Manresa i Manresa- Moià , per si mi podes afegir.[/quote]

Cuuuucooooooo!!! et demanen...

Inakibg
Presentats
Entrades: 46
Membre des de: dc. març 19, 2008 10:35 am
Ubicació: Davant l'ordinador - Maresme
Contacta:

Entrada Autor: Inakibg » dj. set. 08, 2011 6:06 pm

[quote user="pere29" post="178644"]Fins el cap de semana del 8-9 tens 4 caps de semana per practicar, [/quote]

GRàcies per l'oferta però els tinc tots ocupats amb el rugbi i si li dic a la dona que dissabte marxo amb la moto i diumenge tinc partit... no li agradarà gaire :razz:
El primer cap de setmana que tinc lliure els dos dies es el de 8 i 9 d'octubre...o sigui, que em va perfecte!
Viatgers sobre dues rodes
http://duesrodes.blogspot.com/

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dj. set. 08, 2011 10:57 pm

[quote user="650X" post="178678"][quote user="VMan" post="178673"]Fa dies que llegeixo aquest fil, podrieu posar com quedaria la ruta Cervera-Manresa i Manresa- Moià , per si mi podes afegir.[/quote]

Cuuuucooooooo!!! et demanen...[/quote]

Voy, voy...

Et poso les poblacions aprop de les quals passa el track:

Cervera - Sant Guim - Veciana - Copons - Rubió - Castellfollit del Boix - Sant Salvador de Guardiola - Salelles - Manresa

Manresa - Navarcles - Monistrol de Calders - Moià

Coses:

Com ja vaig dir, vaig donar preferència a les pistes fàcils per anar per feina encara que no tan divertides.

Jo vindria segurament amb la WR doncs sempre va bé que el que va davant tingui un cert aventatge per tenir temps de mirar el GPS, veure el tràfic de cara i controlar el grup tot alhora, pero el ritme de la meva zona serà de passeig perquè amb tants quilòmetres per fer és millor trobar un ritme sostingut però constant. No serveix de res que els de davant corrin arriscant, però el grup s'estiri molt i haguem de parar a cada cruïlla, i a més això fa que els de darrera corrin més del que poden i els de davant també es cansin, de manera que al cap d'una hora han de parar tots i ja no els aixeques de la cadira...jajaja.

Per part meva, encara no puc confirmar 100% perquè tinc la possibilitat llunyana d'un viatge al marroc. Si no podès venir abans fariem una exploratòria amb qui vulgués.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. set. 08, 2011 11:16 pm

[quote user="Cuco" post="178713"][quote user="650X" post="178678"][quote user="VMan" post="178673"]Fa dies que llegeixo aquest fil, podrieu posar com quedaria la ruta Cervera-Manresa i Manresa- Moià , per si mi podes afegir.[/quote]

Cuuuucooooooo!!! et demanen...[/quote]

Voy, voy...

Et poso les poblacions aprop de les quals passa el track:

Cervera - Sant Guim - Veciana - Copons - Rubió - Castellfollit del Boix - Sant Salvador de Guardiola - Salelles - Manresa

Manresa - Navarcles - Monistrol de Calders - Moià

Coses:

Com ja vaig dir, vaig donar preferència a les pistes fàcils per anar per feina encara que no tan divertides.

Jo vindria segurament amb la WR doncs sempre va bé que el que va davant tingui un cert aventatge per tenir temps de mirar el GPS, veure el tràfic de cara i controlar el grup tot alhora, pero el ritme de la meva zona serà de passeig perquè amb tants quilòmetres per fer és millor trobar un ritme sostingut però constant. No serveix de res que els de davant corrin arriscant, però el grup s'estiri molt i haguem de parar a cada cruïlla, i a més això fa que els de darrera corrin més del que poden i els de davant també es cansin, de manera que al cap d'una hora han de parar tots i ja no els aixeques de la cadira...jajaja.

Per part meva, encara no puc confirmar 100% perquè tinc la possibilitat llunyana d'un viatge al marroc. Si no podès venir abans fariem una exploratòria amb qui vulgués.[/quote]

Jo no tinc res a afegir, em sembla tot perfecte. Marroc...? :mrgreen:

Salut!

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dj. set. 08, 2011 11:32 pm

Bones trempat!!
Ja em pots apuntar .... confirmat que tindre tots els "follons" personals força arreglats, que portu un parell de mesos "de culo" ..... dormir i menjar a triar per mi de hostal/hotel, que amb la cabra no puc anar gaire carregat!!

Gracies

[quote user="650X" post="178364"]Actualitzo Llista:

Llista:
1.650X (el burro delante)
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg

A veure senyors, convindria començar a confirmar minimament l'assistència per saber que planificar en quant a allotjament i menjars. Estaria bé per a confirmar que diguessiu si dormireu al Hostal/Hotel que trobem.[/quote]

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. set. 09, 2011 12:09 am

Bones,

Hauriem d'anar pensant també la manera d'arribar a Lleida, no? Sobretot pels que som de Girona...

Per exemple, marxar de Girona cap a les 6h del mati...uf quina mandra!!! O bé anar a dormir a Lleida el divendres, marxant de Girona cap a les 7-8h del vespre.

Què opineu?

Carles

També podem enviar les motos per SEUR i agafar nosaltres l'avió de Girona-Lleida, diuen que hi ha aeroport a les dues bandes. :razz:
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 09, 2011 12:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 09, 2011 1:39 am

[quote user="Sidru" post="178720"]Bones trempat!!
Ja em pots apuntar .... confirmat que tindre tots els "follons" personals força arreglats, que portu un parell de mesos "de culo" ..... dormir i menjar a triar per mi de hostal/hotel, que amb la cabra no puc anar gaire carregat!!

Gracies

[quote user="650X" post="178364"]Actualitzo Llista:

Llista:
1.650X (el burro delante)
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg

A veure senyors, convindria començar a confirmar minimament l'assistència per saber que planificar en quant a allotjament i menjars. Estaria bé per a confirmar que diguessiu si dormireu al Hostal/Hotel que trobem.[/quote][/quote]

Apuntat quedes!! :lol:
1.Tiramilles DRBIG Repsol edition Haure de buscar uns adhesius!!
2.Pere29 F800GS
3.CMB F800GS
5.Cuco Yamaha450 -PROVISIONAL_
7.Rafel XR650R
8.Julià G650Xchallenge
9.Iñakibg V-Storm
10.Jo R1200GS
11.Sidru Kawa450

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 09, 2011 1:57 am

[quote user="CMB" post="178722"]Bones,

Hauriem d'anar pensant també la manera d'arribar a Lleida, no? Sobretot pels que som de Girona...

Per exemple, marxar de Girona cap a les 6h del mati...uf quina mandra!!! O bé anar a dormir a Lleida el divendres, marxant de Girona cap a les 7-8h del vespre.

Què opineu?

Carles

També podem enviar les motos per SEUR i agafar nosaltres l'avió de Girona-Lleida, diuen que hi ha aeroport a les dues bandes. :razz:[/quote]

Segons el Misteri de Foment el sol surt a Lleida el dia 8 d'Octubre a les 8:02h i s'en anirà a Moià cap a les 19:25h aprox. Per tant soc de l'opinió de començar no més tard de 2/4 de 9. Això vol dir quedar a les 8h (que ja ens coneixem... :mrgreen: ) Els dies es fan curts molt ràpidament i hi ha molts kms per endavant si no volem acabar fent una nocturna off-road millor que comencem d'hora.

Salut!

Avui m'han confirmat que tinc festa div, diss i dium. Jo també vindria a dormir a Lleida divendres per no castigar el primer dia.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”