Bombetes Fosses … (tinc Un Dubte)
Moderador: Airald
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Bombetes Fosses … (tinc Un Dubte)
Curiós fenomen això de les bombetes, però MikelRT on son les fotos?
...o poder també es va fondre la càmera.
explica, explica....salut! ;)
...o poder també es va fondre la càmera.
explica, explica....salut! ;)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="178433"]Des de l'època de les R-45 i les R-65 que ja les fonien per
les vibracions. Avui en dia les han reduït molt, però a l'anar
amb canbus (fibra òptica) implica que no porten fusibles,
per la qual cosa davant qualsevol variació de la tensió de la
moto fa que es fonguin i salta l'avís al taulell.
Corregiu-me si m'equivoco. :roll:[/quote]
Deixa'm-ho estudiar. Maldito seas, ja m'has fotut la migdiada a "tomar pel c*l"!!!!!!!!!! :sado :sado
Jordi "Prony"
les vibracions. Avui en dia les han reduït molt, però a l'anar
amb canbus (fibra òptica) implica que no porten fusibles,
per la qual cosa davant qualsevol variació de la tensió de la
moto fa que es fonguin i salta l'avís al taulell.
Corregiu-me si m'equivoco. :roll:[/quote]
Deixa'm-ho estudiar. Maldito seas, ja m'has fotut la migdiada a "tomar pel c*l"!!!!!!!!!! :sado :sado
Jordi "Prony"
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
per desgracia,no cal que sigui boxer perque fongui las bombetas,en un dia m'en va fondre 2,lo bo de la meva moto (quien no se consuela es porque no quiere) es que las dues llargas son la mateixa que la curta i puc anar treient i posant,en fi....... :eyes :eyes
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Ostres !!!! :eyes :eyes :eyes :eyes a mi el dissabte s´em va fondre també la bombeta de curtes !!!!!!!!
( será que s´acosta el 11S ) :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
( será que s´acosta el 11S ) :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="MikelRT" post="178420"][quote user="Minino" post="178413"]:666 solidaritat elèctrica o enveja de la tiger,,,,,, ara entenc el perquè que no deixen entrar les BMV a la fira de Sevilla el dia de l'encesa seria el dia de l'apagada o les bombetes foses,,,,,,,, ,,
:b9 :wall :martell mal pensa no hos anireu deixant un a l'altre la bombeta fosa jijijijij :b9 :wall :martell[/quote]
Home Andrés!!!!
Feia temps que no et veia per aquí!!! :lol:
Has fets Alps aquest estiu? ;)
Salut ;)[/quote]
:crys :crys Si todabia estic buscant la Heidi Pere el gos l'avi .... Bé ara estem classificant les 6000 fotos,,,, La Minina té una gallofa en el dit de la càmera de fotos,,,,,, bo quan tinguem una mica de temps posarem les historietes dels mininosjijijiji :D :D
:D :martell :b9 hi ha on tens la foto de la botes noves em sona jijijiji :b9 :b9
:b9 :wall :martell mal pensa no hos anireu deixant un a l'altre la bombeta fosa jijijijij :b9 :wall :martell[/quote]
Home Andrés!!!!
Feia temps que no et veia per aquí!!! :lol:
Has fets Alps aquest estiu? ;)
Salut ;)[/quote]
:D :D SI :D :D
:crys :crys Si todabia estic buscant la Heidi Pere el gos l'avi .... Bé ara estem classificant les 6000 fotos,,,, La Minina té una gallofa en el dit de la càmera de fotos,,,,,, bo quan tinguem una mica de temps posarem les historietes dels mininosjijijiji :D :D
:D :martell :b9 hi ha on tens la foto de la botes noves em sona jijijiji :b9 :b9
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
:twisted: Aniria molt amb compte jo..
Es coneixen casos misteriosos, tot i que tractar-se de bmw's.. ja és misteri per si sol..
No voldria pas xerrar mès del compte per no espantar els turistes possibles i enamorats dels alps (jo mateix), ara que si que sè d'un cas..
es van suicidar 28 vaques en un marge de 2 dies, un cap de setmana.. no sè jo... :twisted:
(No em faig responsable d'aquest comentari, qualsevol versamble amb la realitat segurament serà una puRa coincidència)
Es coneixen casos misteriosos, tot i que tractar-se de bmw's.. ja és misteri per si sol..
No voldria pas xerrar mès del compte per no espantar els turistes possibles i enamorats dels alps (jo mateix), ara que si que sè d'un cas..
es van suicidar 28 vaques en un marge de 2 dies, un cap de setmana.. no sè jo... :twisted:
(No em faig responsable d'aquest comentari, qualsevol versamble amb la realitat segurament serà una puRa coincidència)
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="178407"]Home, jo l'únic que trobo "paranormal" és el cas de la Tiger. Les altres ho trobo "normal"
:lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Com sempre, l´has clavat Pasqual ;)
Es cert que la durada mitja es de 10.000 Qm i amb les Philips, m´he la van ficar al concesionari el darrer cop,dura 15.000 Qm.
Total que ja vaig per la lampara numero 9 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ara vaig ficar una lampara dels "xinos" que va costar 1,25€ i ja m´ha fet més de 4.000 Qm :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Com sempre, l´has clavat Pasqual ;)
Es cert que la durada mitja es de 10.000 Qm i amb les Philips, m´he la van ficar al concesionari el darrer cop,dura 15.000 Qm.
Total que ja vaig per la lampara numero 9 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ara vaig ficar una lampara dels "xinos" que va costar 1,25€ i ja m´ha fet més de 4.000 Qm :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 08, 2011 7:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
No se pq però la meva es rodar per frança i fondre bombetes