Cronica I Fotos Sortida NOCTURNA 9-10 SETEMBRE 2011

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Cronica I Fotos Sortida NOCTURNA 9-10 SETEMBRE 2011

Entrada Autor: MikelRT » ds. set. 10, 2011 11:52 pm

Imatge
Nit amb una lluna plena... encara que pot ser la seva brillantor no es espectacular, en trobem a Vic 12 moteros i dues moteres “valentes” (L’Antonia; filla d’en Josep973 i la Dolors;la dona d’en JosepGearbox)sense saber ben be que carai en espera de una nocturna que ens tenia preparat en Ramon amb la seva flamant Pan.....

23:15:Un cop ja fora del restaurant i amb una dosis de cafè, sense cap presa (tenim la nit tota per nosaltres)
Imatge

ah!!! i amb totes las bombetes funcionant sense problema (incloent totes las BMW’s).
Imatge

Fem la primera parada de benzina (en Pascual li agrada fer ple a Gurb!!!)
Imatge

i tenim el primer entrebanc: en Ramon prefereix deixar la Pan (¿?¿? :mrgreen: ) a casa i agafar la terrorífica super K75 amb bombetes de filaments NO-Xenon. Com que en Ramon es qui mana i anem sobrats de temps (el Sol surt a las 7:20 a cap de Creus) dons tornem cap a Vic i ens quedem al voral de un carrer i axis a part de ser un espectacle per els vilatans (que fan aquest sonats de las motos a las 12???) la fem petar en companyia de la nostra companya de ruta: la LLUNA. Be tot plegat ja son las 00:19 i finalment arranquem....

Imatge

Imatge

Imatge

A la que arribem a Solsona, fem la primera parada i com que anem sobrats de temps :shock: els companys Ramon i Panotxa ens fan un curset accelerat de com NO trobar un GC (que no vol dir Guardia Civil, si no GEOCACHE). Total, que ens dediquem a repassar totes las senyals de tràfic de la carretera, amb las llumetes de caçar cargols, amb els mossos d'esquadra mirant que pebrots fem!!! a la 1 de la nit...... RESULTAT: no el trobem :enfadat :mrgreen: :lol:

Imatge

Imatge

Imatge

Tornem a reprendre la marxa, i com que anem sobrats de temps.... :shock: ens tronem a para a la segona benzinera: en Pascual tenia problemes de pressió...

Imatge

Imatge

Imatge

Ja son las 2 o (de fet, no m'en recordo.....) però arribem a Bellver i ens a parem a la 3ª benzinera. Aquí tots fem un "ple" que ja som a prop de La France..

Imatge

Alguns (i no cal dir noms) tenien fred i es comencen a abrigar i no per Po de pluja... :tremolant )
Imatge

Entrem a La Cerdanya Francesa i els dos cachistes ens volen demostrar que lo de Solsona ha estat una mala jugada de... ves a saber qui :eyes
Ens parem al voral de la carretera a prop de Sallagoise (al costat de un camp de herbes, entre altres coses...) i descobrim que hi ha un monument a no se qui i que de dia deu ser prou bonic :eyes . I es clar, un altre cop, uns quants amb llumetes de caçar cargols, uns altres al costat de las motos i aquest cop, tot i que no passa ningú per la carretera, dons veiem a lo lluny un llum de color blau fosc (d'aquells que giren i giren a sobre la taulada dels cotxes) i a mida que s'acosta...... :tremolant dons al final eren els POMPIERS amb una missió secreta, per que ni ens varen saludar :enfaduu

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ja som a prop de las 4 i reprenem la marxa...
Imatge

...però com que anem sobrats de temps :shock: al cap de 5 minuts, localitzem un pique-nique i fem el re-sopor o el que sigui allò que hem fet, però vaja: de gana no n’em passat... (i ja son las 4 i anem sobrats de temps....) Em sembla que en aquest punt, encara ens quedavan uns 200 o 300 o 400 kms. ... jo que ser.... jo no tenia ni fred, ni calor, ni gana, ni son, ni sabíem un érem ni lo que ens quedava... :eyes
Imatge

Imatge

Imatge

A mida que anem fen camí, ja ens acostem a la zona de la frontera i a la que ens apareix un tros d'autovia, perdem de vista en XAVICAT. L'esperem al mig de un poblet (ni idea del seu nom) unes dues o tres hores :mrgreen: (tot plegat anàvem sobrat de temps ja que el sol surt a las 7:20) (XaviCAT, ens ha sabut greu no poder fer res per localitzar-te ;) )
Imatge

i finalment es fa de DIA!!! La lluna ens abandona, el sol no surt a las 7:20, (tapat amb nuvols matiners) tampoc érem al Cap de Creus a las 7:20, (erem a Cerbere buscant un geocache...8:00) i finalment, tampoc era el nostre objectiu.... :lol:
Imatge

Imatge

El nostre OBJECTIU era fer una sortida diferent, entretinguda, divertida, i que hem après a anar en grup de nit, a fer de cruïlles de nit, a perdre gent de nit, a localitzar tuperwares de nit, a buscar llocs per esmorzar que no fessin vacances, que l'Àntonia s'ho passes be,i la Dolors tambè, etc. etc. etc.

Resum: el 2012 es te que repetir!!! :lol:

Nota: en aquesta crònica falten fotos. En un principi...... el fotògraf de Castellolí s'ha compromès :eyes :eyes per lo que entre unes i altres, pot ser sortiran algunes de sorprenents. ;)

Siau!!!
Nota: En cas de voler afegir quelcom per algun dels "nocturns" serà editat afegint el nº d'edició ;)

(Editada la crònica 1 cop) 11/09/2011 8:00 am
Afegida foto mapa 12/09/2011 19:50
MikelRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 12, 2011 7:49 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Cronica I Fotos Sortida NOCTURNA 9-10 SETEMBRE 2011

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 11, 2011 8:53 am

Molt bOna crònica, Mikel. Dedueixo que us ho veu passar
d'allò més bé.

Aviam qui és el primer que fa un xop amb la foto del Pasqual
fent de caganer. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. set. 11, 2011 7:28 pm

[quote user="MikelRT" post="178836"]El nostre OBJECTIU era fer una sortida diferent, entretinguda, divertida, i que hem après a anar en grup de nit, a fer de cruïlles de nit, a perdre gent de nit, a localitzar tuperwares de nit, a buscar llocs per esmorzar que no fessin vacances, que l'Àntonia s'ho passes be,i la Dolors tambè, etc. etc. etc.

Resum: el 2012 es te que repetir!!! :lol: [/quote]

Jo també m'ho he passat molt bé ;)

Una bona crònica MikelRT, gràcies ;)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. set. 11, 2011 9:45 pm

una sortida ben diferent,ara que si arrivo a saber que hi ha pastis de la Dolors segur que vinc ;) ;) gracies per la cronica i las fotos que ja es veu que ho vareu pasar be :D :D .
Imatge

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dg. set. 11, 2011 9:52 pm

Ramon, enhorabona per l'èxit de la sortida, ruta, organització, ... , i per tenir una K75 tan ben parida :D

MikelRT, gràcies, ben explicat i documentat. Fantàstic.

A la resta d'assitents: M'ha encantat passar la nit amb vosaltres i que m'acompanyéssiu a esmorzar al cantó de casa :mrgreen:

Aquí poso les FOTOS que segueixen, com no, el guió d'en Mikel.

Apa, siau i fins la pròxima !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 11, 2011 9:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. set. 12, 2011 4:49 pm

MikelRT, gràcies per la crònica i les fotos. Proposo que siguis el cronista oficial de la Nocturna de MTC.

També vull agtraïr les fotos del Siso i m'agradaria poder donar les gràcies al reporter de Castellolí si un dia penja les fotos ;)

:cerv

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dl. set. 12, 2011 7:38 pm

[quote user="Xavier" post="178898"]MikelRT, gràcies per la crònica i les fotos. Proposo que siguis el cronista oficial de la Nocturna de MTC.

També vull agtraïr les fotos del Siso i m'agradaria poder donar les gràcies al reporter de Castellolí si un dia penja les fotos ;)

:cerv[/quote]

Xavier,
Em sembla que el reporter de Castellolí no sap com es fa lo de carregar las fotos al fòrum :mrgreen:

o sigui que........ :mrgreen:

PD: ara que..... estic segur que algun dia ens sorprendrà ;)

Siau :lol:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. set. 12, 2011 9:11 pm

[quote user="Xavier" post="178898"]... i m'agradaria poder donar les gràcies al reporter de Castellolí si un dia penja les fotos ;) [/quote]

Gearbox, gràcies per avançat :mrgreen:

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. set. 12, 2011 9:38 pm

[quote user="Ramon" post="178917"]Gearbox, gràcies per avançat :mrgreen:[/quote]

Ha ha ha... gràcies Ramon. :cool:

Es que em sembla que se m'ha velat el carret. Aquest matí l'he revelat i es veu tot blanc. :roll:

Demà demanaré ajut a un company meu, a veure si ho faig bé... :???:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 13, 2011 11:15 am

Molt bona cronica
QUina llastima no poder haver pogut acompanyar-vos :(

V's
Ex ...moltes coses

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dt. set. 13, 2011 12:13 pm

Ep Mikel!

Molt ben explicat, tot i que no ho acabes de dir tot. :lol: :lol: :lol:

Salut, i gracies! ;)

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. set. 13, 2011 2:36 pm

[quote user="Panotxa" post="178942"]Ep Mikel!

Salut, i gracies! ;)[/quote]

bones!!!!!

una bona sortida, las fotos una mica fosques potser ;) ;) i una millor cronica

Mikel, explica-ho tot, encara que -enesiu-ho sobrats de temps-
:roll: :roll: :roll: :roll:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. set. 13, 2011 2:38 pm

com la ceba, repetit

:oops: :oops: :oops: :oops:
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 13, 2011 2:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dt. set. 13, 2011 7:04 pm

[quote user="Panotxa" post="178942"]Ep Mikel!

No, no, Mikel... no ho expliquis pas tot. Per saber-ne tots els detalls s'hauria d'haver vingut a la sortida. :b9
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dt. set. 13, 2011 7:08 pm

Ok per las fotos i cronica....!!!
Compartir la carretera

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dt. set. 13, 2011 7:14 pm

[quote user="Gearbox" post="178984"][quote user="Panotxa" post="178942"]Ep Mikel!

No, no, Mikel... no ho expliquis pas tot. Per saber-ne tots els detalls s'hauria d'haver vingut a la sortida. :b9[/quote]

Tens tota la raó, encara que, el que va organitzar el sarau......... entre las 11 i las 12 pm, dons podria......, es clar, si vol!!!

Jo muts i a la gavia, que encara podria sortir escaldat, i això que jo si que vaig penjar fotos ;)

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. set. 14, 2011 11:00 am

Moltes gracies per les fotos i la crònica, al menys els que ens vam quedar amb les ganes de vindre ens ho imaginem (bé, una mica nomes ;) )

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”