La Moto Més Còmode

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

La Moto Més Còmode

Entrada Autor: Xepe71 » ds. set. 10, 2011 11:32 pm

Torno d'un viatget amb la meva CBF600, i he estat donant voltes a quina podria ser la moto més còmode. LA CBF té grans virtuts, però la comoditat no és una d'elles. Va genial, és maniobrable, no he tingut cap problema amb ella, però fins ara solia fer 100-300km, i avui n'he fet 900 (bé avui i ahir tarda). El cul se'm adorm, la cama dreta també (també em passa quan vaig en bici i porto 2h sentat o sigui que potser el problema sóc jo i no la montura), i rebo tot l'aire de cara (clar, tinc una naked!).

Així que em preguntava QUINA ES PER VOSALTRES LA MOTO MÉS CÒMODE QUE HAGUEU TINGUT O PROVAT?

Johe tingut una Deauville, i sens dubte per a mi és aquesta la més còmode. Però circulant he vist moltes BMW GTs i GS, així com GoldWings. Per lo que suposo que seran de lo milloret per viatjar... què en penseu?
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: La Moto Més Còmode

Entrada Autor: Pacs47 » dg. set. 11, 2011 8:54 am

bones!!!!

es una questio dificil, perque a vegades com molt be dius, el problema es nostre i no de la moto, -no tindra ben regulat el manillar-, es a vegades la causa principal
porta una postura forçada, perque vas amb acompanyant, pot ser una altre de les causes
el no sentir el cul a vegades a fet que pensesi, que l'habia oblidat al ultim repostatge, pero aixos en part es pot arregla amb un no gaire asequible seient de gel
per lo que a mi respecta la Bandit a partir dels 500 kms es un patiment, o sigui no gaire comoda

salut
SOCI A.M.M. 16284

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. set. 11, 2011 9:57 am

Ja ho sé que rabiereu, però sense cap dubte, com a comode la Gording :D :D
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 11, 2011 10:42 am

Això anava a dir jo, i sense haver-la provat, que la moto
més còmode del mercat avui per avui és la Honda Goldwing,
i quan en Sagal m'explicava el seu viatge fins a NK m'ho va
acabar de reafirmar.
Pacs, la Bandit és incòmoda a partir de 500 km quan no et
mous del seient, i parlo de fer autopista. Si mous el culet sovint
és bastant còmoda, sobretot per les nul.les vibracions i per la
seva posició ergonòmica.
També és veritat que vag trovar molt més còmoda la meva
Bandy que no pas la meva ex-Deauville. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Prudenci
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Prudenci » dg. set. 11, 2011 1:21 pm

Xepe, ja saps que la que sigui millor per autopasta no t'anirà tant be per anar a treballar, i la que et vagi be per les pujades a la Musara no serà la millor amb les maletes i una setmana pels Alps.

No li donis més voltes, agafa la meva V Strom i cap a la France¡¡¡

Ep, i que és això de fer 900 km i no dir-ho als amics¡¡¡

Salut i sort
Prudenci

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dg. set. 11, 2011 2:02 pm

[quote user="Randy-650" post="178842"]També és veritat que vag trovar molt més còmoda la meva
Bandy que no pas la meva ex-Deauville. :shock:[/quote]

Amb la Deauville he fet la mateixa ruta (per cert, 80% autopista), i la vaig trobar més còmoda: pel vent (al cos i a les cames), pel seient més ample... però de motor és cert que anava més justeta, no que li faltés, però si més justeta. Possiblement la Bandit sigui més còmode, especialment si la tens carenada.

[quote user="Sagal" post="178840"]Ja ho sé que rabiereu, però sense cap dubte, com a comode la Gording :D :D[/quote]

Si, curiosament, amb lo que val aquesta moto, vaig trobar extrany veure'n tantes. Fins i tot un parell de transformacions en trikes, amb l'eix del darrere relativament curt, com aquest:

[img align=center]http://www.goldwings-northwest.org.uk/b ... 64_423.jpg[/img]

Per cert que anavern 4 o 5 Golwingaires i tots em van saludar (a diferència dels de les HD que et miren per sobre l'espatlla i sembla que no existeixis. Jo ja em nego a ver-los V's quan els veig)

[quote user="Prudenci" post="178850"]Xepe, ja saps que la que sigui millor per autopasta no t'anirà tant be per anar a treballar, i la que et vagi be per les pujades a la Musara no serà la millor amb les maletes i una setmana pels Alps.
No li donis més voltes, agafa la meva V Strom i cap a la France¡¡¡[/quote]

Si, està clar que lo que tindrà de bo per un costat li faltarà per l'altre. Lo que tinc clar és que no necessito 200CV per anar bé. Tot lo demés és discutible. Però si he de fer viatges com aquest més sovint, hauré de pensar en posar-li una pantalla més gran, i un seient de gel (ara que no ens llegeix ningú, se m'adormia el cul que ni podia tirar-me pets de por de que fossin "dels que pesen"!)
Xepe71 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 11, 2011 2:04 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dg. set. 11, 2011 5:34 pm

Com diu tothom, depèn molt de cada persona, jo tinc la Bandit i tampoc hi vaig massa còmode.
En canvi, havia tingut la BMW f650gs (monocilíndrica) i la veritat és que la posició de conduciió trail, em resultava bastant més relaxada. Tot i així, jo soc de "cul delicat" i també em feia mal amb aquesta, tot i que al cap de més kms.
Jo et puc jurar que amb cap de les motos que he tingut hauria aguantat els 900kms :halfcry
Busca la que t'agradi i et resulti més o menys comode, que el tema del cul, sempre ho pots arreglar amb un bon seient ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dg. set. 11, 2011 7:34 pm

Jo aquest estiu vaig vaig anar fins a Suècia, i en un dia vaig fer quasi 1.600 km, de Girona a Sessen (Alemanya), amb la GW i l’endemà ni ho vaig notar, per a mi la mes còmoda la GW, no hi ha color, la gran rutera!!!!!
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 11, 2011 7:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dg. set. 11, 2011 7:42 pm

Crec que la GW ha de ser com un sofà...
Que tal és la Paneuro?

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dg. set. 11, 2011 7:57 pm

Pels customeros parlar de comoditat és una "mariconada". El més còmode és tenir ganes de viatjar: jo he fet un viatge per Anglaterra i Gal·les amb una moto rígida (sense suspensió al darrera) o he fet unes quantes tirades en custom (repenges tot el pes al cul) de més de 1.000 Km. Com dic, tot és tenir ganes!
sergibuda

they called me an accident

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. set. 11, 2011 9:10 pm

[quote user="Fjodor" post="178862"]Crec que la GW ha de ser com un sofà...
Que tal és la Paneuro?[/quote]

La millor del món mundial, però amb seient de gel (i agraít fins a l'infinit a super-Pepi) és la Pan€ (la millor moto del món amb permís de la Vstrom), la gording només serveix per cridar l'atenció pel passeig marítim de Lloret amb un cartell que digui "mira cuanto dinero tengo".....no fotis ni cas a en Sagal. :mrgreen:
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 11, 2011 9:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. set. 11, 2011 9:29 pm

El tema de comoditat no sé que dir-te, ara porto la GSA i al cap de 100-150 km ja necessito parar, el cul ja no sé ni on el tinc, també t´haig de dir que em serveix d´excusa per fumar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dec tenir el cul molt delicat :evil: :evil: :evil: o no soc prou motero :crys :crys :crys
Imatge Imatge

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. set. 11, 2011 9:43 pm

bones!!!!!

[quote user="Alucinamaripili" post="178867"][quote user="Fjodor" post="178862"]Crec que la GW ha de ser com un sofà...
Que tal és la Paneuro?[/quote]

La millor del món mundial, però amb seient de gel (i agraít fins a l'infinit a super-Pepi) és la Pan€ (la millor moto del món amb permís de la Vstrom), la gording només serveix per cridar l'atenció pel passeig marítim de Lloret amb un cartell que digui "mira cuanto dinero tengo".....no fotis ni cas a en Sagal. :mrgreen:[/quote]

+1

i si Pepi no ets un GV

salut
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 11, 2011 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284

Trescua
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: ds. maig 14, 2011 11:23 pm
Ubicació: l'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Trescua » dg. set. 11, 2011 11:24 pm

Jo crec que fa mol les ganes l'edad i el estat fisic (els kilos de mes,,,). Vaig tenir una GPZ 500 que vibrabe molt, en un viatge per Europa 4500 km en 5 dies ploven fred i una mica de neu i mai en vaig planteja el tema de la incomoditat, tenia 24 anys i __ kilos meins. Les GT Pozz no se, he provat varies pero distancies curtes, amb va sorprende la yamaha Omega. de les super sport increible la VFR potser millor la perque no carreges mol pes sobre el darrera i tampoc sobre els canells :mrgreen: . mol equilibrada. Tambe vaig tindre una yamaha thunderace. Ere una maravella, semblaba que no vibraba pero al dia seguent de pujar de Xerez agafaba un cotxe diesel i semblaba una maravella. Ara tinc la diversion 900 i força bè pero vibre una mica, i en grans distancies pares afer benzina, cafe i no fa falta de remenar la tasa i del darrera ( no li puc dir culet ) bona nota pero ni han de millors.

:mrgreen: :D :mrgreen: :jump :castell :form :form :form :form :form

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. set. 11, 2011 11:34 pm

[quote user="Sagal" post="178840"]Ja ho sé que rabiereu, però sense cap dubte, com a comode la Gording :D :D[/quote]

¿Rabiiar jo? :twisted: :twisted: ,que vá :lol:
Estic amb tu,la mes comoda,sense cap dubte la GW
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. set. 12, 2011 12:22 am

Estic amb el Pacs i l'Alucina. :mrgreen:

Soc breu, ves..

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. set. 12, 2011 4:57 pm

La meva BMW R1200RT em va de meravella, és còmode i també disfruto lo meu en carreteres revirades.

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dl. set. 12, 2011 7:05 pm

[quote user="Xavier" post="178899"]La meva BMW R1200RT em va de meravella, és còmode i també disfruto lo meu en carreteres revirades.[/quote]
Jo estic amb el Xavier,potser no es la més còmode però a mi em va de maravella per totes les conduccions.
Si vols parlar de kilometres......uns 900 i tant tranquil, però si parlem d'hores, 16h. sobre el seient de la moto, això si, començava a agafar alguna rampa al dit petit del peu.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dl. set. 12, 2011 7:26 pm

Molt interessant l'apunt que fa en Dodo, de vegades no tot es mesura en kms, sinó en hores sobre la moto.
Jo per exemple, en proporció faig pocs kms, però al ritme que els faig, hi estic molta estona sobre la moto :b9
Tampoc crec que només sigui qüestió de ganes, hi ha "malestars" físics que poden fer que seguir conduint sigui un risc per la manca de concentració i llavors val més parar.
Jo alguna vegada, després de tot un dia de moto, he hagut de parar a descansar a només 15kms de casa :oops:
Cada persona és un món...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 12, 2011 8:55 pm

[quote user="GRUM" post="178908"]
Jo alguna vegada, després de tot un dia de moto, he hagut de parar a descansar a només 15kms de casa :oops:
[/quote]

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”