Travessa a la peninsula x camins
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Travessa a la peninsula x camins
Ex ...moltes coses
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
Collins, amb aixó no arrivo, les rutes GT no donen per tant, i menys amb la Deauville.
Si algún día em dedico a vendre estris de granja o tractors o quelcom relacionat amb el camp o la pagesía etc..., potser sí que tindré que tenir una trail auténtica ( pero que me la pagui l'empresa,que será per treballar,eh??? ).
Llavors tindré que fer, per l'empresa, aquestes GT ( la vida d'un GTRO es molt sacrificada, pero que hi farem).
Rafa
Si algún día em dedico a vendre estris de granja o tractors o quelcom relacionat amb el camp o la pagesía etc..., potser sí que tindré que tenir una trail auténtica ( pero que me la pagui l'empresa,que será per treballar,eh??? ).
Llavors tindré que fer, per l'empresa, aquestes GT ( la vida d'un GTRO es molt sacrificada, pero que hi farem).
Rafa
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
jo algun cop que m'he posat en pistes (i alguna no tan pista) amb la V he de dir que m'ha agradat, aixo si,... evito fer-ho massa sovint almenys fins que no li coloqui les defenses i el protector del carter.
A mes suposo que poc o molt es deu notar portar rodes de tacos,... algo mes de seguretat et deu donar no?
A mes suposo que poc o molt es deu notar portar rodes de tacos,... algo mes de seguretat et deu donar no?
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per descompTAT. A la K-7 hi fiques pneumàtics de tacs (cross) i fliparies en colors. Ara, als 1.000 km, pneumàtic llis. :?boolean ha escrit:
...... suposo que poc o molt es deu notar portar rodes de tacos,... algo mes de seguretat et deu donar no?

- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
Home, suposo que gairebé tots ens hem trovat amb alguna pista, sense volguer o no, i si s'ha de fer , donç es fa,peró.........................Steelman ha escrit:Tot es posar-s'hi. Amb una deauville es poden fer pistesRafaCarme ha escrit:Collins, amb aixó no arrivo, les rutes GT no donen per tant, i menys amb la Deauville.
I amb Pans tambe ;)
a mí al menys em sap greu ficar la DV per pistes, si tinc una altre opció, no m'hi fico perque trovo que pateix ( bé, realment el que pateixo soc jo per la moto, perque ella no s0ha queixat encara :roll: ).
Rafa
( que et tinc que explicar que no sàpigues )
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
M'al.lucinen aquestes rutes, pero digueu-me aguafestes o pureta, pero penso que les motos
aquí

aquí

aquí

o aquí, per exempla i entre altres fotos

NO HI ESTIC D'ACORD. EL BOSC I EL CAMP NO ÉS PER LES MOTOS.
DE LA MATEIXA MANERA QUE COMDEMNEM CERTES ANIMALADES, PER A MI AQUESTA GENT NO FA MOTORISME, SI NO UN DELICTE ECOLÒGIC.
aquí
aquí
aquí
o aquí, per exempla i entre altres fotos
NO HI ESTIC D'ACORD. EL BOSC I EL CAMP NO ÉS PER LES MOTOS.
DE LA MATEIXA MANERA QUE COMDEMNEM CERTES ANIMALADES, PER A MI AQUESTA GENT NO FA MOTORISME, SI NO UN DELICTE ECOLÒGIC.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
I aqui?

Penso que n'hem fetes moltes de fotos en ambients "naturals"... (fotos "preparades"). No sé si les que acabem de veure són fetes com aquesta o són realment gent que es dedica a anar en moto destrossant la muntanya...
PD: Ja veureu com em llança la caballeria... jejejeje ;)

Penso que n'hem fetes moltes de fotos en ambients "naturals"... (fotos "preparades"). No sé si les que acabem de veure són fetes com aquesta o són realment gent que es dedica a anar en moto destrossant la muntanya...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Tot i que per motius diferent, aquesta moto no tenia que estar aquímiquelpericas ha escrit:I aqui?
Ara, que si com a penitencia en Javi planta 100 arbres...... a mi ja m'està bé.

- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
De vegades les coses no son el que semblen i menys en fotografia, jo en tinc moltes que sembla que estigui fent camp a través quan estàs seguint una pista que per poc usada s'està perdent per la invasió de la vegetació
per exemple aquí mateix:

qualsevol diria que estic anant pel mig del bosc, pero estic damunt d'una pista i justament aquí hi ha una cruilla de camins...
Conec a en JOuGS -el Road lider de la sortida- des de fa uns anys:

és bomber, una persona valenta, generosa i molt assenyada, fins i tot tinc la sensació de que el seu comportament ha estat heroïc en més d'una ocasió, segons em deia en Piferrer, -un altre dels participants en la sortida a qui conec molt menys- un company com pocs i un motorista excepcional, l'Albert GS us en podria parlar molt més que jo, si la ruta estava traçada per anar per pistes us ho podeu ben creure que la farien per pistes, l'estat d'abandó de moltes d'elles és lamentable, i amb la prohibició de circular per elles encara ho serà més.
Jo li donaria molts vots de confiança, en el sentit de respecte al medi ambient, doncs l'he vist circular i dur la moto en vàries ocasions.
V'ssssssssssss
De vegades les coses no son el que semblen i menys en fotografia, jo en tinc moltes que sembla que estigui fent camp a través quan estàs seguint una pista que per poc usada s'està perdent per la invasió de la vegetació
per exemple aquí mateix:

qualsevol diria que estic anant pel mig del bosc, pero estic damunt d'una pista i justament aquí hi ha una cruilla de camins...
Conec a en JOuGS -el Road lider de la sortida- des de fa uns anys:
és bomber, una persona valenta, generosa i molt assenyada, fins i tot tinc la sensació de que el seu comportament ha estat heroïc en més d'una ocasió, segons em deia en Piferrer, -un altre dels participants en la sortida a qui conec molt menys- un company com pocs i un motorista excepcional, l'Albert GS us en podria parlar molt més que jo, si la ruta estava traçada per anar per pistes us ho podeu ben creure que la farien per pistes, l'estat d'abandó de moltes d'elles és lamentable, i amb la prohibició de circular per elles encara ho serà més.
Jo li donaria molts vots de confiança, en el sentit de respecte al medi ambient, doncs l'he vist circular i dur la moto en vàries ocasions.
V'ssssssssssss
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo en aquestes questions estic molt sensibilitzat.
Sempre em faig les mateixes preguntes:
Per una zona de bosc en que esta prohibida la circulació...¿perqué es obligatori que entrin les excavadores amb aquelles cadenes que trituren tot el que troven per evitar els incendis (es el que diuen)?
Per el llit d'un riu en que la circulació es totalment prohibida...¿perque deixen que entrin els camions i excavadores de gran tonatge i s'emportin el riu literalment per evitar les inundacions (es el que diuen)?
En un lloc un hi ha un corriol totalment prohibit a la circulació...¿perqué deixen pasar les excavadores arrasant totalment el paratge per fer un cami en que puguin circular els camions de bombers (es el que diuen)?
Jo crec que el problema no es ecologic, sino politic. El senyor Bush d'América ja ho va dir un dia "El problema dels incendis son els boscos", aleshores tothom s'en va riure, però la veritat está dita. Segons els politics val més no tenir bosc que patir un inevitable incendi.
Jo em pregunto...¿on son els ecologistes quand l'administració destrosa el bosc?
A la meva zona, quand va sortir la famosa llei dels camins de més de no se quats metres, no ni havia ni un i es clar per poguer fer complir la llei els varen tenir que fer. Els metres quadrats de bosc que varen arrassar no els destrosarien 5000 motos de cross fent voltes 24 hores durant 50 anys. Diuen que protegeixent el medi ambient...a mi més que fer-me riure en fant plorar.
Amb això no vull dir que campi qui pugui, però malauradament crec que els cuidadors del medi profesionals, els mouen uns interessos no del tot clars, molt més encarats a salvarse les espatlles que a proteguir rés.
Sempre em faig les mateixes preguntes:
Per una zona de bosc en que esta prohibida la circulació...¿perqué es obligatori que entrin les excavadores amb aquelles cadenes que trituren tot el que troven per evitar els incendis (es el que diuen)?
Per el llit d'un riu en que la circulació es totalment prohibida...¿perque deixen que entrin els camions i excavadores de gran tonatge i s'emportin el riu literalment per evitar les inundacions (es el que diuen)?
En un lloc un hi ha un corriol totalment prohibit a la circulació...¿perqué deixen pasar les excavadores arrasant totalment el paratge per fer un cami en que puguin circular els camions de bombers (es el que diuen)?
Jo crec que el problema no es ecologic, sino politic. El senyor Bush d'América ja ho va dir un dia "El problema dels incendis son els boscos", aleshores tothom s'en va riure, però la veritat está dita. Segons els politics val més no tenir bosc que patir un inevitable incendi.
Jo em pregunto...¿on son els ecologistes quand l'administració destrosa el bosc?
A la meva zona, quand va sortir la famosa llei dels camins de més de no se quats metres, no ni havia ni un i es clar per poguer fer complir la llei els varen tenir que fer. Els metres quadrats de bosc que varen arrassar no els destrosarien 5000 motos de cross fent voltes 24 hores durant 50 anys. Diuen que protegeixent el medi ambient...a mi més que fer-me riure en fant plorar.
Amb això no vull dir que campi qui pugui, però malauradament crec que els cuidadors del medi profesionals, els mouen uns interessos no del tot clars, molt més encarats a salvarse les espatlles que a proteguir rés.
Salut i kilómetres
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
Estic totalment d’acord i no crec que 4, ni 5, ni 10 motos pugin fer tant mal.siono1000 ha escrit:Jo en aquestes questions estic molt sensibilitzat.
Sempre em faig les mateixes preguntes: ...
... Amb això no vull dir que campi qui pugui, però malauradament crec que els cuidadors del medi profesionals, els mouen uns interessos no del tot clars, molt més encarats a salvarse les espatlles que a proteguir rés.
Altres coses en temes ambientals ens haurien de preocupar i no pas això.