Uff quantes coses, a veure nem a pams...
[quote user="Tiramilles" post="178923"]Res, que sigui quina sigui, a veure si pots seguir la meva iaia de 22 anys..

:lol: :lol:[/quote]
No crec que pugui, ja saps que l'indi fà més que la fletxa... i tú estàs fet un bon indi ;)
[quote user="Fjodor" post="178924"]La BMW: mantega.
La Husqvarna? quasi circuit, la més directa de l'enduro
puru i duru.
La taronja? la més polivalent.[/quote]
Em sembla que per aclamació la Husqvarna la deixaré al tinter, per massa "endurera" jo busco un 25%enduro i un 75%trail les meves intencions son rutes trail que en quan tinguin complicacions no hagi de pensar en pés, reparacions... però a la vegada vull autonomia en quan a manteniment (que cada 2.500km no estigui al taller) en això la Challenge em sembla que guanya perquè has de canviar l'oli cada 10.000... i es semi-sintètic. Més de 50cv si vols fer ruta (tant per carretera com per off) son sempre útils si vas carregat i no passar de 150kg en ordre de marxa.
Que vols dir de mantega? :???: suposo que en mans expertes es fàcil trobar els punts febles, però avui que he provat una challenge i no estava ben tarada de suspensions per al meu pès, m'ha semblat un bulldozer que podies passar per qualsevol lloc només donant gas... la ktm encara ho fà millor :shock: ?? serà la propera que provaré.
[quote user="Caganer" post="178926"]Qualsevol, però de segona mà. La devaluació en motos off és tan gran que no val la pena nova. Si fos enduro, és més difícil trobar-ne una amb cara i ulls (no impossible), però trail hi ha més varietat d'unitats no escanyades.[/quote]
De moment
només estic mirant coses de segona mà... a més per una "segona moto" un pilot per evolucionar una de nova no tindria massa sentit.
[quote user="CMB" post="178932"]
També penso que si la diferencia de comprar nova o segona ma és d'uns 3000€, jo la compro nova. Si trobes una bona ocasió per poder comprar a uns 3000€ i la moto està bé, potser si. [/quote]
La Challenge que he provat avui té 13.000km encara porta els pneumàtics originals (ja sé que es poden guardar i posar) però... la moto va bé, té alguns accesoris i la itv passada fins al 2013 i un preu de sortida de 4.000€ te alguna ralladeta, la maneta del embrague una mica torta i la llanta de davant amb signes d'haver estat reparada, però estava recta. Sense perdues d'oli ni retens de suspensions i el grup de transmisió força digne.
[quote user="Randy-650" post="178965"][quote user="CMB" post="178932"]
Jo, per l'experiencia que tinc la KTM va molt fluixa del davant, és a dir, que dona sensació que no té massa pes i que no toca massa a terra. Al menys les enduro que he provat i una LC4. Suposo que la 690 serà igual.
[/quote]
És que per muntanya es condueix amb la roda del darrera, i per això són tan radicals les KTM.[/quote]
Jo vull una màquina fàcil de conduir, que la relació esforç-resultat sigui alta i que em faci disfrutar (per això tinc una GS) ;) que posi les coses fàcils que de dificils ja s'hi tornen soles.
Apa tots contestats, SALUT!