La Moto Més Còmode
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: La Moto Més Còmode
Jo amb la K75 he fet algunes tirades d'hores i qms. que deunidó (1.400 en 18 hores en una tirada), amb parades sovint i curtes, però al final ja no saps com posar-t'hi.
Amb la Pan no he fet tirades tant llargues però segur que és més còmoda ... tot i que tant amb l'una com amb l'altra porto els seient d'origen ;)
Amb la Pan no he fet tirades tant llargues però segur que és més còmoda ... tot i que tant amb l'una com amb l'altra porto els seient d'origen ;)
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
considereu la posibilitat de pasar per motosillin de Barcelona i modificar el que porteu, val la pena i no necesariament posar gel ;)
MOTOSILLIN C/ Princep Jordi 6 (Tarragona /Diputación) Barcelona
MOTOSILLIN C/ Princep Jordi 6 (Tarragona /Diputación) Barcelona
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 12, 2011 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo també he sentit a parlar molt i molt bé de Motosillin.
Estic convençut que el dia que trobi la meva moto i me la pugui comprar (detall important) passarà per motosillín
Estic convençut que el dia que trobi la meva moto i me la pugui comprar (detall important) passarà per motosillín
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
He parlat amb els de Motosillin, ja que apart de la incomoditat (que no és tanta, però ho és), tinc un forat (1cm) al seient de darrere. Per ara hi he posat cola, perquè no passi l'aigua, però queda lleig. (i lo pitjor de tot és que el forat el vaig fer jo amb la navalla, al intentar tallar una brida :( ) L'alternativa és posar una daixonsis antilliscant per sobre d'aquelles que us vau comprar per 15€ (Triboseat), (que no resolen el tema de la comoditat, però amaguen el pedaç de cola que he fet).
Pel que fa als de Motosillin, molt agradables, m'ha proposat retapissar, sense antilliscant, però amb "escai" mariner, escuma viscoelàstica (em sembla que em va dir) i gel, tot per 125€ + transport (uns 25€). Que en sortides de 100km no ho notaré, però en sortides més llargues si (diu que apartir dels 40min). No és una ganga, ja que a Sevilla ho trobo per 80€ + transport, però diuen que treballen molt bé (de fet ho diuen dels dos).
Trobareu més info a www.tapicero.org. Jo m'ho acabo de rumiar i molt possiblement els envïi els seients durant la temporada freda (però diuen que el tens a casa en menys d'una setmana).
Alguna experiència amb aquests senyors?
Pel que fa als de Motosillin, molt agradables, m'ha proposat retapissar, sense antilliscant, però amb "escai" mariner, escuma viscoelàstica (em sembla que em va dir) i gel, tot per 125€ + transport (uns 25€). Que en sortides de 100km no ho notaré, però en sortides més llargues si (diu que apartir dels 40min). No és una ganga, ja que a Sevilla ho trobo per 80€ + transport, però diuen que treballen molt bé (de fet ho diuen dels dos).
Trobareu més info a www.tapicero.org. Jo m'ho acabo de rumiar i molt possiblement els envïi els seients durant la temporada freda (però diuen que el tens a casa en menys d'una setmana).
Alguna experiència amb aquests senyors?

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Xepe71
- Presentats
[quote user="GRUM" post="178930"]Jo també he sentit a parlar molt i molt bé de Motosillin.
[/quote]
Grum, jo també penso això, i encara que tingui les meves cabòries, que si l'altra té més daixonsis o menys dallonsis, la que tinc ara em va molt bé, i que duri. Per tant, com que la tinc i me la quedaré unes temporadetes, totes les galindaines per a ella!
Grum, jo també penso això, i encara que tingui les meves cabòries, que si l'altra té més daixonsis o menys dallonsis, la que tinc ara em va molt bé, i que duri. Per tant, com que la tinc i me la quedaré unes temporadetes, totes les galindaines per a ella!

- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Jo a la moto anterior, vaig fer tapisar el seient a Topsellerie (molt seriosos per cert i res a dir en contra)"http://www.topsellerie.com", tens el preu en directe a mida que el vas configurant.
També tens la oportunitat de donar-los el teu i ells te n'envien un altre, així no has d'esperar.
La veritat, anava més bé però no com esperava, segurament era posiciò de conducciò.
També tens la oportunitat de donar-los el teu i ells te n'envien un altre, així no has d'esperar.
La veritat, anava més bé però no com esperava, segurament era posiciò de conducciò.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
El dia de la sortida del Moianès, vaig estar parlant amb el company REFLECTUS, que per cert porta una cbf, però la versió carenada, i em sembla que ell va enviar el seient a aquest tapisser de sevilla que comentes.
Ell n'estava molt content i m'ho va recomanar molt. Em sembla que en menys d'una setmana ja tornava a tenir seient.
Tot i així, també comentava que és millor poder anar a el lloc en qüestió tu mateix, ja que així pots explicar de primera mà el què necessites i fins i tot pujat sobre la moto perquè vegin la posició de conducció i on et molesta exactament. I, un cop feta la feina, ho pots provar un dia i si no et convenç tornar a comentar la jugada.
És per això que crec que Motosillín és una bona opció ;)
Però millor si t'ho comenta ell directament... :roll:
Ell n'estava molt content i m'ho va recomanar molt. Em sembla que en menys d'una setmana ja tornava a tenir seient.
Tot i així, també comentava que és millor poder anar a el lloc en qüestió tu mateix, ja que així pots explicar de primera mà el què necessites i fins i tot pujat sobre la moto perquè vegin la posició de conducció i on et molesta exactament. I, un cop feta la feina, ho pots provar un dia i si no et convenç tornar a comentar la jugada.
És per això que crec que Motosillín és una bona opció ;)
Però millor si t'ho comenta ell directament... :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La moto més comoda que he portat ha estat la Varadero.
Una vegada vaig fer La Corunya-Reus i nomes vaig parar a Santander i a Saragossa per gasolina. Cap més paradeta.
La CBF suposo que no es la moto més comoda, pero no crec que hagis fet molts cops 900km amb aquesta moto.
SI ho fas unes quantes vegades mes.....no la trobaras tant incomoda.
Una vegada vaig fer La Corunya-Reus i nomes vaig parar a Santander i a Saragossa per gasolina. Cap més paradeta.
La CBF suposo que no es la moto més comoda, pero no crec que hagis fet molts cops 900km amb aquesta moto.
SI ho fas unes quantes vegades mes.....no la trobaras tant incomoda.
Ex ...moltes coses
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Si us pot servir la meva experiència: GSA amb la que arribava justet al terra. Decideixo rebaixar el seient original a un tapicer de Figueres (100€) sense tocar el del darrera. D'entrada perfecte. Al cap de 2-3 hores de moto, el costat esquerra començava a molestar-me (segurament no era simètric el rebaix) i desprès de 500-600 km força molest. Sobretot per autopasta i nacional. Per muntanya no molestava tant. Finalment vaig aprofitar una oferta de top-sellerie i per 220 € vaig tenir el seient de davant i del darrera nous i de gel. Fins ara un 10!. Tirades de més de 800-1000 km (tornant d'Istambul) i sense cap problema. 100% aconsellable. Cal anar entrant a la seva web i mirar les ofertes. En 5 dies seient a casa i sense cap problema!
Top sellerie
Ara tenen un seient de gel per la Bandit (650, 1200, 1250) per 229€
Top sellerie
Ara tenen un seient de gel per la Bandit (650, 1200, 1250) per 229€
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
600-900-1000-1400 km's d'una tirada :tremolant :tremolant :tremolant sou els meus herois.....el problema ja no es nomes de cul,es que t'acava fent mal els genolls,els canells, els hombros,t'agafen rampas a las camas,jo tampoc soc un GV,ja ho tenia clar pero ara mes,encara que una moto que puguis anar amb las camas ben estirades segur que millor que no una que vas encongidet ;) ;) ;)
- Xepe71
- Presentats
[quote user="Steelman" post="178974"]La CBF suposo que no es la moto més comoda, pero no crec que hagis fet molts cops 900km amb aquesta moto.
SI ho fas unes quantes vegades mes.....no la trobaras tant incomoda.[/quote]
Això també és cert, aquest any ho he fet un parell de cops, i fins l'any que vé segurament res-de-res. (vull dir, de viatges llargs)
el que vens a dir és que si res no canvia, canvies tu (jo) i tot canvia! ;)
SI ho fas unes quantes vegades mes.....no la trobaras tant incomoda.[/quote]
Això també és cert, aquest any ho he fet un parell de cops, i fins l'any que vé segurament res-de-res. (vull dir, de viatges llargs)
el que vens a dir és que si res no canvia, canvies tu (jo) i tot canvia! ;)

- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Doncs tema curiòs aquest,
Per comoditat, comoditat jo crec que ha d'ésser la Goldwing pel sofá que porta... Encara que crec que una posición tipo Maxi-Trail i un ample i bon seient con la Varadero també s'hi va força bé en ruta llarga, per a mí molt més còmoda que la Deauville. Una pantalla gran també evita vent i mosquits i pot fer el viatge més agradable.
Jo he fet algun viatge llarg i cap problema de res, és pitjor la "calentor" i suor del pantaló de cordura que el seient en sí.
Per comoditat, comoditat jo crec que ha d'ésser la Goldwing pel sofá que porta... Encara que crec que una posición tipo Maxi-Trail i un ample i bon seient con la Varadero també s'hi va força bé en ruta llarga, per a mí molt més còmoda que la Deauville. Una pantalla gran també evita vent i mosquits i pot fer el viatge més agradable.
Jo he fet algun viatge llarg i cap problema de res, és pitjor la "calentor" i suor del pantaló de cordura que el seient en sí.
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Pacs47" post="178873"]bones!!!!!
[quote user="Alucinamaripili" post="178867"][quote user="Fjodor" post="178862"]Crec que la GW ha de ser com un sofà...
Que tal és la Paneuro?[/quote]
La millor del món mundial, però amb seient de gel (i agraít fins a l'infinit a super-Pepi) és la Pan€ (la millor moto del món amb permís de la Vstrom), la gording només serveix per cridar l'atenció pel passeig marítim de Lloret amb un cartell que digui "mira cuanto dinero tengo".....no fotis ni cas a en Sagal. :mrgreen:[/quote]
+1
i si Pepi no ets un GV
salut[/quote]
+ 2
Vssssssssss
007
[quote user="Alucinamaripili" post="178867"][quote user="Fjodor" post="178862"]Crec que la GW ha de ser com un sofà...
La millor del món mundial, però amb seient de gel (i agraít fins a l'infinit a super-Pepi) és la Pan€ (la millor moto del món amb permís de la Vstrom), la gording només serveix per cridar l'atenció pel passeig marítim de Lloret amb un cartell que digui "mira cuanto dinero tengo".....no fotis ni cas a en Sagal. :mrgreen:[/quote]
+1
i si Pepi no ets un GV
salut[/quote]
+ 2
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="James Bond" post="179501"][quote user="Pacs47" post="178873"]bones!!!!!
+1
i si Pepi no ets un GV
salut[/quote]
+ 2
[/quote]
GV :?: :?: :?:
+1
i si Pepi no ets un GV
salut[/quote]
+ 2
[/quote]
GV :?: :?: :?:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="179568"]
GV :?: :?: :?:[/quote]
GV és l'acrònim de Gran Viatger
nota: l'FJR és prou còmode
GV :?: :?: :?:[/quote]
GV és l'acrònim de Gran Viatger
nota: l'FJR és prou còmode
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 20, 2011 12:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dl. maig 30, 2011 2:11 pm
- Ubicació: Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls
hola
yo voy bastante comodo en mi moto, como muchos decis, influye el peso y sobre todo la postura a la hora de estar comodo durante muchos kms. encima de vuestra maquina.
personalmente lo ley en una revista hace mucho tiempo, que la gente que hace viajes cortos o largos, hace estiramientos antes de subirse, eso ayuda a que los musculos se calienten y se "acomoden" a la postura ergonomica que se adopta.
una pregunta a lo que comenta el compañero Kel de que GV, es Gran Viajero, es un "titulo" que os dais entre vosotros?
se tienen que haber muchos kms y demostrarlos? como funciona?
adew
yo voy bastante comodo en mi moto, como muchos decis, influye el peso y sobre todo la postura a la hora de estar comodo durante muchos kms. encima de vuestra maquina.
personalmente lo ley en una revista hace mucho tiempo, que la gente que hace viajes cortos o largos, hace estiramientos antes de subirse, eso ayuda a que los musculos se calienten y se "acomoden" a la postura ergonomica que se adopta.
una pregunta a lo que comenta el compañero Kel de que GV, es Gran Viajero, es un "titulo" que os dais entre vosotros?
se tienen que haber muchos kms y demostrarlos? como funciona?
adew
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
No cvazquez, no. Nosaltres no ens donem pas cap títol!!
Però entenem per Grans Viatgers (GV) aquells que els hi agrada fer rutes una mica llargues, com per exemple la volta al mon, la travessa de l’Africa, anar fins al Japó, i d’altres coses semblants.
De fet el que si organitzem anualment es una trobada de Grans Viatgers Catalans en Moto, a on tenim el plaer d’escoltar les seves vivències i aventures.
Aquí ho podràs veure millor:
I Trobada de Grans Viatgers Catalans en Moto
II Trobada Grans Viatgers Catalans en Moto
A veure si t'agrada.
:razz: ;)
No cvazquez, no. Nosaltres no ens donem pas cap títol!!
Però entenem per Grans Viatgers (GV) aquells que els hi agrada fer rutes una mica llargues, com per exemple la volta al mon, la travessa de l’Africa, anar fins al Japó, i d’altres coses semblants.
De fet el que si organitzem anualment es una trobada de Grans Viatgers Catalans en Moto, a on tenim el plaer d’escoltar les seves vivències i aventures.
Aquí ho podràs veure millor:
I Trobada de Grans Viatgers Catalans en Moto
II Trobada Grans Viatgers Catalans en Moto
A veure si t'agrada.
:razz: ;)
Sort,
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dl. maig 30, 2011 2:11 pm
- Ubicació: Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls
hola
gracias Alberto, me sacas de la duda
si que es verdad que eso que tu dices es de GV y ha de ser muy instructivo e ilustrativo
cada dia me siento mas pequeño en cuanto a lo de motero, yo que como mucho he ido a Andorra y no de un tiron
pero bueno poco a poco
adew
gracias Alberto, me sacas de la duda
si que es verdad que eso que tu dices es de GV y ha de ser muy instructivo e ilustrativo
cada dia me siento mas pequeño en cuanto a lo de motero, yo que como mucho he ido a Andorra y no de un tiron
pero bueno poco a poco
adew
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Si es que está mès que clar:
Si GV vol dir GRANS VIATGERS, te que ser la GOLDWING que amb inicials s' escriu GW ,amb doble V que vol dir doble VIATGERS :twisted: :twisted:
Venga Santi,a veure si es convençen d' una vegada. :lol: :lol:
Si GV vol dir GRANS VIATGERS, te que ser la GOLDWING que amb inicials s' escriu GW ,amb doble V que vol dir doble VIATGERS :twisted: :twisted:
Venga Santi,a veure si es convençen d' una vegada. :lol: :lol:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.